- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
- Gurulunk, WAZE?!
- Sol4r: DDR2-es Processzorok összehasonlítása "azonos" órajelen
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
Autós topik
-
ArthurShelby
addikt
(rögzített hozzászólás)
Ha jól látom feltörtem, mint a talajvíz, és szervezővé avanzsáltam (sosem volt még rögzített hozzászólásom
).
Nem én vagyok a társaság közepe (ha kell, szívesen átadom ezt a szervezői posztot), de a szavazás alapján a szerdai budaörsi helyszín nyert.Tehát a következő autóstali április 16-án szerdán 17:00-tól.
Helyszín: Auchan totemoszlop alatt: (47.4530292, 18.9443333) [kép] [kép] [kép]Maps: https://maps.app.goo.gl/DH7brzbQb9HbETmQ7
Waze: https://waze.com/ul/hu2mmzndcfValószínűleg itt csak a budapesti keménymag lesz jelen, de aki lemarad/nem tud jönni ne keseredjen el, lesz egy tali húsvét után is.
[ Módosította: Qru ]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz
kaszaking #32593 üzenetére
Az OQAP autóalkatrészek kizárólagos forgalmazója az Osz-Car Kft. Original Quality Auto Parts-ot jelent, de honnan jöhet? Ismeretlen.
focvis
Szerintem is maradjunk csak az autós témánál itt. Az off témának meg nyittatni kellene egy külön topikot.
-
válasz
Kornel #32585 üzenetére
Semmi személyes, csak annyit uppolod ezt a témát!
Hány százalék SZJA-t fizetsz? Én 15-öt. Valamiből fenn kell tartani az országot (iskolák, kórházak, rendőrség, honvédség, stb. nem szeretnék anarchiában élni).
Nem tudom, hogy mennyi százalékot fizetnek a rumunyok, de 3 millióan már leléptek a 20-ból. Biztos örömmel várják az értelmes, dolgos embereket... én valahogy nem szeretnék ott élni. És vannak olyan, de olyan fos útjaik, hogy nem hittem, míg a saját szememmel nem láttam.
BTW: rühellem a politikát és ismétlem, semmi személyes.
-
TheProb
veterán
válasz
Integrale #32574 üzenetére
Írtad 10x, elsőre is felfogtam, írtam h beszéltem is vele..
De ilyen állapotban biztos nem fogok vele levezetni ~50km-t. Tőlünk 10-15km-re van egy szerviz amiről csak jót hallottam eddig, oda akarom bevitetni haverral.
Szerinted nekem jó ez a találgatás? Az én agyamat bassza a legjobban, hogy nem tudom mi a szar van ezzel a retekkel. Eddig ahány emberrel beszéltem annyit félét mondott, ahány annyi féle szimptómája volt a verdának... De így, hogy kb heti 0,5-1 munkanapot vagyok otthon, így kurva szar ám bármit is intézni... Most is vasárnap elvontatták a kocsit, pénteken du. 3kor tudtam elhozni, utána már hova vigyem? Főleg, hogy akkor azt mondták h nincs baja és mi se észleltük semmit. (persze ettől ftlen amúgy is elvittem vna vhova, de azt hitem eljutok vele ma győrbe...) Úgyhogy jövőhéten is havernak kéne elvinnie majd a szervizbe, feltéve ha lesz szabad kapacitásuk, de kurva jó lenne ha péntekre már autó lenne belőle...Na mindegy, majd lesz valahogy, nem fárasztom tovább a topiclakókat...
-
-
válasz
Kornel #32589 üzenetére
Ne viccezz ezzel! Anno leírtam , hogy a ph jó kiindulás, de nagyon nem elég. Itt el lehet kezdeni a szerveződést 1-2-3 tucat emberrel, de ha nincs sok száz valóban elszánt autós akkor semmi értelme. Egy ilyen megmozdulásnak nem egyszeri megjelenése kell h legyen, nem következmények nélküli és főképp nem működik hosszútávú lemondások nélkül. Gyere el a talira és ott meglátjuk mit lehet kezdeni a ph népeivel.
-
-
Integrale
veterán
válasz
TheProb #32573 üzenetére
Vidd el egy rendes szerelohoz, irtam a Ferit mar legalabb 10x, vidd el hozza es csinaljatok meg rendesen. De ez a talalgatas mar ket hete hogy mi a baja, az mar komedia.
Vagy nala neztetek geppel?
Ugy kell legteleniteni, ahogy irtam, ha nem ugy csinalod akkor NINCS legtelenitve megfeleloen, csak pofozgatva van a szar. -
TheProb
veterán
válasz
Integrale #32567 üzenetére
Olvastam, pumpálgattam a csövet de nem történt semmi. Utána alapjáraton ment a kocsi. Rányitottam a ventillátornál lévő csapra, kicsit bugyborékol, utána csak gőz dölt ki belőle. Tiszta víz nem akaródzott jönni az istenért sem.
Hagytam a picsába, csak felb@szta az agyamat már... Holnap beszélek a szervizzel, hogy mikor tudják megnézni a kocsit, aztán foglalkozzon vele olyan aki tudja is mit csinál...
Amúgy jóval max felett volt a vízszint, úgy szívogattam le szívószállal.., a tűzfalnál lévő csapon meg el van nyírva a fej, így ki se tudtam tekerni csavarhúzóval. Álom ez a kocsi.
-
Qtya123
őstag
Én anno Swiftbe vagy 500 Ft-ért vettem a benzinszűrőt (lehet annyit is ért).
IS-nek meg a tankban van beépítve és a használati útmutató szerint, valamint több fórumon olvasott leírás és szerelő véleménye szerint nem kell cserélni. Ezt mondjuk én fenntartással kezelem és nem értem a miértjét...
(Lásd még: sok autónál élettartamosnak írják a váltóolajat, amit szintén kételkedve fogadok.) -
Kornel
veterán
válasz
mdani01 #32565 üzenetére
Az kb. Ua. Lenne, mint a mostani, kb. semmi előrelépés
Ha már lúd, legyen kover
De egyelőre szó sincs semmirőlQtya: új suzukikban (2005-) se kell üzemanyag szűrőt cserélni, szinten a tankban van beépítve.
Aztán vagy igaz, vagy ez is csak a gyártók marketing bullshitje. -
Integrale
veterán
válasz
TheProb #32548 üzenetére
Két légtelenítési pont van a Puntoban, mind a kettőn keresztül kell légteleníteni. Légtelenítsd le így, nem hengerfejes lesz.
"Először feltöltöd maxig a vizet (legelőször lehet max fölé is tölteni). Utána visszateszed a hűtő zárósapkáját és a hűtő felső gumicsövét elkezded kézzel 'pumpálni', azaz összenyomni. Néhány pumpálás után összenyomva tartod és szinte ezzel egyidőben kinyitod a fűtőradiátorhoz csatlakozó csövön lévő légtelenítőt. Sziszegni fog, majd mikor abbahagyja, akkor elzárod. Aztán megint pumpa, utána légtelenítő kinyit és ezt kell ismételgetni. A hűtőfolyadék szintre közben figyelni kell és ha minimum közelébe süllyed, akkor pótolni. Ha már csak víz jön a légtelenítőn, akkor le van légtelenítve a rendszer. Kicsit időigényes mutatvány és a kezedet is igénybe veszi, de szinte úgy le lehet így légteleníteni a hűtőt, hogy nem marad benne levegő. Utána azért még érdemes felmelegíteni a motort és melegen megnyitni a légtelenítőt, hogy ha maradt vmennyi levegő a rendszerben akkor az is kijöjjön."
Álló motornál csinálta. A többi szerelő úgy próbálkozott ahogy itt írtátok, meleg motornál nyitogatta a légtelenítőket, de akkor csak víz jött ki és egy nagyon minimális levegő. Így meg rengeteg levegőt ki tudtunk nyomni.
Okos megoldás
"
-
etele1.0
aktív tag
üdv
erre rá lehet kötni autó hi-fi-t? -
TaaT
nagyúr
válasz
TheProb #32556 üzenetére
Annyit tudok erről a fiat légtelenítési maceráról amit a TC-n olvastam, ha jól meg tudjátok csinálni akkor ezt a lehetőséget ki lehet húzni a listáról.
Ha nem zárna jól a kupak hallanátok a szuszogást, szerintem.
Nekem azért volt új ez a dolog a TC marea előtt mert a vw-k ezt automatice megcsinálják minden probléma nélkül már egyes golf óta.
VW-nél lehet külön kupakot venni tartályra.
-
TheProb
veterán
Kérdés hogy ha megcsinálom megint akkor jó lesz-e. Ha folyamat fellevegősödik akkor vagy hengerfejes vagy nem zár jól a kupak, nem? Előbbinél viszont akkor füstölne és kemények lennének a csövek, nem? Mert egyik sincs.utóbbinál meg gondolom cask kupakot nem kapok, főleg hogy ez már ez utángyártott.
-
TaaT
nagyúr
-
TheProb
veterán
Na rádugtuk gépre a kocsit. Hát érdekes már megint/továbbra is...
Alapjáraton megint össze-vissza mászkált a mutató: [link]
Gépen az jött le (sajnos az nem lett rögzítve), hogy alapjáraton 110fokig is felment a hőfok, valamint a mutató is közép fölé mászott. Termosztát nyit, mert ugye akkor nem csökkenne a hőfok. Venti felkapcs kettesre is. Azt hittük ezek alapján, hogy a hőfok érzékelő nyekkent meg, mert kb azonnal csökkent-nőtt a gépen a hőfok ahogy ráléptem a gázra. Viszont elvittük egy körre, városon kívül, hogy mivan menet közben. (Erről készült asszem a fenti diagram) Ment közben fixen középen állt a mutató. Utána megálltunk és a kiegyenlítő kupakjánál kifolyt egy kis víz. Utána kicsit meglazítottam a kupakot és halk bugyogást hallottam, valamint tolta ki a vizet. Így nem nagyon merek elindulni Győrbe... Gondolom szerintetek se merjek így nekiindulni...
Ellenben már tényleg nemtom mi a szar lehet, továbbra se füstöl a kocsi (viszont kormos a kipuf. vége, februárba volt cserélve a közép+hátsó dob). Olaj továbbra is jó.Csináltam egy diagramot a mért adatok alapján: [link]
-
brumi1024
veterán
-
Richard!
addikt
Urak!
A Mazdának van olyan programja, vagy oldala, mint az Audinak a ETKA?
-
zack
nagyúr
igy-erkezik-meg-az-amerikabol-hozott-alomauto
A linkelt oldalakon van elég sok patent gép képről. Látszik, hogy teljesen más a felhasználás a kontinensek között.
-
roberto211
őstag
-
válasz
brumi1024 #32522 üzenetére
328i volt ráírva a fenekére, biztosan nem 330; olyan laposkás
volt a fényszórója, nem kerek angyalszem, de simán lehet, hogy nem LED-es volt - délután 2 óra felé járt, szikrázó napsütés. Közvetlenül előtte 2 db 420d lehúzott szépen a szélső sávba, ez viszont jól ment.
Mi ez az LCI-3?
@TheProb: Torque és Piston jól működik VAG-on.
-
TaaT
nagyúr
"A vizsgálatok azt mutatták, hogy az országutakon minden egyes jármű jóval több nitrogén-oxidot bocsát ki, mint a tesztpadokon. Legjobb esetben mintegy háromszor, a legrosszabb esetben pedig több mint tízszeresen is meghaladja a kibocsátás tényleges közlekedési körülmények között a laboratóriumi határértékeket.
Robert Goodwill közlekedési miniszter közölte, hogy az autógyártók nem követtek el törvénysértést azzal, hogy járműveik jelenleg csak a tesztpadokon tudják a megengedett határérték alatt tartani károsanyag-kibocsátásukat. Az adott helyzetben a Volkswagent kivéve nem fenyegeti szankció az autógyártókat, ugyanis az ő cselekedeteikben nem volt tetten érhető előre megfontolt szándék." [link]
És ez így van jól
-
TheProb
veterán
Androidon ki milyen appot használ kiolvasni az ECU-t?
(USB-s reader-rel akarom megnézni OTG-n keresztül) -
brumi1024
veterán
válasz
focvis #32518 üzenetére
Érdekesség: Ha 328i volt, akkor nem lehetett LED lámpás, csak az angel eye volt az. Az LCI 3-ason opcionális a LED fényszóró, arról a legkönnyebb (és kb csak innen is lehet) felismerni, hogy nem kerekek a szemei, hanem 3/4 U betű alakúak. Nekem is teljesen véletlenül tűnt fel valamikor, amikor jött egy szembe. Jelenleg nincs 328i motor, csak 2 literes 4 hengeres 330i, hasonló teljesítménnyel (258 ló), ezért feltételeztem a LED lámpa hiányát.
Az Estorilkék fényezés tényleg nagyon szép, de csak az M csomaghoz kapható, aminek meg azért megkérik az árát, a 3-asnál 1.7 millió ez a pakk.
-
-
válasz
bitpork #32517 üzenetére
Mester, nem veszek bizonytalan előéletű kocsit, ami amerikai piacos volt, lehet, hogy vízkáros is, fotón volt rajta egy gumi, élőben már másik volt rajta (mind2 kép a nepper udvarán készült, utóbbit én lőttem az első szemrevételezésnél, előbbit ő a hirdetéshez). És a BMW szaki szerint cinkes volt a kocsi, nem tudtad megmondani, mi a pontos bibi, de ha már gyanús, vegye meg a tököm. Ha majd el kell adni, mert épp muszáj, akkor ki a fene veszi meg jó áron? Csak alánéz és látja, hogy nini, ez itt más színű, miért is? Én meg csak pingvinezek, ugye? Tessék kicsit tovább gondolni a dolgokat!! Cserébe most nem tudnék nagyobb kecóba költözni, ha ott akkor elverem a zsét ilyen úri huncutságokra. Valamit valamiért... De ez a sajnálom dolog... Naná, hogy sajnálom, mert álomautó, de a szart hiába csomagolod aranyba, attól még szar marad!
focvis: Estoril Kék fényezés a neve, tudtommal csak gyári M-es és M csomagos kocsihoz jár
Durvaszép
De valami erősebb kell, nehogymá egy "mezei" GTI lépést tartson velem
-
-
válasz
focvis #32509 üzenetére
Ne gyilkolj, tavaly januárban majdnem vettünk egy olyat. Csak a gyanú szerint 2 kocsiból volt összerakva, felemeltük és más színe volt alul a jobb hátuljának, jobb elöl a fékeknél voltak furcsa dolgok. Törött volt, és kitudja hol-ki hogy javította. Pedig M packettes szedán volt, szinte full extra
Mai napig rosszul alszom, ha eszembejut, életem kocsija volt.
-
Ok, nem szóltam.
-
-
Ma Tatabányától Győrig mentünk egyet egy F30 328i-vel; a gyakorlat igazolta az elméletet, egyikünk se tudott elmenni, csak a szélárnyék segített a hátul jövőnek. A bömbi talán egy hangypöcsnyit jobban ki tudta a használni a szélárnyékot.
Szép sebességkék autó volt.
-
rbalint88
addikt
válasz
roberto211 #32507 üzenetére
tudok egy fasza eladó alfát
-
rbalint88
addikt
válasz
roberto211 #32489 üzenetére
nem fog megállni 6 literből
ugyanúgy talpalni fogod azt is, nekem is 8 litert eszik a híresen takarékos jtd.
amúgy polgáriban tényleg eljárna 6 körül, de a laguna is 8-ból
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Prezentálta a GeForce RTX 5060-as sorozatot az NVIDIA
- LEGO klub
- Milyen autót vegyek?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték, fődíj egy Samsung gamer monitor
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jövedelem
- Milyen TV-t vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Megkövetel egy ajánlott árazású modellt az érkező GeForce-okból az NVIDIA
- További aktív témák...
- 93 km Segway Ninebot F40 22 km/h elektromos roller
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
- 4db GYÁRI Peugeot 16 -os használt lemezfelnik ajándék dísztárcsákkal Nexen N'blue nyári gumikkal
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Moccamaster Cup-one - fekete
- NAGYKEREKŰ FELNŐTT ELEKTROMOS ROLLER
- Segway Ninebot F2 Plus elektromos roller
- Kärcher LTR 18-30 Battery 18V (akku nélkül) (damilos fűkasza) .......BONTATLAN
- Mobiltelefon tartó kerékpár kormányra gumis Rotatable Mobile Phone Bicycle Motorcycle Holder Bike
- Eladó egy keveset használt Ikea Markus forgószék
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - Lenovo ThinkPad 40A9 dokkoló (utolsó 30db szett vagy csak dokkoló)
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest