Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Történés:
Na, április 5.-én megkötöttük a gigabites internetet rá 2 napra még semmi. Tudakozó felhív net nem megy mert valami gond van a rendszerben, oké. Egész idáig (máig) speedtesten méregettem ilyen 180-200 megákat. (Hol az 1000?)
Április 21-én jön a futár csomag, nagyon örültem azt hittem végre jön a routerem, kibontom set top box. Ismét hívom az ügyfélszolgálatot, hogy mi ez, hát meg lett kötve nálunk a felvétel opció és ez egy vinyós set top box, egyeztettünk, hogy melyiket küldjem vissza helyette. (Abszolút nem, az ügyintéző volt balf*sz) Rá 2 napra vissza is küldtem.
...
Ma, ugye a szerződés megkötésétől eltelt 33 nap megint hívom a tudakozót reggel 9-kor. Nem megy az automatizált folyamat be kell aktiváltatni a set top boxot egy 06 80-as számon. Hívom beaktiváltatom, közlik, hogy 4 óra legalább az átfutási ideje a folyamatnak amíg átáll a rendszer. Oké, letelt azóta 5 - 5,5 óra hívom az ügyfélszolgálatot, hogy mivan beaktiváltam stb, jön már a routerem?! Ismét visszahívatták velem a 06 80-as számot, hogy mondjam meg nekik, hogy zárják le az aktiválós folyamatot. Most tettem le, elvileg lezárták.
Ma már nem hívom még egyszer az ügyfélszolgálatot de ahj, kezdem unni az egészet.
[ Szerkesztve ]
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.