Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz
Doki16 #175295 üzenetére
Na ja, de vannak ám kicsi suv-ok amik jók városba, vagy kifejezetten oda találták ki
Kia stonic (1,25 rövid váltóval)
Vitara
I20 active
Kona pont az miatt van csak benzines és elektromos, mert városba szánták
Opel mokka? Azt hiszem az a kicsi, vagy a crosslandX?
Seat arona
Nissan juke
Dacia sandero stepway
Duster
Ford ecosport..... -
Doki16
addikt
válasz
máyköl #175296 üzenetére
Igazad van, de azért az nem a tipikus SUV
Egy magasított városi autó. A Vitara vagy S-Cross se SUV a szemembe.
Mondjuk az is igazi, hogy igazán össze van már mosódva ez az egész "terepjáró" kategória.Jó a Juke egyébként? Csúnyácska autónak tartom, de fogalmam sincs milyen technikailag. Mennyire Renault ez már?
(#175297) koxkids: Biztosan jobban jársz. A legrosszabb hírben az 1,6-os szárazkuplungos áll. Bár az általad linkelt kocsival biztos, hogy nagy százalékban pályán mentek.
-
Doki16
addikt
válasz
máyköl #175294 üzenetére
Nekem kis kombim van viszonylag. A Pasattal már nehezebb is volt egy parkolóházban például. Az Auris azért 10-15 centivel minden irányban kisebb.
Megmondom őszintén én nem szeretek a Q5-el városban mászkálni. Abból a szempontból jobb egy SUV, hogy nem ér le az eleje gyakorlatilag seholDe a fenti idézetet csak azért írtam, mert nem a SUV a legtipikusabb városi felhasználásra tervezett autó. Arra ott van a már megint Prius, mint a antiautó
-
Doki16
addikt
válasz
Ellia #175288 üzenetére
Igen elég rossz híre van. [link] BMW/PSA 1.6 „Prince” ami téged érdekel a linken belül. 2011 után változtattak rajta elvileg, de a régi saját fejlesztésű 1.6-ost még így se közelíti meg.
Megane 3-nál már nagyon sok hibát kijavított a második verzió után a Renault. És ami mellette szól, hogy jó sok extrát beleraktak. Xenon, navi, kulcsnélküli, kétzónás digitklíma stb.
Benzinest vagy dízelt keresel amúgy?
(#175287) Core2duo6600: Újat szeretne azt írta. Az Outlander is csak akkor lenne jó, ha tudja tölteni mindig. Mondjuk nálam a városi autó meg SUV nem jön össze
-
Core2duo6600
veterán
válasz
H A M M E R #175270 üzenetére
Egy Mitsubishi Outlander PHEV esetleg ?
A jelezett összegért már vállogatni is tudsz. -
Doki16
addikt
válasz
Ellia #175281 üzenetére
Még a helyedben a Renault Megane 3-ra is ránéznék. Elég komolyan felextrázott példányok vannak belőle. C4-et nem erőltetném a psa-bmw benzinmotorja miatt. Ha dízelt akarsz akkor a HDi viszont már jó.
Mondjuk egy biztos, hogy a legmegbízhatóbb típusok az első három amit te is írtál
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tomorrowland #175282 üzenetére
A belseje nem túl szép állapotú, de ettől függetlenül egyben van a kocsi. Érdemes élőben megnézni.
-
SPeti1984
senior tag
válasz
H A M M E R #175270 üzenetére
6.5m Ft-ból tudnál venni egy jól felszerelt Ford Kuga 1.5-t. Én próbáltam a Kia Sportage-t, de nekem a kiláthatóság az autóból nagyon rossz volt, radar és kamera nélkül rettegés volt minden mp, hogy mikor megyek neki valaminek mert annyira nem lehetett látni semmit belőle. Kuga esetében ez sokkal könnyebb volt.
Ha esetleg szóba kerülhet a Kuga keress meg nyugodtan privátba szerintem tudok segíteni neked egy jó ajánlatban. -
Ellia
addikt
Sziasztok!
Mint sokan kocsit keresek, az első saját négykerekűmet.
Mit tudnátok ajánlani nagyjából 2,2 milliós keretig nagyjából 2011-12-től felfelé?
Amiket eddig nézegetem az a Kia Ceed/Hyundai I30/Toyota Auris/Skoda Ovtavia/Citroen C4, kombi annyira nem vonz, inkább a sedan/hatchback. A fentiekből nálam kinézetre a C4-es nyert.
Melyiket érdemes kerülni, esetleg mire kell jobban odafigyelni (ez főleg a Citroen miatt érdekel - nem nem érdekel, hogy francia
?
Választ köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #175275 üzenetére
Na ha jól tévedek, a 68 lovas skoda motorral volt a gond, a 16V jó
-
Bazsee71
őstag
válasz
H A M M E R #175270 üzenetére
Kia Ceed SW-vel bele lehet férni a 6,5-be. Nyílt hét van, ha jól látom most pl. Gold+ADA+Utazó+metálfény megáll 6,4 körül az 1.4 T-GDI motorral.
Alapvetően én is SUV-ot preferálnék, szeretek magasan ülni, de most inkább engedek az extráknak és a minőségi beltérnek. Az elmúlt hetekben vezettem az új Focust és Ceedet is, megosztom a tapasztalataim, hátha valakinek jól jön. Ceedet előbb, utána a Focust, utóbbihoz pedig úgy mentem oda, hogy kár a Kiáért, tesztek alapján a Fordnak áll a zászló, nem kicsit.
Míg a Kia ülésébe egyből belesimultam, és éreztem, hogy mindenhol tart, rám öntötték, addig a Focusban 2 perc után sem találtam egy igazán kényelmes pozíciót (190cm/125kg). A Focusban a műszerfal mintha a hasamra nézne, a kormány is, és olyan érzésem van, hogy nem tudom elég magasra felemelni. A műanyagok mindegyike a szürkébb, gyengébb minőségű, akaratlanul is a Fiestámat (2005) idézi, persze annál 1000x jobb, de ez nem jó ómen. A műszerfal teteje puha, meg még elől is, de a kormányon a gombok, kapcsolók már megint ez a gyengébb anyag. A klíma panel és a kijelző jobb, mint a Ceed-ben, illetve a kulcs nélküli indítás vagány (de a távirányítót is rossz megfogni, mint egy gagyi kulcstartó). A műanyagok illesztései is kicsit pontatlanok nekem, nem szólal meg, de érezhető, ahogy a részek elmozdulnak egymáson. Menetteljesítmény, futómű, fogyasztás teljesen jó, szélzaj csak a tükrök felől jön.
A Kia belsejével kapcsolatban az első gondolatom az volt, hogy ez egy masszív dög. Menetdinamikában és zajban pedig nem rosszabb annyival, mint arra a tesztek alapján készültem. Szeretek dinamikusan vezetni, tempósan érkezni kanyarokba, de többnyire utazó/pályázós autó lesz, így itt tudok kompromisszumot kötni, de szerencsére nem kell sokat. Gördülési zaj talán kicsit több, szélzaj kevesebb, legalábbis egy adott frekvencián biztos. Kia gyári hifije legalább egy kategóriával jobb, csomagtere sokkal praktikusabb. Ezt a Focus-szal nem próbáltam ki, mert azt csak az 1.0-s motorral tudtam kipróbálni, de a Ceed-del át tudtam gurulni településen 6-osban, és ugyan lomhán, de ki is gyorsított.
Mindkettőn velem volt feleségem, és nála is a Ceed lett a befutó. Persze ebben lehet benne van az is, hogy amit most a Fiestában tapasztalunk, attól duplán tartunk, annak ellenére, hogy zseniális kis autó, 1.4 TDCi motorjával (+chip) csak pályán vérzik el. -
szabonagyur
félisten
-
Richard!
addikt
válasz
H A M M E R #175270 üzenetére
Hunyadi Tucson? Max 1-2 évesen simán belefér a keretbe és ki is néz valahogy
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #175272 üzenetére
Na ezt jó lenne tudni, más kivetni való van benne?
-
NB2
aktív tag
válasz
H A M M E R #175270 üzenetére
Mitsubishi ASX-et már kapsz 6,2millióért, nem is a leggyengébb felszereltséggel
Kia sportage: a normális szint az 6,5 milliós
Ford Kuga: 6-6,5 millió
Renault Kadjar, de ott Zen felszereltség alá nem érdemes menniA 2 Suzuki viszont ennél jóval olcsóbb, de... Nekem puritán volt belül
(sajna nálunk nincs Seat szalon, de egyszer majd ránézek az Atecára, Aronára)
-
prsq
aktív tag
válasz
H A M M E R #175253 üzenetére
Mitsubishi ASX.
(Ssangyong Tivoli.) -
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #175271 üzenetére
Valamelyik 1.4 hobbija a hengerfejesedés volt, de nem tudom, melyik motorkód/hány szelepes verzió érintett.
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #174769 üzenetére
Még mindig megy a keresés....
Erről a példányról mi a vélemény? [link]
Városba elég lenne méretre, motorra is szerintem. Dísztárcsa az nagyon csúnya rajta, de a többinél nem látni elrettentőt.
-
H A M M E R
csendes tag
válasz
Doki16 #175256 üzenetére
6,5 M lenne a a keret teteje, de jó lenne minél olcsóbban
S-Cross nem tetszik, ezért nem néztem, a Vitarát megnéztem, de annak kicsinek tűnt a csomagtartója, de megnézem újra, ha a Suzuki ajánlott.
A Rav 4 nem fér bele a keretembe, de megnézem, hogy a kombi Corolla Hibrideket mennyiért adják..Alapból SUV-ot szeretnék, de ha nem lesz ami megfelel a feltételeknek, akkor lehet hogy valami kombi lesz..Kombiban néztem még a KIA ceed -et és a Hyundai I30 -at 1.4 MPI benzinest, Ezek bele férnének a keretembe, nagy a csomagtartó, nincs részecskeszűrő, csak félek, hogy az 1.4 (100 lóerő) kevés.. Van aki ilyet használ? Autópályán nem hangos a magas fordulatszám miatt? (Igaz autópályára nem gyakran mennék..)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
aero. #175268 üzenetére
Több teória van rá a fórumokon, az egyik, hogy nagyon alacsony az alapjárat melegen ami dolgoztatja a 2 tömegűt. Főleg a 4 hengereseknél okoz gondot, bár 150-200k km-t így is elmegy gond nélkül a tapasztalatok szerint. Az enyémben nincs DMF szerencsére, bár alapjáraton valóban nem finom a járása.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Core2duo6600
veterán
Akkor lehet mérlegelni, hogy mi a kellemesebb, ha az automata váltó kotlik meg, vagy a kettöstömegű.
A apám focusában 1.6 tdci ben a kuplunggal van egybeépítve.
A tárcsa kopott el, hogy a kettöstömegűnek volt-e a baja, azt nem tudom, 300 000 km felett van már a kocsi és 1 hónapja volt kb. cserélve. -
-
válasz
Core2duo6600 #175261 üzenetére
Hagyományos automatába tuti nincs, de a DSG-ben ha jól tudom pl van.
szerk: lassú voltam
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Core2duo6600 #175261 üzenetére
Típustól függ, a klasszikus (hidrodinamikus) automatákban nincs, de pl a robotizált kézikbe (pl DSG) szoktak rakni.
-
harry
veterán
válasz
aero. #175252 üzenetére
Nem feltétlenül 'baj', de ha lehet, nem szeretnék egy ~10 éves / 200k -t futott kocsinál még abba is belenyúlni, hogy esetleg gond van vele / cserélni kell akár csak évek múlva is, mindezt azért a +pár lóerőért.
Avagy ha valaki nem tudja, s csak annyit lát, hogy nahát erősebb s inkább vesz 1.6 helyett nagyobb motort, akkor ráfázhat (ha tudja, akkor legalább mérlegelheti a kockázatot - nekem pl. ennyit nem ér).
De ez a helyzet az 1.6-nál is, a változó szelepvezérlés +15 lóereje megér-e annyit, hogy van benne még egy katalizátor s még két lambda szonda, ami ha cserés, akkor jóval zsebbenyúlósabb.Nem az a gond, ha egy technika bonyolultabb, csak legyünk tudatában ennek vonzatával is, s ha valakinek nem gond, akkor hajrá. Nekem első körben ez a 'tudjunk róla' kérdéskör érdekes...
-
Doki16
addikt
válasz
H A M M E R #175253 üzenetére
Mennyi a kereted amúgy? Ha új a cél akkor tényleg jó választás az 1.4T S-Cross az automatával. Az egész jól élhető városban.
Másrészt ha meg a SUV a vágyad akkor a Rav 4 hibrid a leginkább ajánlott. Esetleg egyéb hibrid, ezeknél már csak a tisztán elektromos autó ami jobb a városba. -
tboldi
nagyúr
válasz
H A M M E R #175253 üzenetére
A Suzuki 1,4-es Boosterjet motorjaiban nincs GPF, szóval a Vitara és az SX4 S-Cross is szóba jöhet.
-
Core2duo6600
veterán
Nem kell dicshimnuszokat szengeni a diesel melett, nem városba való és kész.
Valamit csinálni kell, mert már mozdulni nem lehet az autoktól, nuku parkolóhely.Te hogy oldanád meg?
Ez olyan mint ha én odaállítanék random lakóházhoz és közölném az ott élőkkel, hogy nem érdekel van-e rá 3-5millió forintja de amíg nem szigeteli a házát és nem épít ki környezetkímélő fűtési rendszert addig nem fűthet be és fagyjon meg a családjával együtt. Marha jól hangzik nem?
Ha van gázfűtésre lehetőség, márpedig a fővárosban mindenhol van vezetékes gáz és az ország számos pontján szintén, akkor igen, használja azt kiváltképp szogriadó esetében.
(#175219) Jorus
Pl. Ford FocusTalán itt : [link]
(#175253) H A M M E R
Benzines, ha tartasz a részecskeszűrötől, akkor keress olyat, amiben nincs.
A Hybrid Toyotákban tudtommal nincs, ha nem elektromosat nézel, akkor a városba nincs jobb a Toyota Hyridnél.Nem írtad mennyit szánsz rá, de egy Nissan Leaf esetleg ?
SUV ban van nem részecskeszűrős új autó?
Tudtommal a Toyota RAW 4 hybridben nincs.
A részecskeszűrő jelenléte nem a kombi / SUV felépítés miatt van jelen. -
H A M M E R
csendes tag
Sziasztok,
Városi felhasználásra szeretnék új vagy 3-4 éves autót venni. Fontos lenne a megbízhatóság. Első körben garancia miatt újban gondolkodok..
Nagy csomagtartó kéne, hogy babakocsi is beleférjen. Két jelölt:
1) KIA Sportage 1.6 GDI
2) Renault Kadjar 1.3 TCEKIA nem turbós, viszont azt olvastam, hogy abban is van részecskeszűrő. Ennél hogy történik a regenerálódás folyamat? Csak akkor kapcsol be ha autópályán nagy fordulattal megyek, vagy szól hogy most már ideje lenne regenerálni, és akkor én döntök, hogy elmegyek kocsikázni messzebbre? Én ugye nem nagyon járnék autópályán, akkor ezek az autók nem nekem valók?
SUV ban van nem részecskeszűrős új autó? Ha nincs akkor nézzek kombit inkább?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Milyen autót vegyek?
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Automata kávégépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OpenWRT topic
- BIOS frissítés
- További aktív témák...
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E5410 - i5-560M I 4GB I 250GB I 14,1" WXGA I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool CC560 Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest