Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mmcc02
tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Audi 1.8T-jével? Mennyire szervízigényes?
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
tomcsi23
veterán
Melyik ódiban nézted?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
mmcc02
tag
A3, kb. 1000 Euróval lenne olcsóbb egy 1.9 TDI-nél.
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
tomcsi23
veterán
Némileg kisebb a kockázat, mint a dízelnél, de nagyot lehet vele szopni, ha valami nem frankó.
Kint biztos nagyobb a piac, de a hazai darabok eléggé le vannak lakva, legalábbis az eladó példányok.
Ha már 1,8T, itt egy Octavia, elég patentnak tűnik.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
dJ Peer
aktív tag
Szabad PD TDI 5-ös Golfot venni?
Balupapa
senior tag
nem
_-=*WheelWhores*=-_
dJ Peer
aktív tag
A Golf Plus-ban is ugyanaz a hulladék TDI motor van?
8th
addikt
"Hiába olcsóbb az alkatrész, ha több kel. Vagy ha máshol máson vered el a különbözetet.
Na megnéztem hirtelen a kuplung szettet, mind kettőnél 40 ezer forint körül jössz ki.
Tehát most amit így hirtelen megnéztem, nem drágább a Mazda."
Ezt a igaz, hogy drága de nem kell cserélni baromságot minden japó autó fan felhozza pedig nettó faszság úgy ahogy van. De jó, legyen. Összeírtam pár alkatrészt de, hogy ne legyen hiszti ("bezzeg ennél ilyen annál olyan árú/minőségű gyártóét nézted stb...") így mindkét autó esetén a listán lévő legolcsóbb alkatrészt írtam fel gyártótól vagy minőségtől függetlenül. Ha adott gyártótól kerestem alkatrészt mindkét kocsira jóval olcsóbb volt a VW. Bruttó kiskereskedelmi árak kedvezmény nélkül. Az árakat te magad is megnézheted itt: [link]
Mazda 323 P 1.3 16v (1994-1998) / Volkswagen Polo 6N1 1.0 (1994-1999)
- vezérműszíj készlet: 13.039 Ft / 17.912 Ft (+ 4.873 Ft)
- vízpumpa: 12.264 Ft / 12.097 Ft (- 167 Ft)
- kuplung készlet: 31.378 Ft / 36.043 Ft (+ 4.665 Ft)
- e. kerékcsapágy szett / oldal: 11.361 Ft / 1.077 Ft (- 10.284 Ft)
- h. kerékcsapágy szett / oldal: 32.736 Ft / 3.310 Ft (- 29.426 Ft)
- e. féktárcsa: 7.370 Ft / 5.759 Ft (- 1.611 Ft)
- e. fékbetét: 3.150 Ft / 5.540 Ft (+ 2.390 Ft)
- kézifék bowden: 14.863 Ft / 5.571 Ft (- 9.292 Ft)
- e. lengéscsillapító: 23.774 Ft / 11.944 Ft (- 11.830 Ft)
- e. lengéscs. porvédő készlet: 6.085 Ft / 2083 Ft (- 4002 Ft)
- h. lengéscsillapító: 22.403 Ft / 10.150 Ft (- 12.253 Ft)
- h. lengéscs. porvédő készlet: 10.465 Ft / 1.421 Ft (- 9.044 Ft)
- futómű gömbfej / oldal: 5.394 Ft / 1.570 Ft (- 3.824 Ft)
- hátsó kipuff.dob: 26.319 Ft / 18.280 Ft (- 8.039 Ft)
- index kapcsoló relé: 8.562 Ft / 2.891 Ft (- 5.671 Ft)
- generátor: 71.087 Ft / 32.673 Ft (- 38.414 Ft)
- önindító: 40.530 Ft / 45.418 Ft (+ 4.888 Ft)
Nincs kedvem tovább irkálni ennyiből is látszik, hogy majd minden olcsóbb a VW- hez. A vezérlés drágább egy ötössel. És? Pár évente belefér +5k. Önindító szintén kb annyival drágább de azt se sűrűn kell cserélni. Komoly utángyártott alkatrészipar épült ki VAG autókhoz pont ezért kopó, fogyó dolgokban csak a Suzuki - Opel - Fiat trió olcsóbb nála. Nézd meg a sűrűbben cserélendő dolgok (gátlók, porvédők, gömbfej, kerékcsapágyak) árában mekkora eltérés van. Mazda index relé 8,5k? Hátsó gátló porvédő (csak a porvédő!) 10,5k? Hátsó kerékcsapágy 32,7k? WTF? Röhej b+. Ez nem egy Maybach csak egy Mazda. Ami mellesleg sokkal inkább rohad mint a korabeli Volkswagenek. Ha már rohadás meg karosszéria. A Mazda karosszéria elemek árairól már ne is beszéljünk... Nem jó ez sehogy sem lásd be. Olcsóbb a "rokkantkocsit" fenntartani.
Balupapa
senior tag
arrol nem is beszélve, hogy sokkal több vw bonto van (akar fekete is) mint mazda igazan jo arak ott vannak
_-=*WheelWhores*=-_
Varoz
őstag
De még mindig ott tartunk, hogy F Astrákat nézegetett, nem ilyen bödönöket. Ráadásul kutyának kell hely hátul.
Már rég túl vagyunk a Polon, nincs a listán ennyi.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
8th
addikt
"De ha akarod én készséggel elhiszem ,hogy nálatok a családban mindenki F1 es pilót és fogyasztás bajnok is egyben"
Ezen mekkorát röhögtem.
(#23021) Varoz: "Apropó fenntartási költség, megnéztem még egy alkatrész árat a Mazda 323P vs. VW Polo ügyben. Nehogy szó érje a ház elejét. Nos a lengéscsillapító is egy árban van. Akkor miről van szó? A drágább alkatrész tétele úgy tűnik megdőlt."
Ajánlom figyelmedbe az előző hozzászólásomat.
(#23022) harry: "Kutya amúgy egy termetes Vizsla."
Átsiklottam a kutya felett. Így már érthető a nagy autó.
(#23062) hobizoli: keskenyebb gumikat és hosszabb váltót kihagytad.
(#23073) hobizoli: ne okoskodj már. Ladához köztudottan csak a traktorosok értenek!
(#23109) Balupapa: Ennyi!
(#23110) Varoz: Melyik hozzászólásban tett említést a kutyáról? Mert én neduddki hsz.-éből szereztem tudomást a négylábúról. Amúgy TE rugóztál mindvégig, hogy a Polo egy nevetséges rokkantkocsi és de bezzeg a csodamazda! Ami még 6litert se fogyaszt százon annak ellenére, hogy városban dugózol meg országúton 165-el nyelezed a vasnak. Szerinted ezt bekajálja itt bárki is de komolyan? Úgy látszik nálatok a családban mindenki született Stig az udvarban meg csodaautók sorakoznak amik kifejezetten termelik a benzint. Taníts minket mester!
[ Szerkesztve ]
#10726912
törölt tag
Sose értettem, miért jó a tengeren túli kocsi az európai gyakoribb helyett...a németek is nyújtják ugyanazt a minőséget, használható kocsikat tolnak ki többnyire a forgalomba, hibák itt is-ott is megvannak...de német sokkal több van gyártva, feleslegesen nem változtatnak az alkatrészeken....szóval nem tom (A francia és olasz kocsikat nem említem, mert az talán más kategória, bár hátrányaik mellett ott is vannak előnyök...hamarabb bele ülnék egy megane-ba, mint egy mazdába )
Bocs a kicsit hézagos eszme futtatásért mindenkitől
Varoz
őstag
Én Bárdit néztem, Bárdiról volt szó.
Attól, hogy te átsiklottál, én nem.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
Varoz
őstag
Ha nem láttad volna a Mazdán is túl vagyunk. Telibe sz.rom. Nem ez volt a lényeg. De gratulálok neked is, hogy képes vagy a dolgok lényegét megtalálni.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
8th
addikt
Nem kell butaságokat a levegőbe beszélni és nem fogja senki a véred szívni Stig. Ennyire egyszerű a történet.
Manitou
addikt
Heló, de a mazdába semmit nem kell cserélni sose
Az enyémbe is 8k egy szar lengéscsillapitó porvédő, de van olcsóér golf 2-es vagy 3-ashoz, állítólag az is jó hozzá
malloc
csendes tag
Sziasztok!
Még mindig 600-700k körül keresem az első autómat.
Amit eddig találtam:
- Fiat Stilo: ez tetszik a legjobban, de több rosszat hallottam róla. Pl. sok hiba leginkább az elektronikában.
- Peugeot 307: erről kevesebb rosszat hallottam és szintén tetszik
- Opel Astra G
Esetleg még:
- Peugeot 206
- Fiat Punto
Amit szeretnék, h max 10 éves, jó állapotú autó legyen szervóval és klímával.
Mit tudnátok még ajánlani és mi a véleményetek a felsoroltakról?
A rosszabb Stilo vélemények miatt nálam a 307-es a befutó.
neduddki
nagyúr
HI!
hat kb a leglesobol, vanak azetrt me gfokozatai a funkcionalis analfabaetizmusnak mi???:- )))
udv
neduddki
mod: malloc: a ket pozsot flejecs , itt a lista /sevi, pozso kihuzva, devo es buzuki benne maradt, habar swift2 ahogy nezem szuken fer bele/, jo szurogetest
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
8th
addikt
Az a hozzászólás totál kimaradt, nem olvastam. Amúgy iszol te rendesen? Túl könnyen olvasható amit írsz.
neduddki
nagyúr
HI!
balbalbal most ma hijjab hizlex:- )))
udv
neduddki
mod: malloc: 1050-re lottem be az ures tomeget aszemm ezzel elrtem, hogy c-bol induljon, csak nem allom meg hogy kedvenc japoim kimaragyanak:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
zoo8800
veterán
Mazda helyett szvsz is inkább a Polo, de az 1.0 helyett tuti 1.4-est keresnék.
Egyébként, szép felsorolás
rip and tear, until it is done
Varoz
őstag
91-es BMW 520i-ről vélemény?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
zoo8800
veterán
Többet eszik, mint egy Zsiguli.
rip and tear, until it is done
Varoz
őstag
Hahaha majdnem nevettem, ja nem,
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
harry
veterán
Megjegyzem, hogy legrosszabb esetben kutya utazhatna hátsó ülésen is (bár nyilván inkább ne), de akkora kocsit venni eleve nem látnám jó ötletnek, amiben nem férne el hátul, szóval ekkora csomagtér azért legyen... én ezért kedvelem a kombikat is, jól lehet fél évben egyszer, ha kell valamiért az a sok hely, de akkor van, ami azért igen jó. Más kérdés, hogy használtan lehet rosszabb állapotban van, ha az előző tulaj viszont sokszor - sokat szállított vele. Köztes megoldásként első sorban maradtak az 5 ajtót ferde hátúak (vagy hatchback, liftback, nem tudom, itt minek nevezitek többnyire).
Közben azért követem a topicot, kösz az eddigi mindenféle tippeket mindenkinek, most egyelőre úgy vagyok, hogy megpróbálok összeszedni pár típust, ezekre szűkíteni a listát, és azoknak jobban utánajárni.
Ami a típuslistát illeti, egyelőre két cikk, és az itt elhangzottak alapján írtam össze, ez így elég hosszú, majd kicsit összekapom valamikor, és feldobom ide, szűrjetek egyet rajta Ti is, és akkor hátha sikerült egy ilyen <5 típust kiválasztani.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
8th
addikt
Tesóméknál két "könyök kutya" van. Ha visszük futni őket a dunapartig pokrócon utaznak a hátsó ülésen. Vettek rövid hámot övcsattal de hiába vannak bekötve így is letapossák az ajtókárpitot, két lábbal felállnak menet közben az elő ülés háttámlájára, nyújtogatják előre a lábukat meg nyalogatják az ember nyakát. Az autó egy 1997-es Astra, 5ajtós.
qdak
addikt
nem ertem, 895 meg rament? az alap ar melle?
az a szerelo sztem felejtos,
enyiert leg 2 kulfoldit lehet melle venni, de ink 3at
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Tökmindegy
senior tag
Leírom remélhetőleg elfogultság nélkül a tapasztalatomat a 307 essel kapcsolatban.
Előre bocsátom ,voltak sokkal jobb autóim ,na meg rosszabbak is tehát nem az mondatja velem hogy most ilyenem van.
Előzmény. Szomszédom ,barátom vett egyet ,én is furcsán néztem rá,de őneki tetszett .
Aztán eltelt egy év és még mindig tetszett neki ,meg volt elégedve vele. Úgy hozta a sors,hogy nekem is kellett egy másik jármű el kezdtem nézelődni. Addig mondogatta a srác ,hogy ez nem rossz vas,hogy rákattantam és elkezdtem 307 est nézegetni.
Vettem egy 1.4 es 90lovas 5és fél éves vasat ötven valahányezer kilométerrel 1.2 ért.
Nos közel két év távlatából.
Ezeddig hibátlan az autó. Semmi elektronikai probléma,hacsak az nem ,hogy a műszerfalon indításkor az olajjelző hol telit mutat ,hol minimumot,hol köztes állást. Ahogy utána jártam ez mindenkinél előfordul. Szomszédnak az index kapcsoló vacakolt de utána néztem a neten és egy fél napos munkával egy rugó cserével megoldottuk a 60 ezer forintos problémát.
Nos 2 év alatt volt két olajcserém , gyertyák,szűrők,most komplett fékcsere,jövőre kell vezérlést cserélnem.
Ezidáig kb 70 ezer forintot költöttem ezen dolgokra igaz ezt szorozni kell lévén kedvezményesen vásárolok tehát mondjuk az lenne egy 100 000 .
Szép belső tér ,tágas,anyagok legalábbis a szemnek tetszetősek, a szövet ápolást igényel mert elég hamar kopottnak tűnhet. Ha rendszeresen karbantartja az ember újszerű. Mondjuk a német autóknak jobb minőségű a kárpitozása ez tény.
Az 1.4 es motor tűrhető,akár még dinamikusnak is mondhatnám ,de nem mondom,mert azért túlzásokba ne essünk,de elvisz mindenhová,és azért lépést tartok a forgalommal.Budapesten 7 liter a fogyasztás ,pályán is annyi ha nyomod neki.
Nyáron voltunk délen 5 en ,a csomi tele és 130 as tempóval 7 literből megjártam.
100-110 nél jól fogyaszt amúgy,ha lendületben van szépen megy de virgonc előzéseket hanyagolom Barátom 1.6 osa azért szilajabb ,igaz az övé 8 alatt nem eszik , mondjuk ő tiporja rendesen.
Futómű parádés ,tényleg jól fekszi az utat a kanyarokat ,bár az úthibákat koppanással jelzi hátul,de van egy sanda gyanúm,hogy az inkább a csomagtartó alsó borítása,majd ránézekÉn a szervóját nem találom elég jónak ,de ez lehet azért van mert előtte volt pár nagyobb prémium vasam és megszoktam a jót. Mindamellett teljesen rendben lévőnek találom az autót ,mondhatnám szeretem .
Ami még előny az az ára. Elég olcsók,és ha jól megnézi az ember a forgalmat rádöbben ,hogy a nagy többségét nők vezetik,ami egyfelől áldás (megkímélt bel és kültér) másfelől lehet átok is.
Az enyémbe most van 70 ezer a szomszéd srácéba 120 és sem nekem sem neki semmi komoly de még komolytalan probléma nem merült fel.
Remélem ez segít valamit a választásban.
[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
AMD Power
titán
Kérhetek tőletek valami jó oldalt ahol autós infók vannak fent. Méretek, leírások stb..
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
_NCT
őstag
És a váltóját milyennek találod? Sokan szidják a váltója miatt.
Tökmindegy
senior tag
Igazad van bocsi
Ezt kifelejtettem.
Nos ,hogy is mondjam ,hogy finom legyek ,az a váltó hagy némi kívánni valót ez tény.
Kicsit darabos vagy hogy is fogalmazzak a vaj jelzőt nem erre találták ki. Lükibe kapcsolásnál ,van ,hogy kétszer kell kuplungolni. De én komolyabb problémát nem fedeztem fel amolyan átlagos cucc, két vagy egy újjal nem lehet kapcsolgatni a sebességeket az fix
Jut eszembe ,egyszer csapásszerűen körbe kiégett minden izzó de azóta kb egy éve nincs velük probléma.
Amit még előnynek vélek,az az ,hogy rengeteget árulnak bontásra,én elhagytam a jobb kerékjárat burkolatát a patentok elengedtek,és 4000 huf ért vettem egy gyárit.
Mondjuk a pug nál 13 ezer. Amúgy nem horror az alkatrész hozzá,de mondom rengeteg cuccot lehet találni hozzá ha éppen kell .
[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
AMD Power
titán
Én azt mondom ,hogy mindenki szidja a francia váltókat, de az én tapasztalatom az ,hogy a 19 éves Cliomban jobb volt a váltó mint a mostani Polo Classicom-ban, Tesóm Toledo II full extrás gépében meg egy fo* finoman szólva.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
zoo8800
veterán
Próbáld ki a Polo 1.2 12V váltóját. Pariban van a jobb Honda váltókkal. De a Golfomon nekem sem volt egy álom a váltó.
rip and tear, until it is done
AMD Power
titán
Addig míg nem mentem tesóm kocsijával azt hittem,hogy az én váltóm nem "jó". Az övé 1x borzalom volt még az enyém után is.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
8th
addikt
_NCT
őstag
Pont most olvasom a cikket...Érdekes....
Flow
senior tag
Hello!
Szeretnem kikerni a velemenyeket autovasarlas kapcsan. Jelenleg egy 2001-es Octavia RS-t nyuzok. Mivel olyan orszagba kellett koltoznom, ahol az auto behozatala / javitasok / forgalmi, stb jelentos osszeget tenne ki (ertsd az auto ertekenek 30-40 %-a), ezért elgondolkoztam, hogy otthon kéne hagyni és eladni. Mielőtt azonban meglépem ezt, szeretnék konkrét ötletekkel rendelkezni, hogy milyen tipus lesz a következő.
Használat:
-90%-ban 200km-nél hosszabb út, autópálya
-10% bevásárlás, 5-10km
Méret:
-lehetőleg kisebb autó, volvo c30 és az octavia közötti kategóriában gondolkozom. Szerény méretekkel rendelkező járműnek azért fogok örülni, mert kezelhetőbb, nagyobb gép meg nyilván kényelmesebb, több a pakolórész.
Fogyasztás:
Sarkalatos pont. A jelenlegi 8 litert jó lenne 6-6,5-re leszorítani. Persze nem kell, hogy városban, télen 6-ot fogyasszon, de konvergáljon a nagy átlag valahogy ehhez az értékhez.
Megbízhatóság:
Mivel keresztül kasul szelem Európát, fontos. Németországban lerohadni és vontatni/szereltetni/hotelt fizetni nem szeretnék. A krach beüthet, de igyekeznék elkerülni a rizikós típusokat.
Kényelem:
Fontos lenne a 10-12 órás utazások miatt.
Futott km:
100 000 alatt lehetőleg.
Teljesítmény:
Nem szükséges sportautó, de szeretnék minél dinamikus menetteljesítményt (tudom, hogy ez, és a fogyasztás általában nem férnek össze, de az igényeket szeretném felsorolni.)
Ár:
Legyen egyelőre 2,3-2,5 Mio Ft.
Ennyi kitétel után teljesen nyilvánvaló, hogy egy Audi RS4-est szeretnék venni, ami 6 litert fogyaszt, törésmentes, belefér a büdzsébe, és 50 000km van benne.
Komolyra fordítva a szót, várom az ötleteket, ki mit ajánl, illetve hasonló esetben mit preferálna. Köszönöm előre is!
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
footy
addikt
footy
addikt
Azért ez jelent valamit:
A japán autók alacsony száma annak tudható be, hogy kint is tudják, ezek jó autók, ezért drágák. Annyiba kerülnek Németországban, mint itthon, de a 10-15 éves, valóban jó állapotú példányok drágábbak. Például '99-2000 körüli Toyota Avensis-t, Honda Accordot, vagy 2002-2003-as Toyota Corollát gyakorlatilag nem lehet venni.
Tökmindegy
senior tag
Flow
senior tag
Svájcban kell majd megvennem az "új" autót, úgyhogy majd ott nézegetek inkább. A tippet köszi, a jetta eddig kimaradt a látóteremből, első blikkre nem rossz. A futott kilómétert tekintve inkább tendálnék a kevesebb felé...
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
Tökmindegy
senior tag
Ha ott fogsz dolgozni akkor annyira nem lesz nehéz dolgod. A Svájciak igencsak kímélik a vasakat , nekem is volt annó onnan pár autóm.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
qdak
addikt
PD TDi? :/
mod: tok mas smilet tesz ki android + forum...
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
AMD Power
titán
Én elvből nem vennék BMW-t. Se újat , se régit. Az Audi szintén nem mozgat, a Passat nem lenne rossz, de feleslegesen nagy nekünk. A Francia autó mizéria meg csak túl van spirázva.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-v-
addikt
Én erre dízelt mondanék. Ennyi futásnál az már megéri, fogyi jó lesz, és menni is megy.
Pl. egy 1.6 hdi 110le 308-as kombi.. bratyónak amíg az volt a céges autó, nagyon sokat jártunk vele Ausztriába, Franciaországba stb. 6 sebesség miatt keveset forog pályán, csendes, fogyasztás 5.5 l, szerintem kurva kényelmes és nagy is. Menni se megy rosszul, van nyomaték bőven, kellemes nagyon. Baj sose volt vele a ~ 150k km alatt... szerintem tökéletes utazóautó hosszútávra.
Ez ellen szól, hogy dízel rizikós használtan, pláne ez az 1.6 hdi tud problémás lenni, ha hajtották vagy nem cseréltek elég sűrűn olajat stb. De egy garantált mondjuk 70k km-es,
ismert előéletű példányt ha sikerül találni, én meg merném venni.
Én a helyedben tuti vmi 6 sebességes 1.6 - 2.0 dízel kompaktot vennék ilyen használatra.
Tökmindegy
senior tag
Mi a baj azokkal?
AMD Power
Jövőre én egy 407 est veszek ezt már eldöntöttem
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
AMD Power
titán
Renault Megane II az 1.9dCi is nagyon barátságosak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
qdak
addikt
nem vennek, sztem nem jok (gazolaj minosege, olajcsere... erzekenyek)
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Tökmindegy
senior tag
Svájcban?
Nem a Mol szállítja nekik a nedüt
[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
Flow
senior tag
A 6 sebesség mindig "5+1"-et jelent? Korábban hallottam olyanokról, hogy a 4. és 5. közötti átmenet...
Köszi! Én is dízelüzeműben kezdtem gondolkozni... Mekkora rizikót jelent manapság francia dízelautót venni? Másnál mi a tapasztalat? Régen elég rossz hírük volt, de gondolom ezen már javítottak...
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.