Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz stickermajom #117164 üzenetére
éééés bal kerékpár a felezőn. szigorú.
@[rvilike]: én full megértő vagyok, ha annyival tud menni mennyen annyival, 1001 oka lehet rá, simán védhető is akár. annyi legyen benne, hogy elősegíti a haladást lehúzódással, vagy bárhogyan, és akkor jóban vagyunk. mindenkinek jobb, ha annyival megy, amennyit adott helyzetben kontroll alatt tud tartani. száz másik dolog miatt löknék árokba autókat (füstölés, bandzsa világítás, szemetelés, szakadt nankangon járás, telefonálás, szűk előzés, stb.), de emiatt nem.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
veterán
válasz stickermajom #117175 üzenetére
Megnézted Érden a barnát, ha igen, milyen volt élőben?
Én múltkor nézegettem (2x voltam megnézni) egy 320d kombit (2011, 170 k km, 3,6 m); a Golfhoz képest kicsi és a minőségérzet gyengébb. Utóbbiban a VAG elég magasra teszi mércét, utána nem kívánkozik az ember gyengébb színvonalú autóba ülni.
Lehet pöcs vagyok, de Golf után ismét Golfot veszek - még egy bő hónap mire megjön.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz stickermajom #117202 üzenetére
A J astráknak az a baja, hogy nehéz mint a sár és kb 1L + fogyasztása van a Golfhoz és Ceedhez képest.
Ha sokat mész ez sem lényegtelen. Egyébként én is nézegettem az astrát a futóműve talán ennek tetszett a legjobban, de a motor (1.7) karaktere elég szar és amennyire én olvastam nem is problémamentes.
(Bár a Golf 1.6CR első évjáratai sem azok.) -
nesa
veterán
válasz stickermajom #117715 üzenetére
Az enyem 2012 01 08 es MAH szerintem realis.
-
Integrale
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz stickermajom #117834 üzenetére
Leginkább a láncos vezérlés drága és problémás.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz stickermajom #117836 üzenetére
Emiatt ez nem lesz kerülendő kategória,csak tisztában kell lenni az árával, ha hangja van, nem kell hanyagolni. Le is tug kormolódni a közvetlen befecskendezés miatt.
Remekelek28:garanciában javítaniuk kell.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz stickermajom #117839 üzenetére
Valaki nemrég végigvitt egy ilyet projektet egy 1.6FSI-vel [link]
Give them hell Ukraine!
-
szőröscica
addikt
válasz stickermajom #117839 üzenetére
Egyszer megcsináltatod dióhéjjal rendesen, utána pedig nyelezni kell, hogy ne kormolódjon le többet.
-
Qru
MODERÁTOR
-
lsc
nagyúr
válasz stickermajom #118045 üzenetére
megveszik jócskán áron alul az autókat tulajdonostól Nem tisztem védeni az említett céget de ezen jót röhögtem. Ezek rabolják az autókat vagy mi, ha nem tetszik az ár akkor megfordulok és otthagyom őket, ennyi. Ráadásul ezt bármelyik magyar nepper is megpróbálja, ebből élnek, de ha ezzel újat mondtam akkor még van mit tanulni.
Mod: Amit linkeltél egy blog, holnap írok egy ilyet a Toyotáról akkor az hiteles lesz?
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #118049 üzenetére
Szemezek egy autóval amit magánember árult, majd pár hét után ugyanaz a kocsi már az AAA Auto hirdetéseként bukkant fel. Akkor ezek szerint megvették áron alul a fazontól... Pedig azt hittem bizományos értékesítésre vették át.
#nincsbennetarcsi
-
lsc
nagyúr
válasz stickermajom #118049 üzenetére
El is olvastad amit linkeltél? A szóban forgó kocsinak az első hátsó fékje totál le volt kopva. A szilent blokkok görbültek és ennek megfelelően az első kerekek 17 milliméterrel elterpeszkedtek. A gumik is így kophattak meg a nem látható helyeken.
Ez tök állat, a görbült szilent a csúcs az elterpeszkedés mellett, hatalmas szakmai hozzáértésről tanúskodik.Mondom, lehet hogy szar a cég, de azért ezeknél komolyabb dolgokat kellene összehozni, ezt egy konkurens is írhatta, aki a jelek szerint csak sima kereskedő, hozzáértés nélkül.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz stickermajom #118052 üzenetére
Ha nem mered linkelni akkor miről beszélünk? Egyébként a cég egyszer már itt hagyta az országot hasonló gondok miatt mint amit írsz, nemrég tértek vissza, ha most is ugyanazt csinálják akkor nem látom értelmét az egész dolognak, hacsak nem pénzmosoda akar lenni a dologból, de erről meg főleg semmi infóm nincs.
Ha gugli megtalálja az említett fórumot nem tudom miért nem mered linkelni, de ez már a Te "bátorságod".Erről ennyit, ennyit sem ért a dolog, csak unalmas a sok jól értesült emberkét olvasni tények nélkül.
Ja és az "üzleti érdek" jól sikerült, ha tények nincsenek marad a személyeskedés?
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
(ADAMKA)
csendes tag
válasz stickermajom #119456 üzenetére
Bocsi akkor "csak" harmadáért már jó állapotú akad a piacon .
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
-
kolosanyi
veterán
válasz stickermajom #119713 üzenetére
Ez nekem elég is lett volna amúgy, mert korrekt volt a hirdetés. Ha tényleg olyan jó lett volna az autó ahogy a hirdető mondta, akkor bevállalta volna az átvizsgálást, pláne, hogy semmi extra koltséget nem jelentett volna és 5 percnyire volt a szerviz a címtől, tehát még utazni se kellett volna. De ez van, ezt nem bánom, adja el annak, akinek tudja. Szerelővel való átnézetés nélkül nem veszek autót, ha a fején porog is az eladó.
-
tomiii.
tag
válasz stickermajom #119727 üzenetére
Tényleg megéri szerelgetni maszekban
Most kiszámoltam, hogy mennyi lenne az alkatrészár Unixból, kedvezménnyel és elég jó árréssel dolgoznak a szerelők.
Mármint ez nem neked szól, hanem úgy általánosságban.
-
parandroid
nagyúr
válasz stickermajom #119806 üzenetére
Az Isuzu-alapú motor tudtommal csak a sima szívódízel, a cdti-k már mind fiat-alapúak. Aztán majd hiobizoli megmondja.
Amúgy ma láttam egy új Guilietttát. Ha nincs ráírva a jellegzetes cirkalmas betűkkel a hátuljára, akkor simán elnézem Astrának (oldalról és hátulról láttam, a hűtőrácsazért elég jellegzetesen alfás). Mondtam én már a J Astránál, hogy erősen olaszosra lett véve a figura az Opelnél, már dizájnban is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SzlobiG
félisten
válasz stickermajom #119806 üzenetére
Sajnos már nem isuzu a régebbi modellekben volt isuzu.
"A tesztautó 197 200 km-t futott 1.7-es 100 lóerős CDTI motorja japán gyártmány, de nem Isuzu, ahogy sokan tudni vélik. "
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #119811 üzenetére
Jól tudtad. Isuzu fejlesztésű/eredetű motor, ami már GM tulajdonban van. 7 gen Honda Civicbe is ezt szerelték.
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz stickermajom #120292 üzenetére
a dizel kipufgaz sokkal hidegebb (kb -200fok a benzinesehez kepest)
több drón kell ;P
-
szőröscica
addikt
válasz stickermajom #120571 üzenetére
Ez attól függ, hogy hogyan használták és mennyi olaj való abba a motorba. Ha belemegy 7-8 liter és autópályáztak vele, kevés hidegüzemmel, akkor nem a világ vége.
-
TaaT
veterán
válasz stickermajom #121039 üzenetére
Megjegyezném, azt a NOx-et ami miatt kirobbant a hiszti, idehaza nem is mérik műszakin. [link]
Most akkor mit csökkenjenek a VW-k árai idehaza?
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Laraxior
titán
válasz stickermajom #121608 üzenetére
Eladas elott van az auto ugyhogy megprobalom egyesevel... Tekintve 20k egy izzo a unixban
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tresh
addikt
válasz stickermajom #121616 üzenetére
Laguna 2
-
nagyúr
válasz stickermajom #122009 üzenetére
Autóvásárlás alkalmával velejáró dolgokra gondoltam, a teljesítmény, baleseti és egyéb adók akkor is vannak, ha egy kis twingo-m van, és akkor is, ha egy mercedesem.
A vagyonszerzési illeték már más kérdés, de ott is a ház/lakás nyer. Esetenként súlyos milliókat akarnak legombolni rólad.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #122666 üzenetére
kezdhetem?
Na jó itt a "megoldás" Dízel vagy benzin? Döntse el most!
kiemelem a lényeget
Szerintem a legfontosabb, hogy az ember szeresse az autóját. Mert jól érzi magát benne, mert lehet cuccolni vele, mert jó a hangja, mert keveset eszik vagy mert zöld - teljesen mindegy. Ha a tulajdonos úgy érzi, autója boldogabbá teszi az életét, minden racionális érv felejtős, nem is szabad ezen rágódni. Hótmindegy, hányszor kell szervizbe vinni, mennyit kell beletankolni vagy mit gondolnak róla a szomszédok, akinél erős az érzelmi kapocs, ne foglalkozzon vele. Persze csak amennyiben belefér a költségvetésébe, ez elengedhetetlen kelléke az örömteli együttélésnek, hiszen sokan éppen azért utálják meg autójukat, mert kizabálja őket a vagyonukból.
Ennyi[ Szerkesztve ]
Eladó: 4db Nokian WR D3 téligumi 185/60 R15 88T DOT 70%-os 3418 Ár: 34900Ft és 4db Hankok Winter icept evo2 215/60 r16 99H DOT3120 kb 40%-osÁr:39900.-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #122886 üzenetére
Sok cikket olvasni erről de nem barokkos túlzás micsoda összefonódások vannak. Haver megvette élete első hön szeretett autóját, kintről behozott csinos JDM-es autót a neppertől, névre írva, ahogy kell. Igen ám de miután elhozta az autót akkor vette csak észre, hogy bizony az okmányirodás hölgyike a teljesítményrovatba az autó lóerőben mért teljesítményét írta. Ennek hála a 175 lóerős gépből rögtön 234 lóerős lett (175kW). A teljesítményadó difi meg ugye smafu...
Ok okmányiroda felhív, ez és ez a gond. Jó, menjünk el az NKH-hoz, speciális vizsga, bemérik mennyi a valós teljesítmény. X ezer huf. Kapsz egy igazolást vissza a okmányirodába új forgalmi és ennek költsége. Ha megreklamálod 1,5 év múlva talán visszakapod a költséget (vagy nem).
Fejvakarás. Ok vissza a nepperhez. Nepper jófej, kézenfogta a kisbarátom, besétáltak az okmányirodába, szólt a portán, hogy Marikához jöttem. A km-es sort lepipálva soron kívül besétáltak Marikához. Haver elmeséli, hogy el van rontva az egyik rublika. Mancika bociszemekkel ránéz? Jó és mennyi akkor a helyes érték? Mondja haver, hogy 130 kW. Mancika elkéri a forgalmit összetépi, és azzal a lendülettel kinyomtatta az újat a bemondott értékkel.
De ha haver bemond mondjuk 100kW-ot akkor azt írja bele. Pff...
mod:
mdani01: Az nekem is most lesz esedékes.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TheProb
veterán
válasz stickermajom #122891 üzenetére
Azt nem részletezte, hogy mennyire komoly. De jogos a felvetés
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
lenko
aktív tag
válasz stickermajom #123965 üzenetére
Meg kell nézni a szervízkönyvet, a belső alapján valószínű pályáztak vele, így még beleférhet a 20e olajcsere. Egyébként ezekre 15e/év vagy long life olajjal 30e/2év vonatkozik.
Kint betartják ezt "sajnos" nem nagyon tudsz kintről olyat hozni aminél nem így lenne.
Enyémbe Castrol 5w30at töltöttek 18-20e-ként 2évente. Pályáztak vele, már beletettem 7e km-t. Ezalatt kiderült volna, ha van baja. Most 5w40 van benne, és 145e km. 7e km alatt olajfogyás 0.Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz stickermajom #123965 üzenetére
Ez a velorex olasz autókra van szakosodva.
Nekem volt onnan hozott, mivel az időjárás ott más, a kaszni szempontjából mindenképp sokkal jobbak mint a németből hozottak.Az embereknek fáj az igazság!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz stickermajom #124242 üzenetére
Ez engem is meglepett.
Úgy nem vennék autót hogy nem próbálom ki, mazda alá illik benézni. -
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #124242 üzenetére
Van olyan, aki próbakört sem megy.
Adtam már el autót én is így.
[ Szerkesztve ]
-
hattrick
tag
válasz stickermajom #124242 üzenetére
Nem vezettem, ha mennék legközelebb, akkor vezetném én. Külföldi rendszám van rajta nem túl legálisan. Természetesen vezetném, mielőtt megnézetném szervízben. Egyelőre az még várat magára.
#124240: Az autó felszereltségi szintje TX, a motorja pedig 1.6 benzin. 1.4 annyira nem hoz lázba.
#124243: Ezért vinném el mindenképp szerelőhöz vásárlás előtt. Ott remélem meg tudják mondani, hogy mekkora a baj, ha baj van.
[ Szerkesztve ]
a 7 törpe meghalt, Hófehérke már nem szűz, s Te még hiszel a mesékben?
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #124733 üzenetére
Huha, akkor en anyagpazarekon vagyok, 10ezrenkent cserelek mindent nekem azt az 5-10e pluszt megeri, hogy ne fosson be a cr rendszer meg ne gothosodjek meg a szelloztetestol.
-
addikt
válasz stickermajom #124892 üzenetére
Nyilván lapjával, járdaszegély mellé állásnál gond a hossza, nem az egymás mellé állásnál. De részletkérdés, ez csak a saját egyéni meglátásom.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #125603 üzenetére
Kb. semmit nem tudok értelmezni abból, amit írsz.
Azért E46 vs. E39 pl. között is van különbség, máshogy puffan azért az az ajtó becsukáskor, más a komfortérzeted, stb.
Most ezt mire is írod válasznak abból amit írtam... ? Vagy érvként vagy cáfolatként?
A 3ert én mindig is a felső-közép kategória egy jeles képviselőjének tartottam inkább, prémiumabb árakon.
Felső közép? Tengelytávra közép, helykínálatra inkább kompakt a 3er, vagy milyen szempontból felső közép?
Na mindegy is nekem, ki hogy értelmezi a prémiumot, ki is szálltam
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #125603 üzenetére
Ezzel ott a baj, hogy a 3-as papiron is kozep kat. Az 5 a feksokozep. (D szegmens, ahogy az A4, C osztaly,Passat, Insignia, 159 stb. E szegmens A6, E, 5, Legend stb)
3-as nem premium? Ne vicceljunk mar Egy Mini Cooper is premium liga, hasoblitsd egy C1-hez, vagy Splashez.
Alap 3-ast alap Passattal es alapfelszereltsegu Avensissel hasonlitsuk ossze, ugy mar erzodik a kontraszt.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #125609 üzenetére
Mert a 3 es a Passat ugyan ugy kozepkategoria.
Meg az extrakhoz sem kotnem a premiumsagot, lasd 98-ban az A4-et meg tudtad venni 4 tekeros ablakkal, ettol fuggetlenul az anyagok pl egy akkori Vectrahoz kepest, a rendelkezesedre allo lehetosegek, a konfiguralhatosag, motorok mind mind szinvonalasabbak.Erzetre pedig ukj be egy E46-ba es egy akkori Avensisbe, Mareaba. Ahogy rvilike is irta, almat az almaval.
Egy Astra C szegmens (also-kozep) oda a 3 Compact valo az A3 a Golf, Stilo stb[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #125617 üzenetére
3-as BMW-d van? Na, hat az az.
Vannak benne apro figyelmes dolgok, pl engem a kilincse is megfogott amikor eloszor probaltam, egy iv menten mozog, ahogy igazabol ergonomikus, nem csak az ajtora merolegesen mint egy kommersz valaminel.
De vannak olyan hianyossagok, amik szerintem egbekialtoak, hatso szellozo hianya ilyen peldaul.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz stickermajom #125619 üzenetére
Gondolom ezt az alkatrész árakon is látod, mert azok idővel sem mennek lejjebb
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
htomi85
tag
válasz stickermajom #125627 üzenetére
Nem túl öreg?
A legfiatalabb is 13 éves, az átlag minimum 15. -
Kornel
veterán
válasz stickermajom #125688 üzenetére
Koszi, en ie igy latom a hirdetesek alapjan.
-
nagyúr
válasz stickermajom #127106 üzenetére
Ha komolyabban érdekel, tudok mutatni a folyamatról képeket is. [link]
-
Gergőke88
addikt
válasz stickermajom #127222 üzenetére
tesco parkolo pl.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #127222 üzenetére
Az utcában, ami nem túl nagy. De ott is cink, a közelben van a pályarendőrség.
-
veterán
válasz stickermajom #127222 üzenetére
én tudtam náluk menni a kocsival, de azért nem ugyanaz a dolog, minthogy vezetsz vele 15-20 km-t, városban meg kicsit pályán.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #128461 üzenetére
Pénzt várt érte.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Telekom mobilszolgáltatások
- Macska topik
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen