Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#114801) lge73x


lge73x
tag

Kb. 1 hete a webes önkiszolgáló felületen, a testreszabás fülön csak egy nagy sárga keretben: "A SZOLGÁLTATÁSOK TESTRESZABÁSA NEM ELÉRHETŐ
Kérjük, próbáld meg később!"
Másnál is ez a szitu, vagy csak nálam ragadt be valami?

(#114802) polonic válasza lge73x (#114801) üzenetére


polonic
félisten

Igen, itt is.

[ Szerkesztve ]

(#114803) MadMancs válasza lge73x (#114801) üzenetére


MadMancs
veterán

Nálam működik

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#114804) polonic válasza MadMancs (#114803) üzenetére


polonic
félisten

Weboldalon nem.

(#114805) lge73x válasza polonic (#114804) üzenetére


lge73x
tag

köszi mindenkinek a választ, tehát webes másnál is sz@r, alkalmazásban nekem is OK!

(#114806) MadMancs válasza polonic (#114804) üzenetére


MadMancs
veterán

De De 🤷

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#114807) kalanchoe


kalanchoe
senior tag

Van raktáron iPhone 7. :C SE még nincs.

(#114808) radi8tor válasza kalanchoe (#114807) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Még nem végeztek a 8-asok átmatricázásával. ;]

⭐ Stella

(#114809) MadMancs válasza radi8tor (#114808) üzenetére


MadMancs
veterán

Jéé, nem is láttam PH appban még piros nevet. Pedig jópár topicban aktív vagyok. :DDD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#114810) BBke válasza kalanchoe (#114807) üzenetére


BBke
tag

SE délelött volt, már elfogyott :W

(#114811) tomy86


tomy86
addikt

Sziasztok!
Valakinek sikerült a Domino online adategyeztetés mostanában? A személyi igazolványom számát nem fogadta el (eddig ugyanezzel nem volt gondja) a rendszer. Jogosítvány száma már tetszett neki. A végén azt írja, hogy sikeres adategyeztetés, de visszaigazoló sms nem jön. Telekom fiókba belépve azt írja, hogy adategyeztetés határideje 2020.05.06. Mintha semmi nem történt volna. Arról nem is beszélve, hogy a lakcímkártyámon Arany János út van, de azt nem tudom beírni, mert automatikusan javítja utcára, mert a Telekom rendszere csak azt ismeri a kerületben. Két számnál is ugyanez a helyzet.

(#114812) gyuromoj válasza tomy86 (#114811) üzenetére


gyuromoj
veterán

Én szerdán és csütörtökön is csináltam és mind a kettőnél rendben volt. Jött SMS is róla, meg a honlap is sikeresnek írta.
Személyivel se volt gondja, csak tavaly. De akkor útlevéllel ment.

[ Szerkesztve ]

PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.

(#114813) lacib válasza lge73x (#114805) üzenetére


lacib
tag

Az appban van 10 GB plussz, a weboldalon nincs. Most akkor mi a helyzet? :((

Nokia1611- Nokia3330- Sie Me45- Sie M65- SE C702- ZTE Blade- ZTE GrandXIn-Huawei G620s-Lumia 735-Xiaomi RN4

(#114814) MadMancs válasza lacib (#114813) üzenetére


MadMancs
veterán

Akkor rendeld meg Telekom alkalmazásban. Egyébként ki is van emelve hogy csak ott elérhető.

Ha meg arra gondolsz hogy adatkeretet nem mutatja weben, a csak appban elérhető akciókat nem szokta.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#114815) tomy86 válasza gyuromoj (#114812) üzenetére


tomy86
addikt

Köszönöm a választ. Az egyik számot kétszer is próbáltam. De azóta sem jött semmi visszaigazolás. Pár nap múlva ismét megpróbálom. Azt meg megtartom magamnak, hogy mit gondolok erről az értelmetlen egyeztetésről, mert ez nem a szolgáltató találmánya. :(((

(#114816) kovacsmi_74 válasza tomy86 (#114815) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

Pár hete 4 számra egyeztettem. Jó pár óra múlva jöttek csak meg az sms-ek, illetve addig a fiókban sem mutatta még helyesen az új határidőket.

(#114817) kali válasza tomy86 (#114811) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Az elmúlt két hétben két SIM kártyára is megcsináltam, nem volt gond.

(#114818) Indiant válasza MadMancs (#114800) üzenetére


Indiant
addikt

Köszi! Nekem az appban nincs 2gb. (de az 1-nél sem látom az akciót)

(#114819) tibor23 válasza tomy86 (#114815) üzenetére


tibor23
senior tag

A feleségem adatait sem fogadja el a rohadt rendszerük, pedig minden rendben van vele, és tavaly volt bent náluk valamit intézni. Az enyémet szerencsére elfogadja. Ha új személyid van és azzal még nem voltál bent személyesen náluk, akkor azt kiköpi a rendszerük.
Viszont most elnapolták határozatlan időre az adategyeztetést a vírus miatt - NEM ÉRDEKES?

(#114820) Marci112233 válasza tibor23 (#114819) üzenetére


Marci112233
őstag

Én még januárban egyeztettem, de akkor nálam sem fogadta el a személyi számot, és igaz hogy új személyim volt pár hónapja, de azt is el kellett volna fogadnia elvileg. Nekem is a jogsi az amit elfogadott a rendszer. Majd később egy ismerős azt mondta, hogy a személyi szám megadása után a születési helyet is be kel írni, tehát a szám után egy sorba. Nem próbáltam ki, mert ugye nekem sikeres volt az egyeztetés a jogsival.

Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

(#114821) tomy86 válasza tibor23 (#114819) üzenetére


tomy86
addikt

Nem új a személyi (tavaly is ezzel egyeztettem). De fél órája próbáltam újra és most elfogadta a személyi igazolvány számot is. Copy-paste módszerrel írtam, úgyhogy korábban is ugyanazt írtam be. A visszaigazoló sms is megjött kb. 1-2 perc alatt mindkét kártyára. Mindenkinek köszönöm a válaszokat.

(#114822) kali válasza tibor23 (#114819) üzenetére


kali
legenda

Azt nézve, hogy az előfizetők mérvadó hányada személyesen akar intézni mindent, még ha van is rá másmilyen lehetőség, nem is annyira érdekes.

(#114823) viktorhu válasza enginev3.0 (#114798) üzenetére


viktorhu
veterán

Ez még mindig egy speedtest-es mérés, nem egy valós ping teszt.

(#114824) norbertoth


norbertoth
senior tag

Sziasztok!

van két előfizetésünk, az egyik most 17-én fog lejárni, a másik júni 6-án. Szerintetek ha most váltanék lejjebb, (tudom nem lehet hűségidő lejártáig mert kötbérköteles) akkor mennyi lenne a kötbér? Egyéb szankcióval járna ez? Készülék törlesztő már nincs még hónapokkal ezelőtt végtörlesztettem, a záró egyenleg az 0ft.
azért is agyalok ezen mert elegem van hogy a régi 2017-es díjcsomagért annyit fizetek amiért most olcsóbban még többet kapnék és hátha ez a “kis” idő már nem lenne vészes kötbér szempontjából, bár ha van egyéb szankciója akkor felejtős.

közben rájöttem nem éri meg, majd ha lejárt.

[ Szerkesztve ]

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#114825) MadMancs válasza norbertoth (#114824) üzenetére


MadMancs
veterán

Váltás online. . Ha kötbér köteles a váltás írja. Ha nem akkor nem.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#114826) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Lányok/Fiúk?

A Pick Pack pontos nyomkövetés még mindig így működik?
PC00000014 + rendelés szám?

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#114827) dptrsk válasza Vangelis (#114826) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

[link]

0000001487 + rendelésszám

(#114828) radi8tor válasza Vangelis (#114826) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nekem nem is engedett PickPack Pontra küldeni rendelést. Csak címet adhattam meg.

⭐ Stella

(#114829) BBke válasza radi8tor (#114828) üzenetére


BBke
tag

Ha otthoni szolgáltatáshoz rendelted, akkor csak a telepítési címre szállítják ki. Munkahelyre, egyébre, pickpack pontra nem.

(#114830) radi8tor válasza BBke (#114829) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nincs otthonim. De nem gond csak meglepett hogy nem lehet másfajta szállítási módot kérni csak címre.

⭐ Stella

(#114831) #76289792


#76289792
törölt tag

Sziasztok!

Van aki esetleg Telekomnál dolgozik és ért az előfizukhoz?
Csak pár kérdésem lenne :R

(#114832) BBke válasza #76289792 (#114831) üzenetére


BBke
tag

1414 Vanda szívesen válaszol :DD

[ Szerkesztve ]

(#114833) btudos válasza #76289792 (#114831) üzenetére


btudos
veterán

Ha leírod, mit szeretnél tudni, lehet, hogy tudunk segíteni, és másnak is hasznos lehet a kérdésed. ;)

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#114834) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Chat-en is vannak értelmesek.
Első ügyintéző nem tudott megcsinálni egy címátírást.
kiléptem a fenébe...
A következő 3 perc alatt megoldotta.... érdekes.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#114835) #76289792 válasza btudos (#114833) üzenetére


#76289792
törölt tag

Rendben!

Magenta1-esként akkor is tudok igénybevenni készülékkedvezményt, amikor újra aláírom a hűséget? Öt számból ez négynél esedékes, illetve tv, telefon szolgáltatásnál.

Vangelis,
Chat-en utána lehet kérdezni az előfizunak? Van valamilyen azonosítás?

[ Szerkesztve ]

(#114836) nord_ válasza #76289792 (#114835) üzenetére


nord_
veterán

Igen, de a kedvezmény mértéke kisebb lesz. A pontos összeget az ügyintéző fogja megmondani.

(#114837) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

Vicces ez a "kedvezményesdi". Büszkén írták hogy Telekom mobil kedvezmény 15%-ot kapok a készülék árából, aztán oda van írva hogy maximum 12100 Ft készülékkedvezmény.

⭐ Stella

(#114838) btudos válasza radi8tor (#114837) üzenetére


btudos
veterán

A Telekom mobil kedvezmény a díjcsomagra vonatkozik abban az esetben, ha az adott folyószámlán legalább 2 előfizetés van, és nem érvényesül Magenta1 kedvezmény, nincs köze a készülékhez.

#114835:
Az elérhető készülékkedvezmény teljes összegét minden esetben a hűségbe vonható szolgáltatások teljes képe mutatja meg, ami előfizetőnként eltér, ezért pontos, rád vonatkozó tájékoztatást csak az ügyfélszolgálati csatornákon kaphatsz, de már egyetlen határozatlan idejű szerződéssel rendelkező szolgáltatás is elég ahhoz, hogy jogosult legyél készülékkedvezményre, de az nyilván kisebb lesz, mintha egyszerre több szolgáltatásra kötnél hűséget.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#114839) Vangelis válasza #76289792 (#114835) üzenetére


Vangelis
nagyúr

SMS-ben azonosítanak.
Már ha normális ügyintézőt fogsz ki.

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#114840) radi8tor válasza btudos (#114838) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

:R

⭐ Stella

(#114841) #76289792


#76289792
törölt tag

Köszönöm a válaszokat!

(#114842) Nikaré


Nikaré
őstag

Sziasztok!
Ezt dobja fel az app amikor szeretném a 100 percet aktiválni.

"Nincs bekapcsolt szolgáltatás ezen az előfizetésen"

Mi ez?
Hiba az applikációban?

[ Szerkesztve ]

(#114843) dptrsk válasza Nikaré (#114842) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Milyen csomag mellé?

(#114844) Nikaré válasza dptrsk (#114843) üzenetére


Nikaré
őstag

Domino

(#114845) zsoltzsolt


zsoltzsolt
addikt

A telefon egy Nokia 9 PureView, dual sim.Ha bejön egy hívás, akkor azt jelzi a hívónak, hogy nem vagyok elérhető
Átirányítás be van kapcsolva a +36309876543-ra mindkét sim kártyán. A VoLte is aktív, lehet az kavar be? Hogyan tudnám kikapcsolni? Csak ügyfélszolgálat vagy van sms kód erre?
Köszönöm előre is a javaslatokat

(#114846) dptrsk válasza Nikaré (#114844) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Adategyeztetés nem járt le?
Nekem sikerült egy kb. 3 hete adategyeztetett kártyára bekapcsolni most.

(#114847) dptrsk válasza zsoltzsolt (#114845) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

1414-re a -4GHANG kódot próbáld meg, ha nem megy, akkor ügyfélszolgálat.

(#114848) zsoltzsolt válasza dptrsk (#114847) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Köszi!

(#114849) kalanchoe


kalanchoe
senior tag

Sziasztok! Lenne két kérdésem. Wifi hívást lehet SMS-ben vagy chaten aktiválni? +10 GB most is aktiválható, vagy már nem?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.