Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
vendingo
veterán
Kevés? Kinek, mire? Mennyit kellene tudnia végre? 200-240? Száguldozni nem ilyen motort kell venni, minden másra jó.
AT sincs 60 ló, mégis pl nekem mindenre elég. Aki kirándulni, túrázni, ingázni vesz motort, annak szerintem a sebesség másodlagos. Nekem 120-130 a pályatempóm, ha sietek, akár 140-150-re is felgyorsítok, pedig bírna többet is. Nagy sebességél elveszik a táj, csak a sebesség élvezete marad, de ahhoz nem kell szép helyekre menni, hogy száguldozni tudjon az ember. Ezeknél a mai nagy dögöknél se értem, hova 1200+ccm meg 150+ ló. Visszagurul a dombon, vagy mi? Felesleges teher.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
vlevi
nagyúr
"165-170 volt a vége"
Igen, nekem is ez a bajom. Hogy egy sima autópálya tempó is közel nyélgáz.
Már a DL-t sem szerettem 7000 fölé forgatni, hogy meglegyen az óra szerinti 140-145 (ami a valós 130).
Tracerrel ilyen gond nincs, 225-nél szabályoz le, pedig még menne.
Hétvégén próbáltam, (lezárt német autópályaszakaszon ), 210-re úgy gyorsul fel, hogy észre sem vettem. Nem bőg, nem rázkódik, vagy erőlködik, a hangból meg nem mondod mennyivel megy, csak, amikor az órára néztem, akkor hűbammag, és elvettem a gázt.
Félreértések elkerülése végett, attól, hogy 65 Suzukis ló helyett 115 Yamahás van a seggem alatt, kb ugyanakkora sebességgel gurulgatok, nem megyek csak azért 200-at, mert tudná a gép.
Csak jó tudni, hogyha igazán kell, akkor tudja
[ Szerkesztve ]
Jakab66[hun]
senior tag
Geresics
addikt
Nincs felvétel?
Tényleg, a GPS-tartó hogy műxik? Csak simán kipattintod, és ott egy cső? Vagy hogy?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Jakab66[hun]
senior tag
Felvétel mindig van!!
Két csavar fogja bele kétoldalról azt a műanyag elemet. Két csavar ki, műanyag ki, hozzá való navi be, két csavar vissza, mehet.
Gipsz Jakab
Geresics
addikt
Oda csak a hozzá való navi jó?
Azt hittem, ott egy cső van, amire bármilyen univerzális tartót fel lehet tenni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Jakab66[hun]
senior tag
Geresics
addikt
...nem is értem, miért voltam olyan naiv, hogy úgy csinálják meg, hogy bármi jó legyen oda, nem csak a sajátjuk...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
runner 125
nagyúr
Azért nem nagy mutatvány kicserélni, gyártani adaptert, vagy rábarkácsolni masszívan kb bármilyen gps tartót.
De az is biztos, h a gyári GPS helyek mindig a gyári (nyilván amelyik márkával leszerződnek, ez motoroknál jellemzően a Garmin) GPS-ekre vannak szabva. Multifunkcionális gyári megoldást még nem láttam.. hisz akkor ingyé dolgoztak az egészen. Azt vesz rá az ember amit akar, így meg a kevésbé megszállottak jó része rá van kényszerítve, h x-elje a rendelőlapon a gyárit 350.000-ért.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#107360) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107359) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Mondjuk én speciel pont nem vagyok elégedett a garminnal.
Gipsz Jakab
-Mike-
addikt
Ez a motorok Multiplája, ritka ronda kétkerekű. Pariban van az ER6N-nel.
Geresics
addikt
Ez hülyeség!!! A motorok Multiplája vitathatatlanul a Ducati Multistrada 1000DS!!!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Jakab66[hun]
senior tag
És legalább az is olyan jó mint amennyire ronda? Mert a multiplára igaz.
Gipsz Jakab
Geresics
addikt
Ducati.
...ha valaki ennyiből nem értené: ha megveszed, szerelmes leszel belé! Imádod, akarod, nem tudsz tőle megválni! De időnként keresed a pontot, aminél fogva a leghatékonyabban fel tudod gyújtani! Pláne, ha már nyúlt hozzá magyar szerelő!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
vlevi
nagyúr
Van az a skót csávó, aki nemrég vette át a 790-esét. Nála a beépített GPS a gyári műszerfalon is működik. Igaz, csak egyszerű információkat ír ki, nyíl erre, meg arra, de nincs külön tartója.
[link]
Arról van szó, hogy van a KTM-nek egy My Ride nevű alkalmazása, ami kapcsolódik a motorhoz, és a telefon navigációját használja, és az alapján jeleníti meg az információkat.
