Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
SaNyEe
aktív tag
passzol az aláírásodhoz
-- end of transmission --
SyntaxeError
tag
Ennyi
▄▀▄ Az Apple egy életérzés
Orlin
addikt
Sziasztok!
Tudom Google-ban le van írva,de érdekelne valakinek esetleg van-e gyakorlati tapasztalata Magyarországon, hogy lehet forgalomba hozni külföldi kocsit?!
Ismerős akar venni.Jah lejárt műszaki,nincs rajta rendszám.
Köszi!
LENOVO IDEAPAD 5 Pro 16 - Ryzen 5 6600HS, 16, 1000 GB, 16GB, Radeon 660M Graphics, Win11
Tökmindegy
senior tag
Ezeket a vasakat nagyjából a lehetetlenséggel határos eladni . Barátom két évig árulta szegény A többit te tudod ,ha van rá korpa akkor had szóljon Az biztos ,hogy kuuuu.va jó üldögélni benne.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
Tökmindegy
senior tag
Na meg sok rendőr sem tudja lefogni
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
Tökmindegy
senior tag
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Öcsém autó vásárlásán gondolkodik, most kezdte csinálni a jogsit, 2-3 hónapon belül aktuális lehet a dolog. Kérdezte mit javaslok, ami eszembe jutott, az a régi Swift, ami jó, olcsó stb, viszont kicsit gyenge a kasztni. A másik az alsóbb ársávból a 3-as Golf ami ilyen 3-400e ft-ért elhozható. Viszont ez már ugye öregebb... szerintetek?
Tothgera30
Ármester
Esetleg Escort ?
Szerintem egy ilyennel nem járna rosszul, eléggé egyben van, és még lép is, ha kell .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Vesztor87
senior tag
Mennyire nagy rezsisek ezek a kocsik? A lényeg, hogy ne legyen vele gond, vmi pokoli megbízható kell, a Swift ezért merült fel
Szplöttyy
senior tag
Ilyen ársávban felejtsd el a pokoli megbizhatóságot, a swift sem lesz az. A különbség, hogy egy literes swift-be sokkal kevesebb alaktrész van, mondjuk 16 helyett csak 6 szelep, stb, így a javítási költségek is sokkal olcsóbbak. De azt ne várd ennyi pénzért hogy sosem fognak elromlani.
Smoke & Torque
latyak17
tag
Ha egy olyan kocsit kerestek neki ami meg olcsón, és garantáltan nem tudja gyorsulási versenyre vinni akkor Vw Golf 1.9D , ha bíztok benne akkor lehet elgondolkodni TDi-n de ha olcsósága miatt kerestek akkor szóba jöhet egy 1.4-es vagy 1.6os ami azért már megy és vannak szép darabok belőle, és az sem uccsó hogy csomó bontóba raklapszám van hozzá alkatrész, én a sajátommal nagyon meg vagyok elégedve, persze rozsdára oda kell figyelni, mert annak javíttatása nem olcsó... ha netán tetőablakos verziót találtok mindenképp ellenőrizzétek, és ne is hallgass az eladóra, "csak a biztosíték ment ki" nem azt megcsinálta volna ő is, elég sok a hiba forrássa egy laza 30 ezret számolj a bontóból szerzett cseredarabra + a beépítésére. Kerüld a tuningolt darabokat lehet, hogy szép meg jajj de szép, de sokat már a törés után csinálták ilyenre.. Kerüld az átfestett példányokat is valószínűleg a rozsdát vagy más hibát takartak vele. Ajtókat kívül belül nézzétek át, elég gyakran rozsdás. Szerintem 1. autónak a Golf a legtökéletesebb, ha egy mód van rá kerüld az elektromos ablakosat, meg a tetőablakosat, azokkal általában macera van HA nem foglalkoznak vele, de ami mellette szól a sok alkatrész, bárdiba általában mindig minden van hozzá, fékektől a lámpákig, és lengéscsillapítóig, és ezeket kis szerelési tapasztalattal már házilag is meg lehet csinálni! Én Golfot vennék ha újra vásárolnék
Üdv
Latyak17'
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
neduddki
nagyúr
HI!
egy tokeltesen rendberakott civic/corolla de ijjen nincs, ha van nem ennyiert...
en aszondom swift es nezd a kiemeltekt is
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
latyak17
tag
Én meg azt mondom, hogy ebben az esetben az elektromos ablak is karban volt tartva, ez szép fogás!
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Szplöttyy
senior tag
Te csak ne promózd a buzukikat jó?!
Smoke & Torque
Tökmindegy
senior tag
Mennyi ideje is használod üzemszerűen a járművet? Fél egy év után is kíváncsi vagyok mit mondasz majdBár ugyanezt mondanád teszem hozzá.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
neduddki
nagyúr
HI!
beszota kicscsoka beszota???:- )))
udv
neduddki
mod: akkor is qvar abirom a balenokat. de a bolcsot bel kel szmaolni
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
8th
addikt
Szép meg jó meg minden csak fekvőrendőrön ne rongyoljon keresztül vele az ember mert 1:1 kiszakad az alján üléssel együtt. Elképesztő sebességgel rohadnak porrá, még az utolsó szériások is. Havernak kabriója van ilyenből. Novembertől márciusig garázsban áll mégis tiszta rozsda az alja. Pedig nem volna ez rossz autó.
Vesztor87: Nyáron volt nálam kölcsönbe egy Skoda Felicia kombi 1.9D. A kretén szögben álló kormányt leszámítva egész élhető autó.
[ Szerkesztve ]
Vesztor87
senior tag
A másik amit javasoltam neki, hogy kicsit többért nézelődjön, pl. ilyet
hobizoli
nagyúr
1.2 Sport... na hagyjalmar
több drón kell ;P
Szplöttyy
senior tag
Nem akartam én ünneprontó lenni, alig pár hónapja van meg neki a golf, természetes hogy imádja szereti, és jól is van így, de azért nem az az ultimate autó. Az 1.6 se megy semennyire sem, és a TDi meg nem megbízható(csupán azért mert itthon nincs egy darab se ami nem hulladék) és nem is olyan maradéktalanul hibátlan jó autó, de nem rossz. És első autója(úgy emlékszem) úgyhogy szeresse is nagyon. Főleg mert tetőablakos! Én kötelezővé tenném.
(#23616) neduddki:Még szép!
(#23619) hobizoli:Lyallymááán! Te mindet leszólsz. Ez azért sport, mert fehér számlapos az óra, króm betét van a váltógombon, és ezüst színű a középkonzol. Ja és a fekete küszöb is ehhez jár asszem'. De lenne benne egy jó Dblias Dynamic motyó és megszorongatna egyből téged is
Smoke & Torque
hobizoli
nagyúr
cöcöcö
több drón kell ;P
latyak17
tag
Hát de az ABS, szervó, elektükör kényelmes székekkel + vw megbízhatósággal simán leveri swiftet, amúgy nem 1 meg két haveromnak 2-3 éve van meg ugyanaz a golfja és imádja sose adná el, ha tehetné, és ha lerohad akkor tudom, hogy én felelősségem miatt volt, pl ha bordásszíjat nem cserélem le és szétszakad van egy halott motor, de tudom, hogy az az én hülyeségem volt.. ennyi.. én azért mondom a golfot mert viszonylag széles a skála olcsótól egészen a drágáig, de mellesleg szerintem a TDi pont hogy megbízható, függetlenül hogy honnan van, lehet németországból is szart hozni mint moról egy örök társat...
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Szplöttyy
senior tag
Latyak17! Én pedig több folyton széthulló hármasról tudok. Nem rossz autók, de az én veélményem szerint fapados, meg a legtöbbe nyomja a vas a hátamat ami keresztbe van a széken. Számomra, egy Golf 1.6 8V helyett bármikor inkább egy F Astra 1.6 8V, bár a két autó tulajdonképpen azonos, csak a golfok drágábbak, és extrásabbak(lehetnek). Nem rossz autó mint mondtam. De ahogy a kolléga hozzászólására is válaszoltam, ezek öreg autók, totális megbízhatóságot el kell felejteni. Egyik Opel Kadettos barátom mondta, hogy "15év után minden nap ajándék" ő minden reggel hálát adott az égnek, ha beindult a Kadett 1.6D. De általában nem indult
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
Vesztor87
senior tag
Az 1,2 amúgy pont elég lenne, a sport felirat vicces, de a Cordoba Sportline jobb az 1,6-os 75 lovas motorral?
Nekem is szimpatikus autó a C Corsa, nem tudom mennyire szervíz igényes, és mennyire drága. Gondolom mivel nem új típus, és népautó, nem lehet vészes.
Vesztor87
senior tag
2x ment el:S
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
uhm, a gyari PGT mar 3000-nel ~95LE-s, egy chip-l fel lehet tolni ezt 105LE-re
es nyilvan ez onnan meg tovabb is forog, amivel a pover csak tovabb no
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
nem azert mondom, de a 1.6 8v 75lo az siman jobb, mint a 1.2 16v 75lo
~100Nm vs ~140Nm reszterhelesen
szerinted melyik mozgatja jobban a bodet a forgalomban?
több drón kell ;P
Szplöttyy
senior tag
Ne autóskártyázz! Legyorsul és kész!
Komolyra fordítva, ha 3ezernél 95ló, akkor normál körülmények között is egész jól autózható lehet. Ez a nagy félelmem a kis turbós motoroktól hogy biztos halálra kell forgatni hogy megmozduljon. De nem.
Smoke & Torque
hobizoli
nagyúr
hat ha vki feltol egy kis turbosra vmi 2.0T-re valo es arra is mar inkabb tuningnak szamito csigat pl T3/T4-st, azzal be lehet szopni, hogy 4500-5000-g nem megy szart se, csak ha ott tartod a fordulatot
aztan a turbo szakadek utan beforog a turbo vegre es akkor elkezd menni, de az okosabban kivalasztott kisebb hekker turbos auto, addigra mar elment tole vagy 4-5 autoval
a rugalmassag romlik -pedig pont ez a turbok egyik lenyege-, a gyorsulas is romolhat, meg a gyarihoz kepest is, hiaba erosebb csucsban papiron
olyan turbo a jo, ami max 3500-nal mar fuj, de minnel lejjebb indul ugy, hogy fent sem fogy el
ha ~2000-tol megy 7000-g kitartva a nyomast, az a kerályság, azzal lehet osztani az eszt mindenhol, varosban is jol ugrik meg palyan se fogy el meg verzik el egy emelkedon, odalepsz es gyorsit
annelkul, hogy visszavaltogatnal lehet vele "menni" nyomatekbol
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Szplöttyy
senior tag
Nekem mondjuk nagyon bejön az óriási turbólyuk, és a semmiből megjövő "apicsába" érzés, de én hülye vagyok. Annó a 2.0PDTDi motorral szerelt Grandisra lett rakva nagyobb Cooler, ott is elég szép turbólyuk volt. Vicces volt, kertvárosban, 2ben lejöttél a fekvőrendőrről lepadlóztad, és elértél a következőig, anélkül, hogy úgy megindult volna
Smoke & Torque
hobizoli
nagyúr
az ugy egy faszsag
több drón kell ;P
Varoz
őstag
Nem fogalmaznék így, de igen.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
hobizoli
nagyúr
2.0PDTDI-n szerintem geos csiga van es "csak" ki volt akadva a koromtol a magas fordulati allasban a geometria, akkor nem megy alul meg lesz ijen tobb masodperces turbolukja
több drón kell ;P
Varoz
őstag
Én nem tudom, de ez a nézet, hogy padlózok és az a jó ha fél óra múlva jön az ihlet. Hát, akkor mi a tökömnek rá a turbó?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
Szplöttyy
senior tag
Nem volt semmi baja, 3autóból lett összerakva TK-s és tűzkáros volt, minden újjá lett építve, csak nem találtak hozzá gyári coolert így valami nagy cucc lett rajta. Nem volt nagy távolság a két fekvő között, meg kettőbe ~900as rpm-ről van szó. Viszont pályán 150-160ról padlógázra néminemű turbólyukkal szépen feltolta magát 200ra 6odikban, az nem tetszett csak, hogy nagyon rövid váltója volt. De ESP, parkradar, minden okosság volt benne, nagyon agilis volt 7személyes létére, főleg a gyári 245/50 R17es gumikkal.
Smoke & Torque
hobizoli
nagyúr
a VW-k jellemzoen tullihegett aruak
2-3ev az semmi
a 9. evet kezdem a PGT-vel, es ezzel sem vagyok az elmezonyben GT korokben, es ezzel aztan lehet szopni szepeket, amire mas mar reg eladta volna
minden tuningauto, akkor megbizhato csak, ha vmi mashol mar bevalt dolog masolata, mert akkor azt is tudhatod hol hatar vele, ami egyedi feljesztes, azzal meg lehet őszülni
több drón kell ;P
Dumb
senior tag
Üdv, ezt tudom ajánlani, ismerősnek 7 évig ment, + 1 miután eladta. Merci 240D-ben. Nekem 5 éve van, eddig hibátlan, 2 év gari volt rá!
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
8th
addikt
Ehh látszik, hogy nem ültél még ésszel épített dízelben. Ahogy hobizoli is írta mire a nagy turbós kocsi átszenvedi magát a turbólyukon addigra már több autóhossznyit ráverhet az ember egy papíron sokkal hokibb autóval. Ez különösen városban zöldre induláskor vicces mert álló helyzetben nagy csigával terhelés nélkül nem igazán lehet nyomást építeni...
Varoz
őstag
Szerintem ezt ő is tudja, csak neki ez a heppje. Van ilyen.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
hobizoli
nagyúr
Szplöttyy
senior tag
Ültem már rendesen megépített golf II TDI-ben, tudom, hogy a turbólyuk nem jó, csak nekem bejön úgy "krúzolás" közben az, hogy rálépek a gázra, semmi semmi semmi aztán egyszercsak elforog
Smoke & Torque
#25954560
törölt tag
mr2 mkII. ha kevesebb a penz, akkor mkI
Lehet bezony, de nem szimpla csigával. Főtengely kompresszorral, azzal lehet
A régebbi jaguárokban volt és az xk ment is tőle mint a bolond.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Valty
aktív tag
Üdv!
Mostanában szeretnék autót venni. max. 2-3 éveset , a jelöltek a következők:
Seat Leon
Fiat Bravo
Évente olyan 20-25000 km-t megyek, szóval szerintem a benzines bőven elég. Leonból
az 1.2 TSI-t nézegettem, de fogalmam sincs, hogy ez a motor mennyire megbízható, ill. hogy megfelel-e ebbe az autóba. A Bravo-ban az 1.4 T-jet jónak tűnik (és olcsóbb is), de megmondom őszintén, félek, hogy a Fiat idővel romlani fog
A Seat design-ja egy kicsit jobban tetszik
Valamilyen ötlet, tapasztalat a 2 autóval kapcsolatban?
MunezXBK
nagyúr
Én 12-14.000-et megyek egy évben, de dieselt vettem.
Szvsz 1.2 + 1.4-ben ne is gondolkozz.
Qru
MODERÁTOR
Az nem vészesen sok egy évben, 1,4T-jet nagyon jó és megy is. Nem ráköltős (nem úgy mint egy diesel). És a Seat semmivel sem jobb minőségű mint a Fiat. Nem kell félni a Bravo-tól. Jó autó az.
#nincsbennetarcsi
Tökmindegy
senior tag
Én mászkáltam Leonnal evvel az 1.2 es mocival . Ha jól sejlik száz valahány paci ,nem éreztem nagyon rossznak de nem egy versenyautó. Az más kérdés meddig bírják de most ezt a motort rakja bele a WW mindenbe még a skoda octaviába is . Fogyasztása jó amúgy.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
zoo8800
veterán
T-Jet Bravom van egy éve. Nagyon kellemesen lehet vele autózni, 1800-tól tényleg ott van a 200+ NM nyomaték. A turbólyuk (merthogy van egy kicsi) 2000-től nem feltűnő. 2500-tól nincs. Kb. 5000-5500-ig érdemes kihúzatni, felette már gyengül. Olajfogyasztás elenyésző, kb. 0,5dl/1000 km.
A turbó jól bírja, nem nagyon hallani cseréről, pedig vannak 200+ ekm feletti autók is.
Egyetlen zavaró dolog jellemzi a motort, hogy nagy hidegben, hideg motorral nagy gázadáskor rángathat, ahogy érkezik a turbónyomás 2000 rpm körül. Nem mindig, de előfordul.
A váltója lehetne jobb, a gyors váltásokat nem szereti.
Vannak még olaszos szarságai, mint pl. hogy néha csak kulccsal nyílik a kocsi, mert meghülyül a távirányító, ennek ellenére ajánlható a gép. Van benne egy kis dolcsevíta, ami miatt újra ezt venném, ha visszamehetnék az időbe, amikor vettem.
A TSI kicsit kevesebbet eszik, az tuti.
rip and tear, until it is done
neduddki
nagyúr
HI!
az 1.2-es 105lo nem harmonikus annyora mint a 1.4 ~122lo, de ugy tunik sokkal tartosabb /leglabbis nem esik fejre 100Mm allatt/, aszem az 1.4tsi bug-jat iden tavasszl javitottak. leglabbis a vezermulancet
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni