Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#102701) #77646080 válasza 4Grider (#102694) üzenetére


#77646080
törölt tag

Hol írtam arról, hogy ragaszkodom az apphoz? :) Nem ragaszkodom, a létező összes (elérhető) feltöltési módot használom, köztük ezt is. De nem e miatt írtam. :N

[ Szerkesztve ]

(#102702) Aaron14


Aaron14
őstag

Neten rendeltem telefont. Biztositast hol tudok hozza rendelni?

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#102703) #77646080 válasza Aaron14 (#102702) üzenetére


#77646080
törölt tag

(#102704) atosan válasza kali (#102700) üzenetére


atosan
addikt

Nekem simán ment a befizetés webes felületen.

Maine coon

(#102705) atala


atala
addikt

Miért van az, hogy a havidíjas előfizetésnél nincsenek megrendelhető szolgáltatások.Így a 3GB-ot sem tudom aktiválni. A régi 7.8-as appal jó. A dominós számoknál szintén jó.

(#102706) gg72


gg72
veterán

Rendeltem keszüleket PickPackPontra, tegnap elindult, ma delutanig kellett volna megerkeznie, de eddig nem jött ertesites.Szerintetek ott lehet mar es csak a Telekom ertesitesi rendszere lassu? Hivom pickpackpontot, de azok meg nem veszik fel.

(#102707) atosan válasza gg72 (#102706) üzenetére


atosan
addikt

Nekem tegnap reggel jött a csomag, igaz GLS hozta reggel. Aznap délelőtt 11-kor jött email a Telekomtól, hogy futár átvette. Késik az értesítésük.

[ Szerkesztve ]

Maine coon

(#102708) gg72 válasza atosan (#102707) üzenetére


gg72
veterán

OK, akkor holnap delelött elmegyek erte, remelem ott lesz, ha nem, akkor 30 km felesleges autokazas...

(#102709) 4Grider válasza gg72 (#102706) üzenetére


4Grider
nagyúr

A Sprinter nem a villámgyors kézbesítésről híres. Anno naponta kétszer is kézbesítettek, ma jó ha naponta egyszer, hétvégén meg nagyon esetleges a csomag érkezése. A mi webáruházunk ezért kiszórta őket (még a királyi posta (MPL) is gyorsabb).
Automatikusan küldenek sms-t ha megérkezett a Pick-Pack pontra a csomagod. Anélkül abszolút nem érdemes elindulnod.

(#102710) gg72 válasza 4Grider (#102709) üzenetére


gg72
veterán

En meg nyomkövetesi szamot sem kaptam a Sprtinterhez, az egesz kommunikacio a Telekomon keresztül megy, a Sprinter nem hiszem, hogy küldene SMS-t.

(#102711) 4Grider válasza gg72 (#102710) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mondjuk ebben igazad van.
Kaptál már ilyen levelet a Telekomtól?:

Rendelés visszaigazolása

Köszönjük megrendelését, xxx!
Rendelés állapota:
Futár kiszállításra átvette.

(#102712) gg72 válasza 4Grider (#102711) üzenetére


gg72
veterán

Ez lathato az online felületen:

Szállítási információk
Rendelésed szállítás alatt van, ezért már nincs lehetőséged a szállítási cím és az átvevő módosítására, illetve a rendelés törlésére.

Szállítási cím
XXXXX

Szállítás időpontja
2018. november 09. (péntek) 9:00 és 17:00 között

(#102713) 4Grider válasza gg72 (#102712) üzenetére


4Grider
nagyúr

Legkésőbb holnap kiderül, hogy tényleg megérkezett-e...
Én céges előfizető vagyok, így mindent kapcsolattartón keresztül intézünk és házhozszállítással. Így e-mailben kapom a státuszjelzést ebben a sorrendben:

Rendelés állapota:
Szállításra vár.
Szállítás alatt.
Futár kiszállításra átvette.
1. kiszállítási kísérlet

(#102714) szuszinho


szuszinho
őstag

Egyenleg feltöltés keretéből lehet netet "venni" vagy arra is külön kell pluszban? (ma kaptam meg a kártyám és 0 az egyenleg)

(#102715) kali válasza gg72 (#102706) üzenetére


kali
legenda

A futárcég nyomkövetőjét nézted, hogy ott mit írnak?
A Telekomé csak később frissül, miután kapnak visszajelzést a futárcég mozzanatairól.

atala: Nálam felkínál az alkalmazás legújabb verziója minden elérhető szolgáltatást:

Ha jó helyen nézed és nem stimmel, akkor próbáld meg esetleg leválasztani, majd újra hozzáadni adott előfizetés(eke)t.

[ Szerkesztve ]

(#102716) vizslakutya válasza atala (#102705) üzenetére


vizslakutya
senior tag

Rányomsz a telefonszámra,tovább minden mobilinternetszolgáltatásra, majd egyszeri szolgáltatások.

>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Mi 11 Lite 5G >

(#102717) anadroid válasza atala (#102705) üzenetére


anadroid
senior tag

Nálam ugyanez a helyzet, az ügyfélszolgálat már 2 és fél hete 3 napon belül megoldja, :F illetve nem (már amikor harmadik nekifutásra valaki látszólag megérti a problémát). Viszont csak a régi számomnál, ami flottás is volt vagy kétszer, meg sima előfizetéses is kétszer (most az utóbbi), az újnál (ami szintén régi, először előfizetéses, majd Dominó volt, és szeptember eleje óta újra előfizetéses, rendben megy, valamint az összes, általam kezelt Dominónál is.

Nemcsak az aktiválás nem megy, hanem egyáltalán nem lehet látni a szolgáltatásokat, csak a bennfoglalt netet.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#102718) anadroid válasza vizslakutya (#102716) üzenetére


anadroid
senior tag

Erre nincs lehetőség, a lüke "Önnek nincs szolgáltatása" oldal jön be akkor is.

kali:

Már kétszer töröltem a fiókból a számot (amivel anno létrehoztam). Nem lett jobb.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#102719) kali válasza anadroid (#102718) üzenetére


kali
legenda

Az alkalmazásban adtad hozzá az előfizetést, vagy a fiókban?

(#102720) gg72 válasza kali (#102715) üzenetére


gg72
veterán

Irtam korábban is, hogy csomagszamot nem kaptam.

(#102721) kali válasza gg72 (#102720) üzenetére


kali
legenda

Azt (rendelésszámot) a Telekom rendszere adja, azonnal a rendelés elküldésekor és így lehet használni: [link]

[ Szerkesztve ]

(#102722) gg72 válasza kali (#102721) üzenetére


gg72
veterán

Nem talalja a sprinter nyomkovetoje sajnos...

(#102723) kali válasza gg72 (#102722) üzenetére


kali
legenda

Mind a két előtagos verzióval próbáltad?

(#102724) gg72 válasza kali (#102723) üzenetére


gg72
veterán

0000001487......
PC0000001487......
....=rendelesi azonosito (8 szamjegy)

(#102725) anadroid válasza kali (#102719) üzenetére


anadroid
senior tag

A fiókban, mert az alkalmazásban nem lehet törölni a régit. Vagy jól eldugták.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#102726) kali válasza gg72 (#102724) üzenetére


kali
legenda

Az úgy érdekes, mert akkor olyan, mint ha még át sem vette volna a futárszolgálat a szolgáltatótól a csomagot.
Érdemes lesz rákérdezned telefonon, holnap a szombat munkanap, lépni is tudnak az ügyben, ha szükséges.

anadroid: Az eltávolíthatóságot nem is néztem eddig, csak a hozzáadást, de akkor megpróbálhatod úgy, hogy a fiókban eltávolítod, majd az alkalmazásban hozzáadod.

[ Szerkesztve ]

(#102727) MadMancs


MadMancs
veterán

Értesítéseket nem viszik túlzásba.
Nekem egy sms-t küldtek amiben visszaigazolták a rendelést (véletlen vettem észre telekom fiókban hogy érkezni fog), onnan semmi. GLS-t már láttam egyik forumtárs leírása alapján, de ott végig azt írta hogy úton az Alsónémedi depóba. Szerdán 12:21-kor átvettem a TV-t, 12:52-kor jött telekomtól email hogy futárnál van, aznap 14(!) és 17 óra között érkezik, majd 13:17-kor GLS küldött SMS-t hogy 8és17 óra között csomagom érkezik. Azaz már nálam volt a csomag mire mind telekom mind gls értesített hogy egyáltalán jön. Katasztrófa telekomék értesítési, és gls nyomkövetési rendszere.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#102728) namenlos


namenlos
tag

Nálam is inaktív a Kikapcsolom gomb, így nem lehet újra bekapcsolni - pedig eltelt már 30 nap. :(((

[ Szerkesztve ]

(#102729) tatararpad


tatararpad
őstag

Működik már az egyenleg feltöltés? Mert a tegnapi feltöltést még nem írták jóvá, de ha már működik, akkor feltöltöm még egyszer, a bankkal meg visszatéríttetem a tegnapit.

(#102730) atala válasza kali (#102719) üzenetére


atala
addikt

Nekem nem lehet törölni az előfizetést, mivel Magenta csoport része, így csak egyben lehet leválasztani. (Otthoni, és mobil előfizetés).
Csak attól félek, hogy ha leválasztom, akkor nem tudom majd újból hozzá adni.

tatararpad: Tegnap kb fél 5kor töltöttem fel, működött.

[ Szerkesztve ]

(#102731) atala válasza kali (#102719) üzenetére


atala
addikt

Leválasztottam a fiókban, majd hozzá adtam az alkalmazásban, de ugyan az az eredmény.
Mindegy, nem szórakozom vele, 24-e után úgy is itt hagyom az egész Telekomot, csak a lányaim Dominó csomagja marad.

(#102732) dptrsk válasza MadMancs (#102727) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A telekom a gls nyomkövetés alapján értesít.

(#102733) gg72 válasza kali (#102726) üzenetére


gg72
veterán

Felhívtam az ügyfélszolgálatot és ők látták, hogy már megérkezett a csomag, át is vettem. Persze a rendszerükben még mindig szállítás alatt van... Viszont azt mondta a hölgy, hogy GLS viszi a pickpackpont-ra is, amit én kétlek, de hát ha ő mondja. :)

[ Szerkesztve ]

(#102734) 8


8
senior tag

Azt hol látom, vagy hogy tudom meg, hogy egy domino kártyán még hány percem van még az ajándék 80 percből?
GSM kód van ilyenre? Vagy fel kell hívnom az ügyfélszolgálatot?
(sem weben, sem ios appban, sem android appban nem látom, csak az adatmennyiséget írja mindenhol)

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#102735) vpanangin válasza 8 (#102734) üzenetére


vpanangin
senior tag

Régebbi app-ok mutatják. Nekem pl. a 7.8-as.

[ Szerkesztve ]

(#102736) dreta válasza 8 (#102734) üzenetére


dreta
tag

Android 7.8-as verzióban az Adategyenleg mellett Kedvezményes beszéd egyenleg alatt jelzi a 80 percből még hátralevőket. Esetleg lebeszélted már és azért nem mutatja?!

(#102737) kali válasza gg72 (#102733) üzenetére


kali
legenda

A linkelt leírásuk alapján nem, de akkor nézz rá a GLS nyomkövetőjére is az előírtak szerint az azonosítóddal, hátha ad infót.

(#102738) Bencexx


Bencexx
csendes tag

Sziasztok!

A következő problémával fordulnék hozzátok:
A párom 2 hete leadta a telekomnál a Galaxy A3 2016 (arany szinű) telefonját nagyon gyorsan merülő akkuval, és random nem működő középső gomb problémával. Tegnap este jutott vissza hozzá, és mikor bontottuk ki, meglepődésünkre a papiron az szerepelt, hogy nem tapasztalták a hibát. Már itt idegesek lettünk, majd a telefont a zacsiból kiszedvén látjuk, hogy egy fekete szinű Galaxy A5 2016-ot küldtek vissza (arany A3 helyett), és ennek a készüléknek a hátlapjának egyik elengedte a ragasztó. Majd láttuk, hogy csatoltak egy fault reportot, miszerint a munkalapon levő imei szám nem stimmel a hozzájuk beérkezett készülékkel. Ebből arra következtetek, hogy a Telekomban ügyintézői hiba történt, és felcserélték a készülékeket. Tehát most itt van a párom valaki másnak a hibás telefonjával, az övé meg valószinüleg valaki másnál van. Hétfőn megyünk a Telekomba reklamálni, viszont azt szeretném tudni, hátha valaki volt már hasonló helyzetben, mihez van jogunk? Ha nyomozás után meg is találják a készüléket, ki tudja mikorra javitják meg? Felvetődik a kérdés, hogyha én be tudom kapcsolni más telefonját és nézegetni a dolgait (ha nem lenne lekódolva), akkor a párom dolgait is tudnák (mi természetesen reseteltünk mindent rajta)... De lehetnének rajta bizalmas dolgok stb. Tehát a sima javitáson felül van jogunk bármit is követelni a Telekomtól emiatt a hiba miatt? A választ előre is köszönöm!

(#102739) kali válasza Bencexx (#102738) üzenetére


kali
legenda

Szia,

A legtöbb gyártói/szerződéses szerviz (adott esetben a Samsung is) leírja, hogy az adatokért nem vállalnak felelősséget, nem is mentik - vagy csak külön térítés ellenében, ha valaki előre jelzi, hogy igényt tart rá -, így ezzel kapcsolatban nehéz lépni.
Azt jól tettétek, hogy gyári visszaállítást nyomtatok a telefonon, lezárni viszont nem érdemes, hogy a szervizben hozzáférjenek - nem a telefonon tárolt adatokhoz, hanem magához a készülékhez.
A telefon javítási ügymenete kapcsán viszont egyértelműen hibázott valaki, ami miatt félresiklott az egész, ezért minimum sürgősségi javítást kellene kérni, de méltányossági alapon adhatnak valami bónuszt is akár, volt már rá példa, ehhez persze határozott nemtetszést kell kifejezni...stb.

[ Szerkesztve ]

(#102740) 8 válasza vpanangin (#102735) üzenetére


8
senior tag

Köszi mindenkinek, tehát ha jól értem jelenleg nincs lehetőség mókolás nélkül megtudni a beszéd egyenleget sem appból, sem weben :F fel kell hívnom hozzá az ügyfélszolgálatot.
Nagyszerű.

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#102741) #77646080 válasza 8 (#102740) üzenetére


#77646080
törölt tag

Valóban nem lehetséges. Nekem is mindössze egy alkalommal derült ki, hogy éppen hol tartok: amikor 15 másodperc beszélgetés maradt hátra, arról kaptam hangos értesítést, az éppen aktuális hívás során. Ennyi, semmi több opció. Arra elegendő, hogy el tudj köszönni a másik féltől...

(#102742) Monyos


Monyos
aktív tag

Sziasztok!

Most kötöttem egy új szerződést a T oldalán.
Belépve az előfizetésemhez, ha azt szeretném, hogy a Hivószámom megjelenjen a hívott fél számára, akkor a "Hívószámküldés tiltása" szolgáltatást, ami jelenleg default Aktív, le kell mondanom?

Illetve alatta szintén: "Hívásértesítő tiltás" szolgáltatás, ha szeretnék SMS-t kapni a nem fogadott hívásokról, akkor "le kell mondanom" ezt a szolgáltatást?
Lenyitva a szolgáltatást viszont pont úgy van megmagyarázva, mint amire nekem szükségem van...
Elég idióta megfogalmazás... :U

[ Szerkesztve ]

(#102743) 4Grider válasza Monyos (#102742) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezek szerint eddig nem voltál Telenoros, náluk ennek évtizedes hagyománya van...

(#102744) Fire/SOUL/CD válasza Monyos (#102742) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

"Belépve az előfizetésemhez, ha azt szeretném, hogy a Hivószámom megjelenjen a hívott fél számára, akkor a "Hívószámküldés tiltása" szolgáltatást, ami jelenleg default Aktív, le kell mondanom?"

Ha havidíjas előfizetést vettél, akkor passz, más szolgáltatónál van havidíjas előfizetésem...

Ha feltöltős (Domino) lettél, akkor annyit tudok mondani, hogy okostelókon 3 opció szokott lenni számküldésre
1. szám küldése
2. szám elrejtése
3. hálózati alapértelmezés

Az első 2 esetben nincs jelentősége, hogy a T-fiókban mire van állítva a Hívószám küldés engedélyezése, csak a 3. esetben számít.

"Illetve alatta szintén: "Hívásértesítő tiltás" szolgáltatás, ha szeretnék SMS-t kapni a nem fogadott hívásokról, akkor "le kell mondanom" ezt a szolgáltatást?"

Ööö, hát nálam csak Hívásértesítő opció van, nem pedig Hívásértesítő tiltás opció (bár lehet azért, mert nálad tiltott)...
Ha csak elírtad, akkor annyit mondhatok, hogy ha aktiválod, akkor kapsz értesítést a nem fogadott hívásokról, ha meg inaktiválod, akkor meg nem

Viszont még egyszer írom: Ez csak Domino esetén igaz...

[ Szerkesztve ]

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#102745) kali válasza Monyos (#102742) üzenetére


kali
legenda

Szia,

A Hívószámküldés tiltása opciót ha kikapcsolod, akkor minden esetben küldve lesz a hívószámod.
Azért jobb az alapban bekapcsolt állapot, mert nagyon sok telefonon csak úgy lehet tetszés szerint be- és kikapcsolgatni, ha nem minden esetben szeretnéd kiküldeni. (Amikor még csak az ügyfélszolgálat segítségével lehetett módosítani az előfizetés szintjén, akkor tiltatni kellett, hogy minden telefonon tetszés szerint módosítható legyen. Most annyi kanyar lehet még a dologban, hogy nem minden telefon tarja meg például ki- és bekapcsolás után is a korábban csak azon beállított értéket, ha az előfizetésen eltér az alapállapot, mert alapvetően a SIM kártyáról olvassa be.)
A Hívásértesítő tiltás opció ha aktív, akkor nem kapsz értesítés, a kikapcsolt állapotában meg igen.

Fire/SOUL/CD: Eltér ilyen tekintetben a Domino és a havi díjas menü, előbbinél Hívásértesítő és Hívószám küldés engedélyezése van, utóbbinál meg Hívásértesítő tiltás és Hívószámküldés tiltása.

[ Szerkesztve ]

(#102746) Fire/SOUL/CD válasza kali (#102745) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

"Sejtettem", hogy ilyesmi áll a háttérben, kösz a megerősítést.

Én is kérdeznék.

Le akarom cserélni a SIM-kártyámat (nagyon régi, vagy 13 éves lehet, nem sokkal azután vettem, hogy Westel-ből T-Mobile lett és hiába támogatja a mobilom a LTE-t, sebesség igencsak elmarad az elvárhatótól), de úgy, hogy egy újat vennék, de a számom maradjon meg.
Ez simán kivitelezhető Telekom-nál? A Régi SIM-t visszakapom vagy helyben bevonják? (mert akkor előtte mindent letakarítok róla)

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#102747) btudos válasza Fire/SOUL/CD (#102746) üzenetére


btudos
veterán

Bemész a Telekom üzletbe, kérsz egy új SIM kártyát. Minden marad, csak fizikailag másik kártya tartozik majd a hívószámhoz, a régit sem kell leadnod.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#102748) Fire/SOUL/CD válasza btudos (#102747) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Fantörpikus, köszönöm!

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#102749) #12681728


#12681728
törölt tag

Sziasztok!

Szeretnék meglévő előfizetésem hosszabbításával telefont vásárolni kamatmentes részletre, de miután a kosárból tovább szeretnék lépni kiírja, hogy mobilelőleget kell fizetnem(a készülék teljes ára), amit majd levon a havi számlából.. Miért lehet ez?

(#102750) kali válasza #12681728 (#102749) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Arany/platina kiemeltségű előfizetés esetén nem szokott mobil előleget bedobni a rendszer - kivéve, ha épp problémásan van kedve működni, amire volt már példa, de ilyenkor telefonálni kell és megoldják -, az említett kiemeltséggel nem rendelkezőnél viszont előfordul, pláne, ha valamilyen (akár korábbi) problémás eset kapcsolódik hozzá.
Üzletben érdemes lehet ettől függetlenül megpróbálni adott konstrukciót, mert bár ügyintézője is válogatja, de kedvezőbb vagy akár nulláz összeget kaphatsz a mobil előleg tekintetében.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.