Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
Probalj keresni egy 2.0 focus I-est, bar ennyiert abbol is csak olyat talalsz, amire kolteni kell.
footy
addikt
600-ból élményautót nehéz venni, dinamikusat viszont lehet. A BMW-t szerintem lehúzhatod a listáról ha nem akarod ráverni 1-2 éven belül a vételárat.
A helyedben néznék inkább egy 98-00 körüli Mazda 323 GT-t.
-v-
addikt
Ha a 2.0 V6-osra gondolsz, az '94-98-ig volt, és 600-ért biztosan nem kapsz értelmes példányt belőle (de itthon összegtől függetlenül nagyon nehéz abból megvételre érdemeset találni).
-v-
addikt
"3 év alatt nem kell javításokra költenem még ugyanennyit"
Hát, 3 év alatt 600e az nem olyan sok ám, annyi szerintem elmegy. Eleve megveszed vezérlés, olajok, szűrők stb. ott marad egy 100-as.. ha befigyel egy kuplungcsere, vagy venni kell rá egy garnitúra új gumit, kötelező olajcserék stb, plusz ha valami nem várt javítás, meghibásodás van - ennyiért amit kapsz az régi autó, ha vmi élvezetesebbet keresel jó eséllyel hajtva is volt, tehát az hogy befigyel nem várt kiadás az kb. borítékolható.
Dell XPS
veterán
Emlékszem ere a story-ra, mi lett ennek a vége?
Üdv, Dell XPS
hdman
őstag
Tc-n volt a cikk, ha jól emlékszem kértek a gyártótól is igazolást, hogy a gép nem képes ennyit menni ujkorában sem, ez pedig egy szétfosott 20 éves rozsdaboglya volt. Fellebbeztek, csatolták a dokumentumokat, aztán a sündőrök elengedték a büntit.
Sopron city :)
Dell XPS
veterán
Banális....Köszi!
Üdv, Dell XPS
TaaT
veterán
nem a gyártótól, hanem a hazai forgalmazótól
Give them hell Ukraine!
footy
addikt
Sima sor4-esre gondolok, annak értelmesebb a fogyasztása is. Természetesen nem Mo.-it kell venni mert ahogy tudom, nem is itt forgalmazták. Viszont Ausztriában elég szép példányokat lehet találni.
-v-
addikt
Regadóval együtt pláne nem jön ki 600-ból.
hdman
őstag
pardon
Sopron city :)
neduddki
nagyúr
HI!
futmuet megcsinaltatni es alegjobb gummedi ravenni
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Balupapa
senior tag
"A logikátlanul megtervezett teljesen átgondolatlan megoldásokkal van tele a szerelők hócipője azért köpködnek annyian közülük ha újabb fajta francia autót kell javítaniuk."
+1.
fater c5nél is le kell bontani az elejet egy izzo cserehez lol.
a legaprobb szereles is 3szor annyi ido mint egy masik kocsin.
ahova en jarok a poloval at szokott fater is oda (VW szerviz)
legutobb kopogott valami a futomujeben 2 oraig azt kerestek hogy lehet megbontani a kerek mogotti reszt (persze nem a mi sarunkra)
_-=*WheelWhores*=-_
8th
addikt
Nem vezettem. Ettől függetlenül tényleg nem értem mit vannak hasra esve az emberek a GT86-tól. Mert jó a súlyelosztása és betonkemény a futóműve? És? Mégis lassabb mint a konkurens modellek. Azt mondták menetteljesítményeit tekintve az egy kategóriával drágább sportkocsikkal lesz pariban. Ennek fényében már önmagában is röhejes az a tény, hogy egy 3millió forinttal olcsóbb fwd Corsa OPC ami már egy kész kisautóból fabrikált sportmodell odaver a GT86-nak ami egy "nulláról fejlesztett" sportkocsi. Egy biztos pályanapra ne nagyon menjen vele senki mert mérget vennék rá, hogy egy egy tizenéves Integra Type-R is megeszi reggelire. Utcán túl kemény pályán túl gyenge. Kirakat sportkocsi.
Bati0501
őstag
Na,azért a BMW-kről is lehet szépeket hallani...Pl.:le van plombálva a motorháztető és csak szerelő nyithatja fel,mert ha Te,akkor ugrik a garancia...Tök mindegy,h hol vagy,hívd a megadott számot és várd még szépen megérkezik a szerelő,gondolom "olcsón"...És mi van akkor,ha csak hűtővizet,olajszintet vagy ilyesmit akarsz csak megnézni?Menni kell a szakszervizbe? Ehhez képest,h le van burkolva motor leányálom már...
Persze,ez is ide tartozik: [link]
[ Szerkesztve ]
8th
addikt
Erről nem tudok semmit. Elméletileg az Audi A2-nél sem volt szabad leszedni a motorháztetőt de ott legalább a folyadékszinteket meg tudod nézni és után tudsz tölteni ha kell.
giigz
veterán
Ez miért robbant?
8th
addikt
Szivárgott a gáztartály.
Balupapa
senior tag
ez hatalmas
meg ez is #22165
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
hdman
őstag
Hatalmas +1.
A fenti tesztből élményautónak a corsa, napi használatra viszont a ford kellene.
Sopron city :)
-v-
addikt
Nekem tuti a GT86 kene
t1
addikt
Ha már lehetne választani akkor a Megane RS lenne nálam a befutó... Ford nagyon el lett b@szva régi sokkal szebb, Mini meg alapból nem bejövős
malloc
csendes tag
Hát akkor változtatok az igényeken. Megnéztem mi az ami max 10 éves és nem is 50 lovas motor van benne.
Ezeket találtam, amik tetszenek:
CITROEN XSARA 1.6 [link]
OPEL ASTRA G 1.6 [link]
FIAT STILO [link]
PEUGEOT 307 [link]
Ezek közül melyiket ajánlanátok?
Azt is megkérdezném, h érdemes-e egyáltalán 600k-ért autót venni? Nekem jelenleg nem létszükséglet és ennél többet nem szeretnék rá költeni.
Jobb döntés lenne esetleg várni és 2-3x ekkora összeget szánni egy fiatalabb és modernebb autóra? Terveim szerint, ha mégis veszek most, 4-5 éven belül nem cserélném le.
Qru
MODERÁTOR
G Astra, de a Stilo sem rossz, mind a kettőhöz volt szerencsém. Ajánlható mind a kettő.
A másik kettővel nincs személyes tapsztalatom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Bati0501
őstag
Nekünk G astra van,de 1.4-es.Apa azt mondja,h szte nem jó az 1.6-os,mert alig erősebb-10 le-vel kb-,de fogyasztásban már érezhető(bb).
A 25Nm már tényleg érezhető lehet,de ki kellene próbálni mindkettőt.
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Azért 10 LE és 25 Nm szerintem érezhető.
8th
addikt
Muffmágnesnek meg parasztvakításnak elmegy a GT86. Sportkocsinak inkább a Megane.
Qru
MODERÁTOR
Osztom faterod véleményét. Még ha legalább az átétel más lenne a váltóban... nem érzed azt a +10 lovat viszont tényleg többet kajál.
Pont ezért volt, hogy a céges 1,6-os után 1,4-es lett véve házi használatra.
mod:
8th: Nekem csak azért is brz kéne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Nekem a vezetesi elmeny szamit, azt pedig nem (csak) loerokben merik. Amugy izlesek es pofonok, azert a megant se rugdalnam ki a garazsombol
-v-
addikt
G astrat szinte biztos nem talalsz 600-ert ertelmeset.
F-eset igen, es hasonlokat, de az erosen utkozik a 4-5 evig nem cserelned le kriteriummal.
En - de ez csak az en velemenyem - vhol a focus I, astra g stb. kornyeken erzem azt, hogy az meg egy sok evig megbizhato, vallalhato auto marad. Ezeknel gagyibakkal meg regebbiekkel nem biztos azert, hogy elvan 4-5 evig az ember.. ezek meg inkabb 800-1m kornyeken vannak - mar amiket erdemes megvenni.
A tobbi linkelt tipust nemtom.
lajafix
addikt
a hátsókerékhajtás, boxermotor, pörgős szívó motor, kupéforma ellenére?
Kijött a toyo egy klasszikus elvek mentén épített kupéval, le a kalappal előtte.
Rock'n Roll
Balupapa
senior tag
idétlen a formája, ugynez ki mint egy hundáj.
nem latszik benne a tradicio.
es inkabb egy turbo moci mint egy boxer kövessük a divatot
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
lajafix
addikt
a formában "csak" az első lámpa béna...
a divatot nem szabad követni beállva a sorba, sokkal jobb diktálni. Szerintem jó döntés volt a többségtől eltérni és szívó boxert betenni, s biztos hogy jóval könnyebb volt megcsinálniuk, a japánok nem hagyják könnyen veszni a szívómotorokba belerakott fejlesztéseiket csak azért, mert európában a turbó a menő. Aztán lehet hogy nagyon ráfizetnek(bár a hibrid kezd bejönni nekik).
Rock'n Roll
zoo8800
veterán
Kis helyzetjelentés.
A hétvégén Bravókával végigjártam a horvát tengerpartot Rijekától a Kotori öbölig, ami már nem is Horvátország, hanem Montenegró.
Egyszer mindenkinek érdemes végigautózni a parton, szuper volt.
Montenegró érdekes egy hely, túlzás nélkül állíthatom, hogy minden tizedik kocsi Golf. Jellemzően kettes és hármas, de 1-től 6-ig minden van, és minden sarkon áll egy Golf. Vagy Passat.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Balupapa
senior tag
ezzel a 200 loeros boxerral nem diktalnak semmit amig egy CORSA lealázza.
" és minden sarkon áll egy Golf. Vagy Passat."
nyugati országokban így szokás
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
lajafix
addikt
az élmény nem = lóerő és köridő. Viheted az opelt!
Rock'n Roll
TaaT
veterán
a design irtó ronda lett, de attól még lehet hogy jó autó
ezt a tesztet meg gondolom már mindenki látta [link]
Give them hell Ukraine!
-v-
addikt
+1
[ Szerkesztve ]
Balupapa
senior tag
most essünk hanyatt mert rwd?
egy 12 eves 330i is tudja ezt.
_-=*WheelWhores*=-_
hobizoli
nagyúr
Ennyi.
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
meg akar a kispok is
több drón kell ;P
Szplöttyy
senior tag
Nekem ez a GT 86 valami 7ezerig forgó 3literes V6-al kéne, na
Smoke & Torque
Dare2Live
nagyúr
"a japánok nem hagyják könnyen veszni a szívómotorokba belerakott fejlesztéseiket csak azért, mert európában a turbó a menő."
jáj
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
hobizoli
nagyúr
vagy vmi rendes csigas 2.0 16vT-vel
több drón kell ;P
Szplöttyy
senior tag
Nekem egy hasonló kaliberű autóba inkább valami "őserő" motor kéne, ahol nincs turbólyuk, bármilyen fordulatról húz és dobja a fenekét De üsse kavics, egy ilyen 260-280akat menő Fiat Cupe blokk jöhet
Smoke & Torque
neduddki
nagyúr
HI!
a japok ki akarjak hagyi a donszajzingot es hibrd fele fordulnak, legeroteljesebben a totoya de atpbbike is, totoya leaalt adizel fejlesztessel majd veszi oket /jaj:- (/ ill japanan jonnek a wassatrof kutak zaros hataridon belul
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
hobizoli
nagyúr
ez a GT86 inkabb egy tipikus "wannabe" auto
kinezete alapjan ugy varod hogy fuvazzeg, de mehet, aztan kb az a szint, mint a C20NE Calibra, mar egy warm-hatch is odaveri, mint a taknyot, nem hogy egy hot-hatch
ahhoz kepest, hogy ezt eleve sportkocsinak csinaltak, hat nem lett egy Supra szinvonal
de amekkora arccal hireztek rola a hivatalos bemutato elott en siman egy Nissan R35 GTR szintu autot vartam, de legalabb vmi 370Z-t verot, es meg az se, pedig az mar nem egy 1-2 eves auto
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
ez persze eleg vicces, mert Fukushima miatt eppen pont leallitanak egy valag atomeromuvet...
több drón kell ;P
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!