Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Öregszem
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Keldor emlékére
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
-
B-L-A-C-K
titán
válasz molnarpeter #42394 üzenetére
Előfizettem használtauto.hu-n HD-s képekre, ezt megnézve HD képek alapján elég patika állapotban van kívül belül, vezető oldali bőr sincs kikopva, tudom ki lehet csinosítani az autot kép erejéig. De az összest képet átnézve nem tudtam belekötni, viszont azt a 137 ezret akkor se tudom elhinni. De lehet egy megnézést megérne. Vagyis elsőnek elkérem a rendszámát, és lekérem az adatait, ott úgyis egyből bukta lehet.
molnarpeter: Gumival ~400 lett volna cakk pakk kb, haver aki jobban benne van ebbe és beszéltem vele annyit mondott, illetve mondta ő is ha kormánymű már folyik, az cserés mindenképpen ezeknél, vagyis az lesz előbb utóbb.
De témát lehet is offolni erről mert már tényleg tárgytalan úgy is.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz molnarpeter #42394 üzenetére
Ja, csak ugye én mondjuk úgy vagyok vele, hogy a dolog abból indult, hogy az autó költségmentes... közben meg rá kell locsolni egy valag pénzt. Ilyen embertől eleve nem vennék autót.
Meg tényleg kár ezen agyalni. Jön majd egy normális ajánlat.Alkatrészekre meg neten rá lehet keresni, egy saccos munkadíjat is lehet számolni. Márkaszerviz tényleg nem az a buli, amivel rendesen lehet számolni.
Én mondjuk átvizsgálásra is inkább a saját szerelőmhöz vinném. Ha nincs, akkor kajtatni kell egyet fórumokról. Minden márkának megvannak a kis okos szerelői. Ahogy írtad is, specialistái.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
molnarpeter
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #42393 üzenetére
Én azért kértem volna ajánlatot több helyről, hogy mennyi lett volna megcsinálni a javításokat (specialista műhelyektől), gumi meg ugye kopó-fogyó, veszel két szettet, és amíg megtartod, le is van tudva a kérdés (km függvényében akár használt szettel). Reméljük, a következő egyszerűbb eset lesz
kornelka: lassan 250 van a Golf 4 Variantban, és gyári gátlók, nem értelek legalább az olajat eszi, 3000 km-enként rá szoktam nézni, úgy 0,8L/10kkm (3000-nél megy 120-at, így nagyrészt a pályázások mennyiségétől függ).
-
Skillet
addikt
válasz B-L-A-C-K #42388 üzenetére
Lehet el sem adta, csak oltogat.
Egy biztos, emiatt nem kell rágd magad, nem az az autó volt neked megírva. Jön majd másik, ami biztosan jó is lesz, tekintve, hogy eléggé ügyesen csinálod, alaposan át is nézeted a kiszemeltet. Szóval hamarosan eljön a te időd[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
B-L-A-C-K
titán
válasz B-L-A-C-K #42384 üzenetére
Vissza is írt ma reggel eladta a kocsit...Mondjuk ez érdekes... Gondolom nem nézette át, csak megvette egyből vagy húz vagy nem alapon reggel.
Vagy max azt tudom elhinni hogy itt látta valaki amit leírtam, és azok alapján bevállalta ennyiért plusz költségekkel...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Csak nem hagyott nyugodni ez az alfa, ráírtam hogy a kormányműt 150 körül ki lehet hozni maszeknál, a többit meg megcsináltatom én plusz veszek gumit is rá, így ha ezt a 150-et elengedi megveszem. Üzenetet írtam neki, még nem válaszolt rá... Lehet elküld a halál f@szára...
-
Kornel
veterán
válasz stickermajom #42379 üzenetére
Azért én már ezt a szenzort feleslegesnek tartom.
Ami kéne, egy jó kis olajnyomás mérő... -
stickermajom
addikt
válasz rbalint88 #42301 üzenetére
Héj-héj, vicc volt csak természetesen. Enyém furcsa módon nem eszi, 10k alatt egy csepp se hiányzik belőle. Gyanús is.
Ez a szenzor is olyan, hogy lehet rajta spórolni egy kicsit autónként, így nagy tételnél megéri, aztán úgyis a buta user hibája lesz, hogy miért nem nézegette a nívópálcával.
-
Gabesz87
veterán
Tegnap megjártam a mosót, és jelentem, nem látok karcokat az autón!!!
Ellenben nem tudom miért, de hazafelé valamiért a start-stop nem működött, nem állt le az autó. Megjelent az ikonja (A betű áthúzva), mint mikor megy a klíma hidegen, és olyankor nem áll le a kocsi, de most az sem ment, szóval nem értem....remélem mára helyrejött.
-
-
zack
nagyúr
Újra fújtam a K&N-t, és mentem egy karikát. Jaj. Alig akartam kiszállni. Nem tudom mennyit dobott, de bőven érezhető. Olyan sebességgel forog el a pirosig, hogy figyelnem kell a fordulatszám mérőt. Jó "mérges" lett. Fogyit majd megnézem, mert a karika előtt nulláztam és 4km alatt 15L állt be, de kapott bőven, lámpától lámpáig.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Ez a topik jobban pörög, azért itt teszem fel a kérdést.
Honda Jazz 2008 decemberi 1.4 elegance milyen méretű felni való rá? Téli gumihoz. Acél vagy alu az ajánlott?
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz nyogo83 #42368 üzenetére
Bárdiból én is kaptam hátsó kerékcsapágyat (ABS jeladós, egy műanyag öntvény a gátló felőli oldalon) aminek a műanyag része repedt volt körben. 40e alkatrész. Visszavették, korrektek voltak, nem én vettem át, és aki átvette nem nézte meg. Benne van.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Kornel
veterán
válasz #94529552 #42369 üzenetére
Két hátsó szilentet irtam, a hídról a szerelő hadovalt.
Egyébként nem cserés még, a felülete repedezett minimálisan, csak ugye én maximalista vagyok.
Torpanas nincs, csak a kiherelt gazpedalreakcio.
Gátlók meg kukák elől, azaz csak az egyik lenne.
Hátul már előttem cseréltek.
Persze a 225/45 oldalfalu gumi se tesz jót neki a magyar utakon. -
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #42367 üzenetére
Nem ismerem a kuvikot, a tiédről is csak annyit olvastam, hogy hátsó híd, kormánymű, most meg a gátlók? Ja és a torpanás. Én a saját ismereteimről írtam. Mondhatnám a közeli rokon autóját példának, 1,9 PD Superb, 327k km, és szigorúan csak a kötelezőket kellett rajta megcsinálni. Mondtam is neki, hogy most már azért nagyon le kéne cserélni. Járja az országot keresztbe-kasul. Inkább gyorshajtásra költi.
nyogo83: Én is láttam már cifra dolgokat autókon, amit más el se tudna képzelni, és egyik se zárja ki a másikat. 80k-nál már nem szokták anyaghibára fogni.
Valóban : Szoval lehet itt sajat velemenyt irni, csak sok plusszt nem ad a dologhoz., Jah, és ez rád is érvényes.
-
nyogo83
senior tag
válasz #94529552 #42362 üzenetére
Itt nem csak a markaszerviz lett lekerdezve(plusz ugye az itthoni rendszer) hanem a tarolt futasteljesitmeny is a motorvezerloben (azt nem tudjak atirni). Szerintem barki osszetenne a ket kezet, ha minimum ennyire alatamasztott futasteljesitmenyu 10 eves dizelt talalna ennyi kilometerrel.
Aztan azt tudod-e, hogy a kotelezok egy eleg tag fogalom(mint sok atlag autosnal).
Illetve hogy a futasteljesitmeny kb pont nem er emiatt semmit pl a futomu alkatreszek tekinteteben?
Eleg ha olyan utakon hasznaljak es kepes 2 ev alatt logni egy feszesebb futomuju auto gombfeje.A turbos anyaghibas dologra meg egy szosszenet.
!Vadiuj! turbo 1500km utan megadta magat, letort az egyik lapat rola. Mondok ujdonsagot: zarvanyos(ontvenyhibas) volt, emiatt csere + motorjavitas koltseget is alltak.
Es nem a sarki fuszeres sogora meselte, hanem sajat kezemmel szedtem le a turbot, illetve lattam mellette cifrabb dolgokat is.Szoval lehet itt sajat velemenyt irni, csak sok plusszt nem ad a dologhoz.
-
AshaNoR
tag
Üdv!
Mitől lehet, hogy az autóm a szokottnál sokkal lassabban gyorsul, majd magasabb fordulaton ránt egyet és utána normálisan megy?
2002 Mondeo 1.8 benzin -
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #42362 üzenetére
ebben igazad van, hogy általában a határátkelés előtt órázzák meg a kocsikat. viszont tegyük hozzá azt is, hogy ez is az igény, amikor 10 éves, max 150ezret futott dízeleket keres a többség.
a kötelezőkön kívül mit kell vagy mit nem kell cserélni 136ezer km-nél meg nagyon sok mindentől függ. futómű konstrukciója, milyen utakon használják, városoznak vagy pályáznak vele, stb. -
Kornel
veterán
válasz #94529552 #42362 üzenetére
Hat akkor most megcafollak.
Az összességében megbízható civicen 142k-nal már ugye előttem cserélték a két hatso gatlot, en meg most fogom az elsőket.
És ebben tényleg ennyi van, magyar, lekerdezve.
Szóval ez nem állja meg a helyet.Rbalint: így van.
Budapesten adott esetben 50k km alatt is gatya lehet egy futómű, főleg a mai peres gumikkal.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz nyogo83 #42358 üzenetére
Mivel köztudott, hogy akkor ugranak vissza az órák, amikor behozzák kintről, ezért az ottani márkaszervizes lekérdezés már sokat érne. Amúgy meg 136k km-rel még nem kell a kötelezőkön kívül csinálni mást egy autón, ezt tudom. A nepperek meg gátlástalanul hazudnak, meg akik ezzel foglalkoznak, de magánszemélyként árulják a kocsikat. Ismerek ilyeneket.
De ezek a saját egyéni véleményem, és nem muszáj egyetértened vele.
B-L-A-C-K: anyaghibás 80 ezernél? Én is hívő vagyok, de nem ennyire, már bocs.[ Szerkesztve ]
-
Gyerekek ezt meg kell osztanom. No offense persze. TC egyik Facebook posztjához ezt a magasröptű mondatot rittyentette valaki:
"OPEL az SZAR! A Trabant utódja, ezt az embléma is jelzi!"
-
B-L-A-C-K
titán
válasz nyogo83 #42358 üzenetére
+1
Én se értem ezen az órán mit kell lovagolni, engem ez a része teljesen meggyőzött, és nem is kételkedtem esetleg több lehet e benne. A turbó meg a tulaj elmondása szerint azért volt cserés mert eltört benne a ventilátor lapát. Nem értek hozzá de gondolom ha anyaghibás volt a turbó venti lapátja, akkor ez bármikor eltörhetett volna benne akár még előbb is.
-
Teszla_
senior tag
válasz Elektrosokk #42342 üzenetére
Voltam átnézetni Audi A8-at, magánszemély tulajjal, eljött 50km-ről, aztán kiderült, hogy a festékréteg egyik elemen se volt a gyári közelében (csomagtartó 700 mikron), olajfolyások, kormánymű gond, stb. Én bármit kinézek a tulajokból, kereskedőkből.
Anyámnak Audi A3-at vettünk, márkaszervizben átnézettük, aztán pár évre rá kiderült, hogy a bal hátulja kapott. A kereskedő ismerőséé volt az autó, a márkaszervizzel meg valszeg jóban volt. Szerinted nem tudott a sérülésről? -
nyogo83
senior tag
válasz #94529552 #42344 üzenetére
Neked amugy mi jelentene a teljesen hiheto oraallast?
Harom pappal megszentelt, tomjenfusttel korbelengetett vatikani pecsetes pergamenre felirva es akkor az a tuti valos?Nem koklerszervizbe vitte, elmondas alapjan alaposak voltak. Ez alapjan 100% hogy radugtak egy gyari diagra(allapotfemeresnel alap), onnan pedig az ECU-bol kiolvashato a valos oraallas.
Plusszban az alvazszam alapjan lekerdezett szerviztortenet is stimmel a szervizkonyvvel, stb."Már kellett turbót is cserélni, most a gömbfej, szervókormány, és még ki tudja mi, amit nem is lehet egy ilyen szemlével kideríteni. Most 1-2 hibának látszik, és lehet hogy utána jön a többi. A motorral is például bármikor lehet probléma, mint az automata váltóval is, függetlenül attól, hogy most működik."
Turbo gyakorlatilag uj rajta (ha nem lett volna cserelve, akkor jonne a duma, hogy na majd aturbo is megadja magat, lehet cserelni), futasteljesitmeny alapjan az a motor+valto egy tinedzser.
Raadasul amit leirtal az OSSZES hasznalt autora igaz.Ha valakinek ennyi nem eleg es ennyire foggal korommel ragaszkodik a km ora allashoz, akkor hajra lehet uj autot venni
El nem birom kepzelni, hogy te hogy vasarolsz/keresel autot, ha nem ujat veszel. -
#94529552
törölt tag
válasz rbalint88 #42354 üzenetére
Te honnan tudnád, hogy ki mennyi autót használt, birtokolt, vagy hogy milyen kapcsolata van az autós szakmával? Szóval nem tudom miért játszod itt a megmondóember szerepét, mert szerintem közöd nincs a valósághoz, most meg itt feleslegesen személyeskedsz. Most ennyi erővel mondhatnám, hogy te meg meg pék vagy, de nem mondom, inkább hagyjuk.
zack Teljesen egyetértek veled, és én is a rétegvastagság mérővel indítanék. Sőt ezt a szalonokban is használják egyes helyeken, amikor lerakja a kamion az új autókat. Még ott is előfordul meglepetés.
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz #94529552 #42344 üzenetére
Ezzel a hozzáállással nem kell 10 éves autókat nézni.
Mi azzal kezdtünk, hogy rétegvastagság mérő...2002 Mondi 2.5 V6 Ghia 134e km. Amikor körbe lett mérve, és minden elemen a gyári értékeken belül volt a festék vastagsága, akkor kezdtünk jobban belemenni. Laptop, hibakódok stb. Itt sem volt gond. kívül-belül korának megfelelően szép, elhoztam.
Persze én mindenből a drágábbat veszem, mert ezt a 4-500e ki tudtam volna hozni 300e-ből is. Gyújtás kábelből is NGK-t vettem, nem a noname szarokat a feléért. Lengéscsillapítóból is a légrugós (gázos) Bilstein fog belekerülni. Az egyik xenon izzó a végét járta, így került bele 2db Nightbreaker 4300K ami 17k/db. Ebből is vehettem volna 5-10k/db áron.
Hozzávetőlegesen próbálom megvenni a legjobbat, ami cserés, és ez keményen tolja felfelé a ráköltött pénzt.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #42353 üzenetére
Kedvedert egy tali in D? 😉
Kemeny lenne 😂 -
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #42347 üzenetére
hát de hallod, most tényleg... lehet személyeskedés, de rászolgálsz ezekkel a magasröptű, tényleg a tévés jósok színvonalát idéző szakértésekkel. lehet, hogy akinek már nem csak egy autója volt, esetleg néha bele is túr vagy hivatásszerűen autókkal foglalkozik, talán relevánsabban tud hozzászólni, mint a te huhogásod, hogy biztos tekert és tuti minden be fog szarni rajta sorban, ha egy gömbfej! kivan a futóműben... Istenem...
-
félisten
válasz Kornel #42351 üzenetére
Brémában jár a csapat szívesen kimegyek karatézni
(#42349) B-L-A-C-K: pontosan ezt mondom, hogy egyik szerelő szerint még jó az, másik szerint nem (többi dolog is a kocsin lehet ilyen, de a kolléga ezt kifejtette már).
(#42355) kornelka: nem lenne gyenge az tuti.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Élőben miért nincsenek ilyen szajkaraték? 😂😂😂
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szabonagyur #42345 üzenetére
Itt 2mm-et mértek műszerrel, így gondolom nem volt relatív hanem tény hogy kuka. Mondjuk tényleg az a 4 gumi lett volna a legkevesebb...
-
Kornel
veterán
válasz sagesz93 #42341 üzenetére
Svacji, igen.
Nem is tagadták.
Nem glancoltak ki, úgy van ahogy hozták.
De gyakorlatilag 99%-os volt esztétikailag, ja és sérülés mentes.
Csak sajnos nekem/nekunk kicsi, csak kicsit lehetne nagyobb belül...Black: hivatalosan 1,6 mm alatt nem használható, tehát műszakin is atmenne vele.
De a kuka gumi sose zavarjon, hidd el az lesz a legkisebb tétel egy ilyen kategóriájú autó fenntartásában 😉[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Elektrosokk #42346 üzenetére
Nem felejtenéd el végleg a személyes beszólásokat? Ott az olasz autód, azzal is lehet szórakozni, nem másokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
veterán
válasz #94529552 #42344 üzenetére
Téged el tudnálak képzelni abban a műsorban ahol a jövendőmondó csókát emelt díjas számon lehet hívni
(#42345) szabonagyur Nekem pont ma volt műszakin az alfa, tavaly Őszi téli gumi van még fent, nem volt szívem levenni mert olyan jó állapotban van ( lehet csak érzésre) , meg imádom ahogy nyikorog amikor gyorsulok. nagyon féltem hogy belekötnek és mehetek cseréltetni, de nem. . .
[ Szerkesztve ]
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
félisten
-
#94529552
törölt tag
Így van, ha valós lenne az óraállás(sztem ez kizárható) akkor megvehető lenne, de akkor nem is lennének ilyen hibái. Már kellett turbót is cserélni, most a gömbfej, szervókormány, és még ki tudja mi, amit nem is lehet egy ilyen szemlével kideríteni. Most 1-2 hibának látszik, és lehet hogy utána jön a többi. A motorral is például bármikor lehet probléma, mint az automata váltóval is, függetlenül attól, hogy most működik.
B-L-A-C-K: Az hogy belement egy ilyen szemlébe, az semmit nem jelent. Csak színház. Nem ma kezdte.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Elektrosokk #42342 üzenetére
Szerintem se tudott mindenről, viszont a gumin akadt ki a legjobban (nem is a kormányműn) hogy miért olyan szar, mikor szerinte nem, de hát ha lemérték és annyi nem értem mit nem lehetett ezen megérteni.
-
sagesz93
addikt
válasz Kornel #42338 üzenetére
Hát ez a gond, hogy max 1,5-öt, és mindenképp t-jet, minimum sport csomag...
de most elkezdtem nézegetni a 156 SW-ket is..Eddig legközelebb járt egy kintről behozott gyönyörű maserati kék full sport, belseje és kék volt, viszont szarrá volt törve az autó és kókler módon javítva.. Az volt 1,5....
Azt az egrit láttam hahun, jól nézett ki a képeken, kintről behozott, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz B-L-A-C-K #42334 üzenetére
Nyugodtan bedobhatod az ajánlatot, ha úgy érzed, hogy ezután is vinnéd. Nem fogja leharapni a fejed, max nemet mond.
Én mondjuk biztos nem vennék olyan eladótól, aki tagadja a nyilvánvalót. Én mindig átnézettem az autóimat és utána alkudtam az árból, mert volt rajtuk 1-2 hiba és ezt egyszer se tagadták. -
Kornel
veterán
válasz sagesz93 #42336 üzenetére
Nem tudom mennyit szansz rá, és milyen motorral keresel, de egerben van egy jó 150 pacis sport.
68k km, tényleg annyi, makulátlan, ma ránéztem, mert ott jártunk.
1,89M.
Ha nem lenne olyan kicsi (ülés, ulespozicio, első lábtér, hátsó lábtér) a civichez képest, tuti hogy megvennem.
De ugye így esélye sincs. -
sagesz93
addikt
válasz B-L-A-C-K #42334 üzenetére
Szerintem is kár volt egyből elutasítani az autót, egy kicsit át kellett volna gondolni és utánajárni, mert lehet, hogy azok a tételek amiket találtak tényleg bírták volna még illetve kevesebből is ki lehetett volna hozni a javításukat. Az erőátvitel és motorikusan kiváló állapot elég meggyőző egy ilyen autónál, grátiszban a valószínű tényleg olyan kevés km.
De hát ez van, ez egy ilyen játék... Biztos lesz még lehetőség, én a fiat bravokat nézegetem már vagy 3 hónapja de siralmas a piac. Én a legaljából akarok elcsípni egy jót... hátha -
zack
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #42334 üzenetére
Amíg egy 10 év körüli autónál a vételára 1,5x jársz, az még nem gáz, ha hosszútávra veszed.
De esetedben csak akkor lett volna jó, ha tényleg valós a km. Mert inkább egy valós km, mint egy 5-600e-ről visszatekert, amire nem kell költeni 1-2 évig, majd utána önteni bele az olajat liter szám, és a vége a generál.
Mondimba is valós 130e volt, és Dániából jött. Ezek azért többet jelentenek vételkor, mint hogy rá kell locsolni pár 100e-et.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
B-L-A-C-K
titán
Mondjuk rossz ezt látni hogy a banda egyik fele szerint jól tettem nem vettem meg, a másik fele szerint meg megvehettem volna...
Az a baj ezek után már pofám se lenne egy 1.7-es árajánlattal felhívni, pedig annyiért még elhoznám, mert motorikusan tényleg nem lehet vele sok baj már.
-
zack
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #42324 üzenetére
400e nem vész, ha utána egyben lesz. Csak ugye ezt nem tudni, és 200-300e biztos engedett volna, ha mondod, hogy viszed. Jó gumit 6-7mm-rel kapsz 10-15e között/db. Ez hozzávetőlegesen nem tétel.
A többi meg fontossági sorrend pár hónap alatt, addig pedig kímélni.
Ha tényleg annyi km volt benne, cigánykodni kellett volna, max nem találkozik az elképzelésetek.1 év alatt már én is 400e környékén járok a Mondival, és még van 4db lengéscsillapító, bár csak 2 cserés (hátsó) + az első futómű, tehát 600e lesz mire olyan állapotban lesz, amit én szeretnék.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Kornel
veterán
válasz Gergőke88 #42326 üzenetére
Persze.
És?
Azzal mindennel számolnia kellene, kivéve az élettartam lancosoknal. (Japánok)
De úgyse cserélte volna le, mert le volt irva, hogy cserélve volt.
😂Pumma: ezek apró penzek egy ilyen kategóriájú autó fenntartásában.
Nekem már a honda árakról is feláll a szor a hátamon, ha alfam lenne lehet már fel is kötöttem volna magam.Másik topicban rbalint írta meg a frankot.
Ezek nem vegzetes hibák, hanem idővel és km-el járó kopó dolgok, amit valakinek ki kell cserélnie.
Persze a kormányművet nyilván senki se cseréli, egy kérdést megérne az általam linekelt helyen, hogy mit mondanak rá, nyilván van vele tapasztalatuk már.[ Szerkesztve ]
-
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #42322 üzenetére
Jah, hogy amott meg győzködöd Black-et? :=)
Valós km? Papír van róla, és valaki garantálni is tudja? Vagy csak felelősség nélkül rámondják egy gyors ellenőrzés után? A mai számítógépes világban van olyan, amit nem lehet meghekkelni?A bemondott markaszervizes kalkulációt inkább hagyjuk, mert az csak a kezdet, és nincs benne a vezérlés, összes olaj, stb. stb. Múltkor más véleményed volt az egészről, na de inkább hagyjuk, nem feltétlenül muszáj egyezni itt a véleményeknek.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
Kornel
veterán
válasz #94529552 #42320 üzenetére
Olvasd a másik topicot.
Valós volt a km.
A bemondott markaszervizes kalkulációt meg el is oszthatod néggyel.
Ha javítható a kormánymű (utána kell járni, nem nagy dolog, típus alapján telefonon megmondják mi baja), akkor 100k környéken megvan.
Gumi meg kopó fogyó dolog, elárulom hogy a nepperek egy jó része direkt leveszi a jó gumikat az autókról, rateve egy 10 eves 2-3 km-es foscht.
Aki meg nem csinálja, ott nem is az ársáv alján mennek az autók...
1,9M-ert egy 2.4 159 kifejezetten olcsó, még ezekkel a nem életbevágó hibákkal együtt is, ennyi km-el meg főleg.Mod: én őket kérdeztem a civic kormányműverol, rogton képbe voltak, látták mar olyat.
Szemrevetelezes után vállalják, nyilván állapottól függően, de ha elvallaljak, garanciát adnak rá.
Ja es a markaszervizek (többsége ) szerint amúgy nem lehet felújítani, csak a gyári új a megoldás.
Aha persze, amúgy kamu...[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz #94529552 #42320 üzenetére
Ebben az Alfában szerintem tényleg valós volt, és szerintem ha már valami Olasz/Német nem azt jelenti automatikusan soknak kell benne lenni, ki lehet fogni ott is a keveset futottat. Ritka persze de nem kell rávágni mindre hogy biztos kamu, mert lehetnek esetek hogy kurvára nem.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Kornel #42313 üzenetére
"Nem engedtek volna az árból?"
Pali elég ideges volt ezek után, így fel se hoztam, meg ha 1.9 alá se tudtam már levinni akkor, így 1.6-ot mondtam volna rá, úgyse adta volna ide, mivel ugye szerinte ezek a hibák nincsenek rajta...
lenko: Szép, jó tudni. Azt mondta a pali majd otthon leméri magának...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #42311 üzenetére
Persze.
De most mentem 2 hét alatt szerintem közel 2000 km-t, pályán megküldtem neki 150-160-at, tudom, az semmi, nem 200, de nem szeretek 30-60k-t fizetni, szóval ezek után ránéztem most az olajra, egy hónap után először, es direkt palya utan, ott elvileg elpárolog a benzin belőle, ha jut is bele valamennyi.
Ennyi a történetBlack: 2 mm az tényleg vicc.
Én már 4 mm-el ki akartam dobni a PS3-akat, úgy beszéltek rá, hogy jó az még idenre.
2 mm-el biztos nem jarnek.
Nem engedtek volna az árból?[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Elektrosokk #42309 üzenetére
Szerinte gumik is jók még, most volt szervizelve és erről a kormányműs dologról szó se volt ott, meg vicc az egész amit itt művelnek... Mondtam neki éppen azért nézték át 1.5 órán át hogy minden kiderüljön, és mondtam hogy a 460 ezres alkatrész ár az engem nem érdekel, mert tudom szakszerviz árakat nem kell nézni, de amit ténylegesen meg kell csináltatni, + gumik, azt te is láthatod nem 2 forint munkadíjjal másol sem. Mondta ezeket biztos nem kell cserélni, a gumik is biztos jók.... Na most szerelővel ezt is átbeszéltem mert nem értek hozzá hogy mikortól kell pl gumikat cserélni, mondta ezeken 2mm-esek, ezt le kell cserélni már. Szóval mondtam ne haragudj de így nem kell, visszakértem az 50 ezres foglalót, és csókolom.
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #42284 üzenetére
Megvettem az autót.
Honnan tudjam mit vettem?
Nem látok bele a motorba 😉
Tényleg nem eszik olajat, hozza a gyári fogyasztási adatokat, így legalább a motor valószínű jó állapotban van😃
Ennyi.zoo8800: nem is mondtam, hogy köze van.
Pár napja linkelte valaki, hogy a giulietta első szeriainak is fos a valtoja.
Ha ő hazudott, akkor én is.
Nem tudom mit kell oltogatni, azt hiszem normális stílusban szóltam még mindenkihez, de én is át tudok váltani erre, de minek?[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
-
Elektrosokk
veterán
válasz sagesz93 #42295 üzenetére
Számomra nincs. melyik bordóra gondolsz? ja a 2.5 v6 FL ? szerintem ott a fogyasztás lehet a gond... az átlagember szerintem aki használt kocsit keres ilyen árban nem áll olyan jól anyagilag. vagy nem tudom.. ha amore tag árulja akkor viszonylag követhető az előélete a kocsinak. A 2.0 jts-t kerülném, de az olasz dízelek nagyon jók viszont.
(#42296) Land jah, dupla annyiért sajnos.
(#42297) focvis : ugyan már, én még ódákat zengtem az audi TT-ről, meg az A3 első helykínálatáról. De ez alapján a tc-s cikk alapján butaság lenne általánosítani.
[ Szerkesztve ]
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #42291 üzenetére
300k futásnál 20k alatt lemegy kétharmadra, hű nálam 7ezer alatt még mindig max körül van, 10e v 1évnél úgyis cserélem.
amúgy szerintem nem lenne hülyeség ezt minden autóba belerakni, akkor legalább a sok hülye nem sütné be a motorját... megjegyzem én se szoktam nézegetni, ha minimumra megy úgyis sípol, de csak a Passat 1.8T (1l/1000km) és az Avensis D4D (1l/4000km) ette az olajat, a többi nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Tőzsde és gazdaság
- SSD kibeszélő
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest