Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [kraftxld:] Apróságok amik felcs*szik az ember agyát.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Jack Hunter:] A 300 ezredik kilométer
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mauzes
őstag
Ez amúgy ilyen szabályszerűség, hogy (azonos kategóriákat összehasonlítva) a SUV-ok és társaik jobban ráznak, kevésbé komfortosak? Mert egyrészről azt el tudom képzelni, hogy a magasabb súlypont miatt feszesebbre kell állítani a futóművet, hogy stabil legyen. Másrészről viszont utaztam Lexus RX-ben és Ford Kugában, nekem épp hogy komfortosabbnak tűntek a bukkanóknál, úthibáknál.
Meg a komfortnak van egy másik szintje is, és a kézmagasságba eső csomagtér, de különösen a magasabb üléspozíció szerintem a legtöbb embernek inkább tetszik, mint nem.
humax: Ez azért kezd egy kicsit komolytalan lenni. Most ez komoly, hogy aszerint választasz autót 15 millióért, hogy a cégautóadón megspórolsz-e évi nettó 130 ezret vagy sem? Ez valahogy nincs összhangban az én fejemben.
[ Szerkesztve ]