Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106751) Geresics válasza vendingo (#106711) üzenetére


Geresics
addikt

Csak, hogy toljak bele az arcodba még egy pofás kis képet! :D

Kawasaki KLX250

Nagyon remélem, hogy a hétvégén legalább 1-2 órát tudunk menni, mert már nagyon kipróbálnám az új gumikat!!! :))

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#106752) JoinR válasza Jakab66[hun] (#106749) üzenetére


JoinR
senior tag

Évente 2000 km egy ekkora motorral...esetleg szobadísznek vette? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#106753) Geresics válasza JoinR (#106752) üzenetére


Geresics
addikt

Most miért? Az én motoromban is alig van 7-800km, pedig 2006-os! ;]

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#106754) -Mosquito- válasza Jakab66[hun] (#106749) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Egyszerűbb lenne belinkelni,mi majd megszakétjük,Runner meg majd le is fikázza,ha kell. :D
Először is kérdezd le rendszám alapján a Km-t,tulajt,műszaki vizsgákat,származását stb. Valami nem stimmel hagyd is ott.

Azon még gyári lánc/fogaskeréknek kell lennie. Patentszemet keressél,ha van akkor már cserélték és a Km amit látsz nem biztos,hogy összhangban van a leírtakkal.
Fékbetétek azoknak is gyárinak kell lennie,legalábbis elől mindenképpen. (Talán Nissin van benne)
Tárcsák vállasak-e
Kormány végek nem sérültek
Idomok csavarjai nincs elkenve
Állapotát/összképet nézzed meg,sokat elmond
Számlák,szervizkönyv stb
Gumikat 1x biztos cserélték már

Fent kinyitod az összefoglalót,ott elég jól le van írva a használt motor vásárlási tanácsok.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#106755) Jakab66[hun] válasza JoinR (#106752) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Telefonba hangja alapjàn egy idős ember, és azt mondja inkàbb Harley-val tolja, azért is adja el a VFR-t.

#106754: [link]

[ Szerkesztve ]

Gipsz Jakab

(#106756) envagyok válasza JoinR (#106752) üzenetére


envagyok
veterán

Nálam 4 motor van.
BMW R1150R - 5 év alatt 6ekm :D
Honda CRF250 - újan vettem, most van benne 1000km
Puch 350GS 1939 - évi 500km max
plusz a gyereknek vett DT125, hogy néha végre motorozzunk együtt.

Szóval nem ördögtől való a kevés km. Főleg ha az embernek van 2 gyereke, egy motorozni nem szerető feleésge :D

Más: A most vett Yamaha DT125MX-et elkezdtem átnézni, váltóolaj helyett valami világosszürke trutyi jött ki belőle :(
Ennek mi az oka?
Mindenesetre most lecseréltem.
Légszűrő jól kiszáradva, azt is kimostam benzinben, és befújtam légszűrő olajjal (Szivacs)

Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

(#106757) tboldi válasza envagyok (#106756) üzenetére


tboldi
nagyúr

Hehe, nekem is volt egy Puch-om, egy Maxi S moped. :D

(#106758) runner 125 válasza vendingo (#106733) üzenetére


runner 125
nagyúr

Mondjuk én spec nem értelek. Minek keresel ugyanolyan feltételekkel és felhasználásra egy kisebb motort, mint az Africa? :F

Azt megérteném, h városon belül szeretnél valami dinamikus közelekdési eszközt (mondjuk egy 200-as robogót), de amiket leírtál arra tökéletes az Africa és totál értelmetlen kiadás másik, ugyanilyen elvárásokat teljesítő motorba beruházni.


Ha meg kifejezetten endurozni kellene valamilyen könnyebb, üthető verhető motor szintúgy megérteném. De nem erről van szó.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#106759) Jakab66[hun] válasza envagyok (#106756) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Még régen Simsonnál találkoztam ilyen szürke trutyival a váltóolaj helyén, az víz miatt volt olyan. (Vizes olaj)

Gipsz Jakab

(#106760) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#106735) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ez a videó ugyan átalakított gyári dob, de 50 másodperctől nagyon jól viszaadja a nyers V4 hangot (cimborám az övén e szerint alakította szintúgy át a gyári dobot és qrva jó lett neki).
Erről beszéltem már itt is oly sokszor.. ebben a V4-es blokkban megvan a fűszer. Az ércesség, a fémes eklektikus hangorkán.. imdátam ahogy szólt. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#106761) JoinR válasza envagyok (#106756) üzenetére


JoinR
senior tag

Nyilván nem lehetetlen, én is amit eladtam KDX125-öt, 8 év alatt nem mentem vele 1000 km-t. Sőt van olyan autóm, ami a legutóbbi 2 műszaki között 207 km-t ment :)
De egy túrasport motortól pont nem ezt várnám, bár így hogy láttuk/hallottuk, hogy német bácsi hirdeti, hihetőbb, mintha itthon árulnának egy kintről behozottat.

[ Szerkesztve ]

(#106762) Jakab66[hun] válasza JoinR (#106761) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Helyesbítenék annyit, hogy a bácsi magyar, csak régóta itt él. :K

Gipsz Jakab

(#106763) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#106755) üzenetére


runner 125
nagyúr

Valós a futása. A gumik már nem gyáriak, de az is látszik h nagyon kíméletesen használták. 30-40.000km-nél a lábtartó belső védő része már meg szokott látványosan kopni..

A gép fotókról patika és az ára is jó. Egy nagy gondom van csak, h ez nem ABS-es verzió. :( Kb. 100-ból 99 ABS-es volt már ekkora is, valamiért némely piacra került belőle ABS nélkül is pár db, amit nem nagyon értek, mindenesetre utcai motort én már nem vennék ABS nélkül, így bármennyire fájó, mert az állapota miatt tuti vétel lehet, én kihagynám.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#106764) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#106763) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Basszus nekem az fel sem tűnt, azt hittem 2009-2010 körül már mind abs-es volt. :Y

Gipsz Jakab

(#106765) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#106763) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Mondjuk azt is hozzá kell tennem, hogy eddig is megvoltam ABS nélkül. :B :K

Gipsz Jakab

(#106766) etnies válasza Jakab66[hun] (#106765) üzenetére


etnies
senior tag

Én eddig mindig megvoltam biztonsági öv és légzsák nélkül, de azért nem baj, ha van.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#106767) vendingo válasza runner 125 (#106758) üzenetére


vendingo
veterán

Nem tudom honnan jött nekem, de bejönnek a kis ccm motorok, jó lenne egy nem féltős gép, amit tárolhatnék a kertben, macera garázsból kijárni a kocsi miatt. Bejönne a csavargás, városi használat, instant kis utak mindenféle féltés nélkül. Africat kegyetlenül féltem, nem az ára miatt, hanem a kora miatt. Egyre ritkább, főleg ennyi idősen ilyen kevés kilométerrel. A külsején van pár harci seb, de még mindig szép a korához képest. Most ha elkészül full tiptop lesz műszakilag, még azt is cseréltetem, amit nem kell, csak ajánlott. Gondoltam arra is, hogy pofátlan magas összegért meghirdetem, aztán ha van jelentkező, akkor viheti, ha nincs akkor meg eláll a garázsban, évi ~20 ezerbe fáj a fenntartása.
Jelenleg nagyrobogókat is nézegetek. Amíg készül a moci, addig átrágom magam a témán, hogy vegyek-e valami ütni vágni valót.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#106768) runner 125 válasza vendingo (#106767) üzenetére


runner 125
nagyúr

Az a baj, h amit te keresel nem létezik.
Megbízható, olcsó, kisebb ccm-es, tartós 100-at tudó, kint tartható, igénytelen motor nincs a piacon.
Ha az Africa OT vizsgája (és a későbbiekben kb. csak a motor megjáratása) a cél, akkor megértem, viszont azt a teljesítményszintet, használhatóságot helyettesíteni 8-900k alatt nem lesz szerintem értelmes alternatíva.


Jobban átgodolnám a helyedben, h mit szeretnék.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#106769) Jakab66[hun] válasza etnies (#106766) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Értem, és jogos! :K

Gipsz Jakab

(#106770) vendingo válasza runner 125 (#106768) üzenetére


vendingo
veterán

Nem vagyok egy jó döntéshozó, gyakran változnak az igényeim. Perpill robogóban látom a megoldást. Az AT elkészültéig sok időm van gondolkodni.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#106771) veze válasza runner 125 (#106763) üzenetére


veze
őstag

én sem vennék már ABS nélkül, volt eddig épp elég olyan, legutobb már szempont volt, hogy legyen ABS is a 800 -1 mill közé eső árszegmensben és 600+ ccm.motorok között kevés ilyen volt amikor keresgéltem, a cbf-en volt abs, ha nem lett volna nem vettem volna meg, ráadásul magyarországon újonan üzembehelyezett végig követhet előélettel relative kevés km -el jó valós állapotban ( január ota lehetővé vált adatlekérés is megtörtént utólag, és az is csak ezt támasztotta alá, szóval nem volt kamuzás az előéletével, egyébként válás és vagyonmegosztas miatt vált meg tőle a gazdája) z750-el szemeztem, lett is volna ebben az árban, egy 2005-ös külföldről behozott ismeretlen előélettel , ha lett volna abs, ő lett volna a befutó, de nem volt..

[ Szerkesztve ]

(#106772) Gaboman válasza vendingo (#106770) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Robogóban?
450-500 cm3 robogó akkora mint a Afrikád, pl: Kymico Xciting 500.
Elférni úgy gondolom simán elfogysz rajta, ezek nagy hajók, városban nem egyszerű használni őket.
Rossz minőségű úton az úthibákat a kis kerekek végett jobban érzed rajta.
De hogy ezeket is féltenéd abban is biztos vagyok, mert nagyon gusztusos kinézetű motorok, élőben nagyon tetszett nekem is.
Vennék magamnak, de inkább hosszabb utakra lenne, a kényelmük állati jó.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#106773) vendingo válasza Gaboman (#106772) üzenetére


vendingo
veterán

Burbmanokat néztem a nagy választék miatt, meg viszonylag olcsók. Ezekhez van egyáltalán alkatrész?

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#106774) etnies


etnies
senior tag

Ez nagyon kéne melóba járós motornak:
[link]

1 óra teljes töltés, 160 km hatótáv, 189 Nm (!!!!) nyomaték, 110 ló.
Kicsit még drágább, mint egy BMW GS1200, de lesz ez még olcsóbb. 17000 Font körül lesz UK-ban.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#106775) JoinR válasza etnies (#106774) üzenetére


JoinR
senior tag

Expectation vs reality.
Itt az utóbbi :DDD De 150Nm itt is van, ha csak az a lényeg ;)

(#106776) Bogyó bá' válasza JoinR (#106775) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

45 km/h sebesség? Az nem túl csábító.... :O

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#106777) JoinR válasza Bogyó bá' (#106776) üzenetére


JoinR
senior tag

Valszeg nem nagy meló átírni az elekronikát, és csodálkoznék, ha a forgalmazó nem foglalkozna hasonlóval :)
Akksiból adatlap szerint max 2.4kW teljesítményt lehet kivenni, ami városban már biztosan elég (70-et szerintem tudna gond nélkül).

(#106778) Tamás9x


Tamás9x
őstag

A kerék nyomás elég kényes téma, erről hol tudok hitelesen olvasni? Ha az előírtaknak megfelelően fújtatok, akkor laposnak érzem, és nincs biztonságérzetem, ha túl akkor meg a tapadásom csökkenhet? 17*2,2/2,5

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#106779) Zin


Zin
senior tag

Üdv!Ha 2-3 évig áll egy motor akkor milyen problémák lehetnek vele ha valaki megveszi?
Gondolok itt a tömítésekre.2004 f4i 3 éve áll garázsban,17.400km.

░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░

(#106780) Gaboman válasza vendingo (#106773) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Persze hogy van, minden beszerezhető hozzá.
De a Burgmanhoz Magyarországon jobb az alkatrészellátás, abból a 650-et venném, igazi luxus.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#106781) mm89 válasza Bogyó bá' (#106776) üzenetére


mm89
őstag

Youtubeon Horváth András csinált róla videót. Motoros szempontból nem nagy szám, de van rajta egy 3 állású kapcsoló, tud menni 80 nal.

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#106782) Grillo válasza Bogyó bá' (#106776) üzenetére


Grillo
senior tag

Nagyrobogósba írtam pont, 70-80at tartotta mellettem egy ilyen múltkor.

(#106783) -Mike- válasza Tamás9x (#106778) üzenetére


-Mike-
addikt

Mit jelent az, hogy nincs biztonságérzeted?
Ha lapos, akkor azt a legkönnyebben lassú fordulókban, körforgalmakban tudod a legjobban észrevenni, hogy nem akar fordulni a motor, erőlködni kell a kormánnyal és a motorral egyaránt, akkor általában a gyáritól kb már >0,5-0,7bar alatt vagy.
A gyárilag megadott értékkel jónak kell lennie, ha mégsem akkor nem a gumi lesz a ludas.
Ha nagyon fel van fújva, azt a legkönnyebben észrevenni, szétrázza a kezed a legkisebb útegyenetlenség is, fekvőrendőr, rosszabb esetben az óracsoportból, első lámpából fognak kihullani a csavarok. Ha gyorsabban közlekedsz akkor nem lesz jó a gumikopásod, nem lesz annyi tapadásod, nagyobb eséllyel fogsz elesni.

Ha pályára kérdeztél, akkor kiindulási alapnak elől 1,9-et, hátul 1,6-ot tudok javasolni (hidegen mérve természetesen) és pályaminőségtől, hőmérséklettől, kopástól függően állítani.

Ezek persze nagy általánosságok, nem tudjuk milyen motor, milyen vezetési stílus, milyen gumi, milyen utak, stb.

(#106784) dellfanboy válasza mm89 (#106781) üzenetére


dellfanboy
senior tag

PimaszUr ;]

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#106785) Tamás9x válasza -Mike- (#106783) üzenetére


Tamás9x
őstag

Kanyarokban nem úgy fordul, mintha nem én irányítanék. 2,4-3 nyomáson oda megy ahova szeretném, és igen elkezdi rázni álló helyzetben, ha túl fújom, de nem zavaró út közben nem üt az út egyenetlenség, sem a fekvőrendőr... Lehet gagyi a gumi? vagy a belső, nem bele való lenne? Kerékpáros tapasztalataim vannak inkább, ott bőven 3-7 bar között használtuk a kerekeket, köpenytől függően.

17"-os kerék küllős, a küllők feszesek, elől 2,25 hátul 2,5 ös abroncs szélesség zt-70 125ccm (ne röhögjetek ki jelenleg ez a betanuló gép)
Hamarosan lecserélem a gyári noname gumikat, és lehet meg is szűnik a probléma. :F

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#106786) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#106763) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Voltam megnézni, olyan az állapota mint a képeken. Nagyon jó helyen van a motor, látszik hogy igényesek, nem sajnálják a pénzt a dolgaikra. (3db Harley állt még ugyan abban a garázsban, mellette lévőben egy R6, meg egy BMW 430D)

Ami feltűnt, hogy nem 2009es gyártás hanem 2008, illetve a központi rugóstagot ennél körmöskulcsal kell állítani, nem olyan tekerentyűs mint amit mutattál. A hangja nagyon patent, ki van herélve az egyik dob, de ad mellé egy másik komplett gyári kipu rendszert, meg egy komplett hátsó kereket, aminek másabb a közepe. (Korábbi modellé talán)

Gipsz Jakab

(#106787) Chris0321 válasza Tamás9x (#106785) üzenetére


Chris0321
addikt

A kezelési útmutató amit találtam 1,6/2 bar nyomást ír elő ami ugyan az mint a 125-ös MZ Trophy-m beállítása tehát az nem mondható alacsonynak. Ha úgy érzed nem igazán úgy fordul ahogy szeretnéd annak a gumi minőségéhez lehet köze esetleg a motorkerékpár minőségének.

(#106788) Tamás9x válasza Chris0321 (#106787) üzenetére


Tamás9x
őstag

Értem, köszönöm 2,5-2,8 ig nagyon jól megy, megszűnik a kúszás, utána már pattogósabb, akkor gumi csere után újra nekifutok.

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#106789) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#106786) üzenetére


runner 125
nagyúr

Jah igen, amelyiken nincs ABS, ott nincs kézi tekerentyű sem a hátsó rugóstaghoz..
Ez full fapad, mondom, én az okát sem értem, h annó miért csináltak belőle ilyet. Nyilván 1-200k-val olcsóbb volt, de én tuti nem sajnáltam volna az ABS-ért és a kézzel állítható rugóstagért a felárat.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#106790) vendingo válasza Gaboman (#106780) üzenetére


vendingo
veterán

Annyira a 650-et nem ajánlották a gagyi kivitelezésű váltója miatt. Utánajárok ennek a kymconak. Kicsit idegenkedek a márkától.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#106791) etnies válasza JoinR (#106775) üzenetére


etnies
senior tag

Ott nem Nm van, hanem ft-lb.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#106792) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#106789) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

€1200 felár volt az ABS új korában. Én sem sajnáltam volna rá az biztos.

Gipsz Jakab

(#106793) Gaboman válasza vendingo (#106790) üzenetére


Gaboman
nagyúr

500 Itt a tulajok véleménye, nem csak egy teszt.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#106794) mm89 válasza dellfanboy (#106784) üzenetére


mm89
őstag

A pimaszúr az másik nem? Én erre gondoltam :
[link]

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#106795) bigdady válasza Tamás9x (#106788) üzenetére


bigdady
nagyúr

De ugye nem.hideg guminál állítod be az értékeket?

(#106796) Chris0321 válasza bigdady (#106795) üzenetére


Chris0321
addikt

Az autóknál is hidegen kell mérni a nyomást és ez egy kis motor.

(#106797) #31733248 válasza vendingo (#106790) üzenetére


#31733248
törölt tag

Arra, amire keresed, a Kymco Xciting 500 teljesen megfelel. Az olasz importokat javaslom kerülni, kivárásos alapon beeshet belőle egy-egy jó vétel. A márkától pedig nem kell idegenkedni, robogóban nagyon jók, a neves gyártók is együttműködnek velük. A Kawa J300 például egy átfésült Kymco Downtown 300 és a BMW 650-es királyrobogója is Kymco alapokon nyugszik. De ez az árazásán mondjuk nem látszik. :DDD

(#106798) Polemius válasza Jakab66[hun] (#106786) üzenetére


Polemius
aktív tag

Amstetten környékén laksz?

(#106799) Jakab66[hun] válasza Polemius (#106798) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Braunau am Inn

Gipsz Jakab

(#106800) Tamás9x válasza bigdady (#106795) üzenetére


Tamás9x
őstag

Üzem melegnél, pár km után. amikor tankolok, otthon "soha" nincs pumpám ;]
Chris0321: Azt mondták soha ne mérjem hidegen, semmi rételme. Akkor most mi az igazság? Tény nem olyan kritikus mint egy pálya motornál, de ha megvan az A akkor szeretnék kategóriát váltani és ott már nem elhanyagolható kérdés.

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/@kisstontour

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.