Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#81515) -secret-


-secret-
Arcképgyáros

Történés:

Na, április 5.-én megkötöttük a gigabites internetet rá 2 napra még semmi. Tudakozó felhív net nem megy mert valami gond van a rendszerben, oké. Egész idáig (máig) speedtesten méregettem ilyen 180-200 megákat. (Hol az 1000?)

Április 21-én jön a futár csomag, nagyon örültem azt hittem végre jön a routerem, kibontom set top box. Ismét hívom az ügyfélszolgálatot, hogy mi ez, hát meg lett kötve nálunk a felvétel opció és ez egy vinyós set top box, egyeztettünk, hogy melyiket küldjem vissza helyette. (Abszolút nem, az ügyintéző volt balf*sz) Rá 2 napra vissza is küldtem.

...

Ma, ugye a szerződés megkötésétől eltelt 33 nap megint hívom a tudakozót reggel 9-kor. Nem megy az automatizált folyamat be kell aktiváltatni a set top boxot egy 06 80-as számon. Hívom beaktiváltatom, közlik, hogy 4 óra legalább az átfutási ideje a folyamatnak amíg átáll a rendszer. Oké, letelt azóta 5 - 5,5 óra hívom az ügyfélszolgálatot, hogy mivan beaktiváltam stb, jön már a routerem?! Ismét visszahívatták velem a 06 80-as számot, hogy mondjam meg nekik, hogy zárják le az aktiválós folyamatot. Most tettem le, elvileg lezárták.

Ma már nem hívom még egyszer az ügyfélszolgálatot de ahj, kezdem unni az egészet.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.