Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- kenand: Star Wars KOTOR I és II Android és iOS ingyen + magyarítás felrakása
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Péntektől 5-5 Ft-al emeli a MOL a benzin és a GO árát. [link]
-
MC Pite
veterán
De pl ahogy elporolta a Kleber Quadraxer a Cinturato P7-et a nyárigumitesztben...
Úgy, hogy még az ő méréseik szerint is nyilván a Quadreaxer állt meg később, és minden másban is elverte (kigurulásban fél métert kapott a Klebertől 30 méteren). A kopási képet azzal tudják megetetni, aki nem vezetett még ilyet; de speciel (a korábbi) P7el is mentem egy keveset (többek között transzfogarasin át), meg a Quadraxerrel is. Utóbbi borzasztóan kenődik (ha nem is morzsolódik, de 2 évesen már szép darabok hiányoztak belőle pár fékezés után). Na mindegy... -
MC Pite
veterán
válasz
Peter.70 #203093 üzenetére
Inkább kitöröltem, azokat a pontokat amiket írtam az AN-os tesztről (inkább onnan linkeld, ahogy fentebb is tettem
).
Meglátásaim (pl a Primacy és Proxes viszonylatában) helyett álljon inkább itt ez:
AutoBild 2021 16", SportAuto 16".Qru: Van ahol egy lakotton belüli 60ról való fékezést tényleg komolyan eladnak száraz féktesztnek?! Jó jó, el kell adni még ezeket az abroncsokat is, nem lehet nagyokat fékezni, hisz 60nál soha senki nem megy gyorsabban, ugye?!
És mi bajod az (ajánlott) Barum előkelő száraz helyezésével? Ezt raknád a család alá, nem?[link][ Szerkesztve ]
-
Peter.70
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #203088 üzenetére
Dunlop tetszik de még nem láttam tesztet róla és a 25k-s db ár miatt közel van a lélektani határomhoz, ezért csak akkor venném ha nagyot villant a teszteken. Egyelőre alapvetően nyárias gumi kéne, emiatt és a jó ár miatt a sima Quatrac a legesélyesebb jelenleg. Michelin CC2 ami még szóba jöhetne de félek árban az már inkább 30k/db áron fog menni.
-
MC Pite
veterán
válasz
kisza25 #203082 üzenetére
Inkább nyárias a Quatrac. A nexen ami még értelmes 4 évszakos (ezekből), az inkább télies szvsz. 4 évszakos / nyári / téli, melyiket mire hangolták?
tboy, a sima Quatrac?
-
Szada85
aktív tag
válasz
BigBlackDog #203073 üzenetére
Szerintem meg pont, hogy tök "korrekt" (nyugati szintü) megoldás, hogy mivel egy bevásárlás sem nagyon tart többet, mint fél óra (egy Lidl méretü boltban), így addig adnak ingyen delejt, míg közben "cserébe" pörgeted a forgalmukat...
-
kisza25
félisten
a mexxis nekem jó volt, de csak 1 éves tapasztalatom volt vele, nem tudom hogyan öregszik, és ugye 215/45 r16 volt egy 1050kg-os autón, sport futóművel, keményített oldalfallal, szóval ebben a formában tapadt rendesen. Most ugye egy 205/55 r16 méret lenne, puhább futómű, mondjuk a súly 1150kg az nem sokkal több
-
stickermajom
addikt
válasz
kisza25 #203065 üzenetére
Abban egyetértünk, hogy ez a támogatási rendszer rosszul van megcsinálva, így nem a régi autópark cserélődik. Ez kb. az ÁFA elengedése volt a középső ársávban. Ha valóban tenni akarnának valamit - az EU-s pályázatok lehívásán kívül - akkor alapból az EV és PHEV jöhetne ÁFA nélkül, esetleg az általad is említett roncsprémiummal ösztönözhetnék az embereket a váltásra. No de ebben az országban ki akarná kidobni a 15 éves Audikat, Volkswageneket csak azért, hogy egy szar Suzukira, vagy Daciara cserélje? Mert jellemzően a 15+ éves kategóriában nem lenne pénz másra, támogatás ide vagy oda.
-
válasz
bitpork #203053 üzenetére
Igazából megvolt minden spritmonitoron, csak bemásoltam a reggeli "megjöttem a melóba de mielőtt nekifognék bárminek le kell nyelnem némi kávét" időmben.
Ja amúgy nem fotózok számlákat mindenről, mikor tankolok lefotózom a blokkot meg a műszerfalat aztán otthon beírom (volt már hogy hetekkel később)
A többit meg csak mikor kifizetem és hazamegyek beírom, nem szkennelgetek.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz
Tsebacsi #203072 üzenetére
Nálunk az van írva, hogy gombbal indítva 10 perc a töltés. Appból indítva fél óra.
#203073BigBlackDog: Korlátozzák, de nagyon jól is teszik. Mert már kvázi csak az ez egy ingyen töltő maradt. Én meg tényleg szeretem használni, mer nekem visszatölt annyit a bevásárlás alatt amennyi az utam. Az elején még a sok buzi odaszokott és egész nap töltötte a 64-es konákat meg nirokat. Így is a maradék ingyenes helyeken már csak céges kocsik vannak szinte a városban.
-
MC Pite
veterán
válasz
bitpork #203058 üzenetére
És aki felírja a spritmonitorba, hogy mikor mit csinált az autón (meg tankolás), az is?
szerk:
Scannelés, sms-ek a költésekről: Azt is megnéztétek mennyibe kerül a sok sms, meg mennyi energiát/időt kíván a scannelés (ahelyett hogy például Revolutot használnátok?)
https://bankmonitor.hu/cikk/erdekel-hogy-mennyit-koltottel-a-bankszamladra-tavaly-itt-tudod-megnezni/Qru, ha még nem volt, átviszed a gumitopikba? Nekem nem bírják az idegeim
[link] #quadraxerakirály elharapja megint a torkomat.
Kár hogy kb 1 normális nyárigumi van az egész tesztben, és szirszarokat teszteltek Quatrac helyett.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Egy vessző kimaradt
, kell vennem télit/4 évszakost, mert most nyári Goodyear van rajta
Amúgy én meg voltam elégedve a maxxis 4 évszakosal, de az más méret volt, abban nem volt nexen, még nem tudom, az is lehet, hogy veszek egy télit. Eddig 3x kellett vészfékeznem+ manőverezni közben, elgondolkodtam, hogy rendes télit veszek, de még van egy kis időm eldönteni[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #203073 üzenetére
Gondolom megunták az fél napot ott campelő taxisokat.
-
válasz
Doki16 #203070 üzenetére
Nem, azt írják fél órát megy.
#203071mandleee: Le lehet, de nem akarom vándorc**ány benyomását kelteni sehol
Meg utálom, ha csomag van az üléseken, mert az okot ad pár hülyegyereknek, hogy betörje az üveget és el akarja vinni azt.
Csak akkor pakolok oda, ha tudom, hogy már sehol sem állok meg a célig és nem cseszi szét az ülést sem.#203073BigBlackDog: Pontosan, a Lidl már kvázi az utolsó, aki ingyen ad fél óra áramot, az Aldi is fizetős, a többiek főleg.
[ Szerkesztve ]
-
mandleee
tag
válasz
Tsebacsi #203066 üzenetére
Nem mondom, hogy nem tudnám kihasználni, de azért nem pici.
Hátsó üléseket le lehet hajtani a bmwbe? Mi a hátsó ülésre szoktunk még néha pakolni, vagy szatyrokat bedobni a hátsó lábtérbe, sok cucc esetén lehajtani a hátsó üléseket. A profik úgy pakolnak, hogy a csomagtartó a táska, akkor több minden befér. -
Reggie0
félisten
válasz
bitpork #203058 üzenetére
Pedig tok normalis, ha szamlat kapnek rola, nekem is meglenne
En az utolso 100 forintos kisboltos vasarlas blokkjat is szkennelem es jegyzem. Mondjuk nalam az a masik fele, hogy probalok papir/irat mentes haztartast vezetni, igy mindent szkennelek, ami meg nem nagyon fontos irat, azt rogton le is daralom.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
bitpork #203058 üzenetére
nekem sms jön minden kártyás tranzakcióról, kiszámoltam eddig mennyi ment el az autóra, kár volt
(230eFt 3,5 hónap alatt, de ebben benne van az éves biztosítás+casco+megye matrica is és a köztes szerviz(24eFt) és 4200km, szóval a java üzemanyag és elvileg decemberig csak tankolni kell, ja nem kell vennem téli gumit/4évszakost )
-
kisza25
félisten
válasz
stickermajom #203055 üzenetére
Én azt sose írtam, hogy senki nem tudja megvenni, én azt írtam, hogy a támogatás 5 perc alatt el fog fogyni és ezért felesleges a 4M Ft árral számolni, mert annyiért nagyon kevesen fognak tudni venni és a 300 ember szerintem nagyon kevés, de még az 1500 is a jelenlegi magyar autópark méretéhez képest láthatatlan. Ez nem elektromos átállás....
Ennek a támogatásnak ebben a formában semmi értelme, csak lobogtatni lehet, hogy ilyen is volt.
Aminek szerintem értelme lenne, hogy mondjuk a 15 évesnél idősebb autók új autóra való cserélését támogatnák valamilyen formában, mert jelenleg a régi autók a legszennyezőbbek és 1500db elektromos autó nem fogja elhozni a Kánaánt.
Amúgy kb az összes gyártó tudja, hogy az elektromos autó jelenlegi formája zsákutca, nincsen meg rá az infrastruktúra, mindenki csak azért gyártja, hogy a co2 kvóta meglegyen, még a tesla is veszteséggel ad el minden autót, a részvények árfolyama miatt tud nyereséges lenni. -
mandleee
tag
válasz
Tsebacsi #203057 üzenetére
Ha megfigyeled a középső bőrönd.
Tippek:
- ha gurulós bőrönd, csakis olyat ahol 2 kerék van (kisebb, több hely van pakolni)
- Fapados légitársaságok által elfogadott kézipoggyász méretek között lehet egész olcsón is kifogni (kevés helyet foglal, plusz ha repültök akkor is van kéznél táska) A rynair korlátja azt hiszem a legkisebb, az mindenhova befér.
- Nyilván az ultimate egy sportáska, abba jobban lehet pakolni, most nekem is hátizsák/sportáska egyveleg van, decathlonba vettem, méretre picit kisebb, de jobban lehet pakolniMost egy nagy kocsiba nem mérőszalaggal vesz táskát az ember, de hidd el, ez szép kör volt, mire ez így kialakult
(a jobbost direkt repülő utakhoz vettem)
-
Gabesz87
veterán
-
-
válasz
mandleee #203045 üzenetére
Ez szép és ügyes. Mondom, a probléma forrása az Asszony és hogy ne gyűrődjön a cucca. Kész, innentől vagy bőrönd vagy semmi
Mai balfaszság: Beállok a Lidl-be, bedugom az autót az oszlopba, öröm mert vagy fél órát bent leszek, erre nem elfelejtem megnyomni a gombot, hogy elinduljon a töltést?!
Önmagam ellensége vagyok néha.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz
kisza25 #203051 üzenetére
Ez olyan mint amikor fél évig a cikkekben a támogatott árat írták a villanyautókhoz, alapból. Amikor ugye bő egy nap alatt elfogyott, akkor meg minek azt írják ki?
Ugye nem mindegy, hogy bő 6 milláról cikkeznek egy CitigoIV/eUP-nál, vagy bő 9 milla a valóságban.2020 augusztusi cikk:
"Az autó ára a magasabb felszereltséggel 7 518 400 Ft, ami még kedvezmények nélkül is jó ár lenne, ha lehetne kapni …"
"2020. szept. 3., Cs 15:22
Kedves Péter,Az alábbiakban küldöm az új e-up ár és felszereltséglistáját. A nagyon gyors kvótakimerülés miatt holnap 14:00-ig van lehetőségünk e-up modell rendelést feladni a gyár felé (azaz levél megkapásától számítva 20 órán belül át kell érjen az utalás és be kell menjek aláírni, hogy juthasson belőle). https://gpt-live.porsche.co.at/hu/brand/V/pricelist/1169_e_up_.pdf
Várom mielőbbi visszajelzését."
Ami 9mFt a 800ezres kedvezménnyel, amit elvileg megadnak, de nem tudta megígérni a kereskedő. (Egy Elektromos autóban az ülésfűtés opció?! Világítás sárga 1100 lumenes 2 izzószálas H4, felárért sincs normális, legalább Citigo szintű világítás? VW-nél az 1.2 tonna alá felárért raknak 15ös 165ös ECO gumis kereket, további felárért sincs normálisabb (mint a Skodánál pl)? -
stickermajom
addikt
válasz
kisza25 #203051 üzenetére
A pályázat előtt az volt a bajod, hogy á úgyse tudja senki megvenni annyiért. Most, hogy látszólag a megrendelt autók háromnegyedét mégis sikerül megvenni 4-ért, az a baj, hogy a pályázat kifutása után nem tudod megvenni annyiért. Ez utóbbi azért nem túl nagy meglepetés. A Dacia szvsz teljesítette ezzel a célját, megvan a kvóta autója, magánszemély 6-ért úgysem fog venni belőle, max cégek, ahol le tudják írni. Ez a pályázat így win-win, mind a a kereskedéseknek, mind a vásárlóknak.
Nyilvánvalóan politika az egész, az EU-s támogatások lehívásához szükséges. Szerintem amúgy így választások előtt fognak még találni kis alamizsnát augusztusra és októberre. Rengetegen azokra a körökre időzítették volna a vásárlást.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz
stickermajom #203047 üzenetére
Van aki a Dacia Spring-et 4M-ert megveszi?
-
kisza25
félisten
válasz
stickermajom #203047 üzenetére
Nem érted mi? Én most akarok autót venni, akkor mennyibe fog kerülni nekem a spring? 4M Ft-ért megérheti, ezzel nem is vitatkozok, de ennyiért 300 kiváltságos embernek sikerült megvenni. Ma bemegyek a szalonba és 6M Ft és ez így is marad a következő támogatásig. Mennyi autó mozog ma Magyarországon? 4 millió? 1500 autót tudtak venni támogatással, már csak ~2500 év és mindenki sorra kerül
Ez megint csak politika, hogy elmondhassák, hogy ilyen támogatás is volt[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz
Stylewars_kp #203049 üzenetére
Egyébként tiszta Shelles, puruttya. Csak jó érzés zongorázni mások idegein.
-
Megcsináltam a kalkulációt a 2004 dízel Mazda 6-ra amit 2014 szeptemberben vettem és márciusban adtam el. Szeptember óta nem én használtam, csak tankolva lett.
6 év szeptemberig, de az eladási ár levonásával:
Vételár: 1196000
Üzemanyag: 2936574
Karbantartás, javítás: 1043487
KGFB: 208972 (sztem utsó hiányzik)
Gumik: 159000
Súlyadó: 104000
Átíratás: 96000
Műszaki: 76000
Eladási ár: -160000
---------------------------------
Összköltség: 5660033
Kilométer: 126853 (307353-183500+3000 amikor nem ment)
---------------------------------
Kilométerköltség: 44,6Ha hozzászámolom a márciusig ráköltés nélkül csak tankolással megtett kilométereket amik nem lettek feljegyezve, ezért a korábbi átlagfogyasztással számolva és 400-as gázolajárral:
313630-307353 6277
Üzemanyag(400Ft 6,3l/100) 158180
---------------------------------
Összköltség 5813213
Kilométer 133130
---------------------------------
Kilométerköltség: 43,7[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz
kisza25 #203043 üzenetére
A pályázati keret elfogyása gyanúsan a Springnek is köszönhető, 400 megrendelésről csiripeltek a madarak korábban. Az kapásból a keret harmada.
Villanyautósok csinált kérdőívet: [link] 360 kitöltő alapján 21% rendelt Springet, ha arányosítjuk az ~1500 pályázatra (statisztikusok ne nézzenek ide, mert csalok) is 300+ autó jut. Szóval úgy tűnik mégis megéri 4 millióért és nem kellett 6-tal számolni.
-
mandleee
tag
válasz
Tsebacsi #202986 üzenetére
Azért kilehet logisztikázni!
mx5 csomesz -
Hát jó de Németországba 1000 kilométerre meg nyaralni szállodába nem mehetek utánfutóval (nincs is és nem is akarok).
Kifizettem az egész autót, az egészet használom. Ha kevés a csomagtartó az utastérbe is pakolok. Ha a törvény nem tiltaná tőlem a csomagtartóben is utazhatna valaki. Jó 25 éve Kadett kombival utaztunk is, 4-5 felnőtt elöl, mi 3 gyerek a csomagtartóban pokróc alatt meg ne lássanak. Hszob-Debrecen oda-vissza
Általában egy ilyen úton valami biztos kerül az utastérbe, legalább egy zsugor víz az ülés mögé a padlóra. -
-
MC Pite
veterán
Amíg ketten jártunk, a nehezebb cuccokat a nagy utazókba raktam, az első ülések mögé a földre, jó mélyre (Picasso, jó nagy egyenes hely van ott). Szerpentinen, nagyobb úthullámnál kellemesebben mozgott így az autó, mint mikor ugyanezek leghátul voltak.
Most azért hagyok helyet arra az esetre, ha anyának hátra kellene ülnie.kisza25 Borítékolható volt. Én fel is adtam a második kört (ahelyett lett a 208).
[ Szerkesztve ]
-
válasz
MasterMark #203035 üzenetére
Ingyen lehetett hozni ládákat. Azóta se csináltam velük semmit, de tarhált ecet édesebb mint a méz.
-
-
.mf
veterán
Dettó, többnapos bringás és gyalog-túrán megtanul az ember kompakt lenni. Tavaszi-őszi pakkom 30l-es hátizsák, alá kötve a sátor - 5 kg alaptömeg (azaz víz, kaja és főzéshez a gáz nélkül - de benne van sátor, hálózsák 5 fokig, matrac, váltás ruha, főzőcucc, és pár egyéb).
És most egy más témájú kérdés: keresek szivargyújtós USB-töltőt, ami tud legalább QC4 / PD 45 W-ot, azzal úgy laptopot is tudok a kocsiban tölteni (gyári töltője is type C 45 W). Az árukeresőn a bőség zavara fogadott, rengeteg sose-hallottam-róla márkával, szövegbe eldugott specifikációkkal. Van esetleg bevált márka / típus?
-
bandus
veterán
válasz
Tsebacsi #202986 üzenetére
mi most erre a ket hetre eleg rendesen megpakoltuk az octaviat... aztan a furdogatya kivul kb 4-5 polot hasznaltam, meg 2 rovidgatyat vegig, es mostunk egyszer talan, vagy ketszer
egy hatizsakkal el tudtam volna jonni basszus
mondjuk keszultem szar idore is, de ez szerencsere egyelore elkerult minket.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #203019 üzenetére
Nem mentünk gyorsan a Jazzel, 4 fő + csomagok. Szerencsére üres volt a másik sáv.
-
stickermajom
addikt
válasz
Stylewars_kp #203016 üzenetére
Két éve fölfelé volt itt nagyon komoly a szitu. Olyan szél volt, hogy 40 körül tudtunk csak haladni, a motorosok nem is próbálkoztak, inkább félreálltak az aljában.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #203016 üzenetére
Ismerem ezt a részt, itt egyszer konkrétan 1 egész sávval odébb tett itt a szél box nélkül. Elég para volt...
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Snoop-y #203013 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyire vagy jártas Horvátországban. Amikor itt kijössz az utolsó alagútból: [link] (itt látod meg először a tengert) egyik évben olyan oldalszél ( [link] ) kapott el tetőbox-al 110-el , hogy elkezdtem ellenkormányozni, kb 90°-al fordítottam el a kormányt, de nem történt semmi, mert megemelte az autó elejét. Volt egy kis para...hogy a box miatt emelt meg vagy nem ezt nem tudom. Néhány másodperces volt a szituáció, aztán csökkent a szél és megúsztuk a dolgot. Azóta nem használok boxot szívesen.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Snoop-y #203013 üzenetére
Sajna van, amikor kell a tetőbox... Amikor 6-an megyünk egy autóval, és máshol nem fér el a motyó 1 hétre.
Persze lehet, hogy egyszerűbb lenne bérelni egy Mrci' Viano-t erre az alkalomra, de olyan jól nem megy... (csak a bérlés 220k + 300k a kaució)@#203012Qru
Astra 10-et csak 133-ig, onnan inkább már 13-15.
De az S-Max-nál vigyázni kell, mert a digitális mutató +2/-1 tartománban mér. (szóval vigyázni kell vele, ha nehéz az ember lába; 6.-ban nem szabad elérni a 4k-s fordulatot, mert drága lehet)[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
Amennyi cuccot mi viszunk ahhoz egy F150 is keves lenne probaltam arra is rabeszelni asszonyt (jol ki lehet belole latni, padka nem akadaly abban is van HEMI motoros etc
) de azzal lenne par hely ahova nem fernenk be es csak magamat szivatnam.
Tetobox ellenes vagyok. Ha mar van egy relative gyors autom nem akarok 130 max-al haladni vagy attol reszketni mikor repul el. (Szomszednak gyari Porsche van vmax az 200 de 145-nel mondta, hogy olyankor mar eleg zajos o is 130 korul autozik vele pedig az szuper aramvonalas)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #203011 üzenetére
Általában nem lineáris a csalás, a Skoda is 1-2-t csal alacsony tempónál. 140-nél meg már kb 10-et.
-
aero.
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #203002 üzenetére
Igen a gyári keresztvas (Subaru) az a Thule Wingbar de mivel ritka (horror drága extraként volt rendelhető) a gyári ezért látod használtan 50k-ért is úgy elvitték mint a huzat, az új (azonos) Thule 83k, most néztem meg pont (a noneme wingbar koppintás kb a fele árban).
Vettem volna vmi kommersz németet nem lenne ilyen gondom.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- Megvan, mekkora akksi kerül a vékonyított S25-be
- Előrendelhető a Nothing Phone (3a) Pro
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Fotók, videók mobillal
- Ingatlanos topic!
- Google Pixel topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- OLED monitor topic
- További aktív témák...
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- EVGA 750 BQ 750W
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest