Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#103401) thomas77 válasza ubyegon2 (#103399) üzenetére


thomas77
senior tag

Korábban nekem se volt gond az eu határokon átlépéssel addig, amíg nem lett ingyenes a roaming. Előtte a vodafonos eunapi szolgáltatást használtam. Azza nem volt gond a váltás. Ezért nem számítottam arra, hogy most megakad a navigáció.
Na mind1. Figyelni kell! Bármi elfogy (net csomag, ország a kerekek alatt, stb), rá kell nézni a telefonra, hogy online-e vagy sem.

[ Szerkesztve ]

(#103402) prozodus válasza Zeki (#103397) üzenetére


prozodus
őstag

Mid van? Fix (technikai net)?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#103403) tomy86 válasza Kleroo (#103398) üzenetére


tomy86
addikt

"Ha jól értem mindkettő esetén fizetni kell a havidíjon felül, ha hálózaton kívülre telózok."
Mobil S esetén nem. Az abban felhasználható 80 egység (perc vagy sms) minden belföldi hálózatra vonatkozik. A 80 egység felhasználása után viszont minden hálózatba 35ft a perc ill. sms díja a havidíjon felül.

(#103404) tylerddd


tylerddd
veterán

Rákérdeztem ügyintézőnél chat-en arra, hogy Multisim esetén mennyire lehet ugrálni a díjcsomagok között, főleg a korlátlan net miatt.

Jelenleg akcióban van a MultiSIM, így 990 lesz akármilyen csomagom is van. Ha az akciós időszakban váltok át kisebbről korlátlan netre, akkor is 990 lesz. Ha az akciós időszak lejárna és úgy váltanék korlátlanra, akkor viszont már 4990-ért tudnák biztosítani a szolgáltatást. Természetesen korlátlan netcsomagon kívül 990-es áron lehet ugrálni a netcsomagok között.

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#103405) szabogabor10 válasza tylerddd (#103404) üzenetére


szabogabor10
veterán

Akkor jól sejtettem. Köszi, hogy rákérdeztél.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#103406) Nordik


Nordik
őstag

Páromnak vásároltunk egy VoLTE képes készüléket. Feltoltos kártyával használja. A készüléken aktivalva van a VoLTE. Automatikusan bekapcsolja a szolgáltató vagy be kell kapcsoltatni?

Egyébként milyen előnyökkel jár egy ilyen készülék használata? :) Illetve maga a szolgáltatás nagy vonalakban.

(#103407) szabogabor10 válasza Nordik (#103406) üzenetére


szabogabor10
veterán

Dominó kártyával nem használható a VoLTE.
4G-n marad a teló hívás alatt, ezáltal nincs leváltogatás; gyors hívásfelépülés, lehet netezni normális sebességgel telefonálás alatt is, kisebb fogyasztás, jobb hangminőség.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#103408) Kleroo válasza tomy86 (#103403) üzenetére


Kleroo
veterán

True!
köszi

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#103409) Intel fan11


Intel fan11
őstag

Üdv!

Szerintetek arra van lehetőség 15 napon belül ha vettem 1 készüléket 2 év hűségidővel, hogy mégsem tetszik a teló másikat szeretnék. Kicserélik?

Battletag: hojszi#2983

(#103410) tylerddd


tylerddd
veterán

Rokon gyerek (Domino) kapott valami 4GB ingyér' netet. Azt mondta küldtek valami kódot, beírta. A Telekom alkalmazás írja a 4GB-ot, de nem megy a szolgáltatás. Mit lehet ezzel kezdeni? Mit nem csinált jól?

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#103411) _Moriarty_ válasza Intel fan11 (#103409) üzenetére


_Moriarty_
aktív tag

Nem cserélik ki, hanem el tudsz állni a vásárlástól 14 napig, visszaállítják az eredeti állapotot (pár nap) és újból nyílik a lehetőség vásárlásra.

(#103412) Nikaré válasza tylerddd (#103410) üzenetére


Nikaré
őstag

Telefon újra indít vagy repülő mód ki-be, mobil net ki-be kapcsol esetleg.

(#103413) StLui válasza #77646080 (#99341) üzenetére


StLui
veterán

Nekem is elég idegesítő hiába csak évente egyszer kell megcsinálni.
Adategyeztetés, és leválasztja az összes adategyeztetett dominót a regisztrációm alól, és adhatom őket újra hozzá, pedig nem változik a "tulajdonos". Szerintem ez csak egy direkt szivatás, hogy megund a dominózást.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#103414) 4Grider válasza StLui (#103413) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azért nem direkt szívatás, hanem tudatos dolog a leválasztás, mert az adategyeztetés használható előfizető-változtatásra is. Ha pedig már egy karakter különbözik az előző évhez képest, akkor logikus az automatikus leválasztás...

(#103415) StLui válasza 4Grider (#103414) üzenetére


StLui
veterán

nincs változás, ha ugyanaz a személy továbbra is nem is lehet, ráadásul ugyanaz a cég is egyben

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#103416) kali válasza ubyegon2 (#103396) üzenetére


kali
legenda

Valóban nem amiatt írtam, csak engem is felbosszantott a probléma, mert nem tudtuk, hogy mi miatt van, az alap adatkeretből volt még bőven, de az adatforgalom leállt annak ellenére is.

(#103417) prozodus válasza 4Grider (#103414) üzenetére


prozodus
őstag

Smilyen különbség esetén is leválasztja online egyeztetés esetén, és ez nagyon tré. Már csak azért is, mert személyes egyeztetés esetén meg nem választotta le. Szal normálisan is megoldható, csak egyes programozócskáknak ez sem megy...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#103418) radio100jozs válasza ubyegon2 (#103386) üzenetére


radio100jozs
őstag

Igen, ugyan ezt tapasztaltam már én is, hogy amikor elfogy az 50 MB ingyen, jön az SMS, és leáll az egész net, és kell egy adatkapcsolat ki-be, és utána működik tovább.

(#103419) V-I-D-A válasza radio100jozs (#103418) üzenetére


V-I-D-A
aktív tag

Ez a Coca Colás nyitófüles 100Megás promóciónál is így megy.

(#103420) Watto1991 válasza _Moriarty_ (#103411) üzenetére


Watto1991
senior tag

Csak és kizárólag ha online vette a telefont, azt tegyük hozzá....

(#103421) Hínár929


Hínár929
tag

Sziasztok!

Hogyan és mennyi idő után szankcionálja a T a késedelmes befizetést?
30.-a befizetési határidő készülék részletre de én a következő hónapban 4-6 között fizetném be az előfizus számlával.

(#103422) NY_A


NY_A
őstag

Sziasztok.

Úgy jártam, hogy vettem egy telefont még a hónap elején amit 58 ezer forint ellenében vehettem át. Ez meg is történt, kifizettük a gls futárt. Most jön a felszólítás, hogy 58 ezer lejárt tartozásom van stb. Felhívtam a behajtási részleget, azt mondták félveszik a kapcsolatot a gls-el mert hozzájuk nem érkezett be az összeg, valószínűleg ott a hiba. Kérdezte, hogy kaptam-e valamit a fizetéssel kapcsolatban, de én nem kaptam. Főnököm vette át kifizette, és aztán odaadták neki a telefont. Nem volt semmi papír. Kíváncsi vagyok mi lesz.
Járt már valaki így?

[ Szerkesztve ]

(#103423) StLui válasza NY_A (#103422) üzenetére


StLui
veterán

Fizetés nélkül át sem adták volna a csomagot :F

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#103424) EmberXY válasza NY_A (#103422) üzenetére


EmberXY
addikt

Ez elég durván hangzik, első olvasatra két probléma ütközik egymással: egyrészt ha nem kaptatok semmilyen bizonylatot az 58 ezerről, az nagyon nagy baj, mert így kb nincs nyoma annak, hogy kifizettétek, másrészt pedig a futár gondolom nem adhatta volna át, ha nem vette át az ellenértékét, de ha ő nem adott bizonylatot az átvételről, akkor a telefont "hivatalosan" nem is vetted át, vagyis furcsa ez az egész. :F

Up the Irons!

(#103425) 4Grider válasza NY_A (#103422) üzenetére


4Grider
nagyúr

A GLS-nél egy kis átírós két példányos tömb van az utánvétes fizetés bizonylatolására. Abból az első példányt (rajta a fizetett összeggel) a futárnak fizetés után át kell adnia.
Szóval több sebből vérzik az ügylet, persze főleg a futár szempontjából.

(#103426) MadMancs


MadMancs
veterán

Sziasztok. A megrendelés teljesítése folyamatban( rögtön megrendelés után) státusz telekoméknál mit jelent? Hűséghosszabbítás készülékkel.
Eddig Jóváhagyásra vár - szállításra vár - szállítás alatt volt a sorrend.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#103427) Ateszpapa válasza MadMancs (#103426) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Azt, hogy megkapod.
OLED TV-vel is ezt írták, másnap hozta a GLS

Elvileg lesz majd olyan is, hogy szerződése elkészült.

(#103428) lugosi válasza 4Grider (#103425) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Pont GLS-től vettem át én is korábban csomagot, semmit nem kaptam a kifizetett összegről. Felhívtam a céget, ahonnan rendeltem (nem a telekom), kérdeztem, hogy ez így rendben van-e (szerintem nincs), azt mondták hogy igen, mert ha nem fizetek, nem lehetne nálam a termék, úgyhogy maga a termék bizonyítja, hogy kifizettem.
Nem akartam vitatkozni, és nem értek ennek a szabályaihoz, csak mikor olyanokat olvasok a neten, hogy ilyen pitiáner kis értékű fizetésekkor, amikor az eladó nem ad nyugtát (piacon, boltban, akárhol), akkor megbünteti őket az adóhivatal, én meg több százezret fizettem ki a futárnak egy cetli nélkül, szóval szerintem ez így nem oké, de mindegy.

(#103429) Cilindrik


Cilindrik
aktív tag

Sziasztok

Feleségem összetörte az ösrégi Alcatel Idol 3 telóját. Biztosítva volt.
Van rá esély hogy megjavítják (repedt kijelző), vagy olyan régi hogy csak cserejegyet adnak valéami másra?

köszi

(#103430) MadMancs válasza Cilindrik (#103429) üzenetére


MadMancs
veterán

Az megint más. Itt a futár csak közvetítő. A számlát attól kapod akitől vásároltál. GLS miről adna számlát mikor gyak. semmit se vásároltál tőlük?

@Ateszpapa: Köszönöm. Elég homályos most ez a telekom. Megrendelés alatt még volt előleg, a végére eltűnt, nincs összesítőben se, fizetendő 490Ft (domino sim). lőző megrendelésemnél ott volt előleg is az összesítőben. No mindegy majd odaírják, vagy hívnak, vagy küldik vagy nem :DD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#103431) lupus_l válasza lugosi (#103428) üzenetére


lupus_l
aktív tag

GLS új Androidos termináljaik óta nem kell utánvétes fizetésnél bizonylatot adni, minden elektronikusan zajlik. Kérésre adnak (pl. cégnél utánvét esetén könyvelő kérheti adminisztrációs célból) illetve futár válogatja.

Rendszerben látják, hogy utánvétes volt-e a csomag, nem kell a GLS átutalására várni. Ha kiszállítva státuszban van, akkor már nem az ügyfél gondja. Itt a pénzmozgás manuális felvételekor hibázott valaki a Telekomnál...

(#103432) NY_A


NY_A
őstag

A Telekomos hölgy a GLS-re fogta, hogy biztosan ők hibáztak. Mondtam, hogy különösebben nem érdekel ki hibázott, csak engem hagyjanak ki a dologból. Nem akarok ezzel a témával sokat foglalkozni, én úgy hiszem az ügylet rám eső részét teljesítettem. Bosszantó.
Hozzánk a céghez sok csomagot hoz a GLS, nem szoktak a pénzforgalomról semmit sem adni. Gondolom náluk lesz valami nyoma annak, hogy fizettem.

[ Szerkesztve ]

(#103433) lugosi válasza MadMancs (#103430) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"GLS miről adna számlát mikor gyak. semmit se vásároltál tőlük?"

Nyugtát adhatna a pénz átvételéről.

(#103434) #77646080 válasza lugosi (#103433) üzenetére


#77646080
törölt tag

"(…) nem kell utánvétes fizetésnél bizonylatot adni, minden elektronikusan zajlik. Kérésre adnak (…)"

Ez alapján kérhető, tehát adnak (ezt helyesen gondolod, hogy ha kéred, akkor kötelesek adni). Tehát biztosított a nyugta elérhetősége, csak kérned kell. :)

(#103435) Rison77


Rison77
senior tag

Sziasztok!

Az ügyfélszolgálat általában hány napon belül válaszol az emailekre? Azt írják 3 nap, de én már lassan 2 és fél hete írtam azóta se méltattak válaszra.

(#103436) kali válasza Rison77 (#103435) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Változó (téma...stb. függvénye), valamikor néhány napon belül, máskor meg megközelítik a jogszabályban előírt 30 napot is akár.

(#103437) lugosi válasza #77646080 (#103434) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ennek a szabályosságával kapcsolatban kétségeim vannak azért.

(#103438) #81733120


#81733120
törölt tag

Pontosan meddig is tart a BF?
Holnapig?

Ja, és hol lehet megnézni, hogy egy termék mely üzletekben van raktáron?

[ Szerkesztve ]

(#103439) milenda válasza ubyegon2 (#103389) üzenetére


milenda
tag

Ettől még a qrvannyukat (József A-tól vettem át a szóhasználatot) Nem József Attilától, hanem Petőfi Sándortól (Mit nem beszél az a német).

(#103440) kali válasza #81733120 (#103438) üzenetére


kali
legenda

Nincs már kint a honlapon a reklám, de olyasmit írtak, hogy egész hónapban, akkor pedig máig tart.
A webshopban mutatja a terméknél, hogy hol elérhető: [kép]

(#103441) #81733120 válasza kali (#103440) üzenetére


#81733120
törölt tag

:R
Az egyik terméknél nem mutat nekem ilyet, viszont mégis azt írják, hogy elérhető x helyen. Akkor ez hogy is van? :F

(#103442) kali válasza #81733120 (#103441) üzenetére


kali
legenda

Melyik az a termék?

(#103443) ubyegon2 válasza milenda (#103439) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Elég gáz, már nem egyszer írtam ezt el! :B Köszi, hogy említetted, remélem nem tűnt fel sok mindenkinek. ;]
(már csak azt kéne kiderítenem, hogy félműveltség vagy egyre galádabb emlékezőkém az oka a tévedésnek)

[ Szerkesztve ]

(#103444) #81733120 válasza kali (#103442) üzenetére


#81733120
törölt tag

pl. ez

(#103445) kali válasza #81733120 (#103444) üzenetére


kali
legenda

Adott termék a webshop alapján egyik üzletben sincs készleten, ezért azonnal sehol sem átvehető - ellenkező esetben felsorolná a megfelelő üzleteket -, de ha megrendeled és nem házhoz kéred a szállítást, hanem máshová, akkor oda szállítják, azért írják, hogy átvehető 468 helyen.

(#103446) #81733120 válasza kali (#103445) üzenetére


#81733120
törölt tag

Ó, így már világos. :)
Köszönöm a segítséget! :R

(#103447) betyarr


betyarr
veterán

ha külföldön van egy magentás előfizető (lengyelország),akkor a hívás fogadásáért kell fizetnie?

(#103448) 4Grider válasza betyarr (#103447) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ott (EU) nem.

[ Szerkesztve ]

(#103449) Dare2Live


Dare2Live
nagyúr

Olyat meg lehet oldani, hogy vki rendelt egy telefont neki még se kell, nekem meg igen és kérni, hogy hozzám szállítsák ki?

Sokkal egyszerübb lenne mindhogy átveszi és találkozunk vhol. Az idő mindkettőnknek.

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#103450) Huroq


Huroq
senior tag

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy ha T-Ponti átvétellel kértem egy mobilt és jött ma az üzenet, hogy 12 és 15 óra között kézbesíti a GLS oda, akkor mondjuk ma este 7-8 fele szerintetek azt én át tudom venni?

Köszi!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.