Hirdetés
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tökéletes töketlenség
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Jéghorgászat
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Assimilator #33793 üzenetére
Szia. Azért leírhatnád, hogy milyen autó.
-
Assimilator
őstag
Sziasztok! Lenne egy olyan gondom, hogy neha nem indul az auto. Raadom a gyujtast, majd elforditom a kulcsot es csak teker az onindito, de nem indul a motor. Az onindito egyebkent normalisan teker, nem olyan "nyuzott" a hangja, mint amikor merul az akksi. Ha viszont nyomom/"pumpalom" a gazt, akkor egy par masodperc utan elkapja es elindul. En benzinszurore gyanakszom, szerintetek?
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #33791 üzenetére
Nos igen, nagy csodák nincsenek, hazudnak mint a vízfolyás
0 to 100 kph: 9.2s (8.1 claimed)
9.2s az a valóságban .. sedánra valamiért jobbat mértek, mindegy kb. annyival megy szarabbul mint az E46, amennyivel nehezebb: [link]
Hurka mindkettő.
325i viszont már korrekt [link][ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #33786 üzenetére
Egyébként ezeken a gyártók féle megadott gyorsulásadatokon egyre jobban röhögök.
Azonos teljesítmények és minimális pluszsúly mellett az e92 320i elvben 1 másodperccel jobbat megy százra, mint az e46 320i.
Nem tudom, hogy rakták be ilyen ügyesen azt a +30 kilót, de ha lehet, én is kérek belőle! Hihető...Same rules apply!
-
zack
nagyúr
válasz rbalint88 #33786 üzenetére
330i alatt én sem erőltetném. Ha már drágább a fenntartása, legalább menjen is. Sok a leharcolt E46, nehéz jót találni.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
rbalint88
addikt
válasz Fandango #33773 üzenetére
Ne eroltesd. Astrahoz kepest 2-3x a fenntartasa, ha valami polgari valtozatod van. Nyugosebb is, meg ez igy elegge fapad, kb a nehezebb havas kozlekedesen kivul alig ad valamivel tobbet, mint az Astra. Fogyasztasa varos 12-13, out 8-9, palya 9-10 kb. Viszont tuzijatek ezzel a motorral nem lesz, az 25i felett kezdodik. Ennyiert egyebkent is az igazan jo e46-ok mennek, szerintem sz formara is jobb, meg szebben is oregszik, inkabb azt vennek 25i vagy 30i motorral, sportulessel.
-
#94529552
törölt tag
válasz Integrale #33778 üzenetére
Pont 177000 km lenne benne? Vagy ez kerekítés? Nekem az ilyen már gyanús, és még amikor ott látom alul, hogy Járművek ugyanitt.
Közben meg annyira szürke kívül-belül, hogy: A szürke 50 árnyalata c. filmbe is passzolna a kocsi, főleg ha még a hátsó lámpákat is kiszürkítenék. -
Ironizer
tag
válasz BigBlackDog #33775 üzenetére
Lehet, hogy a sebváltó a világoskék.
Néhány fotó a napról: https://picasaweb.google.com/118123252484037445252/6282417241511526273
Volt ez a Ferrari, fizetős élményautó volt, jöttek az emberek, mentek pár kört, oszt örültek. Borzasztó hangos volt, azon poénkodtunk haverral, hogy mi azért fizetnénk, hogy végre leállítsák. Hangosabb volt, mint ahogy ment. Jó, persze nyilván egy egyszeri utas nem tud olyan tempót menni vele, de ettől függetlenül is, amikor elindult, azt hallottad, hogy hamar ment felfelé a fordulat, hangos volt, mint a rossebb, és közben alig ment. Iszonyat rövid lehetett az első fokozat, vagy én nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz BigBlackDog #33775 üzenetére
Talán kaméleon fényezést kapott a kocsi. [link]
Bocs, mégse, mert metálszürke.[ Szerkesztve ]
-
Fandango
veterán
válasz BigBlackDog #33775 üzenetére
Na most ilyen apróságon kérem ne akadjunk fenn.
-
Ironizer
tag
Na megvolt a pályanap, végülis nem volt szükség a kútra. Ha nem a saját szememmel látom, soha nem hiszem el a fogyasztást. De még így se. Pedig... csak nem termeli a benzint. Na szóval 17,7l/100km lett, annyi kicsit a trükk, hogy ez nem tiszta versenypálya, hanem az odaút, és a visszaút egy része is benne van. Kb 72km-t mentem a versenypályán, és kb. 178km-t autópályán. Na de teccikérteni, 14l-es átlagok szoktak kijönni sok autópályával, kevés várossal, szóval annyira az nem húzta le az átlagot.
Nagyon nagy élmény volt, rohadtul élveztem, első pályanapom volt. Nem voltak sokan, csak kétszer értem utol vkit, amúgy tiszta köröket lehetett menni. Nagyon fognak az új gumik, főleg azon az aszfalton, nem igazán mocorgott a segge kettő padlónál kanyarban sem, persze nem a drift volt a cél, "időre" autóztam. Vagy csak még nem voltam eléggé a határon. Nyilván nem egy fél nap alatt ér el oda az ember, hogy elérje az autója határait, jó néhány másodperc lehet még benne, amit sok gyakorlással lehetne kihozni.
Volt 1-2 parás helyzet, legalábbis így tapasztalatlanul. Az egyik a célegyenes végén a balos kanyar, kanyarban kell fékezni, ráadásul pont ott van egy átmenet az aszfalt kifelé/befelé dőlésében, és van egy kis hepehupa is (persze versenypálya mércével, nem hétköznapi kátyúra kell gondolni), ami így kissé elbizonytalanítja az autó seggét fékezéskor. Ez 140-nél (kb ennyivel érkeztem meg a célegyenes végébe), első alkalommal befosatós volt.Készült videó (belülről, és kívülről is), majd linkelem, ha feltöltöttem őket. Persze nem igazán izgalmasak, a videó nem tudja visszaadni az élményt, nem érezni a sebességet, meg az oldalerőket sem.
-
Fandango
veterán
Sziasztok!
Mostanában egyre jobban mozgatj a fantáziámat, hogy le kellene cserélni a jelenlegi Astra H-t (amivel az ég világon semmi bajom, de egy pár éve már megvan, és jól jönne a változatosság ). Szóval elkezdtem nézegetni a 2005-06 körüli BMW 320i járgányokat (pl itt van ez.). Na most az lenne a kérdésem, hogy milyen típus hibák, problémák jöhetnek elő ennél, mire kell figyelni és úgy általánosságban mi a vélemény róla. Fentartási költsége, szervíz igénye és annak ára mibe fáj úgy nagyjából. A válaszokat előre is köszi.
-
w333
félisten
Meg mertem volna rá esküdni hogy ez egy Legacy ... nem is nagyon láttam még élőben ilyet csak a régebbi modell de az teljesen máshogy néz ki !
És igen iS250 egy álom, fél évig használtam ... nekem a szinte tökéletes autó !
(#33764) bitpork
Igazi M5 vagy csak az Auspuff az ?
(#33765) EQMontoya
Hát nem tudom ... kormányváltóval lehet azzal sportosan is menni szerintem !
De tény hogy nagyon csöndes
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
Legacyt akartam de abból éppen nem találtam megvételre alkalmas darabot így lett Impreza végül. Méretben ez is elég nekem (bár a csomi elég kicsi).
Persze benzines, a diesel boxer motor nagyon szar.
EQMontoya: Mi most a GTI találkozóra egy IS250-el mentünk. Engem meggyőzött (bár eddig sem kételkedtem benne). Kényelmes, megy és pályán nem eszik sokat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
-
nagyúr
-
w333
félisten
válasz bitpork #33752 üzenetére
Akkor lehet hogy annak sz*r volt a légrugó, főleg 90 fokos kanyarban éreztem hogy dől az autó ... majd hirtelen ahogy egyenesbe hoztam billent egy jó nagyot
(#33753) Qru
Szép ez a bimmer, de ugye nem Diesel és nem kombi ?
(#33755) EQMontoya
Nem kérdés ... IS250 -re mennék rá a helyedben !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #33752 üzenetére
Azért az LS fenntartásban és fogyasztásban szerintem már fájna, illetve sokkal inkább arra van szükségem, hogy élmény legyen vezetni az autót, mintsem a praktikumra. Ezt pedig az IS-nél jobban igazából semmi nem adja megfizethető kategóriában, 4 ajtóval.
A hasonló BMW-knél szerintem jobb (pl. E46 320i), az M3 és hasonlók pedig árban és fenntartásban is ligákkal fentebb játszanak.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
bitpork
nagyúr
Városban szoktam néha kötsög lenni, amikor elém vágnak és a lámpánál utolérem őket - elkezdem emelni a kocsit és lehet látni a tükörben hogy mint a galamb tekergeti a fejét ahogy takarom ki folyamatosan egyre jobban a napot
Azt nem tudom honnan veszed h billeg, mert ha felemelem, akkor olyan kemény lesz hogy elpattog mint kecskeszar a betonon - még a TC nagy terepjáró tesztjében is van róla videó hogy viccesen pont fordítva van.
Különben Comfort fokozatban használom a legtöbbet ami a leglágyabbMágus2: van is respektje ha izmozik így Qru Bubija és egy rnd 5er mellett is izmozott
EQMontoya: na jó de az IS nem is erre lett kitalálva. Domi hasmagassága is elfogadható volt ha felemeltük, de az is irgalmatlan alacsony ehhez a monstához képest. Mondjuk a helyedben egy LS460 alá nem mentem volna
(#33750) darál0w: egyössz a talira és bepróbálod Munez avantját. És majd rájössz
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
EQMontoya
veterán
-
bitpork
nagyúr
válasz EQMontoya #33741 üzenetére
Bárki aki egyik pillanatról a másikra átül 30 cm-rel alacsonyabbra megretten, szerintem. itt nem arról van szó, hogy hú de nagy, hanem hogy ha ráerőlködsz egy pukira, akkor a kidudorodó aranyered szikrát vet az aszfalton olyan alacsony Munez autója!A kép kicsit csal mert Teddy fel van emelve a legmagasabb állásába, de azért látható az avant negatív hasmagassága
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
w333
félisten
A szomszéd szerintem holnap nem autóval fog menni a melóba ...
Kb. 1 órája rajta van a tompított világítás (Laguna 2) aki magára ismer a Kerék utca nagy parkolóban az menjen és nézze meg az autóját
Pug 406 volt Economy mód ami lekapcsolt mindent, Laguna 2 -nél ilyen nincs
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #33740 üzenetére
Persze, ez oké, de pont azt írtad, hogy félsz alacsony autóban.
Aminek valószínűleg az az oka, hogy tele vannak az utak rendkívül magas autókkal.
És igen, van, akinél van indok a hasmagasságra és a terepjáró képességekre, de ez a SUV tulajok 2%-a.Nem azt mondtam, hogy indokolatlanul vetted, hanem hogy a folyamat, amit említettél (nagy, böszme autók, ami miatt szarul érzi magát, aki nem ül ugyanolyan nagyban), nekem nagyon nem szimpi.
Same rules apply!
-
bitpork
nagyúr
válasz EQMontoya #33738 üzenetére
Kicsit olvasd meg amiket írtam. Nekem a hasmagasság nem opció, hanem kötöttség. így - ha szabad tisztelettel kérnem - maradjon meg nekem, hogy én mit milyen okból csinálok
Munez: mitől féltél?
focvis: oszt ha körülnézel sok van a piacon - sajnos nem ok nélkül - ami hobbiautónak megvehető ám
(#33739) Qtya123 : a sport módban elég jól megfekszi az utat ám
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Qtya123
őstag
válasz bitpork #33735 üzenetére
Nagy ritkán vezettem SUV-okat, három nagyon pozitív dolgot tudok róluk mondani:
1. Jó volt átlátni a forgalom felett
2. Jó volt nem bemászni-kimászni, hanem felülni.
3. Jó volt, hogy nem kellett sokat agyalni, hogy hol ér le az alja.Viszont szeretek jókat kanyarogni az autóval, az meg ismeretlen fogalom ezekkel.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
-
bitpork
nagyúr
válasz Typhoon47 #33734 üzenetére
WTF? Csak nem volt alattad hosszabb távon? Ugye, hogy ugye? És mindenki szerint én vagyok a hülye. Igaz vannak itt páran akik ebben a kategóriában tulajok csak rejtőzködnek mert már őket is sokszor lehülyézték meg lezsidó-burzsujozták stb. stb. Ilyen a magyar mentalitás sajnos
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz M_o_g_y_i #33729 üzenetére
Én pár hete szerencsésen vezethettem MunezXBK audiját cca 100km erejéig. Nos, még egy opel insignia mellett elhaladva is halálfélelmem volt benne olyan alacsonyan van az az autó. Lehet csak elszoktam Teddy miatt a dologtól, de nem bírtam vele annyival menni, hogy a hatodik fokozatot váltani kelljen, úgy rettegtem
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
w333
félisten
válasz Kornel #33727 üzenetére
Csúnya ez az új X6 nekem a Facelift sokkal jobban bejön !
(#33729) M_o_g_y_i
Autópályá sok ilyennel találkozni, majd remélem mosolyognak a VÉDA -nak !
(#33732) kornelka
Jah hogy ez a baj, ilyen áron inkább már lehet hogy Panamerat vennék
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Qtya123 #33726 üzenetére
Mikor szüleim Puntójával mentem, és megjelent hirtelen a Q5/Q7 az út közepén, nem is volt őszinte a mosolyom, szerencsére a "Barbibaba" a volánja mögött még visszarántotta időben a saját oldalára.
Gondolom molyolt valamivel, telózott stb., vagy sminkelt.
Legszívesebben utána fordultam volna, de azt meg már önbíráskodásnak hívják, utólag jutott eszembe: ha még utol is érem esetleg, és eldobom a kulcsát a szántásba, no akkor mi van?(#33730) kornelka: igen, kb. nekem is ez járt a fejemben
Odaállít Anyámékhoz valami állat, és "bosszút áll" a ribanca miatt...[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Qtya123
őstag
-
M_o_g_y_i
őstag
XC90 vs Thalia (1:22-nél a Volvo, látszik nem egy ligában van a biztonságuk, no meg a V. saját tömege is közel a duplája...)
(épp nem 18+, a vége felé szedik ki a rönóst... )szerk.. YT dobta ki elém, nem keresgélem az ilyen videókat - de ezen most eléggé elszomorodtam, mennyire veszélyesek ezek a kisebb/kevésbé biztonságos autók a "tankokkal" ütközés esetén...
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Richard!
addikt
Németországban, Ingolstadt mellett lakom.
Eddig minden autóalkatrészt Ebayről rendeltem, Ebay garanciával. Soha semmi probléma nem volt és nem is leszExide Premium 61Ah 60€
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Skillet
addikt
válasz Richard! #33711 üzenetére
amit én kerestem, az pl a kauffernél volt jó áron, de az akkumulatoroutlet-ben is volt valamelyik okos áron, talán az exide. de a varta meg a bosch ott drágább volt.
zsu-t néztem még, az sem volt rossz. valami árgaranciáról is hablatyoltak.(#33712) TheProb
jó a mannol.
szerintem bontott hengerfejben nem kell gondolkodnod. nem lesz azzal semmi gond
ha mégis, akkor max meghegesztik
kukázni csak nem kell.(#33714) F_Zolee
ez érdekes. én meg pont télre mondanék egy 0w40-et, nyárra akár 10w40, ha már tényleg az van gyárilag írva.
akkor most ez, hogy is van?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
TheProb
veterán
válasz Skillet #33707 üzenetére
Az az előírt, azért néztem 10w40-et. Nemtom az 5w40 milyen lenne, de tegnap írtam, hogy a gyártók kalkulátorai is azt írták. Egy a lényeg, hogy jó legyen és "4évszakos legyen".
(#33708) Qtya123: Persze, amíg nincs róla hír addig nem akarok semmit se megvenni, csak nézelődök. Ha netán új hengerfej kéne akkor megint nemtom mit csináljak, 25e a bontott hengerfej és az ugye megint lutri h milyen... (de ezen a forgatókönyvön nagyon nem akarok filózgatni...)
De akkor meggyőztetek a Mannolra, eléggé jóáras és ha tényleg olyan jó mint mondjátok akkor megéri az árát.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Richard!
addikt
Milyen akkumulátor webshop-ot ajánlotok?
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Qtya123
őstag
válasz TheProb #33704 üzenetére
Szerintem felesleges belerakni a drágább Fuchs olajat, főleg amíg így zabálja. Minek? Hogy a drágábbat egye?
Egyelőre várd meg, hogy mi derül ki a motor szétbontásakor és egyáltalán mi lesz az autóval. Addig felesleges drágább olajat rakni bele, meg váltóolajat, miegymást cserélgetni. (egyébként a váltód nem fog attól megjavulni, ha kicseréled az olajat benne)
-
Skillet
addikt
válasz TheProb #33704 üzenetére
Én az 5w40 és 0w40 mannol olajról tudok nyilatkozni, azok jók. A 10w40 passz, de szerintem nem lehet rossz. Én biztosan beleraknám.
Tiédhez 10-es olajat írnak gyárilag, azért azt akarod venni? Mondjuk én 5w40-et raknék bele, semmibe nem raknék ásványi olajat, de ez az én hülyeségem.Váltóra én viszont azt mondanám, hogy tud furcsaságokat csinálni az olaj miatt. De egyelőre hagyjad.
Nincs köze a mostani szétbontáshoz, egy külön alkalommal megoldja a szerelő.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
rii
nagyúr
sziasztok
autóüléshuzatból kijön a kávé?
(persze nem eceteollóval, de van esetleg valami mosási módszer?)piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
TheProb
veterán
válasz rbalint88 #33701 üzenetére
Classic-ot néztem, hivatalos nagykertől a legolcsóbb, így 4ezerre kijön szállítással együtt az 5l. Így marad ~2l tartalékba ha netán továbbra is kajálná az olajat.
Most ha Mannol-t v Fuchs-ot nézem akkor van köztük lényegi különbség, máshogy is kérdezem: Megéri a jó 2x-es felárat a Fuchs? Vagy ennek a puntonak már úgy is mindegy?
Lehet amúgy nem ártana lecseréltetni a váltóolajat is, ha már szarakszik... Ellenben arról fingom sincs milyen kell hozzá
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #33699 üzenetére
jó a mannol, nyugodtan veheted. vastagabb olajat véletlenül se vegyél, az csak tovább ront a helyzeten. normális esetben nem kellene fogyjon az olaj, de kopottságtól függően 1l/1000km-ig lehet normálisnak tekinteni. van mannolból ilyen rittyó, ha a hengerfej javítása után is fogyogat az olaj és nem szelepszár szimmeringes a moci, akkor töltsd bele. szelepszár szimmering cseréjét érdemes megejteni, ah az a baj, de a blokkot nem kell már bántani. pár évig elmegy ezzel a lötyivel, aztán bontó...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- BestBuy topik
- Politika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Hobby elektronika
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest