Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Gaboman
nagyúr
Átlagos felhasználáskor, ennél sokkal durvább is szokott lenni!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Szükségem lenne féktárcsára a motoromhoz de se gyárit nem kapok, se utángyártottat. A Suzuki ráadásul alvázszám alapján sem tud segíteni. 1996-os Japán belpiacos Suzuki TU 250X-em van. Azt sem tudják megmondani, hogy a későbbi évjáratoknak a tárcsája kompatibilis-e a motorommal így egyedileg kell csináltatnom. Eddig még nem találtam olyan céget ahol vállalták, ti esetleg tudnátok javasolni lehetőleg Budapesti céget ahol érdeklődhetnék ezügyben?
Szerk: Van a fórumon olyan akinek ilyen motorja van fiatalabb évjáratban? Esetleg GZ 250?
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
baboss
őstag
Én az eBay-on vettem, nekem is belpiacos, Kawasaki Zephyr 400 itthon 30k lett volna, eBay-ról postával 11k
[link] id hátsó tárcsa.
[ Szerkesztve ]
veze
őstag
Ilyen rendszámot hol és mennyié' lehet kapni?
vlevi
nagyúr
Ha nem találsz, szólj az asszonynak
[link]
Szakbarbár
aktív tag
Nekem a legolcsóbb Ebay-es találatok is 55.000 ft felett vannak, 1 Olasz, 1 Spanyol és egy Ausztrál eladótól. Ráadásul ezek is későbbi évjárathoz való tárcsák amit nem tudok, hogy jó-e az enyémhez.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Geresics
addikt
Adam Riemann és a KTM 790 Adventure R teszt!
Néhol azért elég durván megküldi neki!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Horvi
őstag
Esetleg ez?
Hello darkness, my old friend...
Szakbarbár
aktív tag
Igen, ezt is láttam, szállítással-vámmal már 180€, 60.000Ft és ez sem biztos, hogy jó, mert 1997-1999-ig jó. Bár nem hiszem, hogy változtattak rajta, de ekkora összegnél jó lenne biztosra menni.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Horvi
őstag
Hát vagy keresni kell olyan tárcsát ami méretre stimmel, és az osztóköre is jó. Hátha utángyártottban van ilyen. Lehet mákod lesz.
Hello darkness, my old friend...
baboss
őstag
baboss
őstag
vendingo
veterán
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Jakab66[hun]
senior tag
Ettől a motortól már hányingerem van. Január óta szinte csak ezt csináljuk, nem tudom hova fognak ennyit eladni belőle. Pláne, hogy drága is mint az arany.
Gipsz Jakab
Geresics
addikt
konkrétan nem tudnak belőle annyit gyártani, amennyit ne vennének meg!
A műszaki tartalma egyszerűen lehengerlő, nincs valódi ellenfele! Olyan ez kb., mint 2 kategóriával lejjebb a DRZ, csak épp 20 évvel fiatalabb
De mit jelent, hogy "Január óta szinte csak ezt csináljuk"???
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Jakab66[hun]
senior tag
Bogyó bá'
nagyúr
Ja, hogy te KTM-et gyártasz!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Jakab66[hun]
senior tag
Sőt párom is. Szóval ha valakinek hengerfej felújítás kell, keressétek bátran. Sorjáz, síkol, szelepfészket igazít, nyomáspróbáz bármi ami kell.
790 Adventure R szerintem aránytalanul drága.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
Geresics
addikt
úúúúú, most azért csorog a nyálam!
Mesélhetnél picit erről a KTM-gyártásról! Mindenre is kíváncsiak vagyunk! Minden, ami számodra már unalmas, és említésre sem méltó, az nekem, nekünk gyöngyszem!
Lécci-lécci-lécciiiii!!!
(#107119) Jakab66[hun]
Nálunk 4MFt (12.300.€)
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
zgospel
őstag
+1 a sztorikhoz, engem is érdekelne bármilyen belsős infó
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
vendingo
veterán
Nem tudom miért gondolkodsz ennyit a motorvételen. Vegyél egy új KTM-et, alkatrészt meg hozol haza magaddal, ha kell valami. :)
Vagy rakj össze magadnak egyet. Pár hónap alatt kihordjátok. Én volt melóhelyemen a kollégák elhordták a fél gyárat. Ott buktak be, hogy facebookon hirdették a cuccokat, be is buktak, ráadásul kapásból meglett minden adatuk.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Jakab66[hun]
senior tag
Itt is volt két szerb gyerek, kibéreltek egy céges Sprintert, és mielőtt haza mentek vele beraktak 2 raklap akrapovic kipuffot. mondanom sem kell gondolom, már a kapujukban várták a rendőrök, bent is szétnéztek, €120.000 értékben találtak ezt-azt.
Szerk: “Vegyél egy új KTM-et,” hallotad már azt, hogy ha látnád hogyan készül a virsli soha többé nem ennéd meg?
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
Geresics
addikt
De most tényleg! Minden pozitív és negatív dolog érdekel minket!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Jakab66[hun]
senior tag
A motorokról, a gyárról, vagy a cégről?
Gipsz Jakab
vendingo
veterán
Gyárban dolgoztam én is... Hányszor halottam a minőségellenőrtől, hogy: látom, hogy nem jó de mehet.
A vicc az, hogy életmentő berendetéseket gyártottunk.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Geresics
addikt
Engem első körben a 790 Adventure és Adventure R érdekelne, de nyálcsorgatva olvasnék minden infót (+/- is) a gyárról is! Ha magáról a cégről is jönnek extra infók, az meg már csak hab a tortán, mert tudom, hogy egy alkalmazott mindig más szemszögből látja a dolgokat, mint amit a marketingesek el akarnak hitetni velünk!
Na, ne kelljen már mindent harapófogóval kihúzni!!!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Jakab66[hun]
senior tag
Türelem, fogok írni csak nem szeretném nagyon leszarozni a céget, ami a megélhetésemet biztosítja.(ezért át kell gondolnom mit írhatok le és mit nem) Illetve 14:00 ig dolgozom ma.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
Polemius
aktív tag
Cégről, gyárról, melóról.
Lassan váltani kellene.
Dolgozóknak nem adnak kedvezményt?
Geresics
addikt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
vendingo
veterán
Lényeges negatív infókat tuti nem fogsz kapni, főleg a gyárról nem, meg hogy mi folyik a gyártósoron... Én is mesélhetnék, mégse teszem, pedig lemerem fogadni, hogy a topicból kb. minden második embert érintene a dolog, illetve, hogy mindegyikőtök találkozott már a termékekkel amiket gyártottunk.
Az egy dolog, hogy kirúghatnak érte, de hogy pert kapsz még mellé az is biztos.
"alkalmazott mindig más szemszögből látja a dolgokat"
Igen, de leginkább negatív szemszögből, mert tudja, hogy mi van a háttérben.
Aki nem dolgozott még gyárban, azt csak annyit lát, amennyit a "hogyan készül?" című műsorban mutatnak a kamerák előtt. De azt már nem ami az éjszakás műszakban megy, amikor nincsen ott a vezetőség
Megértem, ha Jakab66 nem akar KTM-et ezek után.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
runner 125
nagyúr
KTM gyárban dolgozik és Honda-t szeretne vásárolni.
Kell ennél több magyarázat egy "jó" KTM mellé?
Jakab66
Egyébként szerintem a topik teljes egésze kíváncsi úgy általánosságban a véleményedre. Szerintem attól, h a valóságot egy nicknév alól, magyarul egy magyar forumba beírod az életbe nem venne téged elő senki..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Jakab66[hun]
senior tag
De, mocikra és alkatrészekre 20-30%. Bringára 16% e-bike 20%.
Na szóval akkor először a cégről pár szó.
Amit csinál, azt mondhatni jól csinálja. Tavaly 1.4 milliárd euro bevételük volt. Persze ez nem elég folyamatosan emelik a darabszámot, még ha ez a minőség romlásához is vezet. Racing részleg elég szépen menetel, Dakaron az első 5 helyet elhozta a cég (dobogón 3 KTM, 4.-5. Huski) motocross, enduro eredményeket gondolom nem kell bemutatnom, illetve GP-n bemutatkoznak a Husqvarnaval is.
Most nyilik ugye itt Mattighofenben a KTM Motohall, akit érdekel és erre jár érdemes lehet uticélnak jelölni.
Dolgozókkal próbálnak jól bánni, van sok ajándék, pl minden évben motoGP bérlet az osztrák hétvégére, sapka, póló, táska, termosz stb.stb. Fizetés jónak mondható, itteni viszonylathoz képest is.
Talán a legnagyobb élményem eddig, mikor a karácsonyi partin az ingyen sört szürcsölgetve frankón bekajálva közölték, hogy az akkori prémium €2700 (brutto) per fő, aztán tiltáson verették a 2019 es GP motort ott bent a zárt csarnokban, lefüstöltek egy slicket. ott kb minden felállt ami feltud. Valahol vannak kis videóim, majd előkeresem ha szeretnétek.
Folyt. Köv. Később!
Gipsz Jakab
z123456789
addikt
Gratula!
Valóban nem vezethet azzal a papírral. Ezzel vigyázzatok!
p.s.: A kesztyűm árát még mindig nem utalták vissza az RMC-től.
(#107135) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107132) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Volt KTM-em, szerettem is. (2007 450EXC-F)
Meglepődnél, ha tudnád mennyi magyar van itt, és igen a vezetőségben, tervezők körében, minőség ellenőrök körében, és a munkások közt is. Én azon csodálkozom, hogy én vagyok az első aki közülük ide talált.
Gipsz Jakab
(#107136) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#107133) üzenetére
runner 125
nagyúr
Azért nagy fax vagy .. idejössz szép csendben, lefutva a naív motorvásárló köröket, aztán kiderül, h olyat csinálsz, olyan infokkal a birtokodba, amire itt mindenki nyálcsorgatva figyel.
Írj folyamatosan, minden ilyen info jól jön és érdekes. Pláne testközelből.
Sőt, ha lehet fotóznod, jöhetnek számodra is érdekes akár rossz, akár jó gyári megoldások, stb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#107137) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107136) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Természetesen tilos fotózni a gyár területén, gondolom ez nem meglepő.
Attól, hogy itt dolgozom két éve, nem vagyok szakértő, nem próbáltam ki az összes motort, és nem tájékoztatnak minket mezei munkásokat minden technológiai fejlesztésről.
Gondoltam motorvásárlásnál mellékes információ a munkahelyem, de biztos jobb lett volna így bemutatkozni: Sziasztok xy Jakab vagyok, 18 éves korom óta magamat tartom el, szeretem a kutyákat, a motorokat, az autókat, a bringákat, és a KTM gyárban dolgozom 2 éve. Tudnátok egy motort ajánlani?
Gipsz Jakab
Horvi
őstag
Na de kérem ez nem a társkereső oldal
De, hogy ON is legyen. Én is várok minden infót, sztorit. Azért az a GP motoros dolog kemény lehetett
Hello darkness, my old friend...
-Mike-
addikt
SV650
(#107140) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#107137) üzenetére
runner 125
nagyúr
Nyilván nem így, de valahogy bujtatva célozhattál volna rá.
Nah mind1, amit tudsz fotózni és szabad is csarnokban, vagy bárhol, vagy első kézből értesülsz amúgy is publikálásra kerülő hírekről, történésekről, újdonságokról, tervekről, extrákról, stb..., azokat nyugodtan oszd meg.
Mike
Aljas dög!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
runner 125
nagyúr
Na jó, élőben tényleg jobban sárosnak tűnt. De most azért sem mostam le.
Tényleg elengedtem ezt a dolgot a Suzuki-nál.
Műszakilag legyen csecse, de már azóta a kézvédőmről leverte a logót egy kiálló jó 5-6 cm vastag faág, tükreim full karcosak, meg szerintem jó néhány plusz karc lett az oldalán.. benyúló bokrokat, ágakat egyszerűen nem lehet kikerülni azonnal, mert bukta lesz a vége. Csapából nagyon sok rutin kell h 40-50-nél csak hipp hopp átemelje az ember a motort, így inkább az esést nem kockáztatva, hagyom h végighúzzanak az ágak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#107142) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107140) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Amin nemrég meglepődtem, az a TC 50 vagy 50 SX-nek megfelelő elektromos kis gyerek krossz.
Gipsz Jakab
zgospel
őstag
Kezdésnek egy paprikás ezresgixxeralázó gépet ajánlani nem túlzás egy picit?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Jakab66[hun]
senior tag
Nekem az még túl erős. Jobb lenne kezdésnek egy ezres sport.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
Horvi
őstag
Hello darkness, my old friend...
(#107146) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107069) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Szerintem itt az összes fapad...
Gipsz Jakab
vlevi
nagyúr
Pozitív dolgokat nehéz összevadászni.
Még mielőtt félreértenétek, nem azért nehéz összevadászni a pozitívat, mert nincs, hanem azért, mert azt mindenki természetesnek veszi, nem ír róla, satöbbi.
De az, hogy valami nem jó, azt bezzeg ezerrel nyomja minden.
Nem csak a mattinghofeni bakkecskéről, hanem mindenről. Tv, teló, windows, satöbbi, az összes fórum csak a negatívumokat írja.
Ez sajna ilyen.
Én sem tudok semmi jót mondani az új motoromról, pedig az Yamaha. Egyszerűen azért, mert ami jó, az fel se tűnik, hogy ott van, vagy pedig nem tudom, hogy milyen az amikor az az alkatrész igazán jól működik. pl. nem volt még progresszív felfüggesztésem, nem tudom, hogy mennyire szar a gyári, amíg ki nem próbáltam, és a határokig nem feszegettem a másikat.
Na, szóval, bocsi, hosszú volt, és sok értelmeset megint nem írtam
(#107148) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#107146) üzenetére
runner 125
nagyúr
Eddig fel sem tűnt, h az osztrák piacon kb. csak ABS nélküli VTEC került forgalomba. Nem értem, komolyan. Még ha a keletnek számító Mo.-n fedezhető fel ez a folyamat, azt mondom oké. ~ 300.000ft kedvezmény itt valszeg nagyobb mértékben meggyőzte volna az új motor vásárlót, h azt vegye. De mondmom, itthon aktívan kell keresni olyan VTEC-et, amin nincs ABS.. Láttam már én is, de vagy korai példány volt, vagy egyértelműen import motor..
Hozzáteszem pár napja megnéztem neked a hazai VTEC kínálatot, és megmondom őszintén nem láttam olyat, amire érdemes lenne mozdulni, ezért nem is linkeltem semmit.
Mobile.de? Nem akarsz utazni érte kicsit? Nagy piac, nagyobb eséllyel találsz szépet. Ez nem tűnk rossznak elsőre: [link]
Az ilyen túrákat amúgy jól meg lehet szervezni. Amikor az 1.2-esért mentünk 3 cimborámmal, kényelmesen, 2 teljes napba szerveztük az egész projektet, megnéztünk egy csomó mindent, jól beqrtunk és még motor is lett.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Bogyó bá'
nagyúr
"...Eddig fel sem tűnt, h az osztrák piacon kb. csak ABS nélküli VTEC került forgalomba...."
Biztos a HSM csinálta!
Sorry….
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
zgospel
őstag
Nem lehet hogy az osztrák piacon nem is volt elérhető, vagy más konfigot kaptak oda mint a kontinens más részeire?
Például a Street Triple RS-nél tudom hogy Ausztriában a gyorsváltó nem része a felszereltségnek, miközben mindenhol máshol az.
(#107147) vlevi Az a nem mindegy, hogy a negatív kommentek milyen szintű dolgokról írnak. Relatíve apró dolgok, vagy milliós javítások.
Például amikor tavaly ősszel-télen végignyálaztam a UK meg USA fórumait az S1000R tulajoknak, és azt láttam hogy relatíve sokan főtengely hibáról számoltak be, illetve az összes garival kapcsolatos problémáról a BMW képviselet hozzáállása az elbeszélések alapján kevésbé ügyfélközpontú, akkor kezdtem eldönteni hogy nekem ez nem kell. (Meg amikor láttam hogy itthon 60-80 ezer egy olajcsere átvizsgálással, de az már más téma )
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok