Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#03969024
törölt tag
válasz focvis #64291 üzenetére
Nos, gondolkodjunk csak egy kicsit! A képeken azt látom, hogy előír egy bizonyos specifikációt, amely mindkét dízelhez ugyanaz. A táblázatból az látszik, hogy milyen viszkozitású olajat tölt be a gyár, s a (márka)szervizek. Kötelező jelleget csak a teljesítményszintre látok, ami logikus. Egyrészt, a magyar fordítások sokszor hibásak, mert nem szakember készíti, másrészt, ha megkérdeznénk a gyári "okosembert", hogy mi szükség a 0W-re, szerintem értelmes választ nem tudna adni. Gondolj csak bele, vannak országok, ahol sohasem megy a hőmérséklet fagypont alá! Ott mivel indokolná???
Kornel
Na, pont ilyen tanácsokkal kéne ellátni a kérdezőket: Amit tapasztaltál. Adott autó a olajat csipegette, B olajat pedig nem. Persze, jó lenne tudni a hosszú távú használat eredményét is, pl. lerakódások. Nap-mint-nap látom, hogy egyes helyettesítő olajak milyen károkat produkálnak. Persze, a kereskedő esküdözik, hogy mindenben megegyezik a gyárival...molnarpeter
Azt nem merném kijelenteni, hogy könnyebb dolguk van a munkagépek motorjának. Talán sokkal inkább változó terheléssel járnak, mint a személyautók, pláne a kamionok. Adtál egy jó ötletet, "lopok" pár hisztogrammot... Kíváncsi vagyok![ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #03969024 #64283 üzenetére
Mindkét oldalt látva - szerintem: az erőgépek keveset járnak hidegen, szinte az üzemidő elhanyagolható százalékában mennek üzemi hőmérséklet alatt. Személyautóknál ellenben sokkal rövidebb az átlagos használati ciklus, illetve a kisebb motor gyorsabban le is hűl; nem is beszélve az egyéb tényezőkről, mint pl. egyik hónapban síelés, másik hónapban Afrikai kiruccanás
-
veterán
válasz #03969024 #64283 üzenetére
Én kimondottan örülök, ha olajtémában is hozzászólsz, nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre.
Az autóm a Z19DTR motorral szerelt, ehhez kizárólag a 0W-40-et írja elő a gyártó.
Akik a 10W-40-et ajánlották, 3 ugyanilyen motorral szerelt autót üzemeltetnek. De akkor is nagyon meredeken hangzik nekem egy ekkora eltérés.
A tegnap esti hsz-em talán cinikusabb volt a kelleténél, de kocsmából hazajövet írtam.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz #03969024 #64289 üzenetére
Liqui moly top tec 4300
5w30-ban nem nagyon találsz jobb HTHS viszkozitasu oljat, eléggé beleastam magam az adatlapokba, és egyébként be is jött, az agyonhajpolt, de amúgy nem teljesítményre kihegyezett eneos sustinaval szemben magas fordulaton se volt olajfogysztas a Swift sportnal.
Ennek ellenére nem úgy indultam neki, hogy ha eszi az 5w30-at, akkor majd adok neki 10w40-et...Egyébként meg almát hasonlitasz körtéhez, a munkagépek vs. személyautók tekintetben.
-
#03969024
törölt tag
-
kisza25
félisten
válasz brumi1024 #64276 üzenetére
ja hyundai wrc-re gondolsz?
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Richard!
addikt
válasz z123456789 #64277 üzenetére
Nem korai, nincs szabály, de napközben 15-20 fokok voltak, járjon az téli gumival ilyenkor, akinek hat anyja van
Az osztrákoknál április 15-ig kötelező. De nem volt semmi gond a hazaúton, holnap megyek vissza, remélem akkor sem lesz (+16°C, nulla esővel)Ma kezdődik életed háralévő része
-
pit stop
addikt
válasz kovacsroli #64280 üzenetére
Ez még régi rendszám, és a régi traffipax még különbséget tudott tenni Q és O között.
Az újban indokolatlanul drágította volna fejlesztési költséget
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
#03969024
törölt tag
válasz focvis #64231 üzenetére
Utoljára szólok bele az olaj-témába: Okosítsatok már ki, mert ugyan kevés személyautó manuálját olvastam, haszongépjárműét, munkagépét sokkal többet. Nekem az rémlik, hogy a gyártó megadja a motorolaj teljesítményszintjét, majd közöl egy táblázatot, hogy adott viszkozitású olaj milyen hőmérsékletek között használható. Tesz ugyan ajánlást, mint pl. a Volvo, 0W30-ra, ezt Skandináviában még értem is, de mondjuk Sziciliában minek 0W? Tudom, az a marketingrizsa, hogy hidegen kisebb a kopás, de lehet, tudatlan vagyok, mert a gyakorlatban nem látom. Megfelelő gondossággal használt turbós munkagép motorok elpöfögnek 30-40.000 üzemórát (ami durván 2.000.000 km-nek felel meg) 15W40-es olajjal, ami ugye -20 foktól használható. Nálunk ritkán van ilyen hideg! Hogy extrém példát is említsek: A Detroit Diesel kétütemű dízeljébe a gyári előírás adalékolatlan egyfokozatú 40-es olaj, télen-nyáron! Azon a motoron van Roots-fúvó, s turbó is.
Tehát, nem lenne szakszerűbb arról beszélni, hogy egy motorba SL, vagy SN, esetleg CI-4, vagy ACEA A5/B5 szintet tudó olaj kell? -
pècsimunkás
addikt
válasz z123456789 #64277 üzenetére
A nèmeteknèl nincs időhöz kötve a tèligumi használat . Ha viszont hóban nyári gumival balesetet okozol nagyon megizèlnek !
Èn is várok mèg 1-2 hetet a kerèkcserèvel . Tavaly is volt mèg hóesés márciusban mifelènk . Akkora , hogy le kellett zárni az autópályát ha jól emlékszem .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Magnum_
nagyúr
válasz kovacsroli #64280 üzenetére
HP céges rendszám? Láttam már több ilyen frsz.-t.
I humbly and respectfully decline™
-
kovacsroli
senior tag
04 és 07 közötti A4-es kombi audik mennyire ajánlottak a nem fsi 2.0 motorokkal (131 le)? Erre is igaz a kokszolodas?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Skillet
addikt
válasz Goblin12 #64268 üzenetére
KATT
gumis topik(#64273) TheProb
nekem a kis lelkemet annó jól megcsinálgatták. megrágták a gyújtáskábeleket. rohangálás, 2 napos meló, pénz, idegbaj... szeretem az állatokat, de....(#64250) Qru
nem találok zimmermannt hátra.... egyelőre. majd még meglesem, hátha összejön rá valami cikkszám, vagy írok nekik... nem hiszem el, hogy ne lenne hozzá.
betétre már van millió cikkszám elölre és hátra is, elölre tárcsa.... de a hátsó tárcsa egyelőre szívásnak tűnik[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
TheProb
veterán
Este kinézek az ablakon, erre látom, hogy a punyesz tetején egy kurva nagy nyest/menyét héderezik, aztán lemászik, de a kocsitól távozni már nem láttam... Most megyek le megnézni, remélem az egész családot már beköltöztette a motortérbe és szétrágtak mindent...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz Evil Snowman #64271 üzenetére
Ez gagyi, nincs benne 64Gigás motor, meg 3GHz-es klíma...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
Integrale
veterán
-
Richard!
addikt
-
Goblin12
őstag
Sziasztok.
Egy 2008-as VW Golf Plus-ra milyen gyártmányú nyári gumit ajánlotok 15"-felnire?
Köszi.
-
-
kisza25
félisten
i30 N (Nürburgring?), BMW M tervezőjétől 246 és 271lóerős változatban
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Richard!
addikt
Valakinek egy lyó lanszert?
Ma kezdődik életed háralévő része
-
brumi1024
veterán
válasz Qtya123 #64257 üzenetére
+1. Egy 95-ben született srácról van szó (aki ennyi év alatt valószínűleg többet tett le az asztalra, mint a kommentelők nagy része, révén világbajnok kajakos volt), álltak egy lámpánál, de egyből jönnek az irigy, végtelenül egyszerű, mélysötét kommentek, hogy versenyzett a bimmerben... Elszomorító az emberi hülyeség.
-
-v-
addikt
válasz Qtya123 #64257 üzenetére
Igen, sajnos teljesen így vagyok vele én is ...
(#64261) pit stop:
Szerintem a totalcar elsősorban egy magazin, nem hírközlő felület, de ha az is, akkor szorítkozzanak a hír közlésére, a vélemény részt meg akkor érdemes írni utána, ha már tudunk valamit, bontsuk ketté. Így van kint a címlapon:
"Mi történt és mit kell megtanulnunk az esetből?"
Nem azért mondom, de ebből a "mi történt" részről nem tudjuk a részleteket, a "mit kell megtanulnunk az eset" rész az meg nem úgy szokott működni, hogy előbb tudjuk, mi történt és tulajdonképpen mi is az eset amiből tanulni akarunk, és utána lehet levonni a konzekvenciát?
Na mindegy ..[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
Első két bekezdéshez: Nem vetted figyelembe, hogy ez online "hírközlő felület", itt nem működik, hogy megvárjuk a tényeket... Benne voltak ezek a gondolatok, történt egy kapcsolódó eset, és megírta. Nyomtatott sajtóban (ami nem Blikk szint) működhet és nagyrészt működik is, hogy várjunk infóval. Online ez nem működne. Mire lesz kézzel fogható tény már rég elfelejtette mindenki, mert olvasott másik 862 cikket, és nem lehetne mivel összekötni - aktuális téma nélkül pedig elveszne sok másik cikk között.
Mellesleg pedig ha a spanyol viaszt találnák fel akkor se hallgatnák meg őket, mivel eléggé kritikusok TC-n.Közlekedési morállal az utak állapotát is összekötném. Hány olyan baleset lehet, amiben szerepe van, hogy csak ki akarta kerülni a kátyút; vagy belement megrántotta az autót, ő meg hevesebben ellenkormányzott és elszállt...
Rendszerben gondolkodással teljes mértékben egyet értek. De jelenleg inkább a tegnap megálmodtam ma törvény lesz folyik - és az rendszer szinten biztos nincs még elkezdve se a gondolat. Vagy, hogy régebbi példát mondjak ott a West Balkán, ahol megvoltak már akkor is szabályok, csak be kellett volna tartani/tartatni - e helyett a közvélemény számára helyeslően indokolatlanul szigorítunk - amit utána meg már szinte képtelenség betartani annyira elvont valóságtól.
(#64259) Saint_ Ha mégis, akkor hátrányos megkülönböztetésre fontolgatsz lépéseket?
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Qtya123
őstag
"Rendszerben kell gondolkozni, a folyamatok és okok megértésével, hosszú távon, több mindenen egyszerre változtatni, fokozatosan. Ilyet én ebben az országban még soha nem láttam, mióta élek, mostanában meg máshol is egyre kevésbé látszik."
Nagyon egyetértek, ugyanígy látom én is. Szoktam gondolkodni azon, hogy vajon milyen lesz a jövőben, úgy 10-20 év múlva a politikai, társadalmi, demográfiai, gazdasági és munkaerőpiaci helyzet, ha továbbra is ugyanilyen módon ugyanebbe az irányba haladunk... Mivel nem tudom a választ, ezért a saját életem válaszlépéseit sem tudom megtervezni.
-
Qtya123
őstag
"olvasd végig facebookon meg a post alatt a kommenteket, őszintén, elérte ez a cikk a célját? Vagy csak kitört a frusztráltság (amiből van elég), anyázás, sötétség az emberekből ..."
Hallod, nekem ebből van mostanában irdatlanul elegem. Ezért egy ideje a tömegek által olvasott oldalak hozzászólásait nem olvasom, mert olyan érzésem van, hogy a normális emberek már csak mikroközösségekben találhatóak meg a weben, kisebb fórumtopikokban, szakoldalakon. Ezeken a helyeken még lehet értelmesen beszélgetni, vitatkozni, eszméket cserélni. Facebook, TC, Origo és társaik hozzászólások tekintetében egy nagy pöcegödör. Mikor azokon a helyeken olvastam a hozzászólásokat néha rendesen depressziós hangulatom lett és kiábrándultam az emberiségből, ugyanis olyan képem alakult ki a hsz-ek alapján, hogy az emberek 80%-a egy degenerált és befásult, korlátolt idióta. --> Amiről bátorkodom kijelenteni, hogy valóban így is van.
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #64251 üzenetére
Én a cikk második részével totál egyetértek, nekem a bajom azzal van, nézzük meg mi megy a világban, trump, brexit, vagy akár itthon .. nem akarok politizálni vagy ilyesmi, de mi történik, a józan ész helyét átvették az indulatok, az emberek félelmeire játszás stb. Ha értéket akar teremteni vagy közvetíteni, akkor szerintem annak pont az ellenkezője lenne a módja, megvárjuk a tényeket, és hitelesen, azok birtokában írunk, hogy minél objektívebb valami legyen, amit mérlegelni lehet, ne pedig megint az indulatkeltés irányába menjen el a dolog, borzasztó anyázások indultak meg megint a kommentekben, van ott szó már mindenről ...
Így kiöntjük a vízzel a gyereket is.Nekem pl. az lenne a véleményem, ha egy faluvégi farolást vagy akármit meg tudnak szervezni, akkor ilyen ügyekben is biztosan el lehetne indítani valami értelmes párbeszédet vagy folyamatot - de ezt valahogy sohasem látom. Ez a cikk így biztos nem éri el a célját, de ha szebb vagy jobb formátumban jelent volna meg, akkor se érné, ha tenni akarnának, szerintem lehetne mást, annyi erőfeszítéssel mondom, amivel mást megszerveznek, itt is el lehetne indítani valamit, ami mögé be lehet állni. Ha akarnak .. ha meg nem, akkor meg nem is kell úgy tenni, mintha akkora szívügyük lenne, mert még álszent is lesz a cikk.
egyre szarabb és szarabb a közlekedési morál
Egyetértek, de ez egy általános folyamat az országban, vegyük észre, ez nem a közlekedésről szól, nem is a friss jogsiról, vannak itt "folyamatok" amik tettenérhetőek sok helyen és sok mindenben. Annak megint nem sok értelmét látom (és tipikus magyar dolog sajnos ez is), hogy egy-egy dolgot kiragadunk, nem pedig rendszerben gondolkozunk.
A felvetés lehet jó, de a scope mellé megy. Vagy a kérdésfeltevés lehet jó, de az okok keresése meg válaszok megtalálása mellé megy. Egy brexitnél is érted az okokat, meg a motivációt, mi indította el a folyamatot, de az erre adott válasz nem jó
Rendszerben kell gondolkozni, a folyamatok és okok megértésével, hosszú távon, több mindenen egyszerre változtatni, fokozatosan. Ilyet én ebben az országban még soha nem láttam, mióta élek, mostanában meg máshol is egyre kevésbé látszik. -
Értem amit mondasz, nagyjából át is olvasgattam a HSZ-eket (melózóm épp, szóval nem volt mindre időm). Ami viszont saját tapasztalat, hogy az elmúlt 13 évben amióta vezetek egyre szarabb és szarabb a közlekedési morál. Nemre, korra, rasszra való tekintet nélkül.
Erre az is rátesz, hogy jópár éve eltörölték a normális rutin vizsgát, a forgalmi vizsgák is egyre ergyábbak. Lassan már mindenki rohangálhat autóval. Lehet nem ártana pár elrettentő videó, ami pl. az angoloknál divatos. Mondjuk ezt a videót az összes, vezetés közben telefont nyomogató faszp@raszttal végignézetném 5x. [link]
Összegezve a cikk mondanivalójának van értelme, de az amit mondasz, hogy nem a legszerencsésebb időben és történés miatt került most megírásra valóban nem szerencsés.
-
Qru
MODERÁTOR
Neem, a Fűnyíróra kell. Azt a pajkos 78 pónit így is 4 tárcsa fogja, felesleges oda ilyen drága cucc.
Focvis: Ránézek, köszi.
Btw eszedbe ne jusson olyan sűrű olajat rakni bele, elég hamar meghalna mind a két turbó... 0W40 kell bele.
Saint: Olcsóbb egy új trácsa mint maga a szabályozás szóval kuka a régi ha menthető lenne ha nem.
Ate: 8,1k
Zimmermann: 8,8k7k alatt sztem sehol nem szabályoznak...
Skillet: Az lesz a kettőből amiből van betét és trácsa is, egyfomát akarok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz szabonagyur #64246 üzenetére
Ha ebben az esetben a merci helyett egy 1.0-ás Suzi lett volna, akkor az alábbi képek készültek volna:
- Bömbi hátulja mondjuk a legrosszabb esetben eltűnik a hátsó kerékig
- a Suziból megmarad egy 40 cm hosszú harmónikaVétlen kiszáll, vétkesnek meg 1 tized másodperc alatt átszalad a seggluka az agyán.
-
i-sti
senior tag
válasz szabonagyur #64246 üzenetére
"Aki nettó hülye az egy babakocsival is versenyezni fog és hasonló lesz a vége."
Szerintem is így van.
125 kw diesellek engem pl simán megelőznek falukban a 1.4 benzines Loganok, G astrák stb.
Nem versenyzek velük. Had menjen.
Többször volt, hogy X5, A6 jött utánam vagy én mentem utána 70-80-90 és az 1.6 Golfy megelőzött minket. Majd pályán mikor utolértük észrevette, hogy nem ugyanabban a kategóriában autózunk.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #64244 üzenetére
Azzal abszolút egyetértek. De a tények ismerete nélkül szerintem elég nagy hiba egy ilyet lehozni, nem tudjuk mi történt, és ő sem tudja. Ha tényleg a büdös cigány racsingolt a jobbkormányos lefingott mergájával, és úgy történt az eset, ahogy, akkor nem a jelenlegi eset kapcsán kellene ezeket boncolgatni, nem ezen az apropón kell ezt felhozni, mert akkor ez nem erről szól. Tudod, a mondat első fele igaz, a mondat második fele igaz, csak éppen nincs közöttük összefüggés ... itt nem a friss jogsival volt akkor a baj. Tudom ez a TC, nem a New York Times, de azért sokan olvassák őket, van rajtuk felelősség, zéró hitelesség, fingja nincsen mi történt, odafossa az első spekulálgatását ... az más, hogy itt vagy bárhol leírogatjuk a véleményünket, szerintünk mi történhetett, de olvasd végig facebookon meg a post alatt a kommenteket, őszintén, elérte ez a cikk a célját? Vagy csak kitört a frusztráltság (amiből van elég), anyázás, sötétség az emberekből .. meg megint csak hangulatot sikerült kelteni. Bár őszintént szólva, ha nem a tényekre alapozunk, akkor mindig csak az indulat meg a szubjektív nézőpont marad, szóval mit várunk?
Ír a cikkben dolgokat, amik jók és egyet lehet velük érteni, nem most kellett volna írni és nem így, összességében pont hogy ez a cikk sem tud értéket közvetíteni, mert nélkülözi az objektivitást és a tényeket, ami szerintem bármilyen újságírásnak azért valamilyen szinten az alapja kéne, hogy legyen. Ilyen formán meg szerintem ez így elég kontraproduktív lett.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Evil Snowman #64244 üzenetére
vagy életkorhoz vagy jogosítványhoz élettartamához kéne kötni, hogy milyen erős autót vezethetnek az emberek.
Mert amikor az 1.0 Swift beáll mellém és úgy érzi, hogy versenyezni akar az nem gond (de mondhattam volna bármilyen járművet, nem ritka a 60-90 LE-s versenyzők)? Azzal is ugyanígy bele lehetett volna rongyolni egy álló autóba, max a suzi vezetője sem száll ki belőle.
Aki nettó hülye az egy babakocsival is versenyezni fog és hasonló lesz a vége.
-
Abban azért szerintem egyetérthetünk, hogy nem hülyeség amit a cikkíró boncolgat. Sokkal jobb oktatás kéne mind rutin, mind forgalomi körülémények között.
Emellett megfontolandó, amit már régóta annyian pedzegetnek, miszerint vagy életkorhoz vagy jogosítványhoz élettartamához kéne kötni, hogy milyen erős autót vezethetnek az emberek.
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #64198 üzenetére
TC-n írják kommentek között, talán ez lehet a legvalószínűbb:
"Magánvélemény: valószínűleg verseny volt a helyszínen. A gyorsabb autó vezetője - miután látta, hogy áll a BMW a pirosnál - félrerántotta a kormányt és símán elment. A Mercis viszont akkor szembesült azzal a ténnyel, hogy van előtte egy akadály. És belement a BMW-be."
Tényleg mindig racsing van arrafele, sajnos a lefingott jobbkormányos mergában ki tudja milyen low life arc ült egyébként kiábrándító színvonalú a TC cikk, a kommentek egyenesen megdöbbentőek, a post alatt is, facebookon is ... -
B-L-A-C-K
titán
Nem is tudtam létezik Aston Martin "smart", mondjuk az vicc hogy még nem is elektromos, és ~5 évesen 75 ezer km-rel majdnem 13 millát kérnek érte...
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Lidlben vannak most autós termékek.
Mennyire érdemes megvenni egy ilyen ülésvédőt?
Illetve a kárpittisztító hab mennyire hatékony?Gumiszőnyeget ,csomagtéri hótálcát hol érdemes venni, valamint valami jobb minőségű kellene.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #64228 üzenetére
Mindig mondom, hogy ez egy ünneplőruhás Opel. A fanatikok persze nem ismerik el, tagadják.
Pár napja egy háromujjú okos,egyben fanatik + a hasonszőrű tesója arról győzködött, hogy a 10W-40 olaj a jó bele, hiába ír elő direkt csak erre a motorra 0W-40-et a gyártó.
Az általános olaj Opelbe ÉS Saabba amúgy 5w-30. -
kaszaking
tag
Ebc fékbetétek valóban ennyire jobbak mint a hagyományos betétek (pl: Ate, zimmerman)?
Valóban hamarabb megállítják a kocsit egy erőteljes fékezésnél? -
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #64222 üzenetére
Lehet elég csak a betétet cserélni akkor meg a gyári tárcsa mellé nem veszek másfajta betétet.
Téli meg azért nem került most fel, mert nem volt használva a kocsi télen.
mod:
I-sty: Nem tudom ki gyártja a gyáriját ennek még után kell néznem.
Gumis szólt, hogy a betétben már csak kb 4000 km van ami valid mert már néha hallom a kopásjelzőt. A tárcsa is elég vállas így megtapizva majd rá kell mérni, hogy mekkora a vastagsága.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
Az en automra jo a Zimmermann.
Ha a jazz alatt komolyabb a teljesitmeny meg a futomu es a csalad a Nurnburgringen hajtja hetvegente, akkor termeszetesen Ate, de ha Te veszel, csak gyari, vagy Ebc[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #64208 üzenetére
Cs. Előd elég jó vádalkut kötött nem tudom kit dobott fel de kb Portik T.-t kellett ha azt ennyivel megúszta.
Megtaperoltam a tárcsát az is cserés lesz... Vagy maradjon? Elvégre végig ki van fizetve...
Szóval a milyen gumi legyen-t felváltja a Zimmermann vagy Ate legyen.
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
Igen. Es meg anno az egyetemen volt egy eloadasom, ahol ez volt a tema, kulsos eloadoval. Azt mondta, hogy a rendorseg allaspontja az, hogy az az ugy az igazsagszolgaltatas szegyene.
De lasd Bucit. O is csucsult.Qru: en mondottam vala.
Nekem Langos kedvezmenyem van, de hat sehol sincs ahhoz kepest.I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz B-L-A-C-K #64201 üzenetére
Igen ő is a 11-esen de már Budakalász magasságában szóval jóval túl a városon.
mod:
Saint: Beszéltük, hogy a Kauffer milyen jó áron szállít. Szólt a gumis ma, hogy cserés lesz a betét elöl ezért ránéztem: Bárdiba van 49% kedvességünk de még így sem olcsóbb mint a Kauffer listaáron. Jah és Kaufferben kb 2x akkora a választék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sfefe
addikt
válasz Evil Snowman #64198 üzenetére
Allitolag 28 eves volt a sofor nem mondanam olyan fiatalnak.... Majd ez is azt mondja rosszul lett, ez most a divat...
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Magnum_ #64199 üzenetére
Amúgy itt elég sok a baleset, és szerintem csak idén meghaltak már vagy 5-en ezen az úton. Egyenes, lehet tolni neki, és mivel itt lakom gyakran látom is hogy sok barom versenyez is, kocsival, motorral...
Integra is ha jól rémlik ezen az úton halt meg...
Ahogy olvasom ezek is versenyeztek, mármint a Mercis meg valaki még...
"A TV2 Tények szerint a Mercedes versenyezhetett valakivel, ezért rohant őrült sebességgel a pirosnál álló másik autóba. A Merci sofőrjét őrizetbe vették."
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Asszociációs játék. :)
- Okos Otthon / Smart Home
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest