Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
vlevi
nagyúr
Nnna, közben kiderült, van már róla kép, még az eső előtt
Tamás9x
őstag
Van pénz
Nagyon dísz kategóriába esik a visszapillantó? Fogod cserélni, vagy marad így?
https://www.youtube.com/@kisstontour
(#106853) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#106843) üzenetére
runner 125
nagyúr
Civic 1.5 Sport, Sport Plus kézi váltó? Na az egy baromi jó autó. Nagyon jó választás volt! Megbízhatóságáról nem is beszélve. Mai BMW-k ilyen téren labdába sem rúghatnak.. Mondjuk én soha nem szimpatizáltam a német prémium trióval. Sőt, mondhatni mindig szembe mentem velük, sose volt, meg nem is lesz.
Rent
Ok, küldd már át pls, köszi!
vlevi
Na, gratula! Ez megint qrva jó gép, mindenki agyondícsérte. Sok boldog km-t!
De azért majd dobj be róla saját képeket.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#106854) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#106853) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
canniball
nagyúr
"...bordó+ alapozó szürke."
Ez amolyan csináld magad paripa: felét csak alapozzák aztán a tulaj olyanra fényez(tet)i amilyenre akarja?
Gratula!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Gaboman
nagyúr
Túrázni 2 személlyel, hosszú távon, felpakolva?
Ajánlanám figyelmedbe a Yamaha FZS1000-et, minden igényedet ki fogja elégíteni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-Mike-
addikt
Ezt a rendszám kitakarást még csiszolni kell.
Legközelebb pl szólj az asszonyak.
vlevi
nagyúr
Köszi mindenkinek a gratulációkat!
Szorgosan rakosgattam félre a tíz-húszezreseket ez elmúlt jópár évben, hogy, ha majd cserélek, legyen miből válogatni.
Nem, szerintem marad a visszapillantó, nem nagyon akarom pimpelni. Majd megszokom. Esetleg még nézek hozzá valami hosszabbítót, de tudom, hogy olyan úgyse lesz, mint a DL tükre. Amit sokan fikáznak, mert a 80-as évekbeli DR BIG-en is ugyanez a tükör volt, de nagyon jól teszi a dolgát. Plexire még asszem rápróbálok egy MRA magasítot, az a DL-en is bevált. Bukógomba, vagy valami hasonló, és persze dobozok még majd kerülnek rá apránként.
Képet majd később, ha majd valami értelmes helyre is elmerészkedek vele. Ami, elnézve az időjárás előrejelzéseket, érdekes lesz.
runner 125
nagyúr
.. innen érzem az izzadság és lábszagát. Ha egy kicsit tolnánk PS-ben az árnyékon, lehet elkezdne ugatni a hónaljkutya is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
zgospel
őstag
Gratula!
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
julius75
aktív tag
Nekem a GT van (2018), és semmi bajom a tükrökkel.....kicsi, remeg, mi a gond velük?
Vedd meg a gyári túraplexit, 50 körül van, és tökéletes.
Viszont ha dobozokat is akarsz, miért nem vettél inkább GT-t?
Van 500 felára az igaz, de szerintem sokkal többet kapsz érte, főleg ha jó néhány kiegészítőt utólag veszel meg.
Jakab66[hun]
senior tag
De most ezt miért kaptam??
Gipsz Jakab
Tamás9x
őstag
Örülök, hogy sikerült elérni a célt Remélem sokáig szolgál, hiba nélkül.
Hány litert tervezel bedobozolni?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
HSM
félisten
Én azért erre nem tenném a fejem... Az SV650-en pl. rövid első fokozat van, normális, nem kuplung égetős használatnál simán lendületesebben indul meg alul, mint egy hosszú egyes fokozatú sportos sor4 1000.
Hiába van papíron az ezresnek magasabb csúcsnyomatéka, ha el is bukja az előnyét a hosszú áttételen.
(#106847) vlevi: Ráadásul az a 900 csak 850. Grat hozzá! Jó ez a szín + évjárat.
(#106850) vlevi: A DL-nél nekem még a nagyobb első kerék nem tetszik. Utcára annak csak hátránya lenne számomra.
[ Szerkesztve ]
zgospel
őstag
Jajj már megint kezded... Nem lódul az SV650 sehova, nem tol semekkorát sem. 75 lóerőről beszélünk könyörgöm. Még egy FZ6-ról átülve is gyengének érezni, ti meg rögtön ezresekhez hasonlítjátok
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
HSM
félisten
Ültem zsírúj sport 1000-esen, nem a levegőbe beszélek...
Emlékszem az SV650-es történetedre, nem tudom, annak mi baja lehetett, az enyém nem ilyen.
Ez a lóerő dolog pedig nagyobb sebességeknél (60-70km/h felett) kezd csak érezhető lenni, addig a rövid egyes fokozat teljesen eltünteti a deficitet. Persze, ha elmész 100km/h-val kanyarvadászni, az FZ6 jobb lesz forgatva, de itt kis fordulati, közúti nyomaték/erő volt a téma. A legtöbb sportos sor4 kéri a fordualtot és az egyes is általában hosszú, pl. az FZ6 is, és emiatt alul döglött, míg az SV alul oké, és felül döglik meg, főleg nagyobb tempónál. Más felhasználásnál jönnek ki az előnyeik.
[ Szerkesztve ]
zgospel
őstag
De, a levegőbe beszélsz. Ülj fel egy MT-10-re és húzz egy csutkagázt kettesben 10 km/h-ról. Utána két hétig fogod mosni a vizeletet a csizmáidból.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
HSM
félisten
Megcsináltam a GSXR1000-esen... Pontosan semmi nem történt... 4-5000-es fordulatig kb. ásítozni lehetett a bukóban, 180 LE ide vagy oda. Utána persze megjött az erő és kb. letépte a karom, de addig sehol semmi nem volt.
[ Szerkesztve ]
lemmy71
őstag
Egy pár nagyvasat eladtam már, próba körre csak akkor adtam oda ha letette a vételárat, volt akinek ez nem tetszett és verte magát hogy ő 200 kilométerről jött meg stb. pénz nélkül örüljön hogy egyáltalán megmutatom a vasat. De ezt elmondtam mindenkinek telefonban mielőtt eljöttek volna megnézni a motort, hogy ennek tudatában jöjjenek csak.
vendingo
veterán
Próbálnád ki az africam. Bármikor húzod neki a csutkagázt, nem történik semmi, csak szép lassan elindul.
220 kiló és 59 ló nem hazudik. :)
Végre megy 180-at, de azt még nem mertem kipróbálni. :D
Nekem az sv volt a legerősebb amit használtam, nem szartam össze magam attól se, ugyanúgy nem megy mint az africa. Kicsivel jobban gyorsul, aztán ennyi, de az se egy nagy szám.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
vlevi
nagyúr
A GT 20 literes dobozait kicsinek tartottam. A DL-en 3db 40literes doboz volt. Azt mondjuk sosem tudtam telepakolni, de egynapos guruláson is azért a 40lityis topcase elég rendesen meg volt pakolva, kaja, pia, fényképezőgép, satöbbivel.
Idén egyébként eléggé megemelte a Yamaha az árakat, de a Tracert még tavalyi áron adták, a GT-t viszont nem, így már majdnem 800 ezer lett volna az árkülönbözet a kettő között.
Nekem a gyorsváltó volt, amit tavaly próbáltam (akkor egy GT volt a tesztmodell), de pont a visszaváltás hiányzik belőle. Felfelé váltással nincs bajom
HSM
félisten
Nekem ez a karakter nem igazán jött be, hogy kb. alszik alattam a motor. Az SV kissé ideges karakterét sokkal jobban szeretem.
Amúgy nekem 2008-as kiadása van, az elvileg valamivel erősebb (+8LE), mint a régi karbis volt. Nyilván ez sem a besz@ratós kategória ez sem, de én baromira élvezem vele, hogy városi közlekedésnél nagyon dinamikus és agilis akkor is, ha nem váltogatok állandóan vissza.
zgospel
őstag
Azt nem akarod megérteni hogy:
1, egy ilyen sportmotor 13-14 ezret forog, mégis miért használná bárki 4 ezer alatt? Pláne hogy az alapjárat kb 2 ezer. Még az FZ6-tal sem mentem városban sem 3 ezres fordulaton mert kb jó hogy nem fulladt le. Az SV-d meg forog 10 ezret maximum?
2, SV650 6 ezres fordulaton az 50 lóerőt sem éri el, miközben már a fordulattartomány felén bőven túl vagy vele. Eközben az ezres gixxer 6 ezernél 75-öt tud és 85 Nm körüli nyomatékot és még épphogy csak elkezdted húzni a gázt. De még 4 ezernél is tud 40 lóerőt és 75 Nm-t. Az SV-nek mennyi a csúcsnyomatéka?
Miről beszélünk egyáltalán, komolyan...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
(#106874) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#106840) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
[link] Ezt most találtam, és még közel is van. Képek alapján vélemény, észrevétel?
Az a kormány?
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
vendingo
veterán
A városban a legrosszabb a v2. Sv és az africa is túl ideges. Kis fordulatnál csattog a lánc, visszaváltva meg ideges. Az at 3-asba csattog, 2-esbe meg üvölt és ugrál gázadásra. (50 alatt városban)
Emlékeim szerint az sv is hasonló volt. Utáltam városban használni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
HSM
félisten
"egy ilyen sportmotor 13-14 ezret forog, mégis miért használná bárki 4 ezer alatt?"
Hát, mert mondjuk 4000rpm már minimum 40km/h.... Oké, városban itt-ott mehetsz 60-al, az 6000, egyesben. Annál csak lejjebb tudod forgatni. Én az SV-vel napi közlekedésben városban épp itt, 3-5000rpm között szoktam menni, ezért nálam itt kell alkotnia. Ezen múlik, hogy vigyorogva, vagy kelletlenül csinálom végig a napi utakat. Én nem szeretem tartósan városban forgatni, mert nem használok ilyenkor füldugót, és tartósan magas fordulaton nagyon hangos is és idegesítő.
Azért örülök, hogy a második pontban azért sikeresen levezetted, hogy az SV az erősebb kis tempónál, éppen erről beszéltem...
Elvileg amúgy 64Nm-t tud, 7200rpm körül.
(#106875) vendingo: Nekem ugye két generációval újabb a blokkja, itt azért már ilyen gondok nincsenek, 1800-as fordulattól teljesen simán használható, nem rángatja a láncot sem, teljesen jó vele városban. (Mondjuk ehhez kellett egy TPS szenzor beállítás is.) Egyedül az úthibákon szoktam mérgelődni, mert ha miattuk kicsit rántok a gázon az szépet ránt rajtam is, akár motorfék, akár hirtelen gázadás is legyen az eredmény.
Én kifejezetten szeretek vele városozni, keskeny, elfér, és imádom, ahogy kis fordulaton röfög, és lelkesen indul, amikor húzok rá kis gázt.
[ Szerkesztve ]
zgospel
őstag
Te, olvasd már át mégegyszer figyelmesen a számokat amiket írtam...
Bazeg veled társalogni olyan, mintha egy lapos Föld hívőt győzködne a NASA
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
julius75
aktív tag
Nem tudom, mi ketten a párommal 6-7 napra is elmentünk, a két oldaldoboz, egy hátsó 50 literes yamaha, illetve egy nem túl nagy tanktáska volt összesen.
Esőruhák, kaja-víz, defektjavító (kompresszoros(!), abus 1.5-es lánc, nagyobb fotós cucc.....inkább a súllyal volt gondom mint a hellyel.
Ha 800 lett volna a GT felára az akkor valóban soknak tűnik.
4-500-at megér, több már véleményes.
HSM
félisten
Most komolyan ki akarsz oktatni számokból? Konkrétan végigszámoltam fékpadi mérések és az áttételek alapján, melyik motor mit tud. Pl. K3 GSX1000 50km/h-ig még gyengébb is, utána persze már erősebb, ahogy az SV-n elhagytuk a nyomatékcsúcsot, majd amikor az egyes végét, és főleg 100km/h körül, amikor az SV-n már a kettes is fogyóban, a GSXR meg épp csak elérte a nyomatékcsúcsát egyesben....
És akkor én vagyok a lapos föld hívő, LOL, NASA úr....
[ Szerkesztve ]
KoVee84
senior tag
Ültem pár motoron, v2 közül sv-n, ezresen is, vtr sp2-n, tuonon, illetve 3 hónapot kölcsönben volt nálam egy shiver. Sor4-ből volt z750-em, zx6r-em, illetve mentem a 600-1000 sor4 supersport motorok közül mindennel s1000rr kivételével. Könyörgöm ne fotelfizikázzál már és magasztald az alsó középkategóriás mindenes sv650-edet. Ha egy rendeset rajtolsz egy ss 1000 sor4-gyel, az leszedi az arcod. V2-ből egyedül a tuono tud hasonlót, de az meg folyamatosan kerékre áll. Meg merem kockáztatni, hogy a régi gsxf750 jobbat megy 60-ig, mint a kis sv. Ha ez fáj, mert a kommentjeidből az jön le, hogy igen, akkor vegyél egy komolyabb motort, ha meg nem akarsz, akkor próbáld elfogadni.
Ja és kérlek ne gyere azzal, hogy te mentél 1000es gixerrel, mert már tudjuk, sőt mindenkit igen gyakran emlékeztetsz is rá, mert akkor te azt nem rendeltetésszerűen használtad
[ Szerkesztve ]
runner 125
nagyúr
Csak halkan hívnám fel a figyelmedet arra, h megint széllel szembe pisalsz es bohócot csinálsz magadból. Ujra es ujra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
HSM
félisten
Unalmas már mindig ugyanazokat a köröket futni.
Ez volt az eredeti állításom: "Az SV650-en pl. rövid első fokozat van, normális, nem kuplung égetős használatnál simán lendületesebben indul meg alul, mint egy hosszú egyes fokozatú sportos sor4 1000." [link]
Ilyenkor nem tudom, miért jössz ilyenekkel, hogy "Ha egy rendeset rajtolsz"... Persze, így van, normálisan kuplunggal játszva rajtolva nyilván kijön az ezresek erőfölénye, és ez tökéletesen megfér az állításom mellett.
Nekem egyáltalán nem fáj, hogy nagy tempónál erősebb egy ezres, de akár a legtöbb sor4 600 is, ami zavar, hogy gyakran úgy tapasztalom, méltatlanul van fikázva ez a 650-es. (Sokszor az egész 600-as kategória.) Igenis megvan az előnye és létjogosultsága ennek a motorépítési módnak, méretkategóriának is.
(#106881) runner 125: A széllel szemben dolgot realizáltam. Btw, nehéz értelmesen vitázni, ha nem az ember eredeti állítását cáfolják meg, vagy levezetnek valamit fals adatokkal. Ezeket érvelési hibáknak hívják. Mindegy. Elengedtem a témát.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Imádom ezt a topikot Kb. egy évvel ezelőtt jártam itt utoljára, de még mindig ugyanaz megy. Nagy figura vagy te HSM
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
(#106884) Jakab66[hun] válasza Jakab66[hun] (#106874) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Mint hozzá nem értő is jobban megvizsgálva, gyanús hogyújra is volt fújva. Kár érte.
Gipsz Jakab
Burt1793
veterán
Hidd el nekem, a 650esednek azért nagyobb az áttétele egyesben (pl nagyobb a hátsó lánckerék), mert kevesebbet tud a motorja minden fordulatszámon nyomatékban (így teljesítményben is), az áttétel különbség miatt nincs akkora különbség gyorsulásban 60-70ig. A szívómotorok nagyságrendileg állandó nyomatékot tudnak a teljes fordulatszámtartományban, leegyszerűsítve a motorod nyomatéka a lökettérfogattal arányos (nem fordítottan 😃).
Ha lenne értelme, az 1000es gépeken is lenne olyan áttétel, mint a 600asokon, de nincs értelme, annyi erőt már sehogy nem tudsz levinni az útra egy hajtott kerékkel.
[ Szerkesztve ]
KoVee84
senior tag
Te mondod, hogy unalmas?! A hozzászólásaid 3 téma köré épülnek:
1. sv650 kislexikon A-tól Z-ig
2. miert nem kell gixer 1000, amit egyébként már egyszer kipróbáltam és nincs olyan jó, mint az sv-m
3. ABS kisokos, avagy minek ez a szar?!
Egy szupersport 1000 nem kuplungégetősen is hátraküldi a szemgolyóid a kisagyadba, az sv-t pedig nem fikázzuk, hanem veled elléntétben a helyén kezeljük.
runner 125
nagyúr
Pontosan ezért meddő belemenni vele mélyebb beszélgetésekbe, mert már az alap tézise is hibás. Folyton. Arra építi a fotelfizikát, ebből nem enged, önigazolja magát a téves alapokra állított elméletivel, amit persze utána racionális érvekkel véd meg, de ez már a fától az erdőt...
Pszichológia szerint, ha valaki sokszor emleget egy cselekményt, az meg sem történt, vagy csak szeretné h megtörténne.
..én azt az 1000-es GSX-R "hajtást" néztem volna meg... De egyre erősebb a gyanúm az ilyen fasságai után, h maximum álló helyzetben ült rá.
Hisz látszik, fogalma nincs, h mit lehet rajtolni alul is egy 1000-es superbike-kal, kuplungégetés nélkül.
Innentől minden post ami a témaindítója köré épül, csak értelmelten, szokásos flame generálásnak felülő karakteráradat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Jakab66[hun]
senior tag
Ennek igazat adok! SV650-el volt szerencsém menni, elég langyos. 1000-es sportal csak vittek, soha többet nem ülök rá utas ként. Olyan halálfélelmem még sosem volt.
Gipsz Jakab
(#106889) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#106874) üzenetére
runner 125
nagyúr
Azért ez még erősen az első generációs példányok egyike. Sok mindent megélhetett már, fújva is volt, ABS is első generációs, illetve ezen a változó szelep vezérlés váltása is sokkal durvább, mint a 2006 utáni modelleken.
Állítsd be a keresőt, nézd a hazai piacot is, vagy a németet. A sajátomért én Berlinig mentem. Türelem, figyelem és alkalom adtán csapj le.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
HSM
félisten
Igen, valami ilyesmiről van szó.
"Ha lenne értelme, az 1000es gépeken is lenne olyan áttétel, mint a 600asokon"
Amúgy, van motor, amin meg tudták csinálni, hogy normál közlekedésre is paprikás legyen a hangulata a gépnek, pl. az MT09 blokkja/váltója. Igaz, nem ezres, csak 850, de szerencsére nem a szupersport alapot vették ott elő.
(#106886) KoVee84:
1. Az SV650-ről tudok nyilatkozni, mivel olyan motorom van.
2. Soha, sehol nem írtam ilyet.
3. És ilyet sem. Pont ezt próbáltam az ABS témánál is felvetni, hogy talán nem szerencsés ilyen csőlátásúnak lenni, hogy hűdejó meg mindenkinekilyetkellvennimertmindentőlmegvéd, de ugyanakkor azt se mondtam, hogy rossz, próbáltam pro-kontra érveket hozni.
(#106887) runner 125:
"Arra építi a fotelfizikát, ebből nem enged, önigazolja magát a téves alapokra állított elméletivel, amit persze utána racionális érvekkel véd meg"
Téves alapokon nyugvó elméletet mégis hogyan védsz meg racionális érvekkel?
Azért inkább ne menj el pszichológusnak, mindenkinek jobb lesz.
Amúgy nem értem, miért nem egyből azt találod ki, hogy csak a katalógus lapjaira csorgattam a nyálam tesztvezetés helyett? Sőt, lehet valójában SV-m sincs, csak egy szakadt babettával járok.
runner 125
nagyúr
Ezt írtad fent:
"Én azért erre nem tenném a fejem... Az SV650-en pl. rövid első fokozat van, normális, nem kuplung égetős használatnál simán lendületesebben indul meg alul, mint egy hosszú egyes fokozatú sportos sor4 1000."
Szépen csendben már kiverted a biztit nálam itt, de reméltem h nem ugrik rá senki (ezért vissza is fogtam magam csendben), így elsorvadt volna a háttérben, de persze nem így lett.
A lényeg, ez egy hibás megállapítás. Mert nem tudsz ezressel rajtolni és felülsz a placebonak!
Innentől pedig jöttél a racionalitást jelentő számokkal, mérési eredményekkel, h hitelesnek tűnjön az állításod. Amelyek mondjuk az ezredmásodperc erejéig egy padon mindenféle menetszél és össze vissza belőtt ellenállás nélkül igazak is lehetnek.
Tehát h értsd azt a mondatom. Állítasz egy fasságot, majd a fassághoz keresel olyan számokat, amelyek látszólag alátámaszthatják az igazad.
Csak h normális, rutinos pilótával, _aszfalton_ a gyakorlat nem ezt mutatja, jelen esetben egy 72 lovas V2 és egy 180 lovas 1000-es sportot összemérve!
Tudod mi lett volna hiteles gondolat? Ha egy 5-600-as 1 hengeres supermoto vs 1000-es sportmotor 0-30 rajtról beszélgetünk. Noh ott kijön a 60kg mínusz és az 1 henger előnye. Ott bármit csinálhat a superbike, az sm kiugrik. De a te SV-dnél nem!
Írtam erről is, sőt, képet is raktem be. Előtte nap motoroztunk 300km-t, majd másnap elmentem az SV650-ért, amit elhoztam a cimborámnak. Hidd el, hajtottam én mindenhol, próbátlam a rajtot is, de harmat gyenge! Amikor kérdezte a srác, h na milyen, csak szolídan mejegyeztem neki, h tanulni elég, de én konkrétan elaludtam rajta. Nem történt semmi. Rezonál, bólogat, fékerő, nyomáspont nulla és van némi V2 érzés, de maximum ennyi. Az érzés. Ebből építkezel te is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Gaboman
nagyúr
HSM egy àlomvilàgban èl, nem tudom honnan vesz ennyi sz@rsàgot, az èvek alatt kèpezte magàt?Minden esetre jól sikerült neki, elvan a maga kis vilàgàban.SV650, VTR1000, FZS1000, több SM tulajakènt, szàmtalan motor tesztvezetèsèvel a hàtam mögött van nèmi ràlàtàsom melyik motor milyen, bàrmely tartomànyban.Valòs körülmènyek között nem lexikonok, szàmok alapjàn.Egy SV650 kategòriatàrsa a CBF600N, nàla igen, tènyleg nyomatèkkosabb, rugalmasabb kb 120-140-es tempóig.Ezt is tapasztalat nem fotelfizika.De hogy a 650-et hasonlìtani egy 1000 gèphez, lehet az sor4 vagy bàrmi, ès megpròbàlni meggyõzni màsokat arròl hogy a 650 rugalmasabb bàrmely tartomànyban, na ehhez kell kuràzsi.Mèg jò hogy volt mindegyik, ìgy tudom hogy az SV650 addig tart lèpèst a nagyokkal amìg 1-esben kiengeded a kuplungot.Ahogy ìrod is, igen egy nagy cm3 SM pl: KTM SMC 660 ami bõ 50 kg-al könyebb mint egy SV õ valòban rugalmasabb mint a legtöbb motor.De csak is bizonyos tartomànyokon belül.De az nem SV650 kategòria, amikor cimbivel cserèltünk jesszus az SV elromlott, nem megy az egyik henger?Aztàn egy jòl belõtt 150 lovas FZS1000 alul is olyat tol 6.ban 50-rõl a 650 V2 3.-ban nem tud lèpèsttartani, ja ès ez nem dynopad eredmèny, valós szituàciò.Szòval neki nagyon sokat kellene valòs körülmènyek között motorozni, nem elmèlkedni, mert nagyon nincs szinkronban a kettõ.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Geresics
addikt
Szerintem lassan engedjük el a témát...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
hroberto
veterán
Szóval az egyhengeres Supermoto a király. Mindig is tudtam!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Bogyó bá'
nagyúr
Csak az a sz@r hangjuk ne volna.....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
runner 125
nagyúr
..hát, ha most motoros kártyáznánk és éppen ez a kör jönne, te vinnéd a lapjainkat. (Mert nagyjából ennyi értelme volt az eltérő kategóriák ilyen szintű összehasonlítgatásáknak)
Vagyis izé', egy frászt! HSM az SV-vel! Ő vinne mindent, mindig, minden körben!
Valami ilyesmi lenne a mi kis izgalmas kártyajátékunk alapfilozófiája:
"Hüével vitatkozni, olyan mint egy galambbal sakkozni: ledönti a bábukat, rászarik a táblára, aztán boldogan ugrál, hogy ő nyert."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
hroberto
veterán
Ízlés dolga. Én kifejezetten szeretem. Nálam a sor 4 hangja az ami totál kommersz, rosszul vagyok az üvöltő hangjuktól.
runner 125:
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Mentolka
senior tag
Csak hogy ne legyen egysíkú a beszélgetés: nehogy kihagyjátok a SOR2 SOR3 hengeres gépeket!
Szerintem ötvözik a V2 és a SOR4 előnyeit, kevés hátránnyal. És az is lehet, 0-28 km/h gyorsulást is jobban veszik...
zgospel
őstag
Erre csak annyit mondok hogy Yamaha R1 crossplane.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok