- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Richard! #67798 üzenetére
Kormiról de igen, ezt nem írtam bele a hsz-be.
De legalább gyorsan eléri az üzemi hőfokot.
Jaffa: Sajnos a közlekedés ilyen.
A pótosnak elég nagy a holttere mentségére mondjam. Én csak traktort vezettem vontatmány nélkül (DAF 95 XF) de már abból se láttam semmit hátra.
A tülekedőt meg card le, akkor válts sávot ha az biztonságos. Nekem is nyomhatja a refit meg a dudát ilyenkor akárki...
-
Jaffa75
őstag
ja, meg a nyári gumi fent...
volt vagy 2 fokos a levegő, az aszfalt sem volt forró, de a duda igen, mert nyomtam feszkólevezetésként vagy 20 másodpercig
.
Azt meg sem említem, hogy reggel az utca végén (jobbkezes) balról a Hondás márkatárs füstölgő kerekekkel állt meg a kereszteződés közepén (ha kimegyek telibevág)... Igaz, tegnap az X6-os még a gázt sem vette el...
Ennyit a deffenzív vezetésről /pedig tényleg igyekszem...
/
-
-
Jaffa75
őstag
na, majdnem ottmaradtam reggel az M0-án...
Jó magyar szokás szerint letoltak a belsőből (120-szal mentem) agresszíven, kitettem az indexet , és igyekeztem kimenekülni a középső sávba.
Ez meg nem annyira érdekelte a kamionost a külsőben, és egy halvány mozdulattal rámhúzta a pótost..
.
Balra már nem tudtam menekülni, mert az agresszív kismalac már beért mellém, jobbról meg a pót közeledett, maradt a kétlábas fékezés. Nem tudom 2 hete sikerült volna-e (akkor volt komplett tárcsa/betét csere az autón), de most szerencsére igen, és kb 30cm-rel az orrom előtt húzott el a pót
.
Nem tudom mennyi esélyem lett volna, ha keresztbevágódok, és a mögöttes forgalom is megérkezik gyengén...
Vélhetően elég kevés.
Elmebetegség 2.0
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
barnam_ #67793 üzenetére
Nincs csak az, hogy ezt április végén nem szokványos (nem szokott ilyen hideg lenni). De csak ne panaszkodjak, akik fent ragadtak a Mátrában azoknak sokkal rosszabb.
mod:
Amúgy télen mikor hideg van simán kell 8 km mire eléri a mutató a 90-et (és mint tudjuk akkor még nincs 90 fokon a víz).
-
válasz
szentkuti11 #67784 üzenetére
Biztos nagyobb élményt nyújt egy 155
(#67792) Qru: hát ebben semmi meglepő nincs, nem?
Nekem kell 10 km is télen, hogy bemelegedjen üzemi hőfokra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
máyköl #67787 üzenetére
Igen de helyszíni bírságot kaphatsz már +1 km/h-s gyorshajtásért is (igaz +10%-ig le se szarnak). Nem gyakori mert szerencsére lusták a rendőrök de engem pont nem rég kapcsoltak le így az M35-ön.
Csak a tábla után mérhetnek (a VÉDA amúgy radaros így nem lát el olyan messzire mint egy lézeres mérő).
mod:
To all: Reggel +1 fokban indultam és 6 km alatt állt be 90-re a vízhőfok mutatója úgy, hogy nem ment a fűtés szóval nem vontam el motorhőt.Tisztára mint télen...
-
rbalint88
addikt
Akkor jol emlekeztem. Az a gond, hogy 2-300ezerbol nem fogsz olyat kapni, ami ertekelheto elmenyt fog nyujtani hozza kepest.
Ha egy nullaval tobb van ra es megvan a kello elszantsag, azt mondanam epits valamit, de egyreszt ez draga hobbi a fenntartas szintjen is (egy hetvegen el tud fogyni egy garnitura gumi es fekbetet), plusz a nagy palyakon egy 200 lovas autoval is meg nagyon lassunak tunik minden (hungaroring, slovakiaring). Az olcsobb, kisebb, gyengebb autokkal euroringen, kakucson, szoval a motoros palyakon lehet jot autozni, ott mar jon az adrenalin.
A rugovagassal nem ersz semmit, csak rontasz a helyzeten kb, egy rendes kemenyitett gatlo es kemenyebb rugo a minimum, de erosebb stabilizatort is meghalalja az auto. Fekbol se a tescos betet kell majd, stb stb, szoval ez draga hobbi. Azt javaslom, hogy totalcar trackdayen probald ki valamelyik 159-et (kezi valtost),az egy jo (utcai) futomuvu auto, de meglatod, hogy palyan sapka szart nem er az egesz.
A gokartozas lehet talan alternativa, adrenalin megvan, befektetest nem igenyel, tarolni nem kell, raadasul ossze se torod magad, ha elkottazod. -
pit stop
addikt
válasz
Magnum_ #67789 üzenetére
Nem ehhez a témához, és nem csak hozzád szól a kérdés, de jogilag te hátha tudsz valami okosat.
Környéken 1,5 vagy nagyon szűk kétsávos utcákat építettek (kertváros). Egy utcaszakaszon ehhez viszont még hozzárak pár idióta sorház lakó: merőlegesen áll maga elé, úgy hogy első tengely behajtón árok felett, autó legalább fele meg kilóg az útra. Állandóan lehet kerülgetni, meg álldogálni ha jönnek szembe.
Ilyenekkel lehet valamit kezdeni? Közterület felülgyelet/rendőrség/egyéb?Egyszer arra terelték el a buszt - akkor ki voltak téve várakozni és megállni tilos táblák. Akkor kellett volna bejelentenem, mert ugyan így álltak. De úgy se zavarta őket... (Már nincsenek ott a táblák)
-
Magnum_
nagyúr
válasz
máyköl #67787 üzenetére
410/2007 korm.rendelet 1.sz. melleklete. Linkeltem mar parszor, mentsd el.
Igen, 20km/h -
máyköl
veterán
110 felett nem 15km/h a tűréshatár, hanem 20km/h?
Legalábbis a kalkulátor szerint...
Valamint szerintetek ha a nulláson vagy autópályán ki van téve pár száz méterrel előtte a fix telepített traffi figyelmeztető tábla, akkor ha a táblától érdekes a sebesség vagy még jóval korábbról figyelte? -
tomiii.
aktív tag
válasz
szentkuti11 #67784 üzenetére
Mondjuk a kormányzáson akárminél lehet alakítani nulla forintból, de ide már tényleg elszántság kell, ha maga csinálja az ember, nem a beállításhoz, hanem megérteni, hogy mit-miért úgy kell.. Én most alkottam olyan direkt, pontos kormányzást, hogy még nekem is bele-bele kell korrigálnom folyamatosan, kb gondolatra is működik. Bár tény és való, hogy valahol elbasztam a geometriát, mert oda lett az autó saját kormányzása
Remélem lézerrel beállítható és nem kell szabdalni.
-
szentkuti11
addikt
válasz
barnam_ #67783 üzenetére
Ami elsőre eszembe jutott az olcsó autót pályára témával kapcsolatban, az a 155-ös Alfa. Nyilvánvalóan nem V6-osra vagy Q4-re kell számítani ennyi pénzért, de egy ősöreg, 8 szelepes 1,8 vagy 2,0 TS jó állapotban (egy-két típushibán kívül kimondottan megbízható konstrukció, szerintem), megfelelő olajjal és gyertyaszettel szerintem a legkevesebb pénzből fenntartható „élményautó", mivel nem kell senkinek, filléres hozzá az alkatrész, egy Tipo-futóműhöz hozzányúlni sem nagy kaland, ha nem elég feszes, és az biztos, hogy a kormányzás pontossága messze meghaladja az összes autóét, amit ennyi pénzért meg lehet venni. Plusz jóval merevebb, stabilabb, mint a Swift, és szerintem a váltója sem olyan borzasztó, ha nincs eleve szétkopva.
-
válasz
szabop27 #67777 üzenetére
Én azért a difit sem zárnám ki
(#67780) SLYM: Való igaz, van 200k környékén Swift 1.6 (92 lovas, nem jól emlékeztem), de azért kérdés, mennyi ép lemez van alatta. Átírást itt tudod számolni, tippre olyan 60 körül lehet.
szerk.: valamint az 1.6-ból csak Sedan volt, ami, hát nem a legszebb, pedig volt ilyenünk régen (csak 1.3-al).
-
SLYM
veterán
Pest megyében. Én Fejér megyei vagyok
. Amúgy köszi, elmentem azért, hátha, elég jó árnak tűnik nekem, de kezdeni nem így kezdenék, túl sok macera érted.
hacki87 Valami ilyesmire gondoltam igen, 300-ért van is fent egy a hahun, elmentettem könyvjelzőbe
tomiii. Az az igazság, hogy ha szórakoznék a futóművel, akkor első körben ha gáz, ha nem, én csak a rugókból vágnék le, aztán csókolom. De azt is csak akkor, miután a második alkalom után is azt érzem, hogy óriási móka ez az egész, meg hiányoznak kanyarban a plusz másodpercek.
Aggregátor Jaja ez is fasza, ráadásul ezeket már ilyen 150-180k-ért meg lehet venni. Mennyi egy ilyen 1.6-os Swift átírása minden sarccal együtt? 4 éve vettem utoljára autót
-
brumi1024
veterán
válasz
focvis #67768 üzenetére
Ja nem akartam.
Ez az a bizbasz, itt van tartva, mostanában lusta vagyok letenni. Csak tanulván a VAG topik elfordított képeiből meg akartam előzni a poént, hogy hogy állok oda fel.
10 perce se volt egyébként, hogy láttam az utcán a kis szemetet, villámgyorsan megjárt 3 autót.
-
Qtya123
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #67775 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Speeedfire #67695 üzenetére
Írtam már mi működik.
-
szabop27
tag
Sziasztok!
A kocsim búg, de nem csiga!
Kb. 60 km/h felett kezdődik egy búgó hang, ami a sebesség növelésével erősödik, motortól független, gurulás közben is jelen van. Ha tempós haladás közben jobbra fordulok, a zaj felerősödik, balra kanyarban abbamarad. Én ebből baloldali kerékcsapágyra tippelek. Most jön a kérdés: első vagy hátsó? Kocsit felemeltem, egyik kerék se lötyög, kézzel forgatva nem szorul. Hogyan lehet megfejteni, hogy melyik csapágy a hibás?
-
Kornel
veterán
Ehun egy swift: [link]
Made in hungary. -
Én is arra gondoltam, hogy egy kisautó valószínűleg hamar leforogná magát a célegyenesben.
Viszont Swift-ből annyi mint csepp a tengerben, az 1.6-os 100 lovas meg már mehet is valahogy.Pl. a Kakucsringen jó lenne kenni neki...
(rá is nézek hahu-ra, milyen swiftek vannak amit lehetne tiporni
)
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #67758 üzenetére
az 1.4-es LX Exclusive 3,9M, a fehér 1,25 LX Exclusive 3,5M
6 légzsák, guminyomás. , ködlámpa,automata világítás, eco dinamic csomag, elektromos ablak elöl, ülésmagasság., paraszt klíma, távirányítós központi., sebesség függő központi., RDS,mp3, AUX, USB 4 hangfal, bluetooth, kormányról vezérelhető hifi, telefon, fényezett tükör, kilincs...
Kérdeztem az embert, van még némi okosság az árban és ez ugye az akciós ár.
Jobbra az egy vitara, de volt ott fiat is
én olyan 3,7-ért eltudom képzelni, hogy vihető, mert most az i20 1.0 T-GDI 100 lóval, ugyanilyen tudással 3,7M
Meg tesztautót még olcsóbban is lehet vinni, mondta is az emberem, hogy a tesztautó is eladó lesz ám egyszer -
Kornel
veterán
válasz
Kornel #67758 üzenetére
4,2+metál felárért már ceed is van olyan: [link]
Pont ennyi a megane is, az scross is, illetve a vitara se sokkal olcsóbb.
Ami kicsit lefelé lóg ki, az lesajnált Astra classic IV.
A Rio nyilván olcsóbb, kérdés hogy a fél számmal kisebb méret megéri-e a megspórolt összeget.
(Ezt a kérdést magamnak tettem fel részben)
Mod: szerintem ár érték arányban nem nyerő, 3,5 körül vinném azonnal.
-
kisza25
félisten
Nos, teszt vezettem a kia rio 2017-et, de nem az 1.0 t-gdi-t, hanem az 1.4 MPI-t.
Nekem ugye volt 2011-es kia pro ceed 1.4 -es 5,5 évig (ugyanaz a motor, csak 105 helyett 101 ló és 110 kg-al könnyebb az autó)
Kellemes meglepetés, kicsi a világ, az a fickó volt ott akitől 2006-ban a skodát vettem
Kb 10 másodperc kellett megszokni, ugyanolyan volt vezetni, mint a ceed-et, jók a gázreakciók, jó a váltó, olyan benne ülni, mintha egy kategóriával nagyobb autó lenne.
Érzetre ugyanúgy megy, de nem akartam szétpörgetni, 4000 fölé nem vittem, pedig ott indulna meg, de 240 km volt a járgányban, nem volt szívem jobban meghajtani.
Fék jó, kormány túlszervózott, de azért ad némi visszajelzést, kanyarokban elég stabil.
Külseje is bejövős élőben is, egy ceed mellett állt, a beltere majdnem ugyanakkora, a csomagtartón spóroltak, de így is 325 littyis.
178cm vagyok és kényelmesen befértem magam mögé, a fejtér kicsit szűkösebb, mint az i30-ban és abban a térdeknek is pár centivel több jut (most ugye i30-van abban néztem meg a különbséget.).
Futóműve keményebb, fordulóköre nagyobb, mint az i30-nak, kb olyan, mint a ceed volt, de kicsit jobban csillapította az úthibákat .
Amiben gyengébb a ceednél a belső anyagminőség, mindenhol kopogós műanyagok és ugye a csomagtartó kisebb.
Ezt vezettem, természetesen esett a hó:
-
tomiii.
aktív tag
házon belül. Futómű kelleni fog minden alá, amit csak vennél, ebbe mehet később egy RS turbo motor, fékekkel.
-
Jorus
nagyúr
Pályanapokra bérelsz hozzá trélert 10 ropiért, azt jóvan.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
brumi1024 #67750 üzenetére
persze, mert a bmw motortereket a rókák szeretik
-
-
tomiii.
aktív tag
Egy 30 éves , 100-150 ezres autó alá, egy átlagos futómű (semmi coilover) kerül ennyibe, amivel ellehet pályán gurulgatni.
Bár van ez a véglet is. Embere válogatja, lehetetlen nincs, csak tehetetlen.
-
SLYM
veterán
Sziasztok! Megtetszett az Assetto Corsa-n kormánnyal való bohóckodás, elkapott az érzés, hogy a Hungaroringen vagy a Kakucsringen kellene menjek Time Attack-ot valamikor idén. Erre a célra keresek autót. Nyilván pénzt első körben nem szeretnék rá költeni, tehát ne kerüljön többe a gép 2-300-nál. Olyan típus kellene, amivel ki is tudok menni a pályára lábon, tehát forgalomba lehessen hozni magyar papírokkal. Ha esetleg kérdeznétek miért nem megyek a rendes kocsimmal, hát mert jelenleg 2 dízel van itthon, azokkal nem lenne nagy élmény, se hang, se tempó, meg hát egy normálisabb szett abroncs ára kerül 200-ba rá. Célom nincs, maximum annyi, hogy ha lehetséges nem szeretnék turbós autót erre a célra, sima szívó benzines lenne fasza. Ha esetleg hangja is lenne az igazán király lenne, ha meg még menni is tudna...
-
válasz
Magnum_ #67694 üzenetére
Fél évig itt tanyázott nálunk barátnőm kutyája, addig nem volt gond a nyestekkel, de most pár hónapja engem is betaláltak. Akár Győrben van a kocsi, akár Budakeszin, 5-ből 4-szer tuti megmásszák éjjel.
Körbebástyáztam vizes flakonokkal a kocsit, a motortérbe több helyre is raktam harisnyába kutyaszőrt.. Hatás? Semmi. A nyomokból ítélve hozzá kellett érjen még a flakonhoz is, hogy felmásszon. Tegnapelőtt egy fél diót találtam a motortérben egy zugban, alig tudtam kihalászni. Arról nem is beszélve, hogy tiszta sár a műanyag motorburkolat.
Megpróbálok beszerezni egy ilyen focvis által linkelt illatanyagos riasztót, illetve ha megint jobb idő lesz, akkor csinálok fából egy U formájú, pár centi vastag keretet, amire csirkehálót erősítek és itthon ha leállok a kocsival, akkor betolom elé, a U két szára pedig a kerekek mellett lesz. Csak elölről tud felmászni, a kocsi többi része túl magas neki. Elvileg nem szeret rálépni az ilyen hálóra, meglátjuk. Következő lépés, ha az nem jön be, hogy áramot vezetek a rácsba, azt talán megjegyzi egy életre.
Aztán ha még ez sem lesz elég, akkor meg fogja adni a végső lökést afelé, hogy kutyatulajdonos legyek.
-
válasz
zoo8800 #67737 üzenetére
A tény hogy valami megfutja ezt a távot 2 dolgot bizonyít:
1. vagy kurv@ jól megcsinálták,
2. vagy törődtek vele, mert valljuk be elég kevés gondozásmentes autó éri meg ezt a menetteljesítményt.Megvásárláskor át kell nézni. Persze ha valaki valóban gondozásmentes autót remél, lehet próbálkozni új autóval, de nem egy példa (nem csak náciknál) mutatja, hogy az újakkal is előferdül nem kevés baj.
-
do3om
addikt
válasz
EQMontoya #67725 üzenetére
Nálunk az árokba raktad volna a seggét nem kicsit.
Min. 5 centis hó(az úton összefüggőben), megálltam hogy kinyissam a kaput, kiszállok a kocsi meg jön velem. Gyorsan beugrottam rántanék rá a kézifékre de nem ment, be volt húzva csutkára. A kapun is másodszorra álltam be, elsőre elkezdett csúszni az oszlop felé, hiába álltam meg ment magától, szerencsére 5cm-el előtte megtapadt. -
-
válasz
Speeedfire #67728 üzenetére
Csak az értékére volt kíváncsi, nem rakott be linket, senem árulta nyíltan. Ennyiért nincs alapjuk cseszegetni
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz
Speeedfire #67728 üzenetére
köszkösz
-
Jorus
nagyúr
válasz
EQMontoya #67725 üzenetére
Nekem a Sport Maxx RT2-k vannak fent, szentem ők anyagukból kifolyólag nem szeretik ezt a hideget, mert egyébként durván tapadnak normál körülmények között vizes és száraz úton is (meg persze durván kopnak is). Egyébként finoman megtartott gázzal, nagyobb sebivel vett kanyarban érezhető, hogy lájtosan elkezdi elveszteni a tapadást a gumi, ha tovább szűkíteném, elindulna kifelé - marhajó a kormánymű, minden apró rezdülést, tapadás-változást lehet rajta érezni.
Gázadással meg nem nagyon lehet zavarbahozni az AWD-t, emelkedős utcából való markáns kigyorsításkor sincs gond, végig kontrollálható, kiszámítható, vigyorgós, még a fagyos-taknyos időben gyengélkedő gumikkal sem. -
Speeedfire
félisten
válasz
CoolBoy323 #67727 üzenetére
Az ilyenekkel vigyázz, mert jönnek a nagybetűsök és megizgatnak hátulról. Tapasztalat.
Itt kérdezz rá. -
CoolBoy323
nagyúr
köszönöm szépen a helpet
ha aktuális lesz a vétel, úgyis jövök majd még (júni-júli)
addig el kéne adni az enyémet (Suzuki SX4 1.6 GS 4x4, 2006. 73k km
) Mit érhet? 1.8 milla?
-
Speeedfire
félisten
válasz
CoolBoy323 #67723 üzenetére
Nem, éppenhogycsak bejáratódott az autó.
-
EQMontoya
veterán
Pont azon lepődtem ma meg, hogy egy kanyarkijáratnál rárúgtam a gázra, arra számítva, hogy kicsit kirakom a seggét, és nem csúszott meg a T1R.
Pedig víz is volt, meg hideg is, aztán mégis betapadt rendesen.CoolBoy323: vedd meg nyugodtan, az egy kibaszott tartós technika. Ha rendesen karban volt tartva, még ennyit elmegy. Az én Lexusomban is kb. ennyi van.
-
Jorus
nagyúr
A 3 fokban, szakadó havas esőben úgy csúszik a nyári gumi, mint a takony.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CoolBoy323 #67720 üzenetére
Semennyire. Ha valós a 220k km akkor simán vállalható.
Akksit be tudják mérni de amúgy is cellánként cserélhető.
-
CoolBoy323
nagyúr
Sziasztok!
Mennyire "veszélyes" megvennem egy Lexus CT200h-t (2011-es modell) úgy, hogy 220k km van benne?
Nagyon jó áron tudnám megvenni majd nyáron rokontól...
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #67715 üzenetére
Elég 1 db amstaff is.
-
válasz
Speeedfire #67702 üzenetére
Neki bevált a tabletta, ajánlgatja nekem is.
Ami még eszembe jutott; úgy sejtem, hogy ha egyszer már rászokott/rászoktak a nyest(ek) egy autóra, akkor nem elég a spray / tabletta. Valahogy el kell tüntetni a nyomukat, mert jelölik a területüket, ill. igyekeznek felüljelölni a másik nyest területét.
Erre is láttam már nyestnyom eltüntető sprayt; alternatívája lehet ennek egy vegyszeres motortér-mosás.Az állatvédelmet félretéve, legjobb lenne vmi méreg. Jó tudni ugyanakkor, hogy védett állatok.
@ #67703 tomiii. & #67709 aero.: Ilyenkor megbizonyosodom róla, hogy jó döntés volt nem regisztrálni a fészbúkra.
-
tomiii.
aktív tag
Eladtuk haverék Lagunáját pár napja 50.000ft-ért alufelnikkel, tartalék motorral, mert vettek egy BMW-t, ezzel nem akartak foglalkozni már. Én úgy hirdettem, hogy a motorja kiváló, 350.000km nagy része autópályán került bele, mert Németbe járós autó volt 8 évig. kaszni lakatolva. MINDEN MÁS javításra szorul. Szar futómű, szar fűtés, szar féltengelyek, retkes, szakadt beltér, mert már csak a kutya játszott benne hónapok óta. Minden elem más színű, ajtók nem csukódnak rendesen. Szóval minden szar.
Erre látom az új tulaj új postját:Szép.
u.i: Bár a képek egy ilyen embertől meglepően nagy arányban tartalmazzák az autót. Eszem megáll, amikor egy ülés széle, a bal első lámpa, egy kerék van az összes képen, mindez éjszaka fotózva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Sorozatok
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nintendo Switch 2
- EAFC 25
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó