Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Geresics
addikt
JoinR
senior tag
Évente 2000 km egy ekkora motorral...esetleg szobadísznek vette?
[ Szerkesztve ]
Geresics
addikt
Most miért? Az én motoromban is alig van 7-800km, pedig 2006-os!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
(#106754) -Mosquito- válasza Jakab66[hun] (#106749) üzenetére
-Mosquito-
őstag
Egyszerűbb lenne belinkelni,mi majd megszakétjük,Runner meg majd le is fikázza,ha kell.
Először is kérdezd le rendszám alapján a Km-t,tulajt,műszaki vizsgákat,származását stb. Valami nem stimmel hagyd is ott.
Azon még gyári lánc/fogaskeréknek kell lennie. Patentszemet keressél,ha van akkor már cserélték és a Km amit látsz nem biztos,hogy összhangban van a leírtakkal.
Fékbetétek azoknak is gyárinak kell lennie,legalábbis elől mindenképpen. (Talán Nissin van benne)
Tárcsák vállasak-e
Kormány végek nem sérültek
Idomok csavarjai nincs elkenve
Állapotát/összképet nézzed meg,sokat elmond
Számlák,szervizkönyv stb
Gumikat 1x biztos cserélték már
Fent kinyitod az összefoglalót,ott elég jól le van írva a használt motor vásárlási tanácsok.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Jakab66[hun]
senior tag
Telefonba hangja alapjàn egy idős ember, és azt mondja inkàbb Harley-val tolja, azért is adja el a VFR-t.
#106754: [link]
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
envagyok
veterán
Nálam 4 motor van.
BMW R1150R - 5 év alatt 6ekm
Honda CRF250 - újan vettem, most van benne 1000km
Puch 350GS 1939 - évi 500km max
plusz a gyereknek vett DT125, hogy néha végre motorozzunk együtt.
Szóval nem ördögtől való a kevés km. Főleg ha az embernek van 2 gyereke, egy motorozni nem szerető feleésge
Más: A most vett Yamaha DT125MX-et elkezdtem átnézni, váltóolaj helyett valami világosszürke trutyi jött ki belőle
Ennek mi az oka?
Mindenesetre most lecseréltem.
Légszűrő jól kiszáradva, azt is kimostam benzinben, és befújtam légszűrő olajjal (Szivacs)
Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!
tboldi
nagyúr
Hehe, nekem is volt egy Puch-om, egy Maxi S moped.
runner 125
nagyúr
Mondjuk én spec nem értelek. Minek keresel ugyanolyan feltételekkel és felhasználásra egy kisebb motort, mint az Africa?
Azt megérteném, h városon belül szeretnél valami dinamikus közelekdési eszközt (mondjuk egy 200-as robogót), de amiket leírtál arra tökéletes az Africa és totál értelmetlen kiadás másik, ugyanilyen elvárásokat teljesítő motorba beruházni.
Ha meg kifejezetten endurozni kellene valamilyen könnyebb, üthető verhető motor szintúgy megérteném. De nem erről van szó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Jakab66[hun]
senior tag
Még régen Simsonnál találkoztam ilyen szürke trutyival a váltóolaj helyén, az víz miatt volt olyan. (Vizes olaj)
Gipsz Jakab
(#106760) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#106735) üzenetére
runner 125
nagyúr
Ez a videó ugyan átalakított gyári dob, de 50 másodperctől nagyon jól viszaadja a nyers V4 hangot (cimborám az övén e szerint alakította szintúgy át a gyári dobot és qrva jó lett neki).
Erről beszéltem már itt is oly sokszor.. ebben a V4-es blokkban megvan a fűszer. Az ércesség, a fémes eklektikus hangorkán.. imdátam ahogy szólt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
JoinR
senior tag
Nyilván nem lehetetlen, én is amit eladtam KDX125-öt, 8 év alatt nem mentem vele 1000 km-t. Sőt van olyan autóm, ami a legutóbbi 2 műszaki között 207 km-t ment
De egy túrasport motortól pont nem ezt várnám, bár így hogy láttuk/hallottuk, hogy német bácsi hirdeti, hihetőbb, mintha itthon árulnának egy kintről behozottat.
[ Szerkesztve ]
Jakab66[hun]
senior tag
Helyesbítenék annyit, hogy a bácsi magyar, csak régóta itt él.
Gipsz Jakab
(#106763) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#106755) üzenetére
runner 125
nagyúr
Valós a futása. A gumik már nem gyáriak, de az is látszik h nagyon kíméletesen használták. 30-40.000km-nél a lábtartó belső védő része már meg szokott látványosan kopni..
A gép fotókról patika és az ára is jó. Egy nagy gondom van csak, h ez nem ABS-es verzió. Kb. 100-ból 99 ABS-es volt már ekkora is, valamiért némely piacra került belőle ABS nélkül is pár db, amit nem nagyon értek, mindenesetre utcai motort én már nem vennék ABS nélkül, így bármennyire fájó, mert az állapota miatt tuti vétel lehet, én kihagynám.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#106764) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#106763) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Basszus nekem az fel sem tűnt, azt hittem 2009-2010 körül már mind abs-es volt.
Gipsz Jakab
(#106765) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#106763) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Mondjuk azt is hozzá kell tennem, hogy eddig is megvoltam ABS nélkül.
Gipsz Jakab
etnies
senior tag
Én eddig mindig megvoltam biztonsági öv és légzsák nélkül, de azért nem baj, ha van.
"önmagam hite vagyok magamban"
vendingo
veterán
Nem tudom honnan jött nekem, de bejönnek a kis ccm motorok, jó lenne egy nem féltős gép, amit tárolhatnék a kertben, macera garázsból kijárni a kocsi miatt. Bejönne a csavargás, városi használat, instant kis utak mindenféle féltés nélkül. Africat kegyetlenül féltem, nem az ára miatt, hanem a kora miatt. Egyre ritkább, főleg ennyi idősen ilyen kevés kilométerrel. A külsején van pár harci seb, de még mindig szép a korához képest. Most ha elkészül full tiptop lesz műszakilag, még azt is cseréltetem, amit nem kell, csak ajánlott. Gondoltam arra is, hogy pofátlan magas összegért meghirdetem, aztán ha van jelentkező, akkor viheti, ha nincs akkor meg eláll a garázsban, évi ~20 ezerbe fáj a fenntartása.
Jelenleg nagyrobogókat is nézegetek. Amíg készül a moci, addig átrágom magam a témán, hogy vegyek-e valami ütni vágni valót.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
runner 125
nagyúr
Az a baj, h amit te keresel nem létezik.
Megbízható, olcsó, kisebb ccm-es, tartós 100-at tudó, kint tartható, igénytelen motor nincs a piacon.
Ha az Africa OT vizsgája (és a későbbiekben kb. csak a motor megjáratása) a cél, akkor megértem, viszont azt a teljesítményszintet, használhatóságot helyettesíteni 8-900k alatt nem lesz szerintem értelmes alternatíva.
Jobban átgodolnám a helyedben, h mit szeretnék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Jakab66[hun]
senior tag
Értem, és jogos!
Gipsz Jakab
vendingo
veterán
Nem vagyok egy jó döntéshozó, gyakran változnak az igényeim. Perpill robogóban látom a megoldást. Az AT elkészültéig sok időm van gondolkodni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
veze
őstag
én sem vennék már ABS nélkül, volt eddig épp elég olyan, legutobb már szempont volt, hogy legyen ABS is a 800 -1 mill közé eső árszegmensben és 600+ ccm.motorok között kevés ilyen volt amikor keresgéltem, a cbf-en volt abs, ha nem lett volna nem vettem volna meg, ráadásul magyarországon újonan üzembehelyezett végig követhet előélettel relative kevés km -el jó valós állapotban ( január ota lehetővé vált adatlekérés is megtörtént utólag, és az is csak ezt támasztotta alá, szóval nem volt kamuzás az előéletével, egyébként válás és vagyonmegosztas miatt vált meg tőle a gazdája) z750-el szemeztem, lett is volna ebben az árban, egy 2005-ös külföldről behozott ismeretlen előélettel , ha lett volna abs, ő lett volna a befutó, de nem volt..
[ Szerkesztve ]
Gaboman
nagyúr
Robogóban?
450-500 cm3 robogó akkora mint a Afrikád, pl: Kymico Xciting 500.
Elférni úgy gondolom simán elfogysz rajta, ezek nagy hajók, városban nem egyszerű használni őket.
Rossz minőségű úton az úthibákat a kis kerekek végett jobban érzed rajta.
De hogy ezeket is féltenéd abban is biztos vagyok, mert nagyon gusztusos kinézetű motorok, élőben nagyon tetszett nekem is.
Vennék magamnak, de inkább hosszabb utakra lenne, a kényelmük állati jó.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
vendingo
veterán
Burbmanokat néztem a nagy választék miatt, meg viszonylag olcsók. Ezekhez van egyáltalán alkatrész?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
etnies
senior tag
Ez nagyon kéne melóba járós motornak:
[link]
1 óra teljes töltés, 160 km hatótáv, 189 Nm (!!!!) nyomaték, 110 ló.
Kicsit még drágább, mint egy BMW GS1200, de lesz ez még olcsóbb. 17000 Font körül lesz UK-ban.
"önmagam hite vagyok magamban"
JoinR
senior tag
Expectation vs reality.
Itt az utóbbi De 150Nm itt is van, ha csak az a lényeg
Bogyó bá'
nagyúr
45 km/h sebesség? Az nem túl csábító....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
JoinR
senior tag
Valszeg nem nagy meló átírni az elekronikát, és csodálkoznék, ha a forgalmazó nem foglalkozna hasonlóval
Akksiból adatlap szerint max 2.4kW teljesítményt lehet kivenni, ami városban már biztosan elég (70-et szerintem tudna gond nélkül).
Tamás9x
őstag
A kerék nyomás elég kényes téma, erről hol tudok hitelesen olvasni? Ha az előírtaknak megfelelően fújtatok, akkor laposnak érzem, és nincs biztonságérzetem, ha túl akkor meg a tapadásom csökkenhet? 17*2,2/2,5
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
Zin
senior tag
Üdv!Ha 2-3 évig áll egy motor akkor milyen problémák lehetnek vele ha valaki megveszi?
Gondolok itt a tömítésekre.2004 f4i 3 éve áll garázsban,17.400km.
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
Gaboman
nagyúr
Persze hogy van, minden beszerezhető hozzá.
De a Burgmanhoz Magyarországon jobb az alkatrészellátás, abból a 650-et venném, igazi luxus.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
mm89
őstag
Youtubeon Horváth András csinált róla videót. Motoros szempontból nem nagy szám, de van rajta egy 3 állású kapcsoló, tud menni 80 nal.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
Grillo
senior tag
Nagyrobogósba írtam pont, 70-80at tartotta mellettem egy ilyen múltkor.
-Mike-
addikt
Mit jelent az, hogy nincs biztonságérzeted?
Ha lapos, akkor azt a legkönnyebben lassú fordulókban, körforgalmakban tudod a legjobban észrevenni, hogy nem akar fordulni a motor, erőlködni kell a kormánnyal és a motorral egyaránt, akkor általában a gyáritól kb már >0,5-0,7bar alatt vagy.
A gyárilag megadott értékkel jónak kell lennie, ha mégsem akkor nem a gumi lesz a ludas.
Ha nagyon fel van fújva, azt a legkönnyebben észrevenni, szétrázza a kezed a legkisebb útegyenetlenség is, fekvőrendőr, rosszabb esetben az óracsoportból, első lámpából fognak kihullani a csavarok. Ha gyorsabban közlekedsz akkor nem lesz jó a gumikopásod, nem lesz annyi tapadásod, nagyobb eséllyel fogsz elesni.
Ha pályára kérdeztél, akkor kiindulási alapnak elől 1,9-et, hátul 1,6-ot tudok javasolni (hidegen mérve természetesen) és pályaminőségtől, hőmérséklettől, kopástól függően állítani.
Ezek persze nagy általánosságok, nem tudjuk milyen motor, milyen vezetési stílus, milyen gumi, milyen utak, stb.
dellfanboy
senior tag
PimaszUr
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Tamás9x
őstag
Kanyarokban nem úgy fordul, mintha nem én irányítanék. 2,4-3 nyomáson oda megy ahova szeretném, és igen elkezdi rázni álló helyzetben, ha túl fújom, de nem zavaró út közben nem üt az út egyenetlenség, sem a fekvőrendőr... Lehet gagyi a gumi? vagy a belső, nem bele való lenne? Kerékpáros tapasztalataim vannak inkább, ott bőven 3-7 bar között használtuk a kerekeket, köpenytől függően.
17"-os kerék küllős, a küllők feszesek, elől 2,25 hátul 2,5 ös abroncs szélesség zt-70 125ccm (ne röhögjetek ki jelenleg ez a betanuló gép)
Hamarosan lecserélem a gyári noname gumikat, és lehet meg is szűnik a probléma.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
(#106786) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#106763) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Voltam megnézni, olyan az állapota mint a képeken. Nagyon jó helyen van a motor, látszik hogy igényesek, nem sajnálják a pénzt a dolgaikra. (3db Harley állt még ugyan abban a garázsban, mellette lévőben egy R6, meg egy BMW 430D)
Ami feltűnt, hogy nem 2009es gyártás hanem 2008, illetve a központi rugóstagot ennél körmöskulcsal kell állítani, nem olyan tekerentyűs mint amit mutattál. A hangja nagyon patent, ki van herélve az egyik dob, de ad mellé egy másik komplett gyári kipu rendszert, meg egy komplett hátsó kereket, aminek másabb a közepe. (Korábbi modellé talán)
Gipsz Jakab
Chris0321
addikt
A kezelési útmutató amit találtam 1,6/2 bar nyomást ír elő ami ugyan az mint a 125-ös MZ Trophy-m beállítása tehát az nem mondható alacsonynak. Ha úgy érzed nem igazán úgy fordul ahogy szeretnéd annak a gumi minőségéhez lehet köze esetleg a motorkerékpár minőségének.
Tamás9x
őstag
Értem, köszönöm 2,5-2,8 ig nagyon jól megy, megszűnik a kúszás, utána már pattogósabb, akkor gumi csere után újra nekifutok.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
(#106789) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#106786) üzenetére
runner 125
nagyúr
Jah igen, amelyiken nincs ABS, ott nincs kézi tekerentyű sem a hátsó rugóstaghoz..
Ez full fapad, mondom, én az okát sem értem, h annó miért csináltak belőle ilyet. Nyilván 1-200k-val olcsóbb volt, de én tuti nem sajnáltam volna az ABS-ért és a kézzel állítható rugóstagért a felárat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
vendingo
veterán
Annyira a 650-et nem ajánlották a gagyi kivitelezésű váltója miatt. Utánajárok ennek a kymconak. Kicsit idegenkedek a márkától.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
etnies
senior tag
Ott nem Nm van, hanem ft-lb.
"önmagam hite vagyok magamban"
(#106792) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#106789) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
€1200 felár volt az ABS új korában. Én sem sajnáltam volna rá az biztos.
Gipsz Jakab
Gaboman
nagyúr
500 Itt a tulajok véleménye, nem csak egy teszt.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
mm89
őstag
A pimaszúr az másik nem? Én erre gondoltam :
[link]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
bigdady
nagyúr
De ugye nem.hideg guminál állítod be az értékeket?
Chris0321
addikt
Az autóknál is hidegen kell mérni a nyomást és ez egy kis motor.
#31733248
törölt tag
Arra, amire keresed, a Kymco Xciting 500 teljesen megfelel. Az olasz importokat javaslom kerülni, kivárásos alapon beeshet belőle egy-egy jó vétel. A márkától pedig nem kell idegenkedni, robogóban nagyon jók, a neves gyártók is együttműködnek velük. A Kawa J300 például egy átfésült Kymco Downtown 300 és a BMW 650-es királyrobogója is Kymco alapokon nyugszik. De ez az árazásán mondjuk nem látszik.
Polemius
aktív tag
Amstetten környékén laksz?
Jakab66[hun]
senior tag
Braunau am Inn
Gipsz Jakab
Tamás9x
őstag
Üzem melegnél, pár km után. amikor tankolok, otthon "soha" nincs pumpám
Chris0321: Azt mondták soha ne mérjem hidegen, semmi rételme. Akkor most mi az igazság? Tény nem olyan kritikus mint egy pálya motornál, de ha megvan az A akkor szeretnék kategóriát váltani és ott már nem elhanyagolható kérdés.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke