Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75239) nebulon


nebulon
újonc

Sziasztok!

Az alábbi a történetem:

Vettem 2015.10. hónapban egy LG G4-et, 19 havi törlesztéssel, előfizetés két éves aláírásával. Ezt sajnos augusztus végén Bootloop problémával visszavittem az üzletbe és azt mondták két héten belül a szervíz megjavítja/ill. értesít, hogy mi a helyzet. Eltelt egy hónap, cserekészüléket persze nem kaptam (állítólag egy éve nem adnak már). Most cserejegyet kaptam (se javítani, se cserélni nem tudják a G4-et), de abban az árban, amire levásárolható e jegy, összesen két telefon van, ami épp megközelíti a G4 szintjét. Nekem azok a telefonok, vagy kevesebb specifikációjú telefon nem kell, ráadásul azon a kisker áron, egy 80ezres telefon pl. majdnem duplaáron van feltüntetve! Az előfizetésem csak a G4-es telefon miatt hosszabbítottam meg, amúgy meg lettem volna szerződéshosszabbítás nélkül. Minimum egy hasonló spec. telefonra tartok igényt!

Mit tehetek?
Elállhatok? Ekkor mi a tendencia?
Kérhetek egy S6-ra pl. átszámítást, akár többletköltséggel?
Mondhatom azt, hogy a nekem cserére kínált telefonok nem felelnek meg?
Az eddig befizetett összegekkel mi lesz? A hátralévő összegekkel mi lesz?
Az előfizum nem akarom módosítani, csak a készülékekkel van bajom.
(Az egy hónapos készülék távollét alatt is utaltam a havi összeget)

Tud valaki részletes és tényszerű, helyénvaló, naprakész válaszokat adni ezekkel kapcsolatban?

Előre is köszönöm!

Üdv.

Thomas

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.