Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#102051) mj1974


mj1974
csendes tag

Sziasztok!

Az app-ban látható 10MB-os Oda-vissza egyenlegről van valakinek infója? Semmi leírást nem találtam róla, a 4GB-os Maraton-om már több napja leszaladt, de a netem folyamatos, a 10MB-os csík stabilan "kitart".Üdv.

[ Szerkesztve ]

(#102052) Zeki válasza mj1974 (#102051) üzenetére


Zeki
nagyúr

Valami nagyon régi simhez mintha lett volna ajándék havi 10 mega net. De nem jut eszembe melyikhez.
Örülj neki. :)

(#102053) mj1974 válasza Zeki (#102052) üzenetére


mj1974
csendes tag

Köszi, elképzelhető, nem most lehetett, az tuti:)

(#102054) 4Grider válasza mj1974 (#102053) üzenetére


4Grider
nagyúr

Eszerint az ábra szerint még a Maratont használod...

(#102055) mj1974 válasza 4Grider (#102054) üzenetére


mj1974
csendes tag

Az is lehet, bár már kb. egy hete jött az SMS,hogy a 4GB elfogyott. Mindegy,próbaképpen nem veszek új csomagot amíg megy. (....az az 1MB maradvány is napok óta mozdulatlan:) Kössz mindenkinek.

(#102056) Soulfly842 válasza kali (#102050) üzenetére


Soulfly842
addikt

De van. Telekom saját üzlet, ill. telekom partner üzlet (külsős partner cégek).

A partner üzlet szeret tényleg mazsolázni... de igazából a híváslista kérésen kívül gyakorlatilag mindent meg kell tudniuk csinálni..

Ha rajtuk múlna, akkor a díjmentes kártyacserét is kiváltanák fizetős kártyavágásra :D

[ Szerkesztve ]

(#102057) kali válasza Soulfly842 (#102056) üzenetére


kali
legenda

Nem látok már olyan T-Pontot, ami nem ilyen meg olyan vállalkozás lenne.
Ilyen Telekom Kft., olyan Telekom Kft., vagy akár Telekom nélkül bármilyen Kft., de nem Magyar Telekom Nyrt.
Régebben még furcsa volt, amikor egy nagy üzletközpontban lévő nagy T-Pont illetékestől jött az e-mail és abban a címben is benne volt, hogy .partner, de egy ideje semmin sem csodálkozom.

[ Szerkesztve ]

(#102058) 8 válasza 8 (#101714) üzenetére


8
senior tag

Október elsején rendeltem egy eszközt telekom weboldalon azonnali átvétellel, listaáron. Még aznap bementem az üzletbe, nem tudnak a rendelésemről. Van raktáron belőle (online rendeléssel akartam megvenni a 14 napos elállás miatt, de végülis személyesen is megvettem volna), de sem listaáron, sem domino kártyával nem adják oda, csak új előfizetéssel.

Október 5. péntek: weboldal szerint visszahívásra vár, telefonos ügyfélszolgálat szerint szállítás alatt van és várjak, kapok majd értesítést ha átvehetem (mégegyszer: azonnali átvétellel rendeltem), személyesen bemenve az üzletben nem tudnak a rendelésemről

Október 10. szerda: ugyanez

Október 15 hétfő: ugyanez

Október 16 kedd: jön az értesítő, hogy megrendelés törölve, "nem vette át"

Nem az először fordul elő ilyesmi. Most 4x voltam bent személyesen érdeklődni, egyszer sem sikerült átvennem, sem a rendelésem, sem készletről offline vásárlással.
Semmi speciális cucc, folyamatosan van belőle most is a webshopban, több üzletben is azonnali átvétellel.

[ Szerkesztve ]

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#102059) Black_Raven válasza 8 (#102058) üzenetére


Black_Raven
veterán

Ha a 1414-et felhívtad volna, és ott elmondod(nem Vandának), akkor már rég a kezedben lenne.(főleg ha férfival beszélsz):)

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#102060) btudos válasza 8 (#102058) üzenetére


btudos
veterán

Melyik üzlet ez, ahol nem lehet listaáron vásárolni? Csak kíváncsiság, mert ilyen hivatalosan sehol nincs. :U

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#102061) Zeki válasza btudos (#102060) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ott ahol nem adják oda a telót listaáron, mehet a Panaszkönyv. Csúnya átverés van a dologban, ha csak a jutalékos előfizetésben hajlandóak kiadni.

(#102062) KubanitoS válasza 8 (#102058) üzenetére


KubanitoS
veterán

Kérlek ne értsd félre amit írni fogok, de ha én a helyedben lettem volna már az első alkalommal elintéztem volna ezt a dolgot. Engem tuti nem ugráltattak volna négyszer. Lehet kicsit erélyesebben kellett volna felléni.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#102063) 8 válasza Black_Raven (#102059) üzenetére


8
senior tag

Ma felhívtam, 30 napos panaszt vettek fel…

(#102060) btudos
Soroksári auchan üzletsor

(#102061) Zeki
Holnap beírok a panaszkönyvbe, úgyis arra járok

(#102062) KubanitoS
Nem ugráltattak, önszorgalomból mentem be mert egyébként nem volt kitérő, külön ezért nem mentem volna oda. Ha nem megyek be, akkor a rendelés folyamata a következőképpen nézett volna ki:
- megrendelem azonnali átvétellel
- megkapom a rendelés visszaigazolást azzal, hogy “visszahívásra vár”
- majd 15 nap múlva újabb értesítés, hogy törölve, nem vette át :DDD

Érdekes tapasztalat 1) a rendeléses rendszerüket nem képesek normálisan kitesztelni 2) hozzáállás az ügyfélhez 3) másoknak esetleg hasznos lehet, hogy az azonnali átvételes rendelés ilyen vakvágányra futhat

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#102064) Soulfly842 válasza kali (#102057) üzenetére


Soulfly842
addikt

Pedig igenis látnod kell ;)

A T-pont maga, mint elnevezés szűnt meg véglegesen. a t-pont elnevezést ahogy a t-mobile-t, vagy a T-home-ot is kinevezték és stratégiai okok miatt lett: Telekom üzlet, Telekom Partner üzlet, Telekom Mobil, Telekom Otthoni szolgáltatás...

Ezeknél nincs semmilyen kft, stb a háttérben. Ha a telekom oldalán megnézed az üzletkeresőt, akkor ott is látható, hogy minden Telekom Partner üzlethez az üzemeltető partnercég neve is feltüntetésre került.
Üzletkereső

Telekom saját üzleteknél értelemszerűen ilyen partnercég nem szerepel.

___

alpenwetter,

A kisker listaár szerint szívesen odaadják de ott cirka 30%-val odaadják... :D

A kedvezményezett ár alapjában véve szolgáltatással vehető igénybe. De ehhez nem kell hűségidő.

Vagy domino kártyával, vagy meglévő előfizetésre hűségidő nélkül (ún. k-30 -as ár szerint, ami gyakorlatban a listaárnak felel meg) tudják értékesíteni.

annak az esélye, hogy tényleg nem volt domino kártyájuk ~5% :D Inkább erre fókuszálnék, hogy adják el domino csomaggal, ha nincs előfizetésed. Ha van, akkor hívják fel a háttércsoportot, hogy technikailag K-30-as kedvezménnyel hogyan tudják a meglévő előfizetésre rögzíteni.

Az akciós listaár tényleg csak weben, vagy így vehető igénybe.... vagy domino kártya... Ebben nem volt torzítás. De a helyedben nem vacakolnék elmennék inkább egy telekom üzletbe a partner helyett.

[ Szerkesztve ]

(#102065) kali válasza Soulfly842 (#102064) üzenetére


kali
legenda

Akkor pláne érdekes, hogy a Telekom üzlet (nem Partner, hanem volt nagy T-Pont) illetékesétől kapott e-mail esetén a címben ott a partner szó, állítólag azért, mert nem közvetlenül a Telekomnak dolgoznak.

[ Szerkesztve ]

(#102066) lacka111


lacka111
csendes tag

Sziasztok. Egy olyan problémával szembesültem, hogy rendeltem egy telefont (Iphone xs) hűséghosszabbítással részletre. Sajnos nem jött be a készülék îgy éltem a 14 napos elállással. Most újra látom, hogy vehetek telefont hűséghosszabbításra. De most a másik készüléknél már előleget kér (ami a telefon árának a kedvezmény nélküli összege). Ezelőtt másfél évvel is simán részletre hoztam és semmit nem kellett előlegezni. Mi lehet ennek az oka?

(#102067) 4Grider válasza lacka111 (#102066) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ne haragudj, de ez elég hüle kérdés. Szerinted nem veszített semmit a szolgáltató azon, hogy visszaküldted a meggondolatlanul rendelt telefont? Szerinted nem szeretné megakadályozni, hogy legközelebb meggondolatlanul kárt okozz neki?

(#102068) lacka111 válasza 4Grider (#102067) üzenetére


lacka111
csendes tag

Semmi ilyen dolog nincs leírva az elállással kapcsolatban. Vissza kell állítani az előtte lévő állapotot szolgáltatásnál. Nem ír sehol szankciót vagy bármiféle hátrányt ha érvényesítem az elállás jogát. Így a feltevésed logikus lehetne de erről nem tesz sehol említést.

(#102069) #74774528 válasza lacka111 (#102066) üzenetére


#74774528
törölt tag

Engem az jobban erdekelne,hogy mi nem tetszett egy XS-en? :D

(#102070) 4Grider válasza lacka111 (#102068) üzenetére


4Grider
nagyúr

Gondolom visszaállították az előtte lévő állapotot, így megfeleltek a jogszabálynak. Fel is hívták a figyelmedet, hogy megint hosszabbíthatsz. Ha nem felel meg az online rendszer által számolt előleg összege, hívd az ügyfélszolgálatot, vagy menj be egy ügyfélszolgálati pontra.

(#102071) Bornie127 válasza kali (#102050) üzenetére


Bornie127
senior tag

Azt nem tudod esetleg, hogy a flottásoknak is be lehet kapcsolni ezt az opciót? Régebben (kb fél év) tutira felkínálta, ugyanis akkor fizettem elő közvetlen az hbo-nál, most online felületen nem kínálja fel. Egy másik előfizuhoz, ami net&roll, ahhoz engedné.
Hívtam az üf. - ot, de a második ügyintéző sem értette, hogy mit szeretnék, pedig csak azt kérdeztem, hogy igénybe tudom-e venni a jelenlegi csomagomhoz, mert online nem megy.

(#102072) kali válasza Bornie127 (#102071) üzenetére


kali
legenda

Nem tudom sajnos, mert flottánál egyedi feltételek függvénye is lehet, ha van elérhető flottakezelő, őt kellene megkérdezni.

(#102073) NY_A


NY_A
őstag

Szép estét.

Rendeltem egy új készüléket előfizetés hosszabbítással. Vettem hozzá egy alap biztosítást 2300 forintért. Az a kérdésem, hogy én ezt később ha úgy ítélem meg, hogy bármilyen okból kifolyólag nincs rá szükségem, akkor felmondhatom?

(#102074) kali válasza NY_A (#102073) üzenetére


kali
legenda

Szia,

4. A Biztosított bármikor indoklás nélkül, a Biztosítóhoz intézett felmondó nyilatkozattal felmondhatja a biztosítási jogviszonyát, és ezzel kiléphet a Csoportos Készülékbiztosítási Szerződés által nyújtott biztosítási fedezetből.
Forrás: [link]

(#102075) NY_A válasza kali (#102074) üzenetére


NY_A
őstag

Nagyon köszönöm. :R

(#102076) Bornie127 válasza kali (#102072) üzenetére


Bornie127
senior tag

Feltöltőkártyások is igénybe tudják venni? Kell lennie netnek a dominón?

Arra gondoltam, rendelek egy feltöltőst, aztán arra megrendelem az hbo-t. Majd mindig töltök rá annyit, hogy le tudja vonni a rendszer.

(#102077) kali válasza Bornie127 (#102076) üzenetére


kali
legenda

A Mobil Domino ászf-ben is írják a kapcsolódó opciók elérhetőségét ([link]), így szerintem igen, net viszont biztosan szükséges:
Rendeld meg az HBO GO opciót és élvezd az HBO GO színes kínálatát már Telekom otthoni-, mobilinternet vagy mobilinternetet is tartalmazó mobil díjcsomag mellé.
Az HBO GO szolgáltatás és mobilapplikáció használatához megfelelő internetkapcsolat szükséges.
A filmek megtekintése adatforgalmat generál.
[link]
Megnéztem közben az alkalmazásban is, amelyik Dimono előfizetésnél van megfelelő aktív mobilinternet, ott felkínálja az opciót, de ahol csak Fix díjcsomag van és semmi mobilinternet, azoknál nem.

(#102078) Cs1csó válasza blueye (#102049) üzenetére


Cs1csó
félisten

Bocsi nem tudom melyik bolt saját és melyik partner, egy általános megfigyelésemet osztottam meg, van itt aki meg is erősített, röviden a partner cégek még profitorientáltabbak mint az saját bolt és ami nem jó nekik az próbálják nehezíteni stb. néznek rád boci szemekkel és mondják jajj én ezt nem tudom menj a nagy boltba szívjanak veled azok. Persze attól még egy SIM-et értékesíthetnének itt egy általános tapasztalatot osztottam meg.

(#102079) glacious válasza Cs1csó (#102078) üzenetére


glacious
addikt

Nálam mindig fordítva van, a partner boltokban kedvesek, mindig találnak valami megoldást, tovább telefonálnak ha kell, a sajátból pedig simán elhajtanak a legkisebb problémával is.

(#102080) Nikaré válasza glacious (#102079) üzenetére


Nikaré
őstag

Ez lehet egy adott , hely/régió akkori előnye az akkor ott dolgozók (pozitív kimenetelű) törekvése miatt.

(#102081) anadroid


anadroid
senior tag

A Telekomos HBO GO opcióhoz:

Az HBO GO 1000 Ft-tal olcsóbb, ha közvetlenül rendeled meg az HBO-tól. Szeptemberben vitték le az árát.

Ingyen próbahónappal indul.

[ Szerkesztve ]

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#102082) KZP válasza anadroid (#102081) üzenetére


KZP
őstag

Ha viszont van amúgy is Telekom-os tv előfizetése, akkor pedig ingyenes neki mellé az HBO Go.
Ha nincs, akkor valóban közvetlenül érdemes megrendelni.

(#102083) .Fabricius. válasza KZP (#102082) üzenetére


.Fabricius.
kezdő

Hogy van ez? Bármely Telekomos TV előfizetés esetén ingyenes az HBO GO?

(#102084) KZP válasza .Fabricius. (#102083) üzenetére


KZP
őstag

Bocs, csak azt felejtettem el odaírni, hogy akkor ingyenes az HBO Go, ha a "rendes" HBO is elő van fizetve. :B

(Ha viszont nincs, akkor valóban külön éri meg csak előfizetni a Go-ra, mert a T oldalán még valóban 1000 Ft-tal drágább az előfizetési díja.)

Ja, és Magenta1 ügyfeleknek ugyanúgy ingyenes az HBO Go, mint a TV Go.

(#102085) atala válasza KZP (#102084) üzenetére


atala
addikt

Ja, és Magenta1 ügyfeleknek ugyanúgy ingyenes az HBO Go, mint a TV Go.

Ha van HBO előfizetése.

(#102086) KZP válasza atala (#102085) üzenetére


KZP
őstag

Nem.
Nekünk nincs HBO előfizetésünk, de Magenta1-ben ugyanúgy nem számol adatforgalmat, mint a TV Go. (Telefonon és tableten használom.)
A korlátlan tv és film opció tartalmazza mindkét szolgáltatást.

(#102087) atala válasza KZP (#102086) üzenetére


atala
addikt

Én a számítógépen próbáltam belépni az HBO Go-ra, de nem enged. Pedig Magenta 1-esek vagyunk.
Én nem a forgalomról beszéltem, hanem úgy általában a nézésről.

[ Szerkesztve ]

(#102088) KZP válasza atala (#102087) üzenetére


KZP
őstag

Bocs, akkor félreértettelek.

A "nézés" valóban csak akkor ingyenes, ha van a T-nél HBO-s előfizetésed.
Ha nincs, akkor mindenképpen elő kell fizetni, természetesen.

(#102089) Kbali


Kbali
nagyúr

Minden nap átfutom a topikot és látom a sok negatív dolgot a Telekomról. Félve futottam neki egy otthoni csomagra hosszabbított hűséggel mobilkészülék vásárlásnak + külön folyamatban egy Domino Fix SIM-nek. Mindkét esetben a Telekom által leírtak szerint ment az ügymenet (mindkettőt neten rendeltem, a fiókomba bejelentkezve). A telefon rendelése után 1 nappal hívtak adategyeztetésre, majd rá 3 napra jött a készülék. A SIM-et bolti átvétellel kértem, rendben jöttek az értesítők, a megjelölt időpontban 3 perc várakozás után vihettem a kártyát.
A Dominon csont nélkül alkalmazásból be tudtam kapcsolni a Most opciót, 50 mega netet, ezekről is azonnal jött az SMS.
Szóval nekem pozitív az összhatás (mindezt úgy, hogy kb. 1997 óta vagyok T ügyfél - hol több, hol kevesebb előfizetett szolgáltatással - és eddig sem számlázásban sem egyéb ügyintézésben nagyobb baki nem történt).

(#102090) 4Grider válasza Kbali (#102089) üzenetére


4Grider
nagyúr

Neked csináltak számlát a Telekom fiókodba a Domino Sim 990 Ft-járól? Mert nekem egyikről sem, miközben céges rendelések egytől-egyig... :(((

(#102091) kali válasza Kbali (#102089) üzenetére


kali
legenda

Többségében azok ragadnak billentyűzetet valamilyen formában, akiknek problémája van és megoldást szeretne rá találni, tanácsot kérni, vagy csak kiírni szándékozik magából a dühét, ezért jellemzően több a topikokban a negatívum, mint a pozitívum, azt sokkal kevesebben írják le külön, ha minden rendben megy.

(#102092) #77646080 válasza kali (#102091) üzenetére


#77646080
törölt tag

Ha pedig valamelyikünk le meri írni a pozitív tapasztalatát, akkor egyből nekiesnek páran, hogy biztos Telekom alkalmazott vagy más "finom", de alaptalan vád éri... Figyelmen kívül hagyva azt, hogy ugyanúgy megírtuk máskor a saját rossz esetünket is...

(#102093) kali válasza #77646080 (#102092) üzenetére


kali
legenda

Ez engem nem különösebben szokott érdekelni, ez alapján dolgoztam én már néhány felhasználó szerint a Telekomnál, Samsungnál, Huaweinél és még lehetne sorolni, de a fizetést csak nem utalták egyiktől sem, sőt, én fizettem, mert csak előfizetője vagy vásárlója voltam mindegyiknek, más közöm nincs hozzájuk.
Ahogy eddig is tettem, a későbbiekben is mindig leírom majd a pozitív és a negatív tapasztalatokat is, az azok kapcsán születő néhány szélsőséges véleményt meg teszem fel a többi mellé a polcra... :)

(#102094) Bferibörs válasza kali (#102091) üzenetére


Bferibörs
addikt

Egyetértek.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#102095) Ateszpapa válasza kali (#102093) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Bízom is benne, hogy nem "lépsz le" megint mert beszolt egy droid. ;)

(#102096) Kbali válasza 4Grider (#102090) üzenetére


Kbali
nagyúr

Ezt még nem ellenőriztem, de megnézem

(#102097) kchris78


kchris78
veterán

Eeees majdnem sikerult :D ! Elorendelnem egy Xr-t... Aztan az uccso pillanatban mondta az ugyintezo hogy KKV-s flottara sajnos nem lehet :(. Na majd jovoheten! :DDD

(#102098) Fr3eWar


Fr3eWar
őstag

Sziasztok!

Lenne két kérdésem.

Jelenleg 4 ből 3 előfizetésem NEXT S / NEXT S ATK-s, plusz 2-3 éve kaptam mindre -1500 forint kedvezményt egy kedves random Pesti ügyintéző hölgy miatt (meg talán a ~10éves hűség miatt). Ezek számlánként random tételtek, pl Távközlési korrekció 09.01, meg Speciális kedvezmény néven futnak.
A kérdésem, hogy ha nem csinálok semmit akkor is egy idő után kiraknak a NEXT S ATK-ból mivel megszűnt csomag (hűség már csak az egyikre van a 3-ból arra is csak 2019 január első hetére).

A másik, ha szeretnék díjcsomagot váltani pl MOBIL L és 1/3 gigás netekre, akkor ha bemegyek személyesen megmaradhat ez a számlánkénti 1500 kedvezmény? (ha nem akkor maradok kussban amíg így megy megy a dolog :) )

Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#102099) huberpe válasza Fr3eWar (#102098) üzenetére


huberpe
aktív tag

Mobil L havidíj kedvezmény (Net 1 GB adattal)
nekem ilyen néven futó 1500 ft kedvezményem van a csomagomra, de mivel múlt hónapban magentásítottam és megemeltem a netet 3gb-ra a következő havi számlánál fog kiderülni, hogy megmarad e. :)

(#102100) -secret-


-secret-
Arcképgyáros

Ha Magentámban van 2 előfizetés ami bent van a családi mobil opcióban és később bekerül egy 3. szám is akkor az automatikusan bekerül szintén a családi mobil opcióba vagy kérni kell, hogy tegyék bele?

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.