- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz
EQMontoya #42196 üzenetére
MR2 sokkal faszogányosabb. MX5 csajos!
tudom, tudom... már 1000x ki lett tárgyalva, de... akkor is csajos
(#42186) MunezXBK
jövő hét csüt neked is jó a talira?
remélem sokan leszünk(#42181) tboy93
de minek mész át rajta? ott a budafoki, szerémi, tétényi, mint alternatíva...(#42200) MunezXBK
az a 11. ker, ahol lenni szoktunk.(#42180) [rvilike]
te kijössz jövő héten csütörtökön a talira? -
Kornel
veterán
Na látom szép témát indítottam megint.
Azokkal értek egyet, akik szerint ez csak pénz lehuzas lesz megint.
Ez arra kell majd, hogy a bkv ne menjen csődbe, mert viktor bácsi nem hajlandó az állam részét kipotolni, valahonnan élő kell rántani pár száz millat évente.
És amíg ilyen utakon zotykolodunk, addig nekem senki ne húzzon le újabb évi 5000 ft-al se.
Különben fogom én is a kabatom, aztán ágyő. Majd dolgozik még termel helyettem más, ha így jó lesz az állam bácsinak. Ja bocs nem, mert lassan nincs ki dolgozzon. Akinek volt egy cseppnyi esze már lépett. És a külföldi példák sem állják meg teljesen a helyüket, most voltam becsben, nem volt semmiféle dugódíj, szombat és vasárnap egész nap ingyenes a parkolás pl.
Ja és fél vagy harmad ár korul vásároltunk be egy vagon ruhát.
Jó, a kaja drágább volt...
Ennyi.Más:
Lehet meglesz az első védás buntim.
Mennyi lehet egy tilosban való előzés?
Miskolc felső majlat, befelé a város felé, rögtön a kanyar utan...
Nem baj, remélem gyógyszerre költik 😂
Mondjuk ezt megérdemlem, a majom lengyel 30-al vanszorgott előttem lillafüredtol, ott gurult el... -
EQMontoya
veterán
válasz
Snoop-y #42195 üzenetére
Ahogy vesszük:
-Szerintem is az MR a szebb
-Kb. ugyanúgy megy (fura, de az az oka, hogy az MX-5 hiába fiatalabb 10 évvel, egy mázsával könnyebb)
-A nyitható tető azért coolság, több szabadságot ad, mint a targa
-MR2-ből nagyon-nagyon kevés az értelmes példány, és ahhoz képest meglepően drágák (7-8k eur)
-Egy 20 éves, középmotoros, ritka sportautó szerelés ügyében esélyesen nagyobb kockázat, mint a viszonylag faék és könnyen szerelhető MX-5. -
EQMontoya
veterán
Valami ilyesmire tervezek lecsapni télen.
-
deicide
veterán
válasz
Speeedfire #42167 üzenetére
Szápár-Tés-Várpalota is gyakran előfordul bringával, de az is borzalom, még a Szápári oldal nem is, de Várpalota felé lefelé ereszteni a bringát 60-70-el, halálfélelem, mikor repülök el egy úthibán...
Viszont tényleg szép a környék. Nekem főleg a Bakonycsernyei szélerőművek jönnek be.
-
lenko
aktív tag
válasz
Tsebacsi #42179 üzenetére
A fizetéseket sosem fogják "nyugatiasítani".
A sok autógyár csak azért van itt, és nagyobb külföldi cégek, mert relative olcsó a munkaerő, ha ez az előny elvész mi érdeke lenne bárkinek is itt dolgoztatni?
Így meg megtermeljük nekik a 4x fizetést, mert nekünk nem adják oda.
Saját iparunk stb. nincs. Ezért maradjanak csak így a fizetések, addig van "jó világ".(#42184) MunezXBK
Aha...Azért dolgozik a cégünknél 50e ember világszerte, ebből csak Romániában a fele.
-
-
-v-
addikt
válasz
EQMontoya #42174 üzenetére
Őszintén szólva fehérvárin nem nagyon értem mi zajlik, hol kicserélik a sínt, hol nem .. hol van új aszfalt, hol nincs .. mindezt úgy, hogy augusztusi befejezést ígértek, ami nyilván kb. december lesz
de valahogy nem érzem ennek a projektnek a dinamikáját, meg azt se, mi lesz itt az eredmény
-
válasz
Speeedfire #42177 üzenetére
A kormány pl. lehúzhatná magát a wc-n, én szívesen leszek kiskirály, aztán majd lesznek választások, ha engedem. Max Vilikét pajzsra emeljük és minden magyar alanyi jogon kap egy BMW-t
Komolyra fordítva: Az oktatás/egészségügy/hivatali ügyintézés színvonalát a béka segge alól felhozni, fizetéseket nyugatiasítani, lopást beszüntetni, csőcseléket megbüntetni, autósok felétől elvenni a jogsit. És ezt most 1 perc alatt szedtem össze, mi lenne itt ha leülök gondolkozni
(#42174) EQMontoya:
Itt dolgozom a Kosztitól 100 méterre, tragédia. Nem lehet közlekedni, megállni, zaj van, stb. És magyar szokás, hogy valamit leaszfaltozunk, aztán 1 hónap múlva feltörjük, ezen már szinte meg se lepődök.
-
Skillet
addikt
válasz
deicide #42161 üzenetére
ezzel kizárólag egy gond van, nem járok arra. nekem budapestet csinálják meg tükörre mindenhol, mert 99%-ban itt közlekedem. meg ugye, ez a főváros.
félreértés ne essék, jó, hogy az általad említett helyeken is ügyködtek, szuper, de a fővárosra nagyon ráférne egy tükör aszfalt, ami nem 1 évig bírja!(#42174) EQMontoya
ennyi -
EQMontoya
veterán
válasz
deicide #42161 üzenetére
Bringásként és autósként is a XI. kert ajánlom bárkinek a figyelmébe.
A Fehérvári úton másodszor vannak lezárások a villamossín cseréje miatt az elmúlt öt évben, de egyszer sem jutott eszébe senkinek, hogy ha az útminőségen már egy 3. századi római kereskedő felháborodott volna, mert szétveri a szekerét, akkor talán az aszfaltot is kéne cserélni ezzel a lendülettel.Deee legalább ezt párhuzamosan megcsinálják mindenhol. A négy észak-déli irányú útból (Tétényi, Fehérvári, Szerémi, Budafoki) szerintetek mennyin zajlik felújítás egyszerre? Igen, persze, hogy az összesen. De egyiken sem teljesen burkolatcsere, itt az elválasztót foltozzák, ott egy fél sávot túrtak fel valami cső miatt, a Fehérvárin ugye a villamossínt cserélik...
Ha visszaemlékszel, Hungária körúton síncsere 1-2 éve. Persze, szét volt b@szva mindenhol legalább 1-2 sáv folyamatosan, de az aszfalt maradt, az M3 és az Árpád híd között kiesne a fogtömésem is, ha lenne tömött fogam. Pedig az IS nem is ráz vészesen.
Tovább is van, mondom még. Vörösvári - Szőlő sarok, III-ban. Szintén 1-es villamos, hónapokig feltúrva a kereszteződés, de legalább megcsinálták rendesen: teljesen új aszfalt volt. Aztán egy hónap múlva feltörték az egészet, mert a távhő rájött, hogy csöveket kéne cserélni. Nyár végén. Az előtte lévő 3 hónapban, amikor már nem volt fűtés és ki volt ásva a cső, nem jutott eszükbe.
-
válasz
Speeedfire #42167 üzenetére
Ha már rossz utak: Kaposvárról mentem Fonyód felé ideiglenes tanksapkával... naná, hogy egy csomó gázolaj kilötyögött
Na meg a Veszprémi körgyűrűvel is kezdhetnének valamit, az is katasztrófa...
-
válasz
Mágus2 #42159 üzenetére
Van cascom
(Generali 90 e./év + GFB 30 e./év) viszont az apró sérülésektől nem véd.
Vasárnap egy gombostűfejnyi karcot szereztem tolatás közben a szálhúzott felnin, azóta is bosszant.
(#42163) [rvilike]: 76-os Zeg - Hévíz között. A motorosok hullanak, mint a legyek az első 10-15 kilométeren.
Maps: [link] Tükörsima aszfalt, fékezni nem ér...
-
válasz
Speeedfire #42167 üzenetére
Az a baj hogy újabb évi 5000Ft a semmire. Nem elrettentő, a 90% kifizeti és nem változik semmi.
-
Speeedfire
félisten
válasz
deicide #42164 üzenetére
Pedig Zirctől tovább haladva kezdődik csak a szép környék.
Onnan menj fel egészen Tésig, vagy Várpalotáig.Tényleg nagyon rossz, félek hogy megint szilent csere lesz. Annyira dobál az út, a sok nyomvájatról már nem is beszélve.
Aggregátor: Kb semmi sem fog. Ez olyan, mint anno a megye matrcia. Mindenki sírt, de mégis megvették a pest megyeit. -
-v-
addikt
válasz
deicide #42164 üzenetére
Igen, nekem is a 82-es az egyik kedvencem arrafele, amúgy is tök szép környék
Szekszárd is marha jó vidék ja, de kritikán aluliak arrafele az utakalig merek néhol az út szélén bringázni, annyira tré
Azért kell montizni, dobb ki az országútit a g*cibe és vegyél egy jó AM masinát aztán hadd szóljon
-
deicide
veterán
Lefelé dél felé nem nagyon van kanyargós, illetve Szekszárd után, a Szálkai tó felé, na ott vannak jó részek, csak ott meg néhol fos a minőség.
A 82-esen Zirctől Veszprémig bringáztunk nemrég, na ott tényleg lehet veretni rendesen.Speedfire: na ja, az nekem is hiányzik, alig merek néhol az út szélén bringázni, annyira tré. Autóval sem sokkal jobb...
-
deicide
veterán
válasz
Skillet #42160 üzenetére
Bringásként/autósként mondom, azért itt-ott van változás. Már amerre én járok:
62-es főút, a teljes hosszán (2km-t kivéve) teljesen újraaszfaltozva, tükörsima.
Agárd-Zichyújfalu újraaszfaltozva.
Velence-Pusztaszabolcs folyamatban, majdnem kész.
Kápolnásnyék-Lovasberény jó része is már tükörsima.
Csákvár-Oroszlány.És ez csak amerre járok. Persze ezek nem a BP-i dugódíjból valósultak meg, hanem gondolom EU-s pénzből. A dugódíjból valszeg semmi sem fog javulni tényleg.
-
Skillet
addikt
válasz
barnam_ #42129 üzenetére
ja, azért én is fizetnék, meg a tükör sima aszfaltért (és fizetek is, csak nem csinálják meg)... de ez nem erről szól. elolvastad?
szerinted nem lesz dugó, ha kivetnek egy újabb sarcot?ez vicces.
soha nem kapunk ezekért a pénzekért semmit! soha. az összes út szar és folyamatosan csak szívatják az autósokat.
blokááádooooot!!!! -
Nemtom, ha lesz egy unalmas délutánom, simán előfordulhat, hogy felteszem - a fotók már megvannak. Írtam, hogy abból kezd elegem lenni, hogy én vagyok őérte és nem fordítva. Nem jó így.
Az egyik szomszédomnak van igaza, mindig olyan állapotú autója van amit én bottal se piszkálnék (karcos, szakadt). Elutazott 4-5 hónapra, nemrég jött haza és lapáttal merte az esővizet az MX-5-ből, telepiszkították a madarak, stb.. De tesz rá, mert egy csoffadék hulla az az autó.
Én meg minden autópályázás után tisztogatom az elejét, hogy ne égjenek bele a bogarak; áruházi parkolóba messze parkolok a pistikék miatt, stb.
-
deicide
veterán
válasz
tomcsi23 #42154 üzenetére
Ájj, megint a pongyola fogalmazás. Igen, a lakóhelyem és a munkahelyem közti útvonal nem érinti Budapest területét. De ezen felül azért be szoktam néha tévedni a főváros határain belülre.
lenko: az M6-on nem csodálom, hogy nem akadályoz, igaz lejjebb, Dunaújvárostól lefelé volt olyan, hogy autóval sem találkoztam azonos irányban. Kihalt jellege van arrafelé, de ezekszerint már Érd környékén is.
-
lenko
aktív tag
válasz
deicide #42147 üzenetére
Nekem ez nem sietve, odafelé nem sokkal előtte all be a vízhő 90-re mire felérek az M6-ra.
Az elején 100as tábla van, nem is megyek ennél többel, utána mikor 130-ra vált a tábla az emelkedőnél, se megyek többel mint 100.
A forgalom mindig ugyanolyan. Kb. semmi nem akadályoz.(#42151) zolynet Nem olyan nagy baj ez, hogy kintről van, nekem se volt sokkal kevesebbe a golf.
-
zolynet
veterán
válasz
B-L-A-C-K #42144 üzenetére
Örülj neki hogy nem külföldről kell honosítanod.
Nekem az accord type-s esetén így nézett ki: 446eFt (vételáron felül)
nkh (8k) + regadó (280k) 288000
német export rendszám 46786
új magyar rendszám 8500
forgalmi + törzskönyv 12000
vagyonszerzési illeték 91000
és jöhet a nagyszervíz, ami kb 110eFt-ból megállt.#42152 lenko: nincs is baj vele, első tulajdonostól, szervízkönyves, kisebb sérülése sem volt eltitkolva, képeket küldött, ergo egy nagyon jó vétel volt
-
deicide
veterán
Velence és Börs között nincs szerencsére egy darab sem.
Ellenben múlt szombaton siettem haza a tüzijátékra és a Pákozdi pihenőnél a tök sötétben sipákolt a női hang, hogy S1, bízom benne, hogy megdolgozott a pénzéért a kütyü, mert elég sokan eresztették, ha nem is 2xx-el, de azért bírsághatáron túl és semmit nem lehetett látni belőlük.
tboy93: na igen, én így járulok hozzá a kasszához. A fogyasztást ilyenkor nem nézem, de önmagában pl a 200-as egyenletes utazósebesség az 20 alatt van, csak a sok fékezés, gyorsítás, ami megdobja.
-
w333
félisten
válasz
Evil Snowman #42143 üzenetére
Árpád hídtól is az M3 feljáróig nagyon szép végig ... nem véletlenül zárt be a vidámpark, most legalább ingyen van a hullámvasút !
(#42144) B-L-A-C-K
Az kemény !
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Speeedfire #42142 üzenetére
Azért kicsit durvának tartom ezeket az árakat:
Átírás: ~130 ezer
Kötelező plusz casco: ~270 ezer
Súlyadó: ~68 ezerEz közel fél milla, és még kocsiba se ültem, ja és nem is egy Ferrariról van szó hanem egy középkategóriás autóról...
-
Evil Snowman
őstag
Hát igen. Az ember nem ágálna akkor, ha befolyó összeget az utakra fordítanák, de így ez már elég gennyes húzás. Lágymányositól a Népligetig okádék a Könyves. Keresztirányú bordák mindhárom sávban, minimim 5 cm-es szintkülönbséggel, mint valami elbaszott fekvőrendőrök. Ha tehetem elkerülöm a francba.
De van egy sanda gyanúm, hogy a "dugódíjból" befolyó összegből akarják fedezni az M3-as metróvonal felújításának egy részét.
-
w333
félisten
válasz
B-L-A-C-K #42131 üzenetére
Ez megint egy újabb lehúzás ... és persze hogy senki nem tesz ellene !
De sebaj még jó hogy fizetjük az útadód és sz*r utakon közlekedünk és fizessük az évi parkolást úgy hogy 12 kört teszek a tömbház körül míg találok 1 helyet ! persze a forgalomlassítást is be kellett vezetni hogy minél több üzemanyagot használjon a p*raszt na és ott a gyönyörű szép Véda rendszer is és most jöhet a dugódíj is !
Semmi másról nem szól ez az egész csak a lehúzásról, talán ha visszaállítanák a lámpákat nem lenne dugó a városban és nem kéne dugódíj sem !
-
Jó, de azért azt nehezebb kivitelezni, meg nem csak rajtam múlik...
Csak a munkahely miatt nem költöznék közelebb, ha amúgy meg vagyok elégedve azzal a hellyel, ahol lakom.Nekem meg kb. 22 km, délután ugyanannyi idő végigmenni az M0-n (ami 72km-es út), mint a városon keresztül.
-
lenko
aktív tag
Azért kell csak akkor odavinni, amikor kér az ember évi 1-2 alkalommal gépi kemény waxot.(Akkor se hót sárosan, nem is tudom volt-e nekem sár az ívekben az elmúlt pár évben. Szerintem nem...)
Ha keletkezik is rajta karc, akkor el is tűnik.
Golfot ősszel viszem majd ilyenre. Passatal 2x voltam így náluk, meg voltam elégedve.
A nano bevonat is jó szélvédőre, még 1 év után is 80felett nem kell ablaktörlőzni, pedig cask fél év garit adnak rá. -
w333
félisten
válasz
Gabesz87 #42117 üzenetére
Nézd végig ... ez is egy megoldás !
Mielőtt odaviszed fényképezd le a motorháztetőt, majd mosás után nézd ... biztos vagyok benne hogy friss karcokat fogsz rajta találni !
Az emberek lesz*rják mivel 90% céges autó szerinted érdekli őket hogy karcos, hidd el nekem hogy magánszemély csak 1X viszi oda mosni, aztán soha többé !
Szerk.
Erről már sokszor leírtam a véleményem semmi másról nem szól az egész csak arról hogy hatalmas marketing áll mögötte (környezetbarát mosás) persze (mese habbal) a szomorú valóság az hogy sok plázában nem engedik vagy több millióba kerül egy csatornázás ahol elfolyik a víz na és pontosan ezért születtek meg ezek a gőzős mosók !
-
w333
félisten
válasz
Gabesz87 #42114 üzenetére
Ááá kerüld el ...
Normális magasnyomású kézi mosóba vidd ott először befúljak vegyszerrel majd nagynyomásúval lenyomják róla a kosz szivaccsal lemossák, míg a gőzösben fellazítják a koszt és ott kenegetik az autón (karcolják) szóval inkább ne !
(#42119) MunezXBK
De akkor sem folyik le róla a kosz ...
Elég sok ilyen autót políroztam már (20-30-40 milliós autókat)
-
Gabesz87
veterán
válasz
Speeedfire #42115 üzenetére
Köszi, de sikerült bejelenteni az EuroPark-ba a Naturwash-hoz.
(#42116) kornelka:
Talán inkább azon kéne elgondolkodni, hogy ne egyszerre csináljanak minden jelentős téren, úton felújításokat, építkezéseket, ami totál megbénítja a közlekedést. Ez a pár száz Ft havonta jelentéktelen, csak hát ettől nem fog csökkenni a forgalom.(#42118) w333
Hát nem tudom, azért az fura lenne, ha egy ilyen jó nevű, talán a legismertebb mosóban, mint az Ezwash, összekarcolnák a kocsit. Akkor senki nem menne oda, és nem napokkal előre lehetne időpontot foglalni. Nyilván van oka. Fene tudja... -
Kornel
veterán
Ezt meddig tűri még a birka magyar?
-
Gabesz87
veterán
JÓ autómosót, ahol külső-belső tisztítást csinálnak, tudtok mondani Bp belvárosban? IX.ker. vagy ahhoz minél közelebb. Az EZ-WASH-nál sajna csak kedd a legkorábbi időpont, de nekem holnap kéne vinnem 2 kocsit. Olyasmit keresnék, mint az Ezwash.
-
Evil Snowman
őstag
válasz
Kornel #42101 üzenetére
Tekintve, hogy a Lexi-ket meg a GT-86-ot, meg a Hibrideket ott gyártják tudomásom szerint még mindíg, ezért simán behajózzák ide, csak ahogy említettem estenként több hónapot is várni kell, amíg megtelik a hajó. 1 éve voltam kereskedésben, akkor azt mondta az értékesítő srác. Valamikor beugrom úgy is megszeretném nézni az új Yarist közelebbről és megkérdezem.
Amúgy sajnos én is tapasztaltam a gyártás beli különbséget. Mutter 1.0-ás Yaris-a made in Japan, míg a barátnője verziója Török vagy Angol már nem is tudom. Utóbbiba olyan szélzaj van 110 felett, hogy alig tudsz beszélgetni, anyáméba meg ott még síri csend honol.
-
mdani01
aktív tag
válasz
Evil Snowman #42099 üzenetére
Akkor ha veszek egy Új Civicket kérhetem Japánba csinálják?
-
Kornel
veterán
válasz
Evil Snowman #42099 üzenetére
Kizart, hogy egy toyota elhoz csak neked felár nélkül egy corollat vagy barmit japanbol, mikor amúgy törökben gyártják, rosszabb esetben észak afrikaban.
Amúgy meg csak az igazságot írtam, lassan egy szintre süllyed a két ex-japan cég autóinak minősége.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Dolce Gusto
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Futás, futópályák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!