- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
Na, szépen állunk. '91-es Sierra, kettőstömegű lendkerékkel. Retteghetek már én is. Ha a kezemben van, megtudom allapitani, hogy szar? Ha, igen, hogy?
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
szőröscica #33394 üzenetére
Ha jól veszem ki neki nincs tartalék autó amit alá vágtak. Te meg jársz a "fos" fiesztáddal.
-
Skillet
addikt
válasz
szőröscica #33394 üzenetére
-
westcoastog
veterán
válasz
szőröscica #33394 üzenetére
Csak hogy erősítsem a szopóroller tábort, és löketet adjak TheProb-nak, vagy rákölt vagy kiszáll belőle mihamarabb.
390-ért képes voltam megvenni a mondeomat, eddig nyárigumistul, télihez lemezfelnistül, fejegységestül 230 ezer ráköltésnél tartok eddig.
Tudtam hogy nem okés a futómű, de alámentünk végre pár napja, és most első futó felújítás lesz a héten, utána cserélni kell két küszöböt és két ívet, beázik ha kint hagyom az esőn, ezért is szét lesz bontva a belseje...
De tudom, nem mindenkinek van kedve otthon szerelgetni, meg lehetősége sem.
Az első autóm 2 hónapig volt meg, mire meglett a jogsim aznap le is tettem és elbontottam, leállt alattam többször, meg elkezdett csattogni a motor...
Tanultam eleget két autóvásárlásból.
-
Richard!
addikt
válasz
szőröscica #33394 üzenetére
Tömör, velős válasz. szép volt
-
TheProb
veterán
Szerintetek ha eddigiek alapján az derült ki, hogy kezdődő hengerfejes (csak nyomásveszteség próbán jött elő, hogy elmegy a nyomás), hidegen 3hengerezik, Feri szerint belefolyhat a dugattyúba a víz és ilyenkor először azt akarja kitolni, utána jó. Akkor ha 2 részletbe felhozom Győrbe (érd-haza, haza-győr - győr érd között félúton lakom kb pont.), akkor melóba el lehet vele járkálni addig amíg tud fogadni a szerelő? (~1,5hét), meló 10-10km odavissza.
Persze ezt úgy értem, hogy nem okozok-e vele több gondot. Bár ha a győr-érd távot kibírja akkor ezt is bírnia kéne, nem? Múltkor is minden gond nélkül leértünk vele Érdre, igazából csak akkor kezdett gyanakodni hengerfejességre, hogy betonkeményre állt be a cső.
Vagy ne nyúzzam?
-
válasz
stickermajom #33388 üzenetére
Azzal nincs gond sajnos
-
#47053824
törölt tag
Urak,
5 napra hasznalnam a magyar uthalozatot kulfoldi gepjarmuvel, mit kell tudni errol a megye matricas marhasagrol? Total nem vagyok kepbe...
10 napos palyamatrica és kesz? -
Tudtok jo szakit ajanlani Pest megyeben generator felujitasra?
-
na jó most foschtam le a lábam szárát a röhögéstől- látta mán vki a jaguár reklámot Hawkinggal?
-
w333
félisten
Na de inkább valami vidámabb dolog ...
Haveromnak van igaza ... sz*rik a világra Portugáliában
-
-
Na még egy kis olvasni való. Aki nem akarja az egészet megolvasni, annak egy pici kivonat.
"A kivitelezés konkrét formája tartalmaz még egy érdekességeket: nevezetesen, hogy 51 dolláros olajnál olcsóbb lehet a benzin, mint 49 dollárnál.
Az is kérdés, hogy mennyire szofisztikált megoldás a jövedéki adó mértékét a dollárban jegyzett kőolajárhoz kötni, hiszen a költségvetés szempontjából a forintban mért üzemanyagárak a relevánsak. Emiatt a forint/dollár jelentős elmozdulásai miatt előállhat olyan helyzet, hogy akkor kerül sor jövedéki adó emelésre, amikor valójában az költségvetési oldalról nem lenne indokolható."
Megjegyezném, hogy olyan fiskális politika mellett, ami itthon van, egy-egy forintgyengülést megjátszva a kormány, máris eléri a változatlan olajár melletti kényszer forgalmazói korrekciót.
Tehát mind1, hogy mi történik a világpiaci árral, mi rosszul járunk.
-
tresh
veterán
Audi a4 is van 200k ert csak azt a bontoba veszed.. Ne irjunk mar ilyet..a viszonyitasi alap az a piaci kozep ar. Az alatt minden auto oroszrulet.. Itt nem az auto tipusaval volt a baj hanem hogy nem szakemberrel atnezetve vette, nem olvasott utana stb. Hulla mindegy mennyiert vesz az ember kocsit de a piac aljarol az valogasson aki szeret szerelni...akinek meg nincs penze autora jarjon massal... Az autot nem megvenni nehez hanem fenntartani. Ha most mar elkezdte es felbe hagyja magat szivatja meg. De persze ez csak az en velemenyem.
-
w333
félisten
válasz
Integrale #33369 üzenetére
Egyetértek ...
(#33371) Qru
Mondom hogy nem olyan biztos, Punto kb. 400 körül indulnak a kínálat legalja, Xsara -t pedig már 200k -tól így 500-600k -ért már nagyon jók vannak !
De 500k -ért biztos vagyok benne hogy makulátlan Megane 2 -t is kapna !
Az a baj hogy belenyúlt a nepperes Puntóba, ezt az autót szerintem magányszemélytől szinte biztos vagyok benne hogy 300k -ért is megkapta volna !
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
rbalint88 #33359 üzenetére
Persze, sztem is jobban jár mert akármi vesz (akár csoda buzukit) kezdheti ezeket a köröket újra.
Nepper volt a fickó, mondta is hogy nem saját részre veszi. Nem kamuzott már tovább is adta, megnézettem.
mod:
Integrale: Persze, nyilván azért adják el ezeket mert már nem üzemeltethető gazdaságosan. Kis pénz kis foci...
-
Integrale
veterán
válasz
TheProb #33360 üzenetére
Vigyazz ezzel, vannak olyan aprosagok a javitasok alkalmaval mint pl a legtelenites, hogy egy atlag szerviznek fingja sincs rola, hogy ilyen elbaszottan osszetett modon kell legteleniteni. Odaviszed, elvileg megcsinaljak, mert megfogjak, aztan marad levegos.
Ha mar erden van, akkor elvinnem a Vagohid utra ott is vannak olasz mesterek.rbalint88: egyebkent is vizsgaidoszak van, tanulni kell, nem autokazni.
Egyebkent valoszinuleg egy ilyen brokit kapott be o is, mint amin gondolkozik, valakinek mar nyugos volt a Punto (mint Qru-nak) eladta aron alul, majd nyilvan az ugrik az ilyen aru autora, akinek nincs penze jobbra, viszont a hibakat neki kell javitani.
Qru, ez nem tamadas! -
rbalint88
addikt
válasz
TheProb #33360 üzenetére
ezen inkább ne gondolkodj, mert ha rossz embernek adod el:
-kiveri a szart is belőled
-jogi úton visszaveteti veled a kocsit, aminél bukod a vételárat, vissza kell íratnod magadra és meg is kell csináltatni rendesen.
-jogi úton eléri, hogy megcsináltasd rendesen.
plusz azért felvet apróbb lelkiismereti kérdéseket is, hogy miért akarsz átcseszni egy jóhiszemű vásárlót, hogy aztán ugyanúgy orális örömökben részesüljön, mint most te.
szar ügy, ez van, nekem is állt már 3 hétig szerelőnél a kocsim, hogy egy hétre rá visszamenjen két hétre (meg is verte azt az embert az élet ezekért a stiklikért). ez egy ilyen sport, most szopóágon vagy, összejátszanak a körülmények ellened, de ettől a kocsi nem lesz se jobb, se rosszabb. lazulj le, take it easy, ennél nagyobb baj ne érjen az életben (de tényleg!) -
w333
félisten
válasz
TheProb #33360 üzenetére
Hát figyu ... barátom is megjárta már a hadak útját az elmúlt 1 évben, először egy Suzi Ignis Sport (vásárolt) túl kemény volt + hengerfejes lett bukással eladta majd megvett egy Mazda 323 2.0i Sport amivel kb. 1 hónapig közlekedett aztán már olajban úsztak a gyertyák ... beszámoltatta nagy bukással (440k -t bukott rajta) majd kihozott egy makulátlan szervizkönyves 2003 -s Citroen Xsara -t amiben van 132000 valós km. na ez megvan neki lassan 4-5 hónapja és mondta hogy még 1 Ft nem költött rá, sehol sem rohad, a 110LE -s motor városba bőven elég, nagyon- nagyon kényelmes, a budapesti rossz utakat hihetetlenül jól elnyeli a futómű, van benne autómata kíma stb. hétvégén mentem vele, komolyan mondom nagyon jó kis gép, fogyasztása full városban 7.4L és azért ő nyomja neki
A másik dolog pedig nem tudom hogy van benne elektromos radiátor ? ahogy elindultunk a parkolóból jég hideg motorral, benyomta a fűtés és egyből jött a forró levegő, komolyan kb. 10-20 métert gurultunk ennyi idő alatt biztosan nem melegszik be
Esetleg tehetsz vele egy próbát, igénytelen olcsó pénzből fenntartható autó !
-
TheProb
veterán
Nemtom tényleg mi lenne a jobb megoldás, vagyis a kisebbik rossz...
Már 4. hete nincs kocsim, ha úgy döntök h megcsináltatom az megint legalább 1-3hét, attól függően hova viszem el. Az 1 hetes itt lenne pl győrben, de csak annyit tudok róluk, hogy haverom dolgozott a gyerekkel és onnan ismeri, az meg nem biztosíték a munkájuk minőségére. Felhívtam azt mondta, hozzam meg és már mondják is az árat, jövő héten kész, lehet csak bebeszélem, de ez kicsit elriaszt, ha ilyen tip-top neki akar állni. 3hetet meg a tökömnek van idegzete még várni. Nem azért vettem kocsit, hogy hónapokat álljon hol egyik, hol másik telephelyen...Ha meg eladom akkor kapok érte 4-500at, új kocsira már nem lesz cash.
Bár most azon gondolkoztam, h mivan ha csak a tömítést cseréltetem ki (se síkolást, se semmi), úgy annyira működőképes lenne még x ideig h megvegyék és még 1 db-ig ne produkáljon hibát, nem? Akkor talán többet is kaphatnék érte, mert a zsír új kerekek, meg az igazolt vezérléscsere, +zene azért csak nyom az áron felfele
De őszintén szólva már nagyon kezdek besokallni.
-
rbalint88
addikt
nyilván, de nem is 200-ért, meg 400-ért vesztek utána autót a helyére. míg akinek csak ennyi van a kocsira, nem érdemes ugrálgatnia egyik szarból a másikba, ha csak nem valami orbitális beszopódás van, akkor érdemes javítani _szerintem_ .
rézbőrűektől nem veszünk és lehetőség szerint el sem adunk nekik semmit. főleg ilyen kategóriában, mert aztán visszajönnek reklamálni... sokan...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MunezXBK #33357 üzenetére
Meg a rohadás is.
1 év műszaki volt még rá, így a C-k rögtön elvitték. Ki se próbálták, csak tejeltek és mentek vele. Olyan gyorsan jöttek, hogy még kiporszívózni se volt időm csak lemosni.
mod:
rbalint88: Nem keverem, a karbantartás is összeg meg a hibaelhárítás is. A kettő együtt adja ki, hogy érdemes-e egy autót életben tartani vagy sem. Esetünkben nem érte meg. Ez nem egy különleges autó amit érdemes OT-síteni. Kiszolgálta az árát bőven, nincs rá panaszom.
-
rbalint88
addikt
érzéktől függetlenül is bele lehet nyúlni. nekem volt márkaszervizes állapotlapom és privát szerelővel is megnézettem a kocsit, aztán mégis azzal szívtam a legtöbbet. a többit meg kb átnéztem-meghallgattam, oszt haladjunk, egyikkel se volt ilyen probléma. ja és mindegyik óra szerint is 150e+ km-es volt.
Qru: de ne keverjük már a normális karbantartást (vezérléscsere, gumik, akku) a hibákkal (rozsda, szelepfedéltömítés)
TheProb-nál is ez az első hiba, a többi az csak karbantartás volt, azt észre kell venni. szívás az a körülményekkel van leginkább, nem a kocsival. A rozsda az más kérdés, de ha tisztességesen meg van csinálva, akkor 5 évig megint nyugi van vele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #33353 üzenetére
Ezért váltunk meg mi is a jó öreg Punyesztől most. Kezdett pénztemetővé válni. Egy év alatt 70k ráment, hogy mozgásban tudjon maradni (generátor, hűtőradi csere, fékek rendbetétele) de hamarosan egy bőven 100k-s tétellé hízott volna a mozgásban tartása (vezérlés csere, felfüggesztés rendbetétele, kormányösszekötő csere, szelepfedéltömítés csere, új gumik, új akksi) és akkor a szitává rohadt alvázról még nem is szóltam... Miközben kb 150-180k (volt) az autó piaci értéke. Ezt klasszik GTK.
-
lenko
aktív tag
válasz
roberto211 #33351 üzenetére
Akinek nincs hozzá túl nagy érzéke, az bármilyen más autónál is belenyúlhat.
-
EQMontoya
veterán
válasz
roberto211 #33351 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #33346 üzenetére
És ha vesz másikat és ugyanez a lemez lesz, mennyivel jobb?
-
Declare
őstag
válasz
EQMontoya #33347 üzenetére
Illetve zarojelben a margora megjegyeznem, hogy Nemetorszag, Csehorszag ban de szerintem Szlovakiaban is olcsobban lehet tankolni igy is, mint otthon
de szerintem most is el lehet sütni, amit sütögetnek folyamatosan...."ugyan maaar, hat csak 5-10 ft...ki fog beleroppanni 5-10 ft ba? ez semmi...." ez mindig bejön
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz
TheProb #33337 üzenetére
Az a gond, hogy eleve sz@r helyen kezdted el javíttatni, és ezért költöttél rá sokat.
Ha maga az autó nem "halálos beteg" (bár ez a tetemes rohadás nem jó jel), rakasd rendbe a motorját, és nézz egy jobb állapotút helyette, akár hasonlót, vagy 2003 utánit.
Fateromék 2003 év végi "fészliftes" Punyesza totál nem produkál semmi ilyen tünetet, a szelepfedél-tömítés nem totál OK már (cseréltették, de valamit elsz@rhattak vele, mert könnyezik ismét), de ezért az autóért kb. egy 4-500e.-et lehetne kapni, és gyakorlatilag tankolni kell csak bele.
Most a gumik felrakásánál néztem, hogy az első féktárcsákat én cserélném pl., meg nekem érzésre a kuplung kicsit lassan jön vissza, de működésben nincs vele gond. -
westcoastog
veterán
-
-
TheProb
veterán
válasz
z123456789 #33335 üzenetére
és (#33333) lenko Ez a mennyit költöttem rá dolog már eléggé lerágott csont, meg már kitárgyaltuk, hogy műszakilag kb ez az első gondja neki...
Itt az volt a lényeg, hogy már megint nem látom a dolgok végét, hogy végre mikor fog megoldódni a probléma.
-
lenko
aktív tag
Pl. Cseréltettem generátor szabadonfutót, először úgy tűnt szívósor levétel, vagy klíma le, hogy kijöjjön a generator. Aztán elég volt a klímát csak félretolni,és kijött, így nem szökött el a gáz sem.
Vagy a hosszbordás hajtja kívül a vízpumpát is, ha behal nagy kaland. Mobile.de-n sem sok van, vagy 10-15db összesen 170lovasból. Van amelyikbe 350e km van, valahogy csak eljutott oda, de nagyrészük 170-190e km között eladó, mert senki nem akar ott vezérlést cseréltetni, ottani munkadíjjal aranyáron van még nekik is. Enyémbe van 150e én azt gondolom 250e-ig hiba nélkül fog menni, ahogy használom és cserélem a kötelező dolgokat. Utána meg úgy is eladom. -
z123456789
addikt
-
tresh
veterán
Persze biztos változtattak rajta ,de én akkor is úgy gondolom ez inkább fanatikusnak való motor ahogy valahol a vr6-ot is idesorolom. Sokkal hozzáértőbb gazdát és törődést igényel és a szerviz költségei is magasabbak. Mondjuk nem volt sok időm v5-el foglalkozni mert hamar túl adott rajta a barátom de gondolom a hűtési rendszer rizikója itt is meg van még mint a vr6 nál. Igaz lehet az is csak az első szériásokra volt jellemző
-
TheProb
veterán
Na jó, már tényleg elmehetek stand-up-olni ezzel a kocsis témával. Tragikomédia már az egész...
Este vette volna le a srác a hengerfejet, ma vitte volna gépműhelybe, stb. Erre ma írja mailt, hogy este szilánkosra törte a lábát szerencsétlen... Ergó továbbra is kérdőjel, hogy ki, hol és mikor fogja megcsinálni ezt a szarkupacot már.Kezdem már azt hinni, hogy megvettem a sátán autóját. De ez, hogy lassan 1 hónapja megy az idő kb a semmire, ez már kabaré. Minden szerelő 1,5-2 hét múlva tudná csak bevállalni a kocsit, addig megint mi a lófaszt csinálok? Ráadásul így, hogy (még ha kezdődő is) hengerfejes nem is nagyon kéne vele járkálni, mert csak még több baja lesz (gondolom én), de hát Érden nem maradhat...
Lehet ezek égi jelek, hogy hazafele guruljak be vele egy kereskedőhöz, csak hengerfejesen meg mit kapok érte...?
-
lenko
aktív tag
Az 7 éve volt.
Ráadásul az még a 150lovas volt haverodnak. Ha összevetem az általam linkelt pdf-el a 170lovasat, azért vannak módosítások itt-ott, gondolom így kiforrottabb lett.
Most minden van hozzá.Nem csak angol autóból, jelenleg is van 100e-ért a 170lovas komplett motor váltóval mindennel 1ütt a beszereléshez, és még autóban van.
Kuplung pedig 70e a sachs(ÚJ), de még bírja bőven.(vezérléscserénél megnézettem, ha szar lett volna az is csere, de minek cserélni, ha mondjuk elmegy még 2-3 évet)
Lángnál veszek mindent, vezérléscseréhez is volt minden másnapra, igaz nem 5perc alatt találta meg a lomokat hozzá haverom a rendszerben hanem 20perc, kb. ennyi. -
tresh
veterán
Kuplung,vagy az említett vezérlés de ha HF,ECU kell esetleg vagy bármi spec ami a motorhoz kapcsolódik (nem a kopó dolgokra gondolok) akkor nagyon nehezen beszerezhető legalábbis kb 7 ével ezelőtt havernak bora 2.3 v5 volt és 1 évig ált mire kapott új HF-t és azt is horror áron.Most talán annyi hogy van egy kettő darab amit behoztak az angoloktól. Semmi bajom nincs a v5-el de ha konszernen belül nézem az 1.8T ugyanezt tudja teljesítményre sőt.. (hangja nem olyan ez tény) de jóval könnyebben fenntartható és még a pékek is értenek hozzá.
-
brumi1024
veterán
válasz
focvis #33273 üzenetére
Meglepődtem én is, arra számítottam, hogy úgy fog kinézni mint a 2., de nem.
(#33306) Qru: Pedig tudtommal semmi baja a BMW-nek, rendesen van szervizbe hordva (most volt nemrég, miért is ne lenne, az első 5 év "ingyenes"), nincs hidegen gyilkolva és sokat jár pályán, mostanában többet mint városban. Adblue van benne, nélküle el sem indul az autó, bár ez ugye nem a koromkibocsájtásért felelős. Nincs kispórolva belőle semmi.
-
lenko
aktív tag
Pl.? Én eddig nem tudok róla. A vezérlécsere húzós, de nálam többet sosem kell cserélni, így már nem is sokkal drágább mint 1.6 szíjas lenne. többi dolog kb. megegyezik, ja üzemanyagszűrő nem 1500 hanem 2500, mert ebbe komolyabb kell. +facebook G4 adok veszekbe mindig bontanak, jelenleg is van vagy 2-3 db komplett motor eladó.
(#33328) EQMontoya
Hibás adatok. A helyes 205/3200 6000RPM. Az enyém 220/3200 6200RPM
-
z123456789
addikt
Itt is elsírom magamat, hátha van olyan aki a közelemben lakik.
Üregvédelemmel foglalkozó, megbízható embert keresek Győr-Moson-Sopron megyében. Ha valaki tud ajánlani, ne habozzon! Köszi. -
lenko
aktív tag
válasz
EQMontoya #33320 üzenetére
Ha az, ha nem nekem eddig bevált.
A V6 ötletét hamar el is vetettem. Mivel az 4 motion, így nehéz, annyival nem is megy jobban. Annak 7.2s a gyári adat 100ra. Most akinek komoly autója van az meg bőven 7 alatt tudja 6-6,5 alatt mondjuk. 5évre vetítve meg elég szép kis summa a +1-1,5l átlagfogyasztás többlet. ~ 250-300e. Ebből megvan a következő kintről behozott auto papírozása. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #33297 üzenetére
Nem olyan vész, egy 2,3-2,5 körüli szívóbenyós még nem eszi le a hajad de azért már megy is. Sztem mindennapos használatra az még egy egészséges kompromisszum.
Most a legutóbbi tankolás alapján mért átlagom 8,4l/100 km lett (táv: 615 km). Az nem gáz. Ebben volt pár körforgóban mókázás és egy bő 50 km-es sztráda szakasz gps szerinti 150-160-as tempóval, a többi országúton 90-110 között egy-két combosabb előzéssel meg egy pici elővárosi gurulás + egy hangyányi belváros.
Kormi itt kb 6,5-et kér. Tehát cca. 2l/100 km a difi. Cserébe van benne kettőstömegű, DPF, CR rendszer... Ha csak az első kettő cseréjét nézem elég sokat kell(ene) autóznom mire ugyanott tartok árban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pelenka35 #33265 üzenetére
Akkor szimplán át lettetek verve.
Beleszalad az ember annyi mindenre kell figyelni autóvásárláskor. Nálam pl az forgalmiban volt elírva ez egyik adat, amit már csak otthon vettem észre. Mehettem vissza az okmányirodába új forgalmit csináltatni.
brumi1024: Akkor ott vmi nem kerek. EA189-es van nekünk és olyan tiszta a kipuff, hogy enni lehetne róla. Bezzeg látnád a benyósomét... Szurok fekete.
Majd lövök róla képet ha nem felejtem el.
-
xcds
őstag
Valaki ismeri ezt a Classic Valeo márkát? Ilyen kuplung szettet hoztak Valeo helyett. Nem mintha visssza tudnám adni, de azért kíváncsi vagyok, mire számíthatok...
-
lenko
aktív tag
válasz
roberto211 #33294 üzenetére
Azért vannak kompromisszumok. 2.3 V5 170ló 8,6l az átlag. Én nem hinném, hogy ez állati fogyasztás lenne...Autóúton pedig 90-100as tempónál ~7l.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Dolce Gusto
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Futás, futópályák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok