Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
#77646080
törölt tag
Hol írtam arról, hogy ragaszkodom az apphoz? Nem ragaszkodom, a létező összes (elérhető) feltöltési módot használom, köztük ezt is. De nem e miatt írtam.
[ Szerkesztve ]
Aaron14
őstag
Neten rendeltem telefont. Biztositast hol tudok hozza rendelni?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
#77646080
törölt tag
atosan
addikt
Nekem simán ment a befizetés webes felületen.
Maine coon
atala
addikt
gg72
veterán
Rendeltem keszüleket PickPackPontra, tegnap elindult, ma delutanig kellett volna megerkeznie, de eddig nem jött ertesites.Szerintetek ott lehet mar es csak a Telekom ertesitesi rendszere lassu? Hivom pickpackpontot, de azok meg nem veszik fel.
atosan
addikt
Nekem tegnap reggel jött a csomag, igaz GLS hozta reggel. Aznap délelőtt 11-kor jött email a Telekomtól, hogy futár átvette. Késik az értesítésük.
[ Szerkesztve ]
Maine coon
gg72
veterán
OK, akkor holnap delelött elmegyek erte, remelem ott lesz, ha nem, akkor 30 km felesleges autokazas...
4Grider
nagyúr
A Sprinter nem a villámgyors kézbesítésről híres. Anno naponta kétszer is kézbesítettek, ma jó ha naponta egyszer, hétvégén meg nagyon esetleges a csomag érkezése. A mi webáruházunk ezért kiszórta őket (még a királyi posta (MPL) is gyorsabb).
Automatikusan küldenek sms-t ha megérkezett a Pick-Pack pontra a csomagod. Anélkül abszolút nem érdemes elindulnod.
gg72
veterán
En meg nyomkövetesi szamot sem kaptam a Sprtinterhez, az egesz kommunikacio a Telekomon keresztül megy, a Sprinter nem hiszem, hogy küldene SMS-t.
4Grider
nagyúr
Mondjuk ebben igazad van.
Kaptál már ilyen levelet a Telekomtól?:
Rendelés visszaigazolása
Köszönjük megrendelését, xxx!
Rendelés állapota:
Futár kiszállításra átvette.
gg72
veterán
Ez lathato az online felületen:
Szállítási információk
Rendelésed szállítás alatt van, ezért már nincs lehetőséged a szállítási cím és az átvevő módosítására, illetve a rendelés törlésére.
Szállítási cím
XXXXX
Szállítás időpontja
2018. november 09. (péntek) 9:00 és 17:00 között
4Grider
nagyúr
Legkésőbb holnap kiderül, hogy tényleg megérkezett-e...
Én céges előfizető vagyok, így mindent kapcsolattartón keresztül intézünk és házhozszállítással. Így e-mailben kapom a státuszjelzést ebben a sorrendben:
Rendelés állapota:
Szállításra vár.
Szállítás alatt.
Futár kiszállításra átvette.
1. kiszállítási kísérlet
szuszinho
őstag
Egyenleg feltöltés keretéből lehet netet "venni" vagy arra is külön kell pluszban? (ma kaptam meg a kártyám és 0 az egyenleg)
kali
legenda
A futárcég nyomkövetőjét nézted, hogy ott mit írnak?
A Telekomé csak később frissül, miután kapnak visszajelzést a futárcég mozzanatairól.
atala: Nálam felkínál az alkalmazás legújabb verziója minden elérhető szolgáltatást:
Ha jó helyen nézed és nem stimmel, akkor próbáld meg esetleg leválasztani, majd újra hozzáadni adott előfizetés(eke)t.
[ Szerkesztve ]
vizslakutya
senior tag
Rányomsz a telefonszámra,tovább minden mobilinternetszolgáltatásra, majd egyszeri szolgáltatások.
>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Mi 11 Lite 5G >
anadroid
senior tag
Nálam ugyanez a helyzet, az ügyfélszolgálat már 2 és fél hete 3 napon belül megoldja, illetve nem (már amikor harmadik nekifutásra valaki látszólag megérti a problémát). Viszont csak a régi számomnál, ami flottás is volt vagy kétszer, meg sima előfizetéses is kétszer (most az utóbbi), az újnál (ami szintén régi, először előfizetéses, majd Dominó volt, és szeptember eleje óta újra előfizetéses, rendben megy, valamint az összes, általam kezelt Dominónál is.
Nemcsak az aktiválás nem megy, hanem egyáltalán nem lehet látni a szolgáltatásokat, csak a bennfoglalt netet.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
anadroid
senior tag
Erre nincs lehetőség, a lüke "Önnek nincs szolgáltatása" oldal jön be akkor is.
kali:
Már kétszer töröltem a fiókból a számot (amivel anno létrehoztam). Nem lett jobb.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
kali
legenda
Az alkalmazásban adtad hozzá az előfizetést, vagy a fiókban?
gg72
veterán
Irtam korábban is, hogy csomagszamot nem kaptam.
kali
legenda
Azt (rendelésszámot) a Telekom rendszere adja, azonnal a rendelés elküldésekor és így lehet használni: [link]
[ Szerkesztve ]
gg72
veterán
Nem talalja a sprinter nyomkovetoje sajnos...
kali
legenda
Mind a két előtagos verzióval próbáltad?
gg72
veterán
0000001487......
PC0000001487......
....=rendelesi azonosito (8 szamjegy)
anadroid
senior tag
A fiókban, mert az alkalmazásban nem lehet törölni a régit. Vagy jól eldugták.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
kali
legenda
Az úgy érdekes, mert akkor olyan, mint ha még át sem vette volna a futárszolgálat a szolgáltatótól a csomagot.
Érdemes lesz rákérdezned telefonon, holnap a szombat munkanap, lépni is tudnak az ügyben, ha szükséges.
anadroid: Az eltávolíthatóságot nem is néztem eddig, csak a hozzáadást, de akkor megpróbálhatod úgy, hogy a fiókban eltávolítod, majd az alkalmazásban hozzáadod.
[ Szerkesztve ]
MadMancs
veterán
Értesítéseket nem viszik túlzásba.
Nekem egy sms-t küldtek amiben visszaigazolták a rendelést (véletlen vettem észre telekom fiókban hogy érkezni fog), onnan semmi. GLS-t már láttam egyik forumtárs leírása alapján, de ott végig azt írta hogy úton az Alsónémedi depóba. Szerdán 12:21-kor átvettem a TV-t, 12:52-kor jött telekomtól email hogy futárnál van, aznap 14(!) és 17 óra között érkezik, majd 13:17-kor GLS küldött SMS-t hogy 8és17 óra között csomagom érkezik. Azaz már nálam volt a csomag mire mind telekom mind gls értesített hogy egyáltalán jön. Katasztrófa telekomék értesítési, és gls nyomkövetési rendszere.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
namenlos
tag
Nálam is inaktív a Kikapcsolom gomb, így nem lehet újra bekapcsolni - pedig eltelt már 30 nap.
[ Szerkesztve ]
tatararpad
őstag
Működik már az egyenleg feltöltés? Mert a tegnapi feltöltést még nem írták jóvá, de ha már működik, akkor feltöltöm még egyszer, a bankkal meg visszatéríttetem a tegnapit.
atala
addikt
Nekem nem lehet törölni az előfizetést, mivel Magenta csoport része, így csak egyben lehet leválasztani. (Otthoni, és mobil előfizetés).
Csak attól félek, hogy ha leválasztom, akkor nem tudom majd újból hozzá adni.
tatararpad: Tegnap kb fél 5kor töltöttem fel, működött.
[ Szerkesztve ]
atala
addikt
Leválasztottam a fiókban, majd hozzá adtam az alkalmazásban, de ugyan az az eredmény.
Mindegy, nem szórakozom vele, 24-e után úgy is itt hagyom az egész Telekomot, csak a lányaim Dominó csomagja marad.
dptrsk
Topikgazda
A telekom a gls nyomkövetés alapján értesít.
gg72
veterán
Felhívtam az ügyfélszolgálatot és ők látták, hogy már megérkezett a csomag, át is vettem. Persze a rendszerükben még mindig szállítás alatt van... Viszont azt mondta a hölgy, hogy GLS viszi a pickpackpont-ra is, amit én kétlek, de hát ha ő mondja.
[ Szerkesztve ]
8
senior tag
Azt hol látom, vagy hogy tudom meg, hogy egy domino kártyán még hány percem van még az ajándék 80 percből?
GSM kód van ilyenre? Vagy fel kell hívnom az ügyfélszolgálatot?
(sem weben, sem ios appban, sem android appban nem látom, csak az adatmennyiséget írja mindenhol)
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
vpanangin
senior tag
Régebbi app-ok mutatják. Nekem pl. a 7.8-as.
[ Szerkesztve ]
dreta
tag
Android 7.8-as verzióban az Adategyenleg mellett Kedvezményes beszéd egyenleg alatt jelzi a 80 percből még hátralevőket. Esetleg lebeszélted már és azért nem mutatja?!
kali
legenda
A linkelt leírásuk alapján nem, de akkor nézz rá a GLS nyomkövetőjére is az előírtak szerint az azonosítóddal, hátha ad infót.
Bencexx
csendes tag
Sziasztok!
A következő problémával fordulnék hozzátok:
A párom 2 hete leadta a telekomnál a Galaxy A3 2016 (arany szinű) telefonját nagyon gyorsan merülő akkuval, és random nem működő középső gomb problémával. Tegnap este jutott vissza hozzá, és mikor bontottuk ki, meglepődésünkre a papiron az szerepelt, hogy nem tapasztalták a hibát. Már itt idegesek lettünk, majd a telefont a zacsiból kiszedvén látjuk, hogy egy fekete szinű Galaxy A5 2016-ot küldtek vissza (arany A3 helyett), és ennek a készüléknek a hátlapjának egyik elengedte a ragasztó. Majd láttuk, hogy csatoltak egy fault reportot, miszerint a munkalapon levő imei szám nem stimmel a hozzájuk beérkezett készülékkel. Ebből arra következtetek, hogy a Telekomban ügyintézői hiba történt, és felcserélték a készülékeket. Tehát most itt van a párom valaki másnak a hibás telefonjával, az övé meg valószinüleg valaki másnál van. Hétfőn megyünk a Telekomba reklamálni, viszont azt szeretném tudni, hátha valaki volt már hasonló helyzetben, mihez van jogunk? Ha nyomozás után meg is találják a készüléket, ki tudja mikorra javitják meg? Felvetődik a kérdés, hogyha én be tudom kapcsolni más telefonját és nézegetni a dolgait (ha nem lenne lekódolva), akkor a párom dolgait is tudnák (mi természetesen reseteltünk mindent rajta)... De lehetnének rajta bizalmas dolgok stb. Tehát a sima javitáson felül van jogunk bármit is követelni a Telekomtól emiatt a hiba miatt? A választ előre is köszönöm!
kali
legenda
Szia,
A legtöbb gyártói/szerződéses szerviz (adott esetben a Samsung is) leírja, hogy az adatokért nem vállalnak felelősséget, nem is mentik - vagy csak külön térítés ellenében, ha valaki előre jelzi, hogy igényt tart rá -, így ezzel kapcsolatban nehéz lépni.
Azt jól tettétek, hogy gyári visszaállítást nyomtatok a telefonon, lezárni viszont nem érdemes, hogy a szervizben hozzáférjenek - nem a telefonon tárolt adatokhoz, hanem magához a készülékhez.
A telefon javítási ügymenete kapcsán viszont egyértelműen hibázott valaki, ami miatt félresiklott az egész, ezért minimum sürgősségi javítást kellene kérni, de méltányossági alapon adhatnak valami bónuszt is akár, volt már rá példa, ehhez persze határozott nemtetszést kell kifejezni...stb.
[ Szerkesztve ]
8
senior tag
Köszi mindenkinek, tehát ha jól értem jelenleg nincs lehetőség mókolás nélkül megtudni a beszéd egyenleget sem appból, sem weben fel kell hívnom hozzá az ügyfélszolgálatot.
Nagyszerű.
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
#77646080
törölt tag
Valóban nem lehetséges. Nekem is mindössze egy alkalommal derült ki, hogy éppen hol tartok: amikor 15 másodperc beszélgetés maradt hátra, arról kaptam hangos értesítést, az éppen aktuális hívás során. Ennyi, semmi több opció. Arra elegendő, hogy el tudj köszönni a másik féltől...
Monyos
aktív tag
Sziasztok!
Most kötöttem egy új szerződést a T oldalán.
Belépve az előfizetésemhez, ha azt szeretném, hogy a Hivószámom megjelenjen a hívott fél számára, akkor a "Hívószámküldés tiltása" szolgáltatást, ami jelenleg default Aktív, le kell mondanom?
Illetve alatta szintén: "Hívásértesítő tiltás" szolgáltatás, ha szeretnék SMS-t kapni a nem fogadott hívásokról, akkor "le kell mondanom" ezt a szolgáltatást?
Lenyitva a szolgáltatást viszont pont úgy van megmagyarázva, mint amire nekem szükségem van...
Elég idióta megfogalmazás...
[ Szerkesztve ]
4Grider
nagyúr
Ezek szerint eddig nem voltál Telenoros, náluk ennek évtizedes hagyománya van...
"Belépve az előfizetésemhez, ha azt szeretném, hogy a Hivószámom megjelenjen a hívott fél számára, akkor a "Hívószámküldés tiltása" szolgáltatást, ami jelenleg default Aktív, le kell mondanom?"
Ha havidíjas előfizetést vettél, akkor passz, más szolgáltatónál van havidíjas előfizetésem...
Ha feltöltős (Domino) lettél, akkor annyit tudok mondani, hogy okostelókon 3 opció szokott lenni számküldésre
1. szám küldése
2. szám elrejtése
3. hálózati alapértelmezés
Az első 2 esetben nincs jelentősége, hogy a T-fiókban mire van állítva a Hívószám küldés engedélyezése, csak a 3. esetben számít.
"Illetve alatta szintén: "Hívásértesítő tiltás" szolgáltatás, ha szeretnék SMS-t kapni a nem fogadott hívásokról, akkor "le kell mondanom" ezt a szolgáltatást?"
Ööö, hát nálam csak Hívásértesítő opció van, nem pedig Hívásértesítő tiltás opció (bár lehet azért, mert nálad tiltott)...
Ha csak elírtad, akkor annyit mondhatok, hogy ha aktiválod, akkor kapsz értesítést a nem fogadott hívásokról, ha meg inaktiválod, akkor meg nem
Viszont még egyszer írom: Ez csak Domino esetén igaz...
[ Szerkesztve ]
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
kali
legenda
Szia,
A Hívószámküldés tiltása opciót ha kikapcsolod, akkor minden esetben küldve lesz a hívószámod.
Azért jobb az alapban bekapcsolt állapot, mert nagyon sok telefonon csak úgy lehet tetszés szerint be- és kikapcsolgatni, ha nem minden esetben szeretnéd kiküldeni. (Amikor még csak az ügyfélszolgálat segítségével lehetett módosítani az előfizetés szintjén, akkor tiltatni kellett, hogy minden telefonon tetszés szerint módosítható legyen. Most annyi kanyar lehet még a dologban, hogy nem minden telefon tarja meg például ki- és bekapcsolás után is a korábban csak azon beállított értéket, ha az előfizetésen eltér az alapállapot, mert alapvetően a SIM kártyáról olvassa be.)
A Hívásértesítő tiltás opció ha aktív, akkor nem kapsz értesítés, a kikapcsolt állapotában meg igen.
Fire/SOUL/CD: Eltér ilyen tekintetben a Domino és a havi díjas menü, előbbinél Hívásértesítő és Hívószám küldés engedélyezése van, utóbbinál meg Hívásértesítő tiltás és Hívószámküldés tiltása.
[ Szerkesztve ]
"Sejtettem", hogy ilyesmi áll a háttérben, kösz a megerősítést.
Én is kérdeznék.
Le akarom cserélni a SIM-kártyámat (nagyon régi, vagy 13 éves lehet, nem sokkal azután vettem, hogy Westel-ből T-Mobile lett és hiába támogatja a mobilom a LTE-t, sebesség igencsak elmarad az elvárhatótól), de úgy, hogy egy újat vennék, de a számom maradjon meg.
Ez simán kivitelezhető Telekom-nál? A Régi SIM-t visszakapom vagy helyben bevonják? (mert akkor előtte mindent letakarítok róla)
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
btudos
veterán
Bemész a Telekom üzletbe, kérsz egy új SIM kártyát. Minden marad, csak fizikailag másik kártya tartozik majd a hívószámhoz, a régit sem kell leadnod.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
Fantörpikus, köszönöm!
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
#12681728
törölt tag
Sziasztok!
Szeretnék meglévő előfizetésem hosszabbításával telefont vásárolni kamatmentes részletre, de miután a kosárból tovább szeretnék lépni kiírja, hogy mobilelőleget kell fizetnem(a készülék teljes ára), amit majd levon a havi számlából.. Miért lehet ez?
kali
legenda
Szia,
Arany/platina kiemeltségű előfizetés esetén nem szokott mobil előleget bedobni a rendszer - kivéve, ha épp problémásan van kedve működni, amire volt már példa, de ilyenkor telefonálni kell és megoldják -, az említett kiemeltséggel nem rendelkezőnél viszont előfordul, pláne, ha valamilyen (akár korábbi) problémás eset kapcsolódik hozzá.
Üzletben érdemes lehet ettől függetlenül megpróbálni adott konstrukciót, mert bár ügyintézője is válogatja, de kedvezőbb vagy akár nulláz összeget kaphatsz a mobil előleg tekintetében.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja