Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
A beszerzes helye azonos. A gyarto hogy lenne mindig azonos? Egy nemet es egy japan autorol beszelunk, amihez mas alkatreszek kellenek. De megsugom, a BMW-hez a Brembo tarcsa+betet olcsobb, mint az ATE.
De pont a kuplungszett meg a lendkerek pl. ugyan az a gyarto. Egy hurka Honda Jazz -be alig kerul kevesebbe a kuplungszett, mint egy 320D-be? Az kemeny. Az a 6k 3 napi fustolni valo egy dohanyosnak.
Az OEM alkatreszek egyebkent is egy arban mozognak, nincs nagy differencia a top gyari beszallitok kozott.
De eltertunk a lenyegtol. Ez csak par alkatresz, amit kiemeltek. Akkor melyiket olcsobb(joval) fenntartani, Lexus -t vagy a BMW-t? Pont ez utan a cikk utan volt is egy adok-kapok a facebookon a ket marka hasznaloi kozott. A vege az lett, hogy aki Lexust hasznal, azt nem erdekli az alkatresz ar, megtanult vele egyutt elni. Tehat ha az E60 525i fenntartasa evi 1 milla lenne, akkor egy Lexus GS -e 2-3 milla?
tresh: Nalad a pont.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me