Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115201) Winne


Winne
nagyúr

Üdv!

Itt hogy kell érteni az L és XL csomagokat? Mindkettő korlátlan, ha EU-ba és EU-ban beszélek?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#115202) Caranita válasza Winne (#115201) üzenetére


Caranita
aktív tag

Nem, csak az XL 1-3. díjzónába.

L csak belföldön korlátlan és EU-ból magyarországi irányba

(#115203) MadMancs válasza Miska0330 (#115197) üzenetére


MadMancs
veterán

Archer C5 AC1200 nál semmit se kellett. Default beállításokkal ment a VoWifi. Illetve míg telekomos voltam nem találkoztam olyan wifi hálózattal amelyiken nem ment volna, pedig sok szolgáltató több technológiájú ( kábel, mobilnet, ADSL) hálózatán megfordultam.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#115204) Miska0330


Miska0330
tag

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget.
Érdekes a szituáció, mert minden engedélyezve van a routeren. IP Passthrough is be van kapcsolva. A VoWiFi szolgáltatás is engedélyezve van, mert más wi-fi hálózatokon működik.

#MadMancs: Én találkoztam már olyan Telekom VDSL routerrel, amin nem működött.

(#115205) MadMancs válasza Miska0330 (#115204) üzenetére


MadMancs
veterán

Egyébként nem működik vagy nem használja? Mert telefonokon alapértelmezett a 4ag előny mód, azaz csak akkor vált VoWifi re ha úgy érzi jobb mint 4G. Wifi előny módban működik?

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#115206) Winne válasza Caranita (#115202) üzenetére


Winne
nagyúr

Ez tuti? Lakosságinál is így van? :F Mi van akkor ha mondjuk Ausztriából telefonálok Németországba?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#115207) MadMancs válasza Winne (#115206) üzenetére


MadMancs
veterán

Az nemzetközi hívás lesz.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#115208) w751230


w751230
tag

Sziasztok, domino day, a 30 perc az hálózaton belül működik csak?

Köszönöm előre is a választ.

(#115209) btudos válasza MadMancs (#115207) üzenetére


btudos
veterán

Nem, a nemzetközi hívás az csak itthonról külföldre irányra vonatkozik, amint elhagyod az országot, minden a roaming szabályozás alá esik. Ausztriából Németországba az Üzleti Trend L is korlátlan, mert ott EU roaming helyzetben vagy, és az EU-s roaming szabályozás értelmében EU roaming helyzetben az EU tagországait kvázi belföldként kell kezelni.

Winne: A lakossági és az üzleti csomagok tartalma egymástól független, de a fentebb leírt szabályok vonatkoznak a lakossági előfizetésekre is.

[ Szerkesztve ]

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#115210) kali válasza w751230 (#115208) üzenetére


kali
legenda

Szia,

...a díjmentes 30 perc beszélgetést belföldi alapdíjas hálózaton belüli hívásirányba használhatod fel.

Forrás: [link]

[ Szerkesztve ]

(#115211) st3v3np3t3r válasza Miska0330 (#115197) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Szia, semmilyen portot nem kell nyitogatni, az IPSec legyen bekapcsolva és a támogassa a telefon a VoWifi-t.

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#115212) st3v3np3t3r


st3v3np3t3r
veterán

Üdv. A Telekom honlapja megint nincs a helyzet magaslatán. Apámnak volt egy dominós kártyája. Kórházba került egy súlyos betegség miatt. Feltöltöttem a kártyát, utána derült ki, hogy másnap le fog járni az 1év... Szuper. Adategyeztettem a nevemre, meg is jelent a Domino szerződés a Telekom fiókomban. Tegnap megszűntettem a szerződést, mert már sosem lesz rá szükség se nekem, sem apámnak. Vissza akartam igényelni a rajta maradt egyenleget de az oldal ezt írja ezt ki:

Felhívtam az ÜFSZ-t, ott azt mondták, hogy az én nevemen volt a kártya, meg azt mondták, próbáljam meg ma is. Próbáltam, ugyan az. A weboldal azt mondja, mint tegnap.

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#115213) dptrsk válasza st3v3np3t3r (#115212) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha változott a tulajdonos személye, szerintem törvényi szabályozás miatt 30 nap átfutás van, hogy a régi tulaj jelentkezhessen.

Ha nem jelentkezik, akkor változik meg hivatalosan is. Pont az olyan esetek elkerülése a cél, ha elhagytad a kártyát, illetéktelen ne tudja a pénzt visszaigényelni róla.

Továbbá, ha feltöltötted, akkor nem tudod visszakérni az összeget, csak ha lejár a kártya, azaz 2500 és afeletti feltöltés esetén 1 év és 3 hónap türelmi idő után.

(#115214) st3v3np3t3r válasza dptrsk (#115213) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Ez már lassan 2 hónapja lett átiratva,tehát az a 30nap is rég letelt már ...

Azt mondták a T pontban,hogy szerződéd felmondás után is vissza lehet igényelni. Felmondtam, mert nincs rá szükségem. Lebeszélni meg úgysem fogom, 1évet meg nem fogok rá várni.

Meg is szűntették, azt tegnap látta is a 1414-es munkatárs, meg azt is, hogy az én nevemre van iratva a kártya.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#115215) Miska0330 válasza MadMancs (#115205) üzenetére


Miska0330
tag

Annyi van, hogy berakom repülő üzemmódba akkor nem írja ki, hogy WLAN-Call. De van egy Invitel -es előfizetésünk is. Ők adtak egy ZTE HGW -t. Azon működik rendben. Maga a szolgáltatás a Telekom -os mobil előfizetésemen aktív és működik is más Wi-Fi hálózatokon.

(#115216) dptrsk válasza st3v3np3t3r (#115214) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Akkor, ha látják, hogy a neveden van, kérd, hogy vegyenek fel panaszt, amiben kéred a visszautalást TELEFONON.
Ilyen miatt nem kell személyesen bemenni

(#115217) B.i.L


B.i.L
senior tag

Sziasztok! Elnézést,hogy ide is beteszem. :R
Feleségem telefonját / Iphone 11 garanciális cserét eszközöltek,elötte Esimmel használta,elötte fizikai simmel.
Vettünk időközben Multisim kártyát,de megjött a telefon,és a multisim kártyának más száma (0630) is van.A régi szám természetesen él.
Hogyan tudom az új készüléken az Esim szolgálltatást aktíválni? A QR kód már nem működik,újjat kell kérjek?

Horgászni mentem...B.i.L

(#115218) m1lan válasza B.i.L (#115217) üzenetére


m1lan
őstag

Igen, az eSIM QR kódja csak egyszer használható. :K

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

(#115219) KZP válasza B.i.L (#115217) üzenetére


KZP
őstag

A webes felületen lehet új QR kódot "kérni" az eSIM-hez.

(#115220) B.i.L válasza m1lan (#115218) üzenetére


B.i.L
senior tag

Ok :R
KZP : megoldva,weben nem sikerült...
Üfsz : Wanda,és selymes szőke női hang kellett nekem :D

[ Szerkesztve ]

Horgászni mentem...B.i.L

(#115221) Winne válasza btudos (#115209) üzenetére


Winne
nagyúr

Akkor azt mondod, hogy a lakossági L/XL is fizetős, ha Magyarországból Ausztriát hívom, mert akkor az nemzetközi hívás?

Fura a megfogalmazás fent, mert Mo is EU, akkor nem értem miért tesz különbséget.

Lakossági L/XL, csak a multisim a különbség, nem?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#115222) csako válasza Winne (#115221) üzenetére


csako
veterán

Weboldal ("Részletek") szerint:
"Hívások díjai, ha itthon vagy és egy EU-s országba telefonálsz vagy SMS-ezel:
Díjcsomagoddal korlátlanul hívhatod az EU-s országok alapdíjas mobil és vezetékes számait, pl. Németországban élő családtagod vagy ismerősöd ottani mobilszámát."
Én úgy értelemezem, külföldi EU-s számok hívása is mehet korlátlan.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#115223) Winne válasza csako (#115222) üzenetére


Winne
nagyúr

Én is így értelmeztem, azért kérdezem. :)

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#115224) kovacsmi_74 válasza Winne (#115221) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

Az EU-s roaming szabályozás azt jelenti, hogy a tagországokban is a hazai feltételekkel telefonálhatsz, mint idehaza (hazafelé vagy másik tagországba) a méltányos használat szabályainak figyelembevételével.
Az itthonról indított nemzetközi hívást ez viszont nem szabályozza, így az EU másik tagországába indított hívást sem (csak itthonról).
Mindkét tarifacsomaggal, amit csatoltál, azzal viszont itthonról is korlátlanul telefonálhatsz EU-s irányba ("itthonról az EU-ba").

(#115225) herdsman12


herdsman12
őstag

Létezik még figyelmeztető SMS?
Egy Domino kártyám 06.05-ig használható, de semmi figyelmeztetés nem jött eddig.

(#115226) Lackooo84 válasza herdsman12 (#115225) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Az is van, meg hívogatnak orrba-szájba.

The Truth is out there...

(#115228) ubyegon2 válasza herdsman12 (#115225) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Létezik még figyelmeztető SMS?

Sok minden létezik, de ez ne nyugtasson meg! Magyarország a helyszín még mindig. Amúgy egy hete voltam benn ügyintézkedni és rákérdeztem a dologra, mert nekem is kb jövő hó elején jár le egy Domino és azt mondta az ember, hogy a jelenlegi helyzet fenállása miatt a Domino egyeztetések is fel vannak függesztve. Kérdeztem, mennyire biztos ez, mert a honlapon csak a sárga figyelmeztető csík van annál a kártyánál, de semmi használható infót nem kaptam. Mondjuk van benne ráció, hogy ezt halasztják, független az online lehetőségtől.

Most találtam erről ennyit, de ez sem a hivatalos......

Így kezelik a szolgáltatók a kötelező adategyeztetést a koronavírus miatt

"A hatályos jogszabályi előírások értelmében a Domino SIM-kártyák kapcsán évenkénti adategyeztetés szükséges. A koronavírus-helyzetre való tekintettel a Telekom meghosszabbítja a Domino előfizetések adategyeztetési határidejét, az új határidőről az érintett ügyfeleket SMS-ben tájékoztatja a Telekom. A szolgáltató kéri, hogy saját és mások egészségének védelmében az ügyfelek adategyeztetés céljából ne keressék fel a Telekom üzleteket. Amennyiben az ügyfél mégis szeretné az adategyeztetést most elvégezni, egyszerűen és gyorsan megteheti a www.telekom.hu/adategyeztetes oldalon.”

Na szóval azért SMS-t mindenképpen kéne kapnunk az új határidőről!!!

(#115229) B.i.L válasza ubyegon2 (#115228) üzenetére


B.i.L
senior tag

Tavaly : úgy tiltották le a kártyámat,hogy azt sem tudtam merre induljak.
Sms nem volt,fel is töltöttem - a rendelkezésre állási idő ugye,megnőtt +1 évvel.Majd reklamálok,ha időm engedi(persze szolidan,ahogy szoktam)Telekom alkalmazásból lett töltve.Az adategyeztetést megkérdeztem,azt mondták,hogy nem szükséges. :F

Horgászni mentem...B.i.L

(#115230) MadMancs válasza ubyegon2 (#115228) üzenetére


MadMancs
veterán

Hülyeséget beszélt. Nincsenek felfüggesztve, csak kitolva. És ha lehet az online verziót javasolják.

Nálam egy megszüntetésére váró SIM április végén járt volna le. De vírus miatt lett egy kis türelmi idő, kint mindenkinek.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#115231) st3v3np3t3r válasza herdsman12 (#115225) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Szia. A vészhelyzet miatt meg van hosszabbítva az érvényesség,de weboldalon vagy telefonon ugyan úgy meg tudod csinálni az adategyeztetést.

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#115232) btudos válasza Winne (#115221) üzenetére


btudos
veterán

A honlapon világosan le van írva, lakosságival itthonról EU-ba korlátlanul hívsz az L-es csomaggal is, az XL csak a díjmentes MultiSIM-mel több.

Mivel üzleti csomagot linkeltél, azt vettem alapul az előző hozzászólásomban, de a lakossági és az üzleti tarifák tartalma más.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#115233) ubyegon2 válasza B.i.L (#115229) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Tavaly : úgy tiltották le a kártyámat,hogy azt sem tudtam merre induljak.

Hasonló velünk is megesett, online egyeztetés megvolt, párom Germanyba kiutazott, pár nap múlva kártya letiltva. Nem volt egyszerű elintézni, szinte mindenki nyeglén le akart rázni, hogy nem volt akkor adategyeztetés, etc.

Az adategyeztetést megkérdeztem,azt mondták,hogy nem szükséges.

Ezt vedd úgy, hogy senki nem mondta, mert ha gondod lesz úgyis hülyének fognak nézni, ha erre hivatkozol. :K

(#115230) MadMancs

Hülyeséget beszélt. Nincsenek felfüggesztve, csak kitolva.

Szerintem ez csak szemantikai kérdés, gyakorlatilag ugyanaz érvényesül. Egyébként pár érdekes esettől eltekintve én is az online verziót csináltam, amíg elfogadta a rendszer a szig adatait.

(#115234) szaniszlokar


szaniszlokar
aktív tag

Január óta vannak volte képes készülékeink, Telekomos előfizetésekkel. Amióta volte-n telefonálunk csak otthon, akkor gyakran van, hogy megszakad a hívás, szaggatottan lehet hallani a beszélgetést. Mindehol máshol ok volt a telefon. Sokszor bejelentettem a Telekom részére. Mindig az volt, hogy nincs cella hiba. a készülékek is voltak szervizben.Végre kijöttek a Telekomtól méregetni. 500-600 méterre van tőlem a hegyen, közvetlen rálátással a torom, így a térerő maximális. Kiderült, hogy úgy helyezkednek el a cellák, az antennák, hogy a házban 2 cella van. Kettévágja a házat a cellahatár. Amikor telefonálok, akkor handover van állandóan, valószínűleg ez okozza a hangproblémát. 2G alatt nem jelentkezik a probléma.
Írtam tegnap a technikusnak, aki kint volt, hogy hogyan áll az ügy. Azt ígérte, hogy utána kérdez.
Szerintetek hol kellene jeleznem az ügyfélszolgálaton kívül, hogy szeretném, ha egy kicsit mozdítanának a tornyon lévő antennákon, hogy a cellahatár máshová essen? Vagy esélytelen, hogy bármihez is hozzányúljanak? Ha 2G-t használok, akkor ok a telefon, de ha már ott van a volte, akkor szeretném használni, jobb mint a 2G hangminősége.
Köszi

[ Szerkesztve ]

Minden ellenállás hasztalan.

(#115235) sopruk válasza herdsman12 (#115225) üzenetére


sopruk
aktív tag

Nekem épp ma jött az sms, hogy 30-án jár le, töltsek rá pénzt. Szóval csak két nappal előtte... :/

[ Szerkesztve ]

(#115236) herdsman12


herdsman12
őstag

Felsorolás nélkül, köszi mindenkinek a megnyugtatást figyelmeztető SMS ügyben, várok türelmesen, aztán az utolsó pillanatban feltöltöm.
Ha már ennyire ragaszkodik a T az apphoz, akkor megoldhatnák, hogy ott teljes értékűen kezelhető legyen a fiók, vagy akkora a buli a katt vadászat, hogy emiatt kénytelenek vagyunk a weben is akciózni?

(#115237) ubyegon2 válasza sopruk (#115235) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Azért arra figyelj, hogy a pénzfeltöltés lejárta meg az adategyeztetés aktuális ideje nem feltétlenül fedi egymást.

(#115236) herdsman12

Bizony kénytelen vagy weben is meg appban is tájékozódni, mert van amit itt látsz vagy tehetsz meg, van amit meg amott. Ilyen a most említett lejárati idő is. ;)

várok türelmesen, aztán az utolsó pillanatban feltöltöm.

Ez akkor most elírás? Adategyeztetésről van szó nem?

[ Szerkesztve ]

(#115238) sopruk válasza ubyegon2 (#115237) üzenetére


sopruk
aktív tag

Igen, tudom hogy az egy másik időpont. Pénzfeltöltésre értelmeztem a kérdését, de most már én is elbizonytalanodtam, hogy melyikre gondolt a kedves fórumtárs. Így viszont már mindkettőre választ kaphatott... :)

(#115239) hun005a


hun005a
tag

TÜdv Jászfényszaru, Pusztamonostor környékén nincs normális mobilinternet, akadozik az egész rendszer. Esetleg tudható hogy van valami hálózati probléma? Köszönöm

(#115240) fery02 válasza hun005a (#115239) üzenetére


fery02
addikt

Üdv!
Hálózati probléma lehetett, vártuk is a kollégákkal itt a Samsung gyárban a mielőbbi fejleményeket, aztán este fél 10 körül helyreállt minden.

(#115241) St3ven válasza ubyegon2 (#115237) üzenetére


St3ven
addikt

Sehol nem írta, hogy adategyeztetésről lenne szó...

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#115242) Bferibörs


Bferibörs
addikt

Sziasztok, dominó fix,+maraton karit be lehet tenni autó risztóba, működő képes lesz? sms,netet kezelne.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#115243) 4Grider válasza Bferibörs (#115242) üzenetére


4Grider
nagyúr

A legtöbb ilyen eszközben ettől a szolgáltatótól domino sim van.

(#115244) Bferibörs válasza 4Grider (#115243) üzenetére


Bferibörs
addikt

:R

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#115245) ubyegon2 válasza sopruk (#115238) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

&(#115241) St3ven

Most már én sem tudom, melyikről lehetne szó, de annyira egyértelműnek tűnik, hogy az adategyeztetés lehet, mivel az egy éves feltöltési határidőt ugyan már ne várjuk el, hogy kitolják, másrészt az annyira egyszerű multikomplex elvégezhető művelet, hogy mindenki meg tudja csinálni. Az egyeztetést viszont sokan személyesen csináltatták meg, főleg idősebbek. Nyugdíjas korúakra gondolok itt.

Ezt is írta a kolléga, innentől egyértelmű, hogy nem pénzfeltöltésre gondolt:

Ha már ennyire ragaszkodik a T az apphoz, akkor megoldhatnák, hogy ott teljes értékűen kezelhető legyen a fiók,

[ Szerkesztve ]

(#115246) MadMancs válasza ubyegon2 (#115245) üzenetére


MadMancs
veterán

"másrészt az annyira egyszerű multikomplex elvégezhető művelet, hogy mindenki meg tudja csinálni."

Ebben biztos vagy? Mostanában pont ezek a problémák szabadultak el ( pl Voda topic), hogy 3(!) értesítő sms után 90(!) Nap leteltét követően is azért sír hogy szemét szolgáltató offolta véglegesen SIM-et. Nem egy esetről van szó.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#115247) #04535040 válasza MadMancs (#115246) üzenetére


#04535040
törölt tag

Nem azzal van a probléma: míg a telekomnák/telenornál a kikapcsolástól számított 6 hónapig visszaigényelhető a szám, addig a vodánál nem.
Telekomnák/telenornál bemész a boltba és egyedi számot választhatsz, vodánál nem tudok ilyenről.

(#115248) MadMancs válasza #04535040 (#115247) üzenetére


MadMancs
veterán

Ebben sajnos igazad van.
De itt az egyszerű műveletről volt szó hogy mindenkinek sikerül, hát nem igazán. :DDD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#115249) ubyegon2 válasza MadMancs (#115248) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Nem értem, hogy mit keres itt a Voda probléma, én Telekomról beszéltem és ha a 70+-os nyugdíjas könnyűszerrel tölti fel a Dominóját vagy mi a tesómmal kb fél perc alatt neki, akkor ja, azt mondom, hogy egyszerű. Ettől még írhatjátok, hogy nem az, csak ugye a tények ezt mondják. Az adategyeztetés meg bizonyos lakcím összetételekkel meg maga a rémálom, napokat szenvedtem anno és még a sikeresnek mondott egyeztetés után is le lett tiltva a kártya külföldön.....szóval nekem aztán mondhattok bármit. ;]

Soroljuk fel ide a Digi, Telenor, O2 meg még pár szolgáltatónál tapasztalt nehézségeket is vagy elég csak a Telekomnál maradnunk?

[ Szerkesztve ]

(#115250) MadMancs válasza ubyegon2 (#115249) üzenetére


MadMancs
veterán

Csak annyiban került ide hogy, írtad olyan könnyű hogy mindenki meg tudja csinálni. Hát ez nem igaz. Egyik szolgáltatónál se kell hozzá diploma, mégse mindenkinek jön össze :C

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.