Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Szplöttyy
senior tag
Szerintem(itt a legnagyobb hangsúly a szerintem-en van) gyenge ahhoz, hogy jól ki lehessen gyorsítani, meg ilyenek. De végülis igazad van, versenyzésre nem jó, pályán attól még biztos lehet jókat autózni.
Amúgy most jöttem haza, ismerős mutatta, most vett egy E36 320i Coupe-t 390ért, hát rohad meg minden, de egész korrekt kis gép, persze a direktszűrő meg a kályhacső alatta van, de ahhoz képest hogy BMW meg hogy mennyi volt, egész kellemes élmény.
Smoke & Torque
8th
addikt
Egy 9milliós sportkocsitól kurvára sovány a 7.6sec. Anyós nem kell elég egy is
(#22283): Gyááá... sehol nem kapsz Honda S2000-et újonnan. Csak példának hoztam fel, hogy lásd mennyit számít plusz negyven lóerő. Mindkettő kétliteres mindkettő szívóbenzin mindkettő hátsókerekes és a súlyuk is közel azonos.
Erre mondtam már a legelején, hogy egy ~250lóerős motorral istenkirály lenne a toyo de így maximum csak átlagos.
[ Szerkesztve ]
Azt furcsállom, hogy 1190kg és így 7.6s. Annyit a 184 lovas 320i megy, ami megvan 1415kg és ezt nem lehet a turbóra fogni, mert az nem magas fordulaton előny.
[ Szerkesztve ]
a_tesz
Korrektor
Vélemény? Van egy 4wd Swiftem, többet én nem veszek kevesebb hajtott kerékkel rendelkező autót
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Szplöttyy
senior tag
Irthatnál pár sport arról a swiftről, mindig is izgattak, de sajnos sosem sikerült a közelébe kerülnöm egynek sem.
Smoke & Torque
TaaT
veterán
Ferrari GT86 [link]
Give them hell Ukraine!
8th
addikt
Gyönyörű...
a_tesz
Korrektor
Semmi extra, egy '99-es 1.3, rövidebb végáttétellel, meg plusz 120 cipelnivaló kilogrammal. Viszkós összkerékhajtással készült, ami alapesetben csak elöl hajt, ha fordulatszám-különbség lép fel az első és a hátsó tengely közt, akkor összezár a viszkó és hajt hátul is. Ha leesik a hó, nagy móka, de esőben sem rossz. Annyi, hogy rá kell számolni, hogy először kicsit az orrát tolja, és csak utána fog arra menni, amerre akarsz, de onnantól kezdve vidámság van
Fogyasztása így alakul, nem az a tipikus Suzukis spórolós, de nem szeretek országúton hetvennel büntetni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Szplöttyy
senior tag
Menyivel rövidebb? Mi így a vége? Nem is eszik olyan sokat, főleg, ha tényleg nyomod is neki.
Smoke & Torque
Integra
titán
omfg
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Balupapa
senior tag
mindegy
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
a_tesz
Korrektor
Gyakorlatilag mintha egy 1.0 Swift lenne, óra szerint 130-nál 4100-at forog. Nem tudom, mennyi lehet a vége, 160-nál még ment volna, de nem volt szívem tovább nyomni neki.
Azért egy laza literrel többet leöblöget, mint egy sima elsőkerekes 1.3, de nem is azért vettem, hogy fogyasztási rekordokat döntögessek vele
Szerk: és ha Veszprémben jársz, találunk alkalmat hogy kipróbáld, ha érdekel
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Zewa
senior tag
Kinek a pap, kinek a paplan. Ennyi. Bizony lehet egy autó élvezetes úgy hogy autóskártyán elvérzik.
Akinek kell a power vár egy kicsit, jönnek a tuningcégek és 5ezer juró környékén felcsigázzák a gépet..
Corsa OPC milyen jellegtelen már? Gyors de hol a lélek? GT86 legalább szorult egy kevés.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
t1
addikt
Halihó!
Most olvasom, hogy veszprémi vagy, illetve, hogy Suzukis, azért írok neked, mert a Veszprémben létezik egy Suzuki Club és én vagyok az egyik vezetője ha érdekel a dolog esetleg klub élet örömmel vennénk ha csatlakoznál
neduddki
nagyúr
HI!
veszprem??? aszittmTe Nyoregyhazan tul lakolsz:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Szplöttyy
senior tag
Akkor az év nagyrészében amúgy felesleges plusz hajtás annyira nem is nagy kompromisszum. Annó mikor úgy "hallottam" róla olyan horror dolgokat meséltek, hogy minimum 10liter, meg folyton széthullik, stb. Akkor még elhittem, azóta meg nem került a látókörömbe a téma. Én ilyen fura szrezt vagyok, gerjedek az összes fura autóra Mivel én egy Wagon-t hajtok mindig is izgatott mit tudhat terepen egy 4x4 wagon, gondolom a hajtás ugyanaz.
Mennyire strapabíró? Gondolom azért a 6ezernél kuplungolós rajtokat nem szereti.
Ha arra járok szavadon foglak
Smoke & Torque
tomcsi23
veterán
Nyíregyen túl van, csak attól függ, honnan nézzük. Nagyon nem vagy képben a helyi viszonyokkal mostanában. Iszol Te eleget?
No, kaptál némi mentséget.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
latyak17
tag
Na srácok rég nem írtam azóta (konkrétan ma) PAPÍROS golf 3 tulajdonos vagyok!
Műszakit simán vette, csak regadót lett neccesebb mert 2es környezetvédelmi besorolást kapott.
hnap bővebben egyenlőre csak azért ugrottam haza, hogy legyen miből tankolni
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
a_tesz
Korrektor
Suzuki, szóval mért hullana szét? Van pár specifikus alkatrésze, mondjuk a kipufogó más, háromszor annyi is hozzá, mint az elsőkerekeshez, de alapvetően nem vészes.
A terepet az enyém annyira nem szereti, kicsit alacsonyabb, mint kéne, a múltkor fel is koppant párszor a vonóhorog De azért becsülettel felmászott egy elég komoly kaptatón.
Nem mindig szoktam hatezerről rajtolni, mert akkor elég keményen beüt a hátsó tengely, hosszú távon nem tolerálná a gép.
#22315 t1: küldök egy privátot
#22316 neduddki: jól tudtad, csak áthelyeztem a tartózkodási helyemet egy pár lépéssel arrébb, hogy kiteljesedjek a szakmámban
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
lajafix
addikt
"Egy 9milliós sportkocsitól kurvára sovány a 7.6sec"
Hagyd abba az autóskártyázást. itt folytasd
Nagy megállapítás, hogy +20%kal valami erősebb akkor jobban megy. köszi. Trivi hogy a károsanyag normákon vérzett el a + lóerő, azért került bele a 2 befecsi rendszer is. a 2 gép között van 1x év. Teccikérteni? Ma má' a vizbűlkell kivenni az oxigént az új kocsiknak.
Rock'n Roll
Én sokat nézegettem a vitara 1.9 4x4 ket, de nem volt szerencsém elfogadható árú és nem rommá tört példányhoz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Szplöttyy
senior tag
Amúgy, tudja valaki milyen motor az? Mert váltig állítja 1-2haverom, hogy az HDi motor, de én tudomásom szerint pedig a Laguna 2 féle 1.9DCi-ről van szó, nem? Vagy ez is fiat cucc?
Smoke & Torque
a_tesz
Korrektor
Azért az nem egy allroad, szóval ne sajnáld nagyon a dolgot
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Kornel
veterán
szerintem 1,9 JTD
Fiat fejlesztés, JTD, ja. Opel is használja még.
Suzuki nem használ PSA motorokat. Viszont ami érdekes, hogy most a 109 lovas 1.5dci az A osztályba került bele.
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
ennyore traktorhangu zorgo csorgo csattog joszagot csak a digok tudnak alkoni:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Lehet h nem allroad , de amit az annó 1.6 benyában kapott tőlünk még a telekomos időkben...és soha semmi baja nem volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kornel
veterán
vezettem 1,6 JTD-t, nem csörgött, nem csattogott, de lehet csak jó volt a hangszigetelés
[ Szerkesztve ]
Balupapa
senior tag
miért fáj Neked, hogy szidja ezt a kocsit?
Nem tudod meggyőzni ugysem és ahogy látom Ő sem Téged
Lehet bármilyen élvezetes is a vezetése ha 7.6 a 0-100
mondjuk ez a ketto kicsit uti egymast.
Egyebkent a GT86 egy tohonya szar. kérem kapcsolja ki.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
8th
addikt
Nem akarok én meggyőzni senkit. Elmondtam a véleményem. Azt talán még szabad. Majd ha egyszer lehetőségük lesz egy erős autóval körözni egy lezárt pályán rájönnek miről beszéltem. Addig szélmalomharc bármit is mondasz. A GT86 az új japán übersporkocsi oszt jóvan.
lajafix
addikt
A vélemény természetesen szabad, a tények meg nehogy zavarjanak.
na tényleg elég az autóskártyázásból.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
neduddki
nagyúr
HI!
kotoszkocc VenKecske?:- )
udv
neduddki
p.s.a_tesz: es mit csinalsveszpremben? conti?
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Dare2Live
nagyúr
"a tények meg nehogy zavarjanak."
Mármint, hogy nem nagyon lehet elképzelni olyan környezetet ahol az 5.5értelhozható clio RS ne verné agyon a 8.5ért elhozható GT86ot?
Ne zavarjanak ám a tények...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Mágus2
Közösségépítő
Kezeket fel akinek van otthon GT86. Ez már vicc.
lajafix kolléga, milyen autót hajt?
Typhoon47 : ropi betárazva.
[ Szerkesztve ]
Typhoon47
őstag
áhhh figyelj.. itt eldől minden ha itt úgy beszéljük meg hogy ez egy szar, akkor az is!
"Education is important but big biceps are importanter"
8th
addikt
Ja jó, akkor maradjunk a tényeknél.
- tény az, hogy sportkocsi mércével kifejezetten szarul gyorsul.
- tény az, hogy semmivel sem gyorsabb mint az aktuális sportmodellek.
- tény az, hogy ő az egyik legdrágább a jelenleg kapható sportmodellek közül.
- tény az, hogy egy 184lovas alsó-középkategóriás dízel szedánt sem lehet vele lenyomni lámpától lámpáig. [link].
Akkor miért is olyan nagy szám az az autó? Mert úgy néz ki mint egy sportkocsi? És most hova szarjak?
[ Szerkesztve ]
a_tesz
Korrektor
Igen, jöttem tekergetni kormányokat
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Dare2Live
nagyúr
Dízelt nem tudom mit ragozzuk, amikor uazt mondod. Az tény üdvözítő, hogy Toyota inkább máshonnan veszi a dizeleit a 2.0/2.2es ahogy írod horror.
2. Megsámoltad, hány különböző toyota motorcsaláddarabjait fedi le ez az egyszem downsized moci, miközben családon belűl is ugye több variáció van. oké kr-feből nem.
"az arban nagy erdes, lesz a strategia"
mindig megmarad az árprémium.
" ill hogy a kuombozo allamok mit adnak adokedvezmenyben"
Na de erre nem szabad építeni + brek a francia egy dinamot vagy pedált a kocsiba aztán hibrid az is.
aHs dolog még jó is lehetne, ha kiforr nem drága mint a hybrid... csak ahoz NOban nem bezárni kéne azt a huzsonyakármennyi atomerőművet, hanem még mellé felhúzni annyit. Japánban is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Manitou
addikt
És most hova szarjak?
Az ágyadba
Egyéb kérdés?
Bazz neduddki megfertőzött?
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ meneküljön ki merre lát!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Lehet tudok egy eladó S2000-et itthon.
Igaz nem új természetesen de ha jól hallottam ez a legfrissebb forgalomba helyezésű itthon.
Més que un club!
hobizoli
nagyúr
jah hat szeretnek meg 1.5M-t ratapsolni egy eleve 3M-val dragabb autora, hogy akkor mar ugy menjen, mint az a masik olcsobbabb prolibb is tud alapbol
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
Nekem az is furcsa, hogy 6-s valtoja van, es meg igy is csak 7.6-t repeszt kilora, pedig még rovidebbek lehetnenek a fokozatok,
na meg hogy a korszerunek szamito DSG-vel es tarsaival ellentetben az automata a lassabb, tisztara mint vmi os-automata, berakod D-be, oszt megy, mint a C2 Power Toyota Celica a totalcar-n, ahol volt az az amcsi verzios es hatul dobfekes ótttómatta Celica, ami 140loval 13sec alatt ert kilora
OMG
több drón kell ;P
tomcsi23
veterán
Nem olyan vészes. Nyélen pörgetve már majdnem utolér egy böszme, 200 kilóval nehezebb, RS Octit.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Szplöttyy
senior tag
Lemezfelnire szerelt gumit budapest kozeleben kb mennyiert centiroznak?
Smoke & Torque
lajafix
addikt
még mindig az autóskártyás mentalitás. Jóval 8 alatt gyorsul 100ra. ez simán sportkocsi mérce. Vannak nála gyorsabbak, ami nem csoda mivel nem turbós, de ettől ez még abszolút gyors és sportkocsi.
Senki nem mondta hogy a leggyorsabb, sem azt hogy a legolcsóbb. Teljesen jó sportkocsi és egyszerű lélek az, aki 0-100 alapján itéli meg és korlátozott szellemi kapacitásával nem tud értékelni egy jó szívómotort.
Rock'n Roll
Balupapa
senior tag
" Jóval 8 alatt gyorsul 100ra. ez simán sportkocsi mérce."
Nálad
amig egy 320d odaveri (lol), addig nem sportkocsi.
szellemi kapacitast es a szemelyeskedest nyugodtan kihagyhatjuk.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-v-
addikt
Ez csak azt bizonyítja, milyen fölöslegesen jól megy manapság egy 320d is.
Ennyi erővel akkor a focus st is egy kula, mert egy szaros 125d odaveri. Nem?
Régen a porschék gyorsultak 6 mp alatt 100-ra, mégis sportkocsi volt. Nekem most is kéne egy régi 911-es. Nekem kifejezetten tetszik a toyo hozzáállása, hogy a mai trendekkel ellentétben nem a lóerőkre meg számokra, hanem a vezetési élményre és más dolgokra mentek rá. Ma már egy szaros 1.6 turbó focus is 180 ló, mégis a 2-eset volt jobb vezetni, annál meg még jobb vezetni az I-eset.
Fölösleges fikázni ezt az autót, akinek erősebb kell olcsóbban, épp elég hothatch közül választhat, de mint látjuk bmw-ből is sok félét, ami gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia