Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#114051) Beca1990 válasza st3v3np3t3r (#114045) üzenetére


Beca1990
senior tag

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#114052) FrankMonzano válasza szalai112 (#114049) üzenetére


FrankMonzano
őstag

A Telekom ügyfélszolgálat szerint ingyenes, de nem volt túl meggyőző a hölgy... A következő linken is azt írja, nézd meg: [link]

[ Szerkesztve ]

(#114053) kchris78 válasza st3v3np3t3r (#113987) üzenetére


kchris78
veterán

mondjuk azt nem ertem hogy mik ezek a halozatsemlegessegi szabalyok. MERT a p2p az nem egy multi nem egy app hanem egy szabvany, gyarto fuggetlen... Ebben az esetben hogy lehet az hogy a youtubeot pl kiemelik bizonyos csomagokban es nem tekeri a szamlalot (vagy a FB).. halozatsemlegesen. ez nekem ellentmondasos. (nem mintha nem gondolnam ugy hogy most nem annak van az ideje hogy mobilneten p2pzzen az ember)

(#114054) btudos válasza FrankMonzano (#114047) üzenetére


btudos
veterán

Havidíjas (előfizetéses) hívószám átirányítása Telekom hálózaton belül ingyenes. Ha a privát számod nem Domino-s, akkor nem kerül semmibe az átirányítás.

[ Szerkesztve ]

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#114055) FrankMonzano válasza btudos (#114054) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Köszönöm! Tehát nem csak, ha foglalt, nem elérhető, stb-re kattintok, hanem, ha minden hívást átirányítok, akkor is? A privát is és a céges is előfizetéses.

[ Szerkesztve ]

(#114056) btudos válasza FrankMonzano (#114055) üzenetére


btudos
veterán

Pontosan, nem kell fizetned az átirányított hívásokért, amíg mindkét hívószám Telekomos.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#114057) FrankMonzano válasza btudos (#114056) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Köszönöm a segítséget!

(#114058) zaskar válasza btudos (#114056) üzenetére


zaskar
senior tag

Akkor ez most csak két Telekomos, előfizetéses kártya között díjmentes? Én néha a havidíjas hívószámomra érkező hívásokat szoktam egy Dominó kártyára átirányítani. Ebben az esetben mi a helyzet?

(#114059) Tompika777 válasza zaskar (#114058) üzenetére


Tompika777
senior tag

Előfizetésesről is díjmentesen irányíthatod át dominóra

(#114060) prozodus válasza zaskar (#114058) üzenetére


prozodus
őstag

Az a lényeg, amiről átirányítod. Ha az előfizu, akkor ingyen. De csak hálózaton belül! A dominóról fizetsz -mképpen. Régen elég drága is volt, most mintha már olcsóbb lenne.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#114061) zaskar válasza prozodus (#114060) üzenetére


zaskar
senior tag

Köszönöm mindkettőtöknek, igen, minden esetben az előfizetésesről irányítom át Dominóra. Mondjuk nagy jelentősége nincs, mert egyrészt viszonylag ritkán teszem, másrészt meg nem beszélek túl sokat. Tehát ha esetleg nem lenne díjmentes, akkor se kéne komoly összeget fizetnem ezért😊

(#114062) pamesz


pamesz
tag

Sziasztok! Az imént vettem észre, hogy holnaptól durván megemelkedik minden ára az alap árlista szerint. Most gyorsan leadtam egy igényt magenta1 csomagra, laptop vásárlással. Ha holnap életbe lép az emelés, adhatják drágábban? Vagy a mai leütött ár a mérvadó? Küldtek róla szépen e-mailt is, abban még a jelenlegi ár látható.

(#114063) Beca1990 válasza pamesz (#114062) üzenetére


Beca1990
senior tag

hol találtad az infót?

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#114064) pamesz válasza Beca1990 (#114063) üzenetére


pamesz
tag

Beírtam az oldal saját keresőjébe, hogy alap árlista, majd azt letöltve szembesültem vele. Holnaptól érvényes. Lehet bakiztak, hogy hamarabb feltöltötték, nemtudom. De ott minden ára magasabb a mostaninál, valószínűleg a magas euró miatt.

(#114065) hangyász2 válasza pamesz (#114064) üzenetére


hangyász2
aktív tag

A minden azért biztos túlzás, én hármat ismertem, azok nem emelkedtek, ettől persze a többség még feljebb mehetett.
[link]

(#114066) atees válasza hangyász2 (#114065) üzenetére


atees
őstag

ugyanez, amiket én néztem 3-4 dolog nem emelkedik

Aláírás (nem kötelező megadni) :)

(#114067) pamesz válasza atees (#114066) üzenetére


pamesz
tag

Én a laptopokat nézem napok óta, azok megemelkednek. Pár hete már volt egy áremelés, most újra, így le is csaptam az egyik kiszemeltre. Az a kérdés megkapom-e ezen az áron, vagy csak magasabbon? Azt írták az emailben, hogy az árak visszavonásig érvényesek. Tehát akármikor visszavonhatják... Az emailben még a mai árak vannak. Kíváncsi leszek.

(#114068) Timeola válasza pamesz (#114067) üzenetére


Timeola
aktív tag

Meg tudom erősíteni.. igaz nem Tkom, hanem pl. az S20 alapárát emelték az Ediginél és a SE storeban 324900-ról 339990-re :U. Ma emelkedett egyébként...

[ Szerkesztve ]

(#114069) MadMancs válasza pamesz (#114067) üzenetére


MadMancs
veterán

Igazából jogul lenne a holnapi emelt áron adni, hisz szerződés még nem jött létre, te csak ajánlatot tettel a vásárlásra. A szerződés akkor jön létre jogilag ha átadják kiszállításra ( és elkészül a szerződés. ) De általában nem szokták ilyenen szőrözni.
Nem Telekom hanem euronics, 1 hónapja 2 rendelésem volt, első hűtő + mosógép második porszívó. Mindkettőnél a rendelés leadása és a rendelés elfogadása között történt nem is kevés áremelkedés ( akció vége) de végül a fizetendő a rendelés leadasakori ár volt.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#114070) blackmajesty válasza btudos (#114056) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

Ha pontosabbak akarunk lenni, akkor a lakossági havidíjas számokról díjmentes Telekom mobil hálózatba az átirányítás. Minden flottás és üzleti csomagról díjköteles, akár flottán/cégen belülre is!

(#114071) FrankMonzano válasza blackmajesty (#114070) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Nekem az egyik kártyám flottás szerintem (a céges, vagyis gondolom, hogy az), a másik meg lakossági. Tehát ha a privátot a flottásra irányítom át, akkor fizetnem kell érte?

[ Szerkesztve ]

(#114072) lacib válasza FrankMonzano (#114071) üzenetére


lacib
tag

Szia. Nekem is így van. Nem kell fizetni, ha mindkettő Telekomos.
Én sem akartam 2 telefont hordani és a saját (privát) számomat átirányitottam a cégesre. Én nem fizetek érte, a cégtől nem hisztiztek az elmúlt 2 év alatt. :)

Nokia1611- Nokia3330- Sie Me45- Sie M65- SE C702- ZTE Blade- ZTE GrandXIn-Huawei G620s-Lumia 735-Xiaomi RN4

(#114073) nord_ válasza lacib (#114072) üzenetére


nord_
veterán

Miért is hisztiztek volna? Blackmajesty érthetően leírta, hogy lakossági számokról díjmentes az átirányítás...

(#114074) btudos válasza FrankMonzano (#114071) üzenetére


btudos
veterán

Nem, a privát számod havidíjas lakossági előfizetés, arról bármilyen Telekomos hívószámra díjmentes az átirányítás.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#114075) Mikeee89


Mikeee89
senior tag

Sziasztok. Reggel 10 óta b.a.z. megyében nem működik vagy akadozik a mobiltelefonàlás, mobilnet, vezetèkes telefon és vezetékes internet. Országos vagy helyi hiba lehet? Más is tapasztalt hibàt ma dèlelőtt?

(#114076) kory24 válasza Mikeee89 (#114075) üzenetére


kory24
őstag

Miskolcon mobilnettel semmi gond

(#114077) Mikeee89 válasza kory24 (#114076) üzenetére


Mikeee89
senior tag

Én 80 km-re lakom Miskolctól, akkor valami helyi hiba lehet.

(#114079) pamesz válasza MadMancs (#114069) üzenetére


pamesz
tag

Az előbb hívott az ügyintézős emberke, ő már a magasabb árral mondta nekem a készülék árát. Szóltam neki, hogy én tegnap még az alacsonyabbról kaptam az e-mailt, erre az volt a válasza, hogy nem érti miért, ugyanis az árak április 1-vel változtak meg. Viszont baromi rendes volt, kérdezte nekem milyen ár szerepelt a levélben, kiszámolta a különbözetet, így azt majd a jövőben jóváírják a számlámom. Korrektek voltak. Így magassabb áron kaptam meg, viszont összességében ugyanannyiért mint az áramelés előtt. Jár a taps a Telekomnak! :C

(#114080) Mikeee89


Mikeee89
senior tag

Délután 2 óra után már helyreállt a telefon és internet mind mobil, mind vezetékesen.

(#114082) Orias válasza #49155328 (#114007) üzenetére


Orias
csendes tag

Most írta az ügyintéző a Facebook-on,hogy törlik a megrendelést és visszafizetik pénzt.

(#114083) MadMancs válasza Orias (#114082) üzenetére


MadMancs
veterán

Ilyenkor azt nem értem miért nem tudják simán törölni a megrendelést és egyből indítani egy újat ugyanabban a konstrukcióban.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#114084) Orias válasza MadMancs (#114083) üzenetére


Orias
csendes tag

Ezt én sem értem.Kb.1 hete tudtak a beragadt rendelésről.Ezek szerint érdemes a Facebook-on reklamálni.2 nap alatt elintézte az ügyintéző.

(#114085) mjani1172 válasza Timeola (#114040) üzenetére


mjani1172
addikt

Van erről írásod?

Bevallom én is vettem egy ilyet, kifizettem egy összegben, 50.000 +10.000 számlaelőleg,most hozta a futár, utána jöttek a szerződések meg kiegészítések, és szó nincs lemondásról.

Készülékvásárlási kedvezmény összege (bruttó Ft): 3300
Készülék típus: Huawei Nova 5T DS 6+128GB, kék

Alatta két sorral:
Igénybevett készülékvásárlási kedvezmény összege (Ft): 69900
Eszköz kedvezményes vételára: 119900

Ráadásul mikor aláírtam akkor az online kedvezmény volt 69900, nem a készülékvásárlási.

Ez az egész rohadt zavaros, nem értem hogy egyáltalán hogy lehet utólag kiküldeni teljesen más adatokat feltételeket, és hogy működhet így egy cég.

[ Szerkesztve ]

(#114086) Timeola válasza mjani1172 (#114085) üzenetére


Timeola
aktív tag

114033 hsz-ben már írtam erről. Hangyász2 beszélt velük, többször is. Ránk vonatkozik a 10 hó után lemondható dolog.. szerződésben nem látható, ezt jelzik is a honlapon. Azokra nem, akik igénybe vettek más szolgáltatást ezzel együtt pl. tv, vezetékes teló.

(#114087) hangyász2 válasza mjani1172 (#114085) üzenetére


hangyász2
aktív tag

Leírták a honlapon világosan, hogy a rendszerük nem tudja kezelni az akciót. Viszont kötelező érvényű ajánlat az ilyen. És még tegnap is kint volt.

Egyébként tényleg nem tudom én se, hogy tudnak így működni, de ez mindig is így volt. Velem minden egyes változtatásnál történik valami rendkívüli. Most erre épp nagyobb kedvezményt állítottak be, de kivételesen maguktól kiszúrták pár nap után.

Tényleg mintha a T-Systems kertészkedéssel foglalkozna kb.

[ Szerkesztve ]

(#114088) mjani1172 válasza Timeola (#114086) üzenetére


mjani1172
addikt

Tudom, olvastam,végig.itt is és máshol is.
De a mai világban élek és nagyon más az hogy mit mondott valaki valakinek, meg egy multicég szerződése.
Szerinted, ha nem tudom lemondani és kiröhögnek nagyképűen, (t-mobile-nál ez az alap) lobogtatva a szerződést, akkor ha azt mondom nekik, hogy Timeola pedig máshogy tudta, megremeg a térdük?
Szerintem ezt nem kell elmagyarázni.

[ Szerkesztve ]

(#114089) mjani1172 válasza hangyász2 (#114087) üzenetére


mjani1172
addikt

Én ezt elhiszem és bízok is benne, de azért készülök a csatára 10 hónap múlva.Lementettem a képernyőt, felvettem a beszélgetést ahol megerősítették, de azért jó lenne valami írásos állásfoglalás.
Írtam nekik most panaszt, kíváncsi vagyok.

(#114090) hangyász2 válasza mjani1172 (#114089) üzenetére


hangyász2
aktív tag

Azt jól tetted, a papír sosem árt, sőt.

Viszont majdnem teljesen biztos vagyok benne, hogy semmi ilyesmi nem fog történni. 1997 óta vagyok mobilelőfizetőjük azonos számon. Rengeteg problémám volt, elsősorban pont az informatikai rendszer hibájából, főleg díjcsomagváltásoknál, másodsorban mostanában a nagyon változó színvonalú ügyfélszolgálat miatt, de végül soha egyetlen forinttal sem maradtam rövidebb a Telekom részéről.

(#114091) FrankMonzano válasza btudos (#114074) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Köszönöm a válaszokat!

"Hiba a hívásbeállításokban. Nem várt válasz a hálózattól."
Ezt írja ki, ha át akarom irányítani a cégesre a privátot. Ez mitől lehet?

(#114092) nord_ válasza hangyász2 (#114090) üzenetére


nord_
veterán

1997 óta vagyok mobilelőfizetőjük azonos számon

Hehe, te is Szervusz díjcsomaggal kezdtél? :D

(#114093) Timeola válasza mjani1172 (#114089) üzenetére


Timeola
aktív tag

Én is mentettem. Sőt a napokban elvileg még beszélek velük, a visszahívásukra várok, azt ígérték ma. Az egyik dominós számunk be van ragadva náluk, hiába történt személyesen adategyeztetés a tegnap folyamán, ugyanúgy nem vihető be továbbra sem. Akkor újból rákérdezek és az is rögzítve lesz. De azért én úgy gondolom ennyi embert csak nem cseszhetnek át ilyen nehéz gazdasági helyzetben főleg hogy úgy hirdették, hogy segítenek...

(#114094) hangyász2 válasza nord_ (#114092) üzenetére


hangyász2
aktív tag

Aha 125 Ft-os csúcsidős percdíjjal, meg 3 mp-ezéssel. :D

(#114095) lugosi válasza hangyász2 (#114094) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"Csak" 124 volt az (99+jaffa).

(#114096) w.miki


w.miki
veterán

Publikus Telekomos csomagot tudnátok ajánlani?
2 ismerősöm Telekomos elég sokat fizetnek 7-8e Ft/ fő, családilag 15-18e Ft.
Hamarosan lejár a hűségük. Írtunk levelet, hátha van ügyfélmegtartó csoport, de elegánsan lepattintottak, szerződjünk online. Megfelelő flottát nem találtunk.
TV, vezetékes telefon Tarr-os, csak 2 mobil előfizetés kellene, valami családi csomag.
Az egyik sokat beszél mindenfelé, de nem netezik, a másik kevesebbet, oda kellene egy kevés net is 1-2GB.
Mit nézzünk? Illetve pár szóban, hogyan lehet a neten intézni a hűség hosszabbítást?

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#114097) szalai112


szalai112
senior tag

Sziasztok
Most mobilon nem fut p2p és mégis éll a korlátozás.
Max 2Megabit , help?

(#114098) m1lan válasza w.miki (#114096) üzenetére


m1lan
őstag

Ha áthozzák a TV-t meg a vezetékes telefont, akkor lehet publikus csomagra jelentősen jobb árat mondani. Egyébként:

A "sok beszéd mindenfelé": Mobil L + 2GB (korlátlan beszéd minden irányba)
A "kevés beszéd": Mobil S + 2GB (hálózaton belül korlátlan, azon túl 35ft/perc)

Ha nincs egy néven, akkor írassák át, annak 4500 Ft egyszeri díja lesz, viszont mindkét előfizetésre 15% kedvezményt kapnak. Plusz lehetőleg elektronikusan fizessenek, mert akkor 600 forinttal olcsóbb lesz mindkét előfizetés.

Így 12.200 forint lesz a két előfizetés alapdíja, ha jól számoltam.

[ Szerkesztve ]

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

(#114099) ubyegon2 válasza w.miki (#114096) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

8708.- a korlátlan beszéd +2GB net
1607.- a legalacsonyabb NET csomag hang nélkül, itt a percdíj 35.-/perc
(a 15% kedvezménnyel csökkentett összegek ezek, 2 előfizetés esetén ennyi a kedvezmény)

Hamarosan lejár a hűségük. Írtunk levelet, hátha van ügyfélmegtartó csoport

Ügyfélmegtartó csoport azoknak létezik, akik el akarják hagyni a Telekomot, ha ti azt írtátok, hogy valami kedvezményesebb díjcsomagot szeretnétek, akkor nem létezik Ügyfélmegtartó csoport. ;]

Egyébként a fentieken kívül még ezer variáció létezik, akár Domino SIM bevonásával is.

Otthoni szolgáltatások megléte(áthozatala) esetén mindenre 30% kedvezmény lesz, Magenta1

[ Szerkesztve ]

(#114100) m1lan válasza ubyegon2 (#114099) üzenetére


m1lan
őstag

Semmilyen formában nem létezik ügyfélmegtartó csoport. :N

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.