Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#127901) MunezXBK válasza Predator2 (#127897) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

1. A valós km-t sosem nézed meg egy appal.

2. 200 mikronig gyári az érték, sőt itthon 300-ig elfogadják. ;)

(#127902) Predator2 válasza MunezXBK (#127901) üzenetére


Predator2
addikt

1. Van benne igazság.
2. A márkakereskedő mondta, hogy 180, így szerinte fényezve volt, sőt...

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#127903) Flashback válasza Qru (#127900) üzenetére


Flashback
addikt

Azért a Hondának a 2.2-es CTDI-je elég jó. Pont pár napja írta be a srác az Accord topikba hogy az övébe már 430e km van és még mindig nagyon jó.

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#127904) MunezXBK válasza Predator2 (#127902) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Kereskedésben dolgozom. ;)

(#127905) Mágus2 válasza Predator2 (#127897) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A motortérben keress repedt vagy törött műanyagokat. Meg volt törve az eleje is, kérdés, hogy mennyire, és milyen minőségben javították, mert az elején a hézagok enyhén szólva is csálék. A bal elején a sárvédő és a géptető közötti rés sokat elárul. :K

[ Szerkesztve ]

(#127906) lenko válasza Predator2 (#127897) üzenetére


lenko
aktív tag

Nem egy megóvott darab... Műszakilag ha rendben is van, a kuplung csere borítékolt hamarosan, fékcsere is ahogy írtad. Nézd meg a linket megéri azt a 200e+ -t.

[renault_megane_limousine_1.5_dci_authentique_plus]

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#127907) Qru válasza Flashback (#127903) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az egy különösen jól sikerült darab, főleg az első generációja. Nem túl erős de nagyon tartós. Szóval nem mind sz@r nyilván, az 1,4 D4D is jó pl. Az az egyetlen dízel amit nem cserélte le a Toyota BMW motorra.

#nincsbennetarcsi

(#127908) footy válasza Qru (#127907) üzenetére


footy
addikt

Az 1.4 D4D-t nem a PSA-tol veszik?

(#127909) Qru válasza footy (#127908) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én úgy tudom az 1,4 D4-D saját az 1,6 D4-D volt PSA amit aztán BMW-re cseréltek.

#nincsbennetarcsi

(#127910) Flashback válasza Qru (#127907) üzenetére


Flashback
addikt

Nem túl erős ez igaz "csak" 140 LE. Cserébe szép nyomatékos.
Bezzeg a Toyota 2.2 D4-D/D-CAT a 177LE-vel bitang erős de annyira is problémás...

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#127911) Predator2 válasza Mágus2 (#127905) üzenetére


Predator2
addikt

(#127905) Mágus2
A Renault topicban azt írják, hogy csak le lett szedve, mikor szerelték, és ilyen gányul rakták vissza.

(#127906) lenko

Otthagytam az autót, bár ha olcsóbban adta volna akkor lehet hajlottam volna rá. Nagyon szép autó amit linkeltél. De nekem első autóm, így minden drágább. Teljesítmény adó stb...
A szívem szakad meg egy ilyen kocsiért, de nekem felesleges is, mert munkába járáson kívül viszonylag keveset lenne használva.

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#127912) lenko válasza Predator2 (#127911) üzenetére


lenko
aktív tag

Amivel többe kerül az kb. minden költséget összevetve 10-15e/év kb.
Aztán te tudod...

Az embereknek fáj az igazság!

(#127913) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Hali!
Opel Omega B '97-es, 2.0 CD, benzin gáz. Kinek van tapasztalata, ajánlása mire figyeljen az ember?

(#127914) Integrale válasza tresh (#127898) üzenetére


Integrale
veterán

Ha dízel, akkor olasz, francia és TDi. :P

"Bad reklám is reklám too"

(#127915) aero. válasza Atomgeszi (#127913) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Elég keményen rohadnak, de az a motor elpusztíthatatlan. A C már jobb abból a szempontból.

(#127916) Buci21 válasza Integrale (#127914) üzenetére


Buci21
addikt

de mi baja a japó dízeleknek? meghibásodnak? sokat esznek?

(#127917) Atomgeszi válasza aero. (#127915) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Azt kifelejtettem, hogy ráadásul automata is. :DDD

(#127918) aero. válasza Atomgeszi (#127917) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

[link]
[link]

Nemrégiben vette az egyik újságíró. C-s, 2.2 benzin automatával, leírja a kezdeti hibákat is.

(#127919) Atomgeszi válasza aero. (#127918) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Hát ez a kettő túl biztató cikk. :D

Igazából csak azért szemezek ezzel a járművel, mert teljesen helyben van(és mivel valószínűleg ingázásra kellene napi 80km-re, ezért a gáz teljesen ésszerű(Persze ezt a melót is csak akkor vállalhatom el, ha van végre egy épkézláb autóm)). Az ember aki árulja kiment osztrákba és ott vett másik új autót , erre már nincs szüksége. Ismerős elmondása alapján már kint libeg a rokon autószerelőnél 2 hónapja az Eladó tábla az autón, és erősen alkuképes. 450-es induló árral. Persze, ha mégegyszer ennyit kell rákölteni akkor már köszi nem. Annyit mondott az ismerős, hogy a hátsó difi fura hangot ad ki, állítólag cserélve lesz. Friss műszakival. Egy szezont futott téli nyári gumi garnitúrával.
Csak nehogy több legyen a lé, mint a hús vagy hogy is mondják. :N

(#127920) aero. válasza Atomgeszi (#127919) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Motorikusan megbízható, igazából a kasztni hamarabb rohad ki alóla, mint hogy mozgásképtelen legyen. Igaz a C már nincs ezzel a motorral. Nekünk A volt ezzel, soha nem kellett rá költeni kopó dolgokon kívül, ez 1998-2000-ben volt, akkor még csak 5 éves volt így még nem rohadt. :D

Radásul jóféle nyomatékos, 2400-nál leadja a 170Nm maximumát szívóbenzin létére.

Ha csak ingára kell és nem termel semmilyen pénzt akkor lehet vakvágányra tenném és néznék mást 500 körül.

[ Szerkesztve ]

(#127921) bandus válasza aero. (#127918) üzenetére


bandus
veterán

a legjobb barátom is ilyet hajt (de 2,5-ös dízellel), nemrég vette át a szüleitől, 200k-ért. a motorban~500k km van, és ez már a második a kaszniban :D szóval tényleg sose kop el.

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#127922) aero. válasza bandus (#127921) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Na ja, az a motor az 525tds-ből van, még az a melyik szeret izzadni a hátsó hengereknél így hamar hengerfejes lesz, ha széthajtják. :)

De elég krúzolós gép és azért a sorhat dízel hangja is ott van. :K

(#127923) Integrale: Már miért ne lenne? A B Faceliftje és C-nek nevezték el. Kód szerint B2, de ezzel soha nem találkozol, csak a C-vel.

[ Szerkesztve ]

(#127923) Integrale válasza aero. (#127920) üzenetére


Integrale
veterán

Nincs C Omega.

"Bad reklám is reklám too"

(#127924) maajsz válasza Buci21 (#127916) üzenetére


maajsz
senior tag

Erre én is kíváncsi lennék, most 04-06 Civic háza táján nézelődök, az 1.6ot preferálom, de 4ajtósba gyér a választék, ugyanakkor van isuzu dízellel, amiről hallottam jókat, de mégsem annyira népszerű.

(#127925) Gergőke88 válasza Integrale (#127923) üzenetére


Gergőke88
addikt

(#127926) Integrale válasza Gergőke88 (#127925) üzenetére


Integrale
veterán

Az, hogy itt is tévesen jelölik, az az ő dolguk. Ez a faceliftelt B Omega, B2 a becses neve. :K

[link]

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#127927) Flashback válasza maajsz (#127924) üzenetére


Flashback
addikt

Fogyasztásban az 1.5 nyerő! Pár éve teszteljük az ismerősökkel az 1.4, 1.5, 1.6-os Hondákat :)
1.5 rekordja 5.2L, olajcsere után.

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#127928) w333 válasza Flashback (#127927) üzenetére


w333
félisten

Ez a 114LE -s 6Gen ? :R

Én is nézegettem őket, de szigorúan csak Sedan -ban ! :K

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#127929) focvis válasza Integrale (#127926) üzenetére


focvis
veterán

+1, az Opel nomenklatúrában nincs Omega C, csak a hahu (+csatolt részei) használja.
Valójában Omega B "major facelift" (jelentős ráncfelvarrás).

[ Szerkesztve ]

(#127930) Qru válasza Flashback (#127910) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen az picit sovány pl a német konkurensekhez mérve cserébe megbízhatóbb is náluk.

mod:

Buci21: Előfordul mind a kettő de konkrét típus/motor nélkül nem általánosítanék azért ennyire.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#127931) Flashback válasza w333 (#127928) üzenetére


Flashback
addikt

- 1.4 városban marha jó. Pályán 130-nál már kicsit hangos. 110 felett erőtlen. De talán ez az egyik legmegbízhatóbb motor. Csepeli Honda bontóba mondták, volt olyan, hogy elszakadt a vezérműszíj. Ráraktak egy másikat és ment tovább. Semmi buherálás a szelepekkel.
- 1.5 már kényelmesebb pályán. Innentől van már váltózó szelep vezérlés is. / Lőerőt nem tudom fejből.
- 1.6 már többet eszik mindenhol, viszont nagyon dinamikus. Nagyon szerettem. / 125LE :U
- 1.6 VTI haladóóós / 160LE :)

Ezek megbízhatósága nem kérdés.

Qru: Viszont akinek kell szépen lehet Chip Tuningolni, de totál felesleges.

[ Szerkesztve ]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#127932) m3tr0 válasza Flashback (#127927) üzenetére


m3tr0
senior tag

Az nem rossz.
1.5 iLS 114 ló, D15Z6.
Nekem ezzel a motorral,3 ajtós változattal 4,8 volt a legjobb.
Vidéken nyáron, melóba és vissza használtam,32 km volt oda-vissza.
De ezeket az 5 liter körüli fogyasztásokat most is tudja, pedig pesten megyek meg pályán.

[ Szerkesztve ]

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#127933) aero. válasza m3tr0 (#127932) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Unokatesómnak volt ezzel angolja és az a motor tényleg egy éhezőművész, már majdnem priuszi értékeket tud, alul gyenge, meg forgatva se egy bakkecske, de a fogyasztás kárpótol. :K

(#127934) Atomgeszi válasza aero. (#127920) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Hát csak nézelődök, ez meg pont itt helyben volt.

Néztem Renault Clio 1.5 dCi -t abból is a 80 lovasat.
Ha megvan az alvázszáma akkor Renault kirendeltségen letudom informálni az autót?
Mivan azzal, ha mondjuk 2002-es évjáratú, és 2010-ben hozták be külföldről, akkor gyakorlatilag a külföldi előéletéről semmit sem tudni? Odatekerték az órát ahova akarták?

(#127935) MunezXBK válasza aero. (#127933) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

A Prius mióta eszik keveset?

Atomgeszi: nem, szerviztörténet. Mindegy hol volt szervizben, ha hivatalos volt. Regisztrálják.

(#127936) m3tr0 válasza aero. (#127933) üzenetére


m3tr0
senior tag

Mondjuk ez sajnos így van, nem eszik viszont nem is megy.
Ha forgatod azért közlekedni lehet vele,mégis csak 114 ló (volt gyárilag) de csodát nem kell várni tőle. Bár a 60 lovas Punto után erősnek éreztem, ma már nem. :D

Amikor gyorsultam vele lacházán haverral, akkor az 5gen 105 lovas Coupejától egy autót kaptam 400 méteren...szóval. :DDD

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#127937) aero. válasza MunezXBK (#127935) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Amióta nem dízelekhez mérjük? :)

MunezXBK: Nyilván, nem is oda való.

[ Szerkesztve ]

(#127938) MunezXBK válasza aero. (#127937) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Városban esetleg, de pályán zabál. ;)

(#127939) Qru válasza Flashback (#127931) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azt a technikát még merném is ésszel tuningolni, de pl pont most szenved egy srác a VAG topikban, megírták a 2.0 TDI-jét 200 ló körülire de nem bírta. Ha mázlija van akkor talán egy felújítással megússza...

mod:

Atomgeszi: Tulajdonosi beleegyezés nélkül elhajtanak a francba nekem ez a tapasztalatom.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#127940) MunezXBK válasza Qru (#127939) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem, franciánál, Fordnál simán kiadják.

Aero: akkor ennyi erővel egy 3.0 V6 TDI se eszik sokat.

[ Szerkesztve ]

(#127941) aero. válasza MunezXBK (#127940) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nem, nem eszik, de benzinesrol van szo, nem tudom hanyszor irjam meg le. 1.4-es Fabiaval meg 1.6-os Megane-nal hasonlitsd.

(#127942) MunezXBK válasza aero. (#127941) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Igen, de valami Priusi szomjazásról írtál, holott az sem állja meg a helyét. ;)

(#127943) Atomgeszi válasza Qru (#127939) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Megpróbálom, elvileg van ismerős a Renaultnál.
Rendszám + alvázszám elég?

1.5 dCi-nél hogyan alakulnak a zsebbenyúlós cserék? Hány ezer km-nél?

(#127944) w333 válasza Atomgeszi (#127943) üzenetére


w333
félisten

1.5 dCi-nél hogyan alakulnak a zsebbenyúlós cserék?

Nagyon mélyre kell nyúlni :D ha diesel akkor 1.9TDi (90 vagy 110LE) :K

De ennyiből szerintem egy G Astra vagy Civic (6Gen) -el is jobban jársz !

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#127945) raczger


raczger
őstag

Bátyám hamarosan autót szeretne venni, nem könnyű a helyzet:
-nagy kombi
-benzines, legalább 2 literes motor (nem kell turbo)
-automata
-az autóra 2.5M lenne
-fogyasztás annyira nem lényeg, évi kb 8k km-re lesz, második családi nyaralós/helyben járkálós autónak

Eddig Audi A6-os hirdetéseket nézett (2004 utánit), de 2.4 V6-ból mobile.de-n is csak multitronic váltós volt, amit sehol nem ajánlanak (felhívott pár váltóval foglalkozó céget, váltófelújítás akár 700k is lehet).

Most mondtam neki a BMW 525i E61-et, tiptronic váltó ha jól tudom vállalható, motorról sem olvastam rossz véleményeket.

Volvo V70 neki belülről annyira nem tetszik neki, Avensis sem, Vectra sem, Accordból a kombi sem. 3-as bmw meg már kicsi lenne, ahogy az Audi A4 is.

Ford mondeo tetszene neki, csak abból itthon egyáltalán nincs automata kombi. Habár az igaz, hogy külföldről való behozatal sincs kizárva, de azért jobb lenne itthon találni.

Esetleg van más ami szóba jöhet szerintetek?

Jelenleg ezt a bmw-t mondtam neki, hogy érdemes lenne megnézni.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#127946) rbalint88 válasza raczger (#127945) üzenetére


rbalint88
addikt

ha nem autóbuzi és nincs egy misije zsebben a felmerülő beszopódásokra, akkor inkább engedjétek el a prémiumvonatot a volvo kivételével, csak az ugye meg nem tetszik. bár nem kombi, hanem busz, a ford s-maxot merem ajánlani. amúgy mi a baj a dízellel? mennyi lenne a helyben járkálós használat és ez mennyire helyben járkálás?

(#127947) raczger válasza rbalint88 (#127946) üzenetére


raczger
őstag

A BMW-nél mik is olyan drágák, hogy olyan komoly tételek lennének?
Egyébként volt egy 2.5 V6 Chrysler Stratusa, valami ismerős szerelője azt mondta neki, hogy fenntartási költségben kb ugyanaz lenne a BMW.

S-Max ahogy írod nem teljesen egy kategória, de abból nincs is hahun automata benzines.

Van már egy dízel citroenje, a km-ek abba mennek. Helyben járkálás pedig 1-5km-eket jelent olykor, arra dízelt semmiképp sem akar venni.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#127948) tboy93 válasza raczger (#127945) üzenetére


tboy93
nagyúr

7gen accord kombi?

(#127949) bitpork válasza tboy93 (#127948) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Olvassámán vissza :DDD :P

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#127950) w333 válasza raczger (#127947) üzenetére


w333
félisten

A BMW-nél mik is olyan drágák, hogy olyan komoly tételek lennének?

Minden ... 1 csavar is ott kezdődik hogy 100 ezer ! :DDD nem véletlenül "ilyen olcsók ezek" mert kb. a kutyának sem kell (brutálisan drága a fenntartása) egy jobb állapotú Octavia is drágább tőle :)

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.