Hirdetés
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #202598 üzenetére
Jaj, oda jobb ha nem megyek. Néha benézek oda de...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ezt a lézeres felnipucolást/felújítást próbálta már vki? [link]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
-
kátú
őstag
Vettem még egy autót
Hetek kérdése, és hozom a képeketIt still works!
-
gooool
őstag
válasz kisza25 #202581 üzenetére
Tényleg, azt el is felejtettem megemlíteni balintnak, hogy az i30 gördülési zaja, meg a futómű zajai eléggé hangosak/furák, mélyen puffogó fajta, ami engem zavart, de lehet ha nem az alap acélfelnis, extra eco gumis kerekekkel jön, akkor ez is élhetőbb, főleg azért, mert a rajta lévő Hankook-ok kanyarban mindent csináltak, csak nem tapadtak, tempósabb haladáskor négy kerékkel csúsztam az ívről rendre. Ellenben ha kikapcsolod az ESP-t, akkor nagyon kell rángatni, hogy visszakapcsoljon, ami hatalmas plusz pont, a Fóka egy kicsi játékra is már újra készenlétbe helyezi az automatikát.
Üdv, Balázs
-
kisza25
félisten
válasz gooool #202546 üzenetére
Nekem most 4000 km a tipoban semmi nem zörög nyisszog, az előző 16 ekm és ott sem zörgött semmi. A 2010- es seat ibizában minden is zörgött 135ekm után. A 2013- as i30- ban nem zörgött semmi 100ekm után, de ott eléggé behallatszottak a kerekek. A 2015- ös i20- ban már zörgött pár dolog 60 ekm után és a görd7lési zaj ott is nagyobb volt. A 2011- es kia proceedben nem zörgött semmi 68 ekm után, egy klíma tisztíttatás után zörgött a kesztyűtartó, de szétszedtem és rosszul rakták össze (kia szervíz )
A 2006- os skoda fabia kombiban nem zörgött semmi, de lehet csak azért nem emlékszem, mert azzal voltam elfoglalva, hogy olyan volt, mintha a derekamat rugdalnák.
58ekm után adtam elAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #202567 üzenetére
A tempomat fura volt, mert először felélő és utána lassít vissza, amit régebbi autóimban tapasztaltam csak, az újak megoldották "rendesen).
Tse:
Az mondjuk elég nagy meglepetés lenne, mert ez 6-os manuál. Minden bizonnyal az elektromos gázpedál állását nézi kicsit szigorúbban, azért ránt és kezd el megindulni.
Egyébként a potens viselkedés nem tudom melyik motorizáltság/kategória kiváltsága manapság, mert megy ez is, lehet vele területi képviselősen hasítani, de nem az a pengeéles a reakció a gázra, mint anno voltak az Euro 6(d) előtt. Nincs mese, kell a Tesla.Üdv, Balázs
-
Zsombe
senior tag
Jobb a gázreakció és jobban pörgeti a motort (=jobban béget ). Egyébként pályán hasznos az S, sokkal dinamikusabban lehet haladni vele, mint D-ben.
Illetve S-ben fokozatokat is imitál, a kormány mögötti fülekkel lehet "kapcsolgatni".[ Szerkesztve ]
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Qru
MODERÁTOR
Június 16-tól lezárják a Hárosi Duna hidat az M0-on az M1 irányába. [link]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #202569 üzenetére
Ez most a konyhafőnök, vagy miezitten kérem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
stickermajom
addikt
Bolloré Bluecar [link] -> innen nézve nincs az ég világon semmi gond a dákó Springgel.
-
rbalint88
addikt
válasz gooool #202566 üzenetére
Ez jol hangzik, koszi! Mondjuk az elantra 9 evesen 123ezerrel is leginkabb kussol, csak nagyon gatya uton van kis cicerges, ellenben a tolatoradar mire eszhez ter, az sokszor nagyon hosszu ido, mar szurom az egyest, mikor megpittyen, hogy eletre kelt.
Az enyemben is csak savtarto-veszfekezo-parkradar lesz benne (comfort szinten ezek alapfelszereltsegek), tempomat a sima, nem adaptiv fajta. -
gooool
őstag
válasz rbalint88 #202552 üzenetére
Az i30 csak a jobb első ajtónál cicergett kicsit 7800 km alatt, minden más kussban volt, plusz az anyagminőség teljesen más kategória, abban a Fóka iszonyat rangon aluli.
Vezetéstámogatókban azért jó a kérdés, mert az i30 fapad volt, ez meg majdnem fullextra, így sokkal több a kütyü is, de amik voltak a Hunyadiban is (vészfékező, sávtartó, parkradar), azok nekem jobban tetszettek, nem voltak ennyire tolakodóak és idegbetegek. Sőt, a sávtartó jelentősen érzékenyebb és okosabb volt, ugyan azon útvonalon aktiválódott/működött, ahol most a Focus csak szétteszi a karját, hogy mit akarok, nem lát semmit.Qru:
Itt van különbség, ha megyek stabil 50-el és átnyomom Normalból S-be, akkor ránt egyet és elkezd gyorsulni a gép, tehát a gázreakción sokat dob, de ennyi az összes különbség, amit fel tud mutatni.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
bitpork
nagyúr
válasz Vismajor01 #202563 üzenetére
Ezt most megelőlegeztem magamnak, de az írásod temperamentumán látszik az érzelmi töltet. Egy jogásznak a száraz tények vannak. Bocsánatot kérek ha tévednék
A jogalkotás, jogértelmezés és szándék nagyon sok esetben 3 különböző dolog. Előbbi a politikusok dolga, a középső a bíróságé és szaGhatóságé utóbbi pedig marad a keményendrogozóegységsugarú állampolgárnakNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Vismajor01
addikt
válasz Magnum_ #202557 üzenetére
Itt:
"Bocsanat, de itt a videon nem gyorshajtasok vannak, ahol az objektov felelosseg alkalmazhato, hanem egyeb szabakysertes es buncselekmeny gyanus dolgok, ahil fogalmilag kizart az objektiv felelosseg.
Ezert jobb, amikor a rendor pofatlanit es helyszini megallitas van"Kiemeltem.
Még csak az sem igaz, hogy a gyorshajtásoknál egyértelműen objektiv felelősség van - ez függ a gyorshajtás mértékétől. Ha 140-el mész 130-as táblánál az "csak" simán szabálysértés, és nem tartozik objektiv felelősség alá. Viszont a videóban látható piros lámpa figyelmen kivül hagyása(4 autó, és mind a 4 a kötelező haladási irányt is megszegte, szintén objektiv felelősség) audi a leálló sávban (objektiv felelősség), fehér Q8 kanyarodóból megy egyenesen(szintén objektiv felelősség), szürke audi főútról szabálytalanul lekanyarodik a neki behajtani tilosba és felhajt a járdára(Kötelező haladási irány figyelmen kivül hagyása, behajtani tilos figyelmen kivül hagyása, mind objektiv felősség alá esik 2008 óta).
És köszi hogy kiemelted, nem is értem... Nyilván nem egyenlő büntetőfékezéssel hiszen ilyet a KRESZ nem ismer, nincs ilyen tétel. Indokolatlan lassitás/megállás nem feltétlen egyenlő közúti veszélyeztetéssel, ami viszont nyilván nem esik objektiv felelősség alá. Ha valaki megáll előttem a főúton és ezzel gátolja a továbbhaladásom az objektiv felelősség alá esik. Ha előttem fékezz indokolatlanul és én belerohanok hátulról akkor az közúti veszélyeztetés. Csak azért tettem egyenlőséget mert a videóban nem volt szó hirtelen fékezésről, veszélyhelyzet kialakitásáról.
Honnan tudod én mivel foglalkozom? És miért ne álljak le vitázni?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
ngaba
aktív tag
válasz bitpork #202559 üzenetére
Én pont ez ellen a gondolkodás ellen "harcolok". :D Nekem valaki egyszer elmesélte, hogy hogyan vett fel valami munkanélküliek munkába állását segítő vastag támogatást úgy, hogy 2 hónapra munkanélküli lett, majd visszament ugyanoda dolgozni (egyszerűsítek, volt itt KATA, meg minden). És tényleg nem értette, hogy nekem ezzel mi a problémám, hiszen jogszerű volt (a jogalkotó kifelejtette ezt a kiskaput). Erre én azt mondom, hogy lehetne valami Alkotmánybírósághoz hasonló "jogszabály szellemiségét" őrző testület, ami ilyenkor fejbe koppintja az embert. Aki tud értelmezni egy nyakatekert jogszabályt, az azt is tudja, hogy nem erre találták ki ezt a támogatást. És én azt tartom abszurdnak, hogy manapság ez számít eretnek gondolatnak (amit az embernek az anyukája tanított), nagyobb eretnekségnek, mint felvenni a valódi munkanélküliek elől ezeket mondjuk, a fenti példában.
Magnum: Azt értem, hogy nem te alkotod a jogszabályokat, de a "jogásztársadalomnak" azért több ráhatása van erre, mint a pékeknek. (És egyébként a fenti példában vázolt állampolgári viselkedésre is.)
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Vismajor01 #202555 üzenetére
Szerintem ne egy praktizáló jogásszal állj le erről vitázni
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Magnum_
nagyúr
válasz Vismajor01 #202555 üzenetére
nem igazán értem, mivel írtam ezzel ellenkezőt?
Én a videón -ahogy írtam tulajdonképpen - több objektív felelősségi körön kívül eső szabálysértés és bcs gyanús dolgot értékeltem.
Az sem valótlan, hogy - pont te erősíted meg - nem minden objektív felelősséges.Mielőtt megszakérted az objektiv felelősséget olvass utána kicsit
De szóljál be, persze.viszont ezt kiemelem:
megáll/indokolatlanul lassit főúton (aka büntetőfékez) indokolatlanul lassítás nem egyenlő büntetőfékezés.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
6030D
őstag
Azért én megnézném a statisztikát, mennyi olyan felvételt kapnak, ami csak puffogásból (irigységből?) megy be. Az lesz a vége, hogy olyanok lesznek a dashcamesek, mint a lengyeleknél, hogy direkt neki megy, hogy legyen felvétel. Mást nem tudok mondani azokra a felvételekre, olyan reakcióidők, fékutak nem lehetnek, meg besorolásnál, hogy nem veszi észre, hogy lassan kúszik be oldalról az autó, és 5 mp múlva összemennek.
Főleg, ha valamelyik csatorna kitalálja (lehet, hogy a bpi autós is ilyen ), hogy 5000 Ft minden beküldőnek, aki kikerül az oldalra.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Vismajor01
addikt
válasz Magnum_ #202532 üzenetére
Mielőtt megszakérted az objektiv felelősséget olvass utána kicsit
https://www.vezess.hu/vezetunk/2016/04/15/amit-sokan-nem-ertenek-az-uj-traffipax-szal-kapcsolatban/
"A megengedett legnagyobb sebességre,
a vasúti átjárón való áthaladásra
,a járműforgalom irányítására szolgáló fényjelző készülék jelzéseire
,a járművel történő megállásra és várakozásra,
az autópálya leállósávjának igénybevételére,a behajtási tilalomra,
a kötelező haladási irányra,a természet védelmére vonatkozó előírásokat"
Tehát aki piroson megy át, leálló sávban közlekedik, megáll/indokolatlanul lassit főúton (aka büntetőfékez), befordul a behajtani tilosra, kötelező haladási irányt figyelmen kivül hagyja, mind mehet a csekk.Persze ha valaki átmegy a piroson, oldalba kap egy szabályosan közlekedőt és tovább hajt az már bűncselekmény és bizonyitási eljárás követi.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz ngaba #202544 üzenetére
Ha a buszon elesik valaki és meghal, és leszűkítjük két emberre a büntetőfékezést (mindkettő a másikra vall), de nem tudjuk 100%-os bizonyossággal, akkor ennek nem lesz felelőse, és hazamegyünk?
olvasd el kérlek újra, amiket fent írtam
Nekem a jog merevségével van baj. A jog nem tud azzal mit kezdeni, hogy azért gyorshajtasz, mert rohansz a várandós feleségeddel a kórházba.
De tud, lásd pl. végszükség intézménye, vagy tévedés, vagy egyéb, büntethetőséget kizáró ok.És mi van olyankor, ha a törvényalkotó visszaél a jogalkotási lehetőségeivel ["látjátok? ez törvényes. tegnap hoztam rá a törvényt."], ami párszor előfordult már a történelemben? Semmi.) + De ezen változtatni csak a jogászok tudnak...
Nem, ezen változtatni a jogalkotó tud. Ki a jogalkotó? Ezt gondolom tudod. Az sem nagy kutatás tárgya, hogy jogszabályt alkotni, vagy módosítani hogyan kell és hogyan szoktakNa mindegy, régen azt szoktam mondani, hogy utálom a jogászokat, de most már inkább az a bajom, hogy a jogászokból jogértelmező robotokat csináltak a modern társadalmak
Én meg mondhatnám, hogy utálom pl. a pedagógusokat, mert a pedagógiát kiüresítették és tankönyvfelolvasó robotokat csináltak belőlük, vagy magukból.I humbly and respectfully decline™
-
gooool
őstag
Mindkettő elég nagy előny, a zörgést alapból nehezen viselem, ezek a folyamatos sírások meg álló helyben és menet közben is, néha már sok. Főleg, hogy olyankor minden más hangot elnyom, tehát telefonálásnál is elkezd sípolni a radar ha leparkolok, addig meg nem hallom a másik felet. Dinamikus előzésnél azt hiszi hátulról nekimegyek a másiknak...
A holttérfigyelő hasznos, meg a keresztforgalom figyelő, az már egyszer egy parkolóból kiálláskor megmentett, mert nem láttam ki és koppra fékezett, nem vertek oldalba.
Meg a 4,2-es átlagfogyasztás ami parádé ezen időszak alatt, az más kérdés, hogy hiába 120 paci, alig akar megmozdulni padlógázra sem, csak Sport módban.Üdv, Balázs
-
ngaba
aktív tag
válasz ngaba #202544 üzenetére
Bocsánat, hogy tovább OFF-olok, de jogi Nobel-díjas ötletem támadt. Ha úgy gondoljuk, hogy 90% az esélye annak, hogy valaki bűnös (az USA-ban 10 esküdtből 9 annak gondolja, 1 nem, és nem tudnak megegyezni), akkor generáljunk 1-től 10-ig egy számot, és akkor megy börtönbe, ha nem 10-es jön ki. Azaz rakjunk a büntetésbe is valószínűséget. :)
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #202520 üzenetére
A Fókába most kanyarodott bele a 6500 km, de már az ajtók és a műszerfal teteje is cicereg rosszabb úton. Mondjuk én tényleg sokszor kritikán aluli burkolaton járok vele, meg a héten lett gyanús, hogy valami nem lehet jó, ránéztem a guminyomásra és 2,6 helyett 3,1-re voltak durrantva az amúgy baromi ballonos cipellők. Azóta sokat javult az összkép, de sajnos a cicergés, zörgés már a társam marad.
Elég gyalázatos szerintem, hogy közel 10 milliós új autóknál ilyenekről kell beszámolnunk.
Bezzeg a Skoda Rapid 180 ezer km után szólalt csak meg, akkor is egy minimális jobb ajtókárpit cicergés produkált, semmi egyebet és nem szirénázott állandóan valami vezetéstámogató vagy parkradar random a kapubejárón, hogy neki ne menjek vagy el ne üssem álló helyben a virágokat.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
veterán
válasz BigBlackDog #202531 üzenetére
Eleinte valóban a szárny hiánya feszélyezett jobban, azaz hogy kiállnak vezetékek, esetleg süvíteni fog. Ezt a problémát megoldottam erős ragasztószalaggal (3M duct tape), 200-ig tesztelve.
Legfőképp azért vettem vissza, mert jelenleg nincs 3. fékláma az autón (a szárnyban van), rendes autópálya-tempónál egészségtelen lehet egy hirtelen fékezés úgy, hogy a mögötted haladó későn észleli.Első körben copat a biztosító, de nem adtam fel, így még nem rendeltem meg az új szárnyat (hátha márkaszervizből lesz muszáj). Illene fizetnie, nem én okoztam a kárt.
Amúgy legjobban egy kp-s ajánlatnak örülnék, maradna belőle rendbe tenni a lökhárítókat, ill. fájdalomdíj. -
ngaba
aktív tag
válasz Magnum_ #202540 üzenetére
Akkor folytatom a példádat: Ha a buszon elesik valaki és meghal, és leszűkítjük két emberre a büntetőfékezést (mindkettő a másikra vall), de nem tudjuk 100%-os bizonyossággal, akkor ennek nem lesz felelőse, és hazamegyünk?
De ha már sztorizgatunk, akkor a 70-es években (?) azt tanították a buszsofőröknek, hogy ha úgy lép le eléd egy várandós nő, hogy esélytelen megállnod, akkor fékezés nélkül el kell ütni, mert mögötted van 50-80 ártatlan ember. Zárójel bezárva.
Nekem a jog merevségével van baj. A jog nem tud azzal mit kezdeni, hogy azért gyorshajtasz, mert rohansz a várandós feleségeddel a kórházba. Az ember tud, és lehet méltányos, ha nem okoztál bajt. A fenti példákhoz vissza: A hamis tanúzás is büntetendő, de mintha semmi következménye nem lenne annak, hogy az emberek összevissza hadoválnak mindig, hogy mentsék magukat... Meg eleve, a jog felülírta az erkölcsi érzéket. (Ha holnaptól legális lesz a kis értékű bolti lopás, akkor onnantól erkölcsösnek is gondoljuk. Ha egy jogszabályalkotási malőr miatt nem tilos a pedofília két napig, akkor nincs mit tenni, ha abban az időszakban történik az eset. És mi van olyankor, ha a törvényalkotó visszaél a jogalkotási lehetőségeivel ["látjátok? ez törvényes. tegnap hoztam rá a törvényt."], ami párszor előfordult már a történelemben? Semmi.) Azt szeretem a jogban még, hogy ha valaminek 99.999% a valószínűsége, akkor az még nem biztos, a kérdés, hogy a megvádoltnak eszébe jut-e egy 0.001%-ba eső kifogás. Na mindegy, régen azt szoktam mondani, hogy utálom a jogászokat, de most már inkább az a bajom, hogy a jogászokból jogértelmező robotokat csináltak a modern társadalmak. (Pedig nem lehet mindent formalizálni. Azzal a jog nem tud kezdeni semmit, hogy a félbolond alsó szomszédom úgy ordított a 7 hónapos terhes feleségemmel, hogy sírt. Sőt, őt védi, mert idős és zizis.) De ezen változtatni csak a jogászok tudnak... A lényeg, hogy az emberi mérlegelest nem lehet kiiktatni (szerintem), ha igazságot akarunk. Bár mindenki szeretné.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #202542 üzenetére
Igen, végre nyomozni kezd a nyomozóhatóság. Az azért már jó jel, mint társadalmi összefogás, hogy beküldik a felvételt. Ha ez nem lenne akkor ugyanúgy alacsony lenne a felderítési arány mint eddig. Látják a rendőrök, hogy sikeres a pofátlantanítás, ehhez képest eléggé leült a kampány...
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz ngaba #202539 üzenetére
Csak olyan embernek adjuk kölcsön az autót, aki ilyen esetben nem keni ránk a dolgot
A jogi lehetosege fennall annak, hogy a sajat felesegesnek/szulodnek/gyerekednek adod kolcson az autot, aki buntetofekezik egy vagy tobb durvat a busz elott ES ok mondjak, hogy nem ok voltak.... te melysegesen csalodsz erkolcsileg, emberileg, hogy teged kevernek szarba + emellett terhelt leszel egy kozuti veszelyeztetes buncselekmenye miatt...
Na ugyehogy ugye, hogy ez a rendszer igy alkotmany ellenes lenne? Meg ha nagyon kifacsart is a pelda...
Lopas: mi van, ha az elkovetes elott, alatt es utan meg nem is eszleled, hogy valaki engedely nelkul elvitte az autod? Nehez lesz a te reszedrol a bizonyitas, hogy nem te voltal es akkor ott van megint az, hogy sajat kozeli hozztartozodnak mennel neki.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
ngaba
aktív tag
válasz Magnum_ #202532 üzenetére
Néha utálom a jog gyakorlatiatlanságát. Szerintem sokkal egyszerűbb lenne, ha az autó tulajdonosa lenne a felelős ilyen esetben azért, hogy előállítsa a tényleges sofőrt. (Csak olyan embernek adjuk kölcsön az autót, aki ilyen esetben nem keni ránk a dolgot, a lopást meg be kell jelenteni.) Ha nem tudja, akkor ő a felelős. És én nem amellett érvelek, hogy ezeket a szabálysértéseket kell-e büntetni vagy nem, hanem az a bajom, hogy röhej, hogy ott van felvéve egy elvileg büntetendő dolog, de ha nem tudjuk biztosan, hogy az autó tulaja vagy a felesége szabálytalankodott-e, akkor inkább hagyjuk a fenébe.
Amúgy a jog szoktatta rá az embereket arra, hogy minden alól ki akarnak bújni. (Bizonyítsd be, hogy eredeti rendszám volt az autón, és eredeti a felvétel. Mindjárt hívom Petrocellit.)
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
veterán
válasz Tsebacsi #202526 üzenetére
Én is néztem az Octaviat ugyanígy 1.5TSI+DSG-vel a Passat GTE vétele előtt, de igényeimnek megfelelően felszerelve ha jól emlékszem olyan 11-12M-t hozott ki a konfigurátor
Legnagyobb aljasságnak azt tartom, hogy egy nyamvadt tolatókamerához meg kell venni egy fél milliós csomagot
Seat Leon kombi lett volna céges kedvezménnyel egész jó áron, egyik szalonban egy bemutató autó, jól felszerelt, FR, de nem tudnék megbarátkozni azzal az érintős felülettel. Meg hát minden tesztben szidják, hogy lassú, meg ilyen olyan bug-jai vannak.
Passat GTE jó döntés volt! -
Magnum_
nagyúr
válasz Tsebacsi #202530 üzenetére
A hatosag dolga bizonyitani, hogy a linkelt videon esetben ki vezetett, pl tanuvallomasok, kozteruleti kamerak, stb.
Szerintem meg kell a kamera, engem is visszafog, talan mast is, ha mast nem, legalabb van valami a kezemben, amivel el lehet indulni, ha baj van (baj alatt en sem azt ertem, hogy kuldozgetnem a videokat a BP kozossegnek, sot, meg ide sem toltok fel)
I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz Magnum_ #202529 üzenetére
Magyarán ez így nem ér sokat? Kérdezem, buta vagyok (Végre van autóm amibe ismét be tudnám tenni a dashcam-et, kérdés van-e értelme Hacsak az nem, hogy lekapom vele focvist az M7-esen 170-nél (sosetennékilyetcsakhúzomaz
oroszlánmérőmókusbajszát))[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
Bocsanat, de itt a videon nem gyorshajtasok vannak, ahol az objektov felelosseg alkalmazhato, hanem egyeb szabakysertes es buncselekmeny gyanus dolgok, ahil fogalmilag kizart az objektiv felelosseg.
Ezert jobb, amikor a rendor pofatlanit es helyszini megallitas van
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #202499 üzenetére
Nem rendeltem én semmit, beültem egy 530e BMW-be
Amúgy igen, Oktáv kombit nézegettem, 1.5TSI DSG-vel. De ez a december ez nagyon nem tetszett a kis lelkemnek.
Ez a Civil pofátlanítás... Hát ilyet szerintem hetente össze lehetne ollózni, és lenne vagy 10 perces
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Chereiose
addikt
válasz stickermajom #202524 üzenetére
Vagy mondhatnám a piros lámpán áthajtást is ami asszem 50k, eléggé nincsen arányban a súlyosabb szabálytalanságokkal.
-
stickermajom
addikt
Pont a videóban látható legveszélyesebb előzésekre nem vonatkozik elvileg az objektív felelősség. A többinél pedig a személyi szankció elmarad, röhögve kifizetik azt a 20-30-50 ezret és folytatják tovább.
Csak a saját tapasztalatok alapján: könnyű személyi sérüléssel járó baleset okozása, 2,5 milliós kár a vétlen autón: 50k-s csekk. Dologi kár okozása, kvázi cserbenhagyás: 30k-s csekk. Szerinted ezekből a nevetséges összegekből tanultak bármit is? -
nagyúr
-
kisza25
félisten
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #202505 üzenetére
A Skodaval nincs gond nem nyoszorog sehol. Meg…
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
6030D
őstag
válasz cappa72 #202512 üzenetére
Besorolásnál a gázt kell nyomni, nem az indexet. Egyébként tényleg többen használják, vagy csak jobban figyelek rá. Én egyedül akkor nem szoktam, amikor az üres autópályán kikerülök valakit, és visszasorolok. Értsd, kifelé igen, befele nem. Jár a korbács.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Integrale
veterán
válasz Stylewars_kp #202513 üzenetére
Uj gumik vannak rajta, iden ezeket nem cserelem mar le, majd jovore nagyobb felnik miatt.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Peter.70 #202510 üzenetére
Én több, mint 30 éve tudok róla, sőt kopik is rendesen.
Kár, hogy neked újdonság.
(ott a szmájli!!!)Amúgy jópár éve mellőzik az irányjelző használatát, jellemzően már nem csak a prémium márkák képviselői, hanem papírsuzuki, skodréoktáv aktív fanjai sem. Aztán meg megy a felháborodás, ha mások nem tudják, merre akar őkegyelme menni, és nem engedik be, vagy szimplán nem előzékenyek vele.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Peter.70
addikt
Utóbbi hetekben vettem észre, hogy új extra került az autókba, amit a sofőrök többsége nem szokott használni. A neve: irányjelző.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz stickermajom #202507 üzenetére
Mindenki eppen kolcsonadta a kocsijat egy csaladtagnak. Szoval ha lesz is birsag akkor a minimum...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #202506 üzenetére
Igen, az alapértelmezetten be is van kapcsolva. Tippre működhet is, mivel nem nagyon szoktunk bűzt érezni az utastérben.
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #202504 üzenetére
De a belső keringést csinálja automatikusan is, nem?
-
BigBlackDog
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #202481 üzenetére
Ugye nem zorog mar a G8 is?
lassan meglesz az i30, mar a forgalomba helyezest intezik, csak masfel-ket honapot csusztak a gyartassal, igy negy honap helyett fel ev lesz…
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest