Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
_NCT
őstag
Én a renyóra gondoltam, hogy jobb a Megane II áttételezése.... Legalábbis érzésre. Bár 1.6-ost próbáltam (Megane), ott nem volt gond, magamnak 1.4-nél nem vennék nagyobbat, annál meg szintén azt mondják, hogy hiába 100ló, gyenge az is. Pénz meg kínálat fog dönteni, szívem szerint Nissan-ba jobban bízok, megane meg jobban tettszik.
Bár nekem a családban lévő 1.2 TCE Clio is elégnek tűnt, csupán az idegesít, hogy városon kívül mindig 4-be vissza kell vágni, ha előzni akarok. Bár arról már kezdek lemondani 1M-s árkategória alatt, hogy én majd 5-be dinamikusan előzök városon kívül.....
Más: ha most veszek köv. hó elején autót, idénre valószínű már nem kell fizetnem teljesítményadót? Legalábbis kollégám ezt állítja, hogy csak jövőre kell.
[ Szerkesztve ]