Geresics
addikt
Félreértettél. A kijelző felett van egy hely a gyári GPS-tartónak!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
etnies
senior tag
Nyáron lesz olajcsere az első telóban, és ha szétkapjuk, akkor minden szart kicserélek benne, te próbáltad progresszív rugóval? Valaki szerint királyság, mások szerint placebo.
Hyperprot vagy Wilbert rakatnék bele, 110 Font mind a kettő.
"önmagam hite vagyok magamban"
vlevi
nagyúr
Nem értem a kérdést.
etnies
senior tag
Te próbáltad a DL-t progresszív rugóval?
"önmagam hite vagyok magamban"
vlevi
nagyúr
Jaaaa, nem próbáltam. De már nem is fogom, mert Tracer900 van a DL helyett
Jakab66[hun]
senior tag
Nagy különbség van a régebbi (2006-2010 körüli) és az újabb (2012-) DL 650 V-Strom között? Tetszik hogy 1 milla körül kapni régebbit 20-30 ezerrel fullra szerelve. Dobozok, navi minden.
Gipsz Jakab
vlevi
nagyúr
[link]
2007-ben volt egy, külsőre nem nagyon észrevehető változás, ABS és dupla gyertyás gyújtás került bele.
#45302528
törölt tag
Nekem 2005-2011 között volt DL650-em, nagyon ajánlom. De a 20-30 ezres futást fenntartással kezelném egy +10 éves túrázásra szánt motornál.
Jakab66[hun]
senior tag
vlevi
nagyúr
Magyarországon már lehet.
Beírod a rendszámot, és kidobja, mikor volt műszakin, milyen óraállással.
Odakint nem tudom, hogy megy ez.
De egy feldobozolt (amit arra szánt a tulaj, hogy sok csomagot igénylő túrákra menjen vele) DL-hez képest nagyon kevés a km.
Én, mondjuk úgy, keveset használtam, de 14 évesen 70ezerrel adtam el.
[ Szerkesztve ]
#45302528
törölt tag
Mo-on úgy, ahogy vlevi írta, Au-ban nem tudom. Én 54 ezerrel adtam el 6 évesen.
Ne félj a km-től, a DL650 blokkja nagyon tartós, itthon tudok olyat, amiben már 250 e km van.
Ha valóban olyan kevés a km, ahogy hirdetik, annak újszerű állapotúnak kellene lennie. De mondom, ezeket a motorokat túrázásra veszik, használják, ha csak évi 5 ezret mennek, akkor is belemegy 50 ezer 10 év alatt...
Jakab66[hun]
senior tag
-Mike-
addikt
Egy monster matricát nem mersz rátenni!
Jakab66[hun]
senior tag
Fogd meg a söröm
Gipsz Jakab
HSM
félisten
2007-ben megkapta a dupla gyertyás blokkot, az elvileg a fogyasztásnak jót tett (sv-nél legalábbis, ami blokk-rokon) illetve 2012-es kapott vizes olajhűtőt a levegős helyett, szerintem az is jóság, úgy vélhetőleg kevésbé lehet háklis az olajra, és a hideg idős + melegben lassan haladós viselkedésnek is jót tehet.
#45302528
törölt tag
Vagy egy BMW-s matricát...
#45302528
törölt tag
Persze, nem lehetetlen, de ahogy írtam, akkor annak a motor állapotán is látszani kell. Ki lehet fogni.
Szervízkönyv: azt gondolom, Au-ban sokkal kisebb arányban hamisítják a szervízkönyv bejegyzéseit, mint nálunk. Ez alapvetően inkább k-európai sport....
runner 125
nagyúr
..azért nem utáltok, ugye?
Csak azért nem off, mert ez egy rendszámos motor. 15 kW!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Geresics
addikt
Ez tuti nem a Tied! Ez sáros!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
tboldi
nagyúr
A zöld Micráért? Dehogynem utálunk!
Lomha 8V
addikt
Másét szívesebben koszolja össze.
Gaboman
nagyúr
Majd ha a DRZ-t látjuk így!
Holnap kiderül milyen a terep, beiktatok egy reggeltől estik terjedő dual-sportot!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
bekiss
csendes tag
Szia!
Azért a régi Dl650 van gyenge pontja nekem 2008 volt.
A futómű nagyon puha hajlamos a kopogásra. Fék rendszer egy határ k@ki. Ha mentél már KTM motorral akkor ezen olyan mintha nem is lenne fék. Sajnos betéttel és fém fék csővel is csak minimális a javulás.
Az én 100 kg nem volt egy száguldó vipera 😆
Mondjuk előtte fzs_1000_fazer volt ott volt fék futómű és erő is.
Ja igen és a gyári plexi 100 felett bubog mint az állat.
bigdady
nagyúr
Hali
Volt már motamot ingyenes vezetéstechnikai tréningen valaki? Mi a vélemény?
Geresics
addikt
Igen, voltam! Szerintem nagyon-nagyon hasznos!
Szerk:
A videó mindenkinek unalmas, ne nézzétek meg, csak ha maga a tréning érdekel, vagy ha ott voltatok, és viszont akarjátok látni magatok!
Tényleg!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
#45302528
törölt tag
Ezt megerősítem. Miután kipróbáltam egy GS-t és visszaültem a kis DL-emre, akkor jöttem rá, milyen az, amikor van rendes futómű és fék a motoron.
dave0825
őstag
Üdv.
etnies-hez szólnék leginkább, de mást is szívesen meghallgatok.
Suzuki DL650XT-t szeretnék, bordót, 3 dobozzal, bukócsővel, stb. Találtam egyet 2,09M Ft-ért 2016/3-i (elvileg 2015-ös), viszont amitől kicsit tartok, hogy 31.000 km van benne. Reális, csak félek, ha pár évig hajtom még nagyobb túrákra (legalábbis tervben az van), akkor nem tudom, hogy mennyiért tudom eladni, 1M-t nem szeretnék bukni vele.
etnies, Neked mennyi van benne? Úgy tudom, hogy te nagyobb utakra használod.
Tudom, nem a km a lényeg, hanem az állapot, és ha azt nézem, hogy 1 éves motor van fönt pár, ami arányban ugyanennyi km-ekkel van, akkor nincs semmi gond, csak a mennyiségétől tartok, hogy el fogom-e tudni adni maximum pár 100e bukóval. Ha viszont apám nem rég vett 2004-es SV650S-éhez hasonlítom, amiben szintén 31.000 km van, ahhoz képest a DL reálisabbnak tűnik, bár gondolom alapból hosszabb túrákra használták.
Szervizkönyve megvan, 1. tulaj, viszont kereskedés, szóval a tulajt nem fogom tudni megkérdezni, hogy állapotra milyen.
Összegre mindenképp hasonlót terveztem, max 1-200-zal többet, de újat semmiképp nem tudok venni (3.1M az új azzal a felszereltséggel, amit szeretnék).
Ti több motort vettetek/adtatok el, mondjuk, mire el szeretném adni, kb. 3-4 év múlva, mennyit érhet (ha jó állapotban marad, mert terveim szerint vigyázni fogok rá) egy 7-8 éves DL650XT 50-60.000 km-rel?
U.i.: van ez az új ügyfélkapus rendszám alapján utánanézős oldal, megnéztem, 2019/03-i az első km állás bejegyzés, ami furcsa, mert másik motornál már az 1. forgalomba helyezést is írják. Tulajdonosnak 2-t írnak, de gondolom a 2. már a kereskedés.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
Micsurin
nagyúr
Lesz két dátum a lekérdezett adatok közt az első forgalomba helyezés és talán első nyilvántartásba vétel ezek eltérnek?(Lehet más címszóval vannak nem tudom fejből de elég egyértelmű lesz.) Ha igen ez kinti motor és ez magyarázza a 2019-es Km állás rögzítést.
Ha a mostani használt piac mellett ki is jelenti valaki nem fogsz bukni rajta ha eladód, attól az még nem fogja azt szavatolni, hogy 5-6 év múlva sem fogod jelentős bukóval tovább adni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
vendingo
veterán
Lehet, hogy te vigyázol rá, de más nem fog. Simán más hibájából is lehet baja. Amúgy az már rég rossz ha az eladását tervezed egy még meg sem vett motornak. Ha nem akarsz bukni eladáson, vegyél ritkaságot, veteránt, legendát. Nekem évi 50-90 ezerrel megy fel a motorom ára, legalábbis az eddigi tendencia szerint. Minél fiatalabb, minél kevesebb km van egy motorban annál nagyobb az anyagi veszteség eladáskor.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
etnies
senior tag
Egy 30.000-et futott DL be van járatva, 100.000 alatt nem sok teendő van a blokkban, ha rendesen cserélték az olajat és szűrőket.
"önmagam hite vagyok magamban"
Bogyó bá'
nagyúr
….viszont mindegyik 10-15 éves példányban 100-150 ezer km van, csak a HaHu-n mutat az órájuk 30 ezret....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
runner 125
nagyúr
Hja, de azért jóvót.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
dave0825
őstag
Az első nyilvántartásba vétel, és az első magyarországi is ugyanaz a 2016.03-i dátum, csak az első rögzített km óra állás más, az 2019.03.
Köszi másnak is. Hétfőn megnézem, úgy néz ki.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
hroberto
veterán
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok