Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107351) vendingo válasza Geresics (#107349) üzenetére


vendingo
veterán

Kevés? Kinek, mire? Mennyit kellene tudnia végre? 200-240? Száguldozni nem ilyen motort kell venni, minden másra jó.
AT sincs 60 ló, mégis pl nekem mindenre elég. Aki kirándulni, túrázni, ingázni vesz motort, annak szerintem a sebesség másodlagos. Nekem 120-130 a pályatempóm, ha sietek, akár 140-150-re is felgyorsítok, pedig bírna többet is. Nagy sebességél elveszik a táj, csak a sebesség élvezete marad, de ahhoz nem kell szép helyekre menni, hogy száguldozni tudjon az ember. Ezeknél a mai nagy dögöknél se értem, hova 1200+ccm meg 150+ ló. Visszagurul a dombon, vagy mi? Felesleges teher.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#107352) vlevi válasza Geresics (#107349) üzenetére


vlevi
nagyúr

"165-170 volt a vége"
Igen, nekem is ez a bajom. Hogy egy sima autópálya tempó is közel nyélgáz.
Már a DL-t sem szerettem 7000 fölé forgatni, hogy meglegyen az óra szerinti 140-145 (ami a valós 130).
Tracerrel ilyen gond nincs, 225-nél szabályoz le, pedig még menne.
Hétvégén próbáltam, (lezárt német autópályaszakaszon :) ), 210-re úgy gyorsul fel, hogy észre sem vettem. Nem bőg, nem rázkódik, vagy erőlködik, a hangból meg nem mondod mennyivel megy, csak, amikor az órára néztem, akkor hűbammag, és elvettem a gázt.

Félreértések elkerülése végett, attól, hogy 65 Suzukis ló helyett 115 Yamahás van a seggem alatt, kb ugyanakkora sebességgel gurulgatok, nem megyek csak azért 200-at, mert tudná a gép.
Csak jó tudni, hogyha igazán kell, akkor tudja :)

[ Szerkesztve ]

(#107353) Jakab66[hun]


Jakab66[hun]
senior tag

Mostmár nem mondhatom, hogy nem adják ki tesztelésre a dolgozóknak.. :U

Bár nekem fehérben jobban tetszik.

[ Szerkesztve ]

Gipsz Jakab

(#107354) Geresics válasza Jakab66[hun] (#107353) üzenetére


Geresics
addikt

Nincs felvétel? :DDD

Tényleg, a GPS-tartó hogy műxik? Csak simán kipattintod, és ott egy cső? Vagy hogy? :F

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#107355) Jakab66[hun] válasza Geresics (#107354) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Felvétel mindig van!!

Két csavar fogja bele kétoldalról azt a műanyag elemet. Két csavar ki, műanyag ki, hozzá való navi be, két csavar vissza, mehet.

Gipsz Jakab

(#107356) Geresics válasza Jakab66[hun] (#107355) üzenetére


Geresics
addikt

Oda csak a hozzá való navi jó? :Y
Azt hittem, ott egy cső van, amire bármilyen univerzális tartót fel lehet tenni! :(((

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#107357) Jakab66[hun] válasza Geresics (#107356) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Úgy tudom szándékosan csak a sajátja jó hozzá.

sunyiba szétkaptam egyet :U

Gipsz Jakab

(#107358) Geresics válasza Jakab66[hun] (#107357) üzenetére


Geresics
addikt

:R :R :R

...nem is értem, miért voltam olyan naiv, hogy úgy csinálják meg, hogy bármi jó legyen oda, nem csak a sajátjuk... :W :W :W

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#107359) runner 125 válasza Geresics (#107358) üzenetére


runner 125
nagyúr

Azért nem nagy mutatvány kicserélni, gyártani adaptert, vagy rábarkácsolni masszívan kb bármilyen gps tartót. :)
De az is biztos, h a gyári GPS helyek mindig a gyári (nyilván amelyik márkával leszerződnek, ez motoroknál jellemzően a Garmin) GPS-ekre vannak szabva. Multifunkcionális gyári megoldást még nem láttam.. hisz akkor ingyé dolgoztak az egészen. Azt vesz rá az ember amit akar, így meg a kevésbé megszállottak jó része rá van kényszerítve, h x-elje a rendelőlapon a gyárit 350.000-ért.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#107360) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107359) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Mondjuk én speciel pont nem vagyok elégedett a garminnal.

Gipsz Jakab

(#107361) -Mike- válasza Jakab66[hun] (#107353) üzenetére


-Mike-
addikt

Ez a motorok Multiplája, ritka ronda kétkerekű. Pariban van az ER6N-nel. :D

(#107362) Geresics válasza -Mike- (#107361) üzenetére


Geresics
addikt

Ez hülyeség!!! A motorok Multiplája vitathatatlanul a Ducati Multistrada 1000DS!!! :D

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#107363) Jakab66[hun] válasza Geresics (#107362) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

És legalább az is olyan jó mint amennyire ronda? Mert a multiplára igaz. :K

Gipsz Jakab

(#107364) Geresics válasza Jakab66[hun] (#107363) üzenetére


Geresics
addikt

Ducati.

...ha valaki ennyiből nem értené: ha megveszed, szerelmes leszel belé! Imádod, akarod, nem tudsz tőle megválni! De időnként keresed a pontot, aminél fogva a leghatékonyabban fel tudod gyújtani! Pláne, ha már nyúlt hozzá magyar szerelő! :D

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#107365) vlevi válasza Geresics (#107358) üzenetére


vlevi
nagyúr

Van az a skót csávó, aki nemrég vette át a 790-esét. Nála a beépített GPS a gyári műszerfalon is működik. Igaz, csak egyszerű információkat ír ki, nyíl erre, meg arra, de nincs külön tartója.
[link]
Arról van szó, hogy van a KTM-nek egy My Ride nevű alkalmazása, ami kapcsolódik a motorhoz, és a telefon navigációját használja, és az alapján jeleníti meg az információkat.

(#107366) Geresics válasza vlevi (#107365) üzenetére


Geresics
addikt

Félreértettél. A kijelző felett van egy hely a gyári GPS-tartónak!

GPS helye a kijelző felett

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#107367) etnies válasza vlevi (#107347) üzenetére


etnies
senior tag

Nyáron lesz olajcsere az első telóban, és ha szétkapjuk, akkor minden szart kicserélek benne, te próbáltad progresszív rugóval? Valaki szerint királyság, mások szerint placebo.
Hyperprot vagy Wilbert rakatnék bele, 110 Font mind a kettő.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#107368) vlevi válasza etnies (#107367) üzenetére


vlevi
nagyúr

Nem értem a kérdést.

(#107369) etnies válasza vlevi (#107368) üzenetére


etnies
senior tag

Te próbáltad a DL-t progresszív rugóval?

"önmagam hite vagyok magamban"

(#107370) vlevi válasza etnies (#107369) üzenetére


vlevi
nagyúr

Jaaaa, nem próbáltam. De már nem is fogom, mert Tracer900 van a DL helyett

(#107371) Jakab66[hun]


Jakab66[hun]
senior tag

Nagy különbség van a régebbi (2006-2010 körüli) és az újabb (2012-) DL 650 V-Strom között? Tetszik hogy 1 milla körül kapni régebbit 20-30 ezerrel fullra szerelve. Dobozok, navi minden.

Gipsz Jakab

(#107372) vlevi válasza Jakab66[hun] (#107371) üzenetére


vlevi
nagyúr

[link]
2007-ben volt egy, külsőre nem nagyon észrevehető változás, ABS és dupla gyertyás gyújtás került bele.

(#107373) #45302528 válasza Jakab66[hun] (#107371) üzenetére


#45302528
törölt tag

Nekem 2005-2011 között volt DL650-em, nagyon ajánlom. De a 20-30 ezres futást fenntartással kezelném egy +10 éves túrázásra szánt motornál.

(#107374) Jakab66[hun] válasza #45302528 (#107373) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

[link]

Lehet valahogy ellenőrizni a valós futásteljesítményt?

Gipsz Jakab

(#107375) vlevi válasza Jakab66[hun] (#107374) üzenetére


vlevi
nagyúr

Magyarországon már lehet.
Beírod a rendszámot, és kidobja, mikor volt műszakin, milyen óraállással.
Odakint nem tudom, hogy megy ez.
De egy feldobozolt (amit arra szánt a tulaj, hogy sok csomagot igénylő túrákra menjen vele) DL-hez képest nagyon kevés a km.
Én, mondjuk úgy, keveset használtam, de 14 évesen 70ezerrel adtam el.

[ Szerkesztve ]

(#107376) #45302528 válasza Jakab66[hun] (#107374) üzenetére


#45302528
törölt tag

Mo-on úgy, ahogy vlevi írta, Au-ban nem tudom. Én 54 ezerrel adtam el 6 évesen.

Ne félj a km-től, a DL650 blokkja nagyon tartós, itthon tudok olyat, amiben már 250 e km van.

Ha valóban olyan kevés a km, ahogy hirdetik, annak újszerű állapotúnak kellene lennie. De mondom, ezeket a motorokat túrázásra veszik, használják, ha csak évi 5 ezret mennek, akkor is belemegy 50 ezer 10 év alatt...

(#107377) Jakab66[hun] válasza #45302528 (#107376) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Jó Én is keveslem de azért nem lehetetlen. A hirdetés szerint van hozzá szervizkönyv is, azt is hamisítanak mi?

Más:
Minden lèpcsőfordulóban van valami érdekesség.

Gipsz Jakab

(#107378) -Mike- válasza Jakab66[hun] (#107377) üzenetére


-Mike-
addikt

Egy monster matricát nem mersz rátenni!

(#107379) Jakab66[hun] válasza -Mike- (#107378) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Fogd meg a söröm :DDD

Gipsz Jakab

(#107380) HSM válasza Jakab66[hun] (#107371) üzenetére


HSM
félisten

2007-ben megkapta a dupla gyertyás blokkot, az elvileg a fogyasztásnak jót tett (sv-nél legalábbis, ami blokk-rokon) illetve 2012-es kapott vizes olajhűtőt a levegős helyett, szerintem az is jóság, úgy vélhetőleg kevésbé lehet háklis az olajra, és a hideg idős + melegben lassan haladós viselkedésnek is jót tehet.

(#107381) #45302528 válasza -Mike- (#107378) üzenetére


#45302528
törölt tag

Vagy egy BMW-s matricát... ;]

(#107382) #45302528 válasza Jakab66[hun] (#107377) üzenetére


#45302528
törölt tag

Persze, nem lehetetlen, de ahogy írtam, akkor annak a motor állapotán is látszani kell. Ki lehet fogni.

Szervízkönyv: azt gondolom, Au-ban sokkal kisebb arányban hamisítják a szervízkönyv bejegyzéseit, mint nálunk. Ez alapvetően inkább k-európai sport....

(#107383) runner 125


runner 125
nagyúr

..azért nem utáltok, ugye? :B

Csak azért nem off, mert ez egy rendszámos motor. 15 kW!:))

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#107384) Geresics válasza runner 125 (#107383) üzenetére


Geresics
addikt

Ez tuti nem a Tied! :N Ez sáros! ;]

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#107385) tboldi válasza runner 125 (#107383) üzenetére


tboldi
nagyúr

A zöld Micráért? Dehogynem utálunk! ;] :DDD

(#107386) Lomha 8V válasza Geresics (#107384) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Másét szívesebben koszolja össze. :D

(#107387) Gaboman válasza runner 125 (#107383) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Majd ha a DRZ-t látjuk így! ;]
Holnap kiderül milyen a terep, beiktatok egy reggeltől estik terjedő dual-sportot! :K

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#107388) bekiss


bekiss
csendes tag

Szia!

Azért a régi Dl650 van gyenge pontja nekem 2008 volt.

A futómű nagyon puha hajlamos a kopogásra. Fék rendszer egy határ k@ki. Ha mentél már KTM motorral akkor ezen olyan mintha nem is lenne fék. Sajnos betéttel és fém fék csővel is csak minimális a javulás.
Az én 100 kg nem volt egy száguldó vipera 😆

Mondjuk előtte fzs_1000_fazer volt ott volt fék futómű és erő is.

Ja igen és a gyári plexi 100 felett bubog mint az állat.

(#107389) bigdady


bigdady
nagyúr

Hali
Volt már motamot ingyenes vezetéstechnikai tréningen valaki? Mi a vélemény?

(#107390) Geresics válasza bigdady (#107389) üzenetére


Geresics
addikt

Igen, voltam! Szerintem nagyon-nagyon hasznos! :K

Szerk:
A videó mindenkinek unalmas, ne nézzétek meg, csak ha maga a tréning érdekel, vagy ha ott voltatok, és viszont akarjátok látni magatok!
Tényleg!

[ Szerkesztve ]

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#107391) #45302528


#45302528
törölt tag

Ezt megerősítem. Miután kipróbáltam egy GS-t és visszaültem a kis DL-emre, akkor jöttem rá, milyen az, amikor van rendes futómű és fék a motoron.

(#107392) dave0825


dave0825
őstag

Üdv.

etnies-hez szólnék leginkább, de mást is szívesen meghallgatok.

Suzuki DL650XT-t szeretnék, bordót, 3 dobozzal, bukócsővel, stb. Találtam egyet 2,09M Ft-ért 2016/3-i (elvileg 2015-ös), viszont amitől kicsit tartok, hogy 31.000 km van benne. Reális, csak félek, ha pár évig hajtom még nagyobb túrákra (legalábbis tervben az van), akkor nem tudom, hogy mennyiért tudom eladni, 1M-t nem szeretnék bukni vele.

etnies, Neked mennyi van benne? Úgy tudom, hogy te nagyobb utakra használod.

Tudom, nem a km a lényeg, hanem az állapot, és ha azt nézem, hogy 1 éves motor van fönt pár, ami arányban ugyanennyi km-ekkel van, akkor nincs semmi gond, csak a mennyiségétől tartok, hogy el fogom-e tudni adni maximum pár 100e bukóval. Ha viszont apám nem rég vett 2004-es SV650S-éhez hasonlítom, amiben szintén 31.000 km van, ahhoz képest a DL reálisabbnak tűnik, bár gondolom alapból hosszabb túrákra használták.
Szervizkönyve megvan, 1. tulaj, viszont kereskedés, szóval a tulajt nem fogom tudni megkérdezni, hogy állapotra milyen.

Összegre mindenképp hasonlót terveztem, max 1-200-zal többet, de újat semmiképp nem tudok venni (3.1M az új azzal a felszereltséggel, amit szeretnék).

Ti több motort vettetek/adtatok el, mondjuk, mire el szeretném adni, kb. 3-4 év múlva, mennyit érhet (ha jó állapotban marad, mert terveim szerint vigyázni fogok rá) egy 7-8 éves DL650XT 50-60.000 km-rel?

U.i.: van ez az új ügyfélkapus rendszám alapján utánanézős oldal, megnéztem, 2019/03-i az első km állás bejegyzés, ami furcsa, mert másik motornál már az 1. forgalomba helyezést is írják. Tulajdonosnak 2-t írnak, de gondolom a 2. már a kereskedés.

Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99

(#107393) Micsurin válasza dave0825 (#107392) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Lesz két dátum a lekérdezett adatok közt az első forgalomba helyezés és talán első nyilvántartásba vétel ezek eltérnek?(Lehet más címszóval vannak nem tudom fejből de elég egyértelmű lesz.) Ha igen ez kinti motor és ez magyarázza a 2019-es Km állás rögzítést.

Ha a mostani használt piac mellett ki is jelenti valaki nem fogsz bukni rajta ha eladód, attól az még nem fogja azt szavatolni, hogy 5-6 év múlva sem fogod jelentős bukóval tovább adni.

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#107394) vendingo válasza dave0825 (#107392) üzenetére


vendingo
veterán

Lehet, hogy te vigyázol rá, de más nem fog. Simán más hibájából is lehet baja. Amúgy az már rég rossz ha az eladását tervezed egy még meg sem vett motornak. Ha nem akarsz bukni eladáson, vegyél ritkaságot, veteránt, legendát. Nekem évi 50-90 ezerrel megy fel a motorom ára, legalábbis az eddigi tendencia szerint. Minél fiatalabb, minél kevesebb km van egy motorban annál nagyobb az anyagi veszteség eladáskor.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#107395) etnies válasza dave0825 (#107392) üzenetére


etnies
senior tag

Egy 30.000-et futott DL be van járatva, 100.000 alatt nem sok teendő van a blokkban, ha rendesen cserélték az olajat és szűrőket.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#107396) Bogyó bá' válasza etnies (#107395) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

….viszont mindegyik 10-15 éves példányban 100-150 ezer km van, csak a HaHu-n mutat az órájuk 30 ezret.... :DDD

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#107397) runner 125 válasza Geresics (#107384) üzenetére


runner 125
nagyúr

Hja, de azért jóvót. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#107398) dave0825 válasza Micsurin (#107393) üzenetére


dave0825
őstag

Az első nyilvántartásba vétel, és az első magyarországi is ugyanaz a 2016.03-i dátum, csak az első rögzített km óra állás más, az 2019.03.

Köszi másnak is. Hétfőn megnézem, úgy néz ki.

Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99

(#107399) hroberto válasza Bogyó bá' (#107396) üzenetére


hroberto
veterán

:C :D

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#107400) Burt1793 válasza dave0825 (#107398) üzenetére


Burt1793
veterán

Új motort 4 évig nem kell műszakiztatni, szóval nem kell olyan sűrű km állás rögzítésre számítani.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.