Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50151) #41133696 válasza 313313 (#50132) üzenetére


#41133696
törölt tag

Persze a szolgáltatónak nem feltétlen érdeke, viszont ezért kellene törvényben szabályozni. Kormányokat azért szokás választani, hogy védjék is a választópolgárokat ne csak az adót szedjék be.

Amúgy ez a telefonkódos lekérdezés is csak részmegoldás. Ma az adott szolgáltatónál van, holnap meg lehet vált, és nem várható el a mai világban meg pláne, amikor egyre figyelmetlenebbek az emberek, hogy végig telefonálja az összes ismerősét váltás után, hogy heló, a számom a régi, de a szolgáltatóm az új, és csak azért szólok, hogy nehogy duplán legyen neked a hónapban hoppá :D

(#50152) longwild


longwild
aktív tag

Sziasztok!

Thome speedport w724v boldogit. Munka miatt at szeretnem allitani benne a dns címeket, de nem lehet! Megoldható ez valahogy?

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#50153) Livius válasza longwild (#50152) üzenetére


Livius
őstag

Nem igazán, csak a windowsban tudod arra az egy gépre beálíltani a másik DNS-t.

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#50154) Gézengúz válasza Livius (#50153) üzenetére


Gézengúz
addikt

Vagy utánavágsz egy routert és a Speedportot modem módba kapcsolod, ahogy én is :) Ott simán beállítasz bármilyen DNS-t :)

(#50155) xy2003


xy2003
tag

Hi.
Létezik,hogy még mindig (juli-aug ota) nem lehet belépni a t-hom oldalra,hogy megnézzem a forgalmat,számlákat stb?

(#50156) dptrsk válasza xy2003 (#50155) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Létezik, én se tudok belépni...

(#50157) #41133696 válasza #41133696 (#49614) üzenetére


#41133696
törölt tag

"Elképzelhető, hogy csak 20-as VDSL2 lenne a városban?"

A válasz: a városban a Nagyváradi utca 23 alatt van a VDSL2 képes DSLAM központ. Az utcának azon fele, amelyik a belváros felé van közelebb - meg az én címemhez -, érdekes módon csak 20-as VDSL2-t kap a T-Home oldala szerint, ez utca házszámot illetően 1-től 20-ig terjed. A másik fele, amelyik a Berettyó folyóhoz közeledik 23+-tól ott már eléhető az L-es csomag. Pont az megy a városból kifelé, és már nem a belváros.

(#50155) xy2003: Igen, de a fejlődés jeleként már nem a csavarhúzós oldal jelenik meg, hanem egy 506-os hiba :)

(#50158) xy2003 válasza dptrsk (#50156) üzenetére


xy2003
tag

Jo lehet a szakember gárdájuk...:)(

(#50159) Garold válasza xy2003 (#50158) üzenetére


Garold
senior tag

A nem a szakembereiken múlik, egy új számlázó rendszert vezetnek be ami nem pont zökkenőmentes. Csak az tud belépni akit már az új rendszer kezel.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#50160) xy2003 válasza Garold (#50159) üzenetére


xy2003
tag

Valakin,valamin csak múlik és az nem én vagyok:)

(#50161) djculture


djculture
félisten

Gyanitom hogy még aki nem köt új szerződést az jövőre se tud majd belépni :) Itthon így szoktak menni a dolgok...

[ Szerkesztve ]

(#50162) Garold válasza xy2003 (#50160) üzenetére


Garold
senior tag

Ez így van. Szerintem a program beszerzése volt a hiba. ;]

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#50163) zunicum válasza Garold (#50162) üzenetére


zunicum
tag

Vannak ritka kivételek, nekem már tegnap óta működik. Nem tökéletes, pl. a honlap szerint nincs hűségem a tv és net szolgáltatásra. :-)

(#50164) bzoley válasza Intruder2k5 (#50133) üzenetére


bzoley
veterán

A minap felhívtam őket kíváncsiságból, hogy ugyan csináljanak már valamit, mert az új modemmel se ddns, se semmi hasonló.
A lényeg:
Nem alapszolgáltatás, szuperszervíz, jópénzért kijönnek beállítják.
Fölösleges szócsépléshez nem volt kedvem, letettem. De nekem alapszolgáltatás lenne, hogy a neten mindkét irányba elérjem, amit akarok.
Tudom, hogy elkövettem azt a hibát, hogy hagytam kicserélni a modemet.

[ Szerkesztve ]

(#50165) Garold válasza zunicum (#50163) üzenetére


Garold
senior tag

Ez azért lehet, mert a hétvégén téged is átraktak az új rendszerbe. Aki ebben van be tud lépni.
A teljes ügyfélbázist több lépésben, apránként (pár százezrenként) töltik át.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#50166) Gedeon31 válasza djculture (#50161) üzenetére


Gedeon31
addikt

Nekem áprilisban jár le a két évem és már szeptember közepén be tudtam lépni. Nem feltétlen igaz új szerződést kell kötni.

(#50167) ludsimon válasza bzoley (#50164) üzenetére


ludsimon
veterán

Érdekes. Nekünk ingyen kicserélték 3825-öt 3925-re és nem számoltak fel semmit. :)

(Ma se sikerült beszélnem a szerelővel.)

undefined

(#50168) villamos


villamos
őstag

Kérdés, hogy azok, akik be tudnak lépni, azoknak az ábécé elején van e a nevük?
Mert én már kezdek arra gondolni, hogy talán volt egy régi rendszerük. Ehhez feltehetőleg tartozott egy adatbázis. Lett egy új rendszer, de lehet hogy az már nem kompatibilis ezzel az adatbázissal, előfordulhat hogy nem lehet őket valami miatt összefésülni. Ezért akár az is lehet, hogy minden egyes ügyfél esetén külön-külön kézzel kell bevinni az adatokat az új adatbázisba...

[ Szerkesztve ]

Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

(#50169) Vyndree


Vyndree
őstag

Szintén zenész...

(#50170) dchard válasza villamos (#50168) üzenetére


dchard
veterán

Olyan nincs, hogy egy adatbázis nem migrálható. Az előfordulhat, hogy az új rendszerbe több régi adatbázis bonyolult migrálása és összefűzése szükséges, még olyan is elképzelhető, hogy néhány új mező generálása, vagy későbbi kitöltése szükséges mert a korábbi rendszerekben egyáltalán nem létezett egy adat, de olyan nincs, hogy nem lehet megcsinálni. Ez egyszerűen nevetséges és kiábrándító. Ennél sokkal nagyobb és bonyolultabb rendszereket migráltak már sikerrel is sokkal gyorsabban a világtörténelemben. Az hogy ez nekik hónapok óta nem sikerül, és jól láthatóan nem apró hiányosságok vannak, az egy ekkora cégnél nagyon gáz és komolyan feltételezi a szakértelem súlyos hiányát.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#50171) ludsimon válasza dchard (#50170) üzenetére


ludsimon
veterán

Mi ennek az értelme egyébként?

undefined

(#50172) dchard válasza ludsimon (#50171) üzenetére


dchard
veterán

Értelme nagyon is sok van:

A telekom korábban különböző cégekből állt, ezek számos különböző rendszert használtak például az ügyféladatok tárolására, hiba kezelésre, számlázásra stb. Ez se nem hatékony, se nem ügyfélbarát.

Ezért a márka egyesülésével végre eldőlt, hogy lesz egy egységes rendszer (CMS). A Telekom csoport (T-mobile, T-kábel, Telekom stb.) korábban 50-60 különböző rendszert használt, melyek között az átjárhatóság estlen volt, és ez nagyon megnehezítette mindenki életét, és nyilván növelte a hibalehetőséget is. Például hibás számlák, téves felszólítólevelek, 10 különböző azonosító amivel a különböző szolgáltatások menedzselhetők ügyfél oldalon, beragadó, soha át nem futó megrendelések, a lista végtelen hosszú.

Ha egyszer vége lesz ennek, akkor mindez nagyrészt a múlté lesz, sokkal könnyebben és zökkenőmentesebben és nem utolsó sorban olcsóbban és hatékonyabban fognak működni ezek a szolgáltatások.

Szóval az értelme megkérdőjelezhetetlen, de a kivitelezés minősége egyszerűen nem méltó a céghez.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#50173) ludsimon válasza dchard (#50172) üzenetére


ludsimon
veterán

Kitalálom!
Ezt is alvállalkozók csinálják..

undefined

(#50174) dchard válasza ludsimon (#50173) üzenetére


dchard
veterán

Lényegtelen kérdésekkel foglalkozol, és közben azt sugallod, hogy ami alvállalkozós, az szükségszerűen szar is. Hát el kell keserítselek: általában fordítva van a dolog, mert az alvállalkozót lehet ütni, meg kötbérrel, szerződés felbontással fenyegetni, míg egy cég vezetésében kialakuló szövevényes vízfejet sokkal nehezebb feltárni, hiszen az ebben érintettek a cég erőforrásaival is akadályozzák ennek a feltárást, megszüntetését, illetve ennek közvetlen haszonélvezői.

Szépen megkérek mindenkit, hogy akinek nincs ilyen irányú tapasztalat első kézből, az ne minősítsen, és hagyja a mindenféle alap nélküli konteós történetek gyártását. Ragaszkodjunk a tényekhez. Az alvállalkozós szerelő nem azért szar, mert alvállalkozós, hanem mert lóf@sz pénzt sem kapnak, és ezért a pénzért pontosan annak megfelelő színvonalú munkásokat lehet találni a munkaerőpiacon. És pont ugyanez igaz az alulfizetett telekomos szerelőkre, ügyfélszolgákra stb is.

Dchad

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#50175) spiritex válasza villamos (#50168) üzenetére


spiritex
veterán

Be tudok lépni, de az ABC-ben hátul van a nevem. Régi ügyfél vagyok, de 2 hónapja újítottam 2 éves hűséget.

Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?

(#50177) Apa+Fia válasza spiritex (#50175) üzenetére


Apa+Fia
aktív tag

Én kb egy hónapja vállaltam újabb 2 év hűséget, de még most se tudok belépni. :((

Apa csak 1 van!

(#50178) etejedu válasza dchard (#50174) üzenetére


etejedu
őstag

Mégis mit jelent egy alulfizetett ügyfélszolga?
Főleg azokra az "értelmiségi" szolgákra gondolok akik alapvető kérdésekre is átkapcsolgat egy hozzáértőhöz illletve mosolyogva /merasszontákatréningenhogykell/ igérget fűt-fát a dekoltázsa mögött vagy ecsetfejű bájgunárok vigyora mögött. Közben meg vagy utána elfelejti amint elmész a pultól. Számos esrtben kaptam a : " utánanézek intézkedek értesítjük " szöveget.
Fontos kérdésekben többször félretájékoztatnak. Tudtommal rohadt jól keres egy ügyfélszolga. Kb a semmiért. Nyomkodni a gombot én is tudom.

(#50179) #74774528 válasza etejedu (#50178) üzenetére


#74774528
törölt tag

Azért ez ebben a formában kicsit erős, de biztosan ti jobban tudjátok mit,hogy kell csinálni... A migrációkról nem is beszélve...

(#50180) etejedu válasza #74774528 (#50179) üzenetére


etejedu
őstag

Amit én csinálok abban biztos nincs hiba. Ugyanis nem engedhetem meg magamnak, hogy hibázzak.
Ha mégis, sulyos árat fizetek érte.
A telekom megengedheti magánal hogy ügyfeleit csak mint új előfizető kezelje tisztességesen. A meglévő meg le van sz.va hisz úgyis köti őt a hűség.
Hangsúlyozom csak az ügyfélszolgálatról beszélek. Migráció meg a többi műszaki kérdésben nem vagyok hozzáértő hogy minősítsem. Biztos nem egyszerű.

(#50181) #74774528 válasza etejedu (#50180) üzenetére


#74774528
törölt tag

Az ügyfélszolgálatról sem kellene így beszélni mert vannak akik értenek a munkájukhoz...

(#50182) wmati válasza #74774528 (#50181) üzenetére


wmati
addikt

Nálam inkább rendszerrel voltak gondok nem egyszer ment megy a sűrű bocsánat kérés hogy vár hogy betöltse nem tölt be nem látja az adatokat stb.

(#50183) ludsimon


ludsimon
veterán

Nálunk 4-ből 4 ügyfélszolgálatos mást mondott, mint az előző. :F

undefined

(#50185) club1 válasza ludsimon (#50184) üzenetére


club1
veterán

Nincs belőlük olyan sok országos frekvencia, hogy ne lehetne értelmesebb dologra (pl. digitális tv-zés mux-ai) felhasználni őket. Internetre úgyis csak az egyik irányt tudnák használni, a másikhoz drága végberendezések/irányított antennák kellenének az előfizetőknél.

(#50186) jani4454 válasza Apa+Fia (#50177) üzenetére


jani4454
tag

Aug. 31.-én vállaltam újabb 2 évet, az ügyfélszolgálatos tanácsára, mondván, hogy akkor hamarabb migrálnak. Nem elég, hogy elrontották a szerződést, azóta sem tudok belépni az oldalra, ezért a szeptemberi számlám még lóg a levegőben, ugyanakkor az októberi már megjött, távszámlán. Jól mennek itt a dolgok...

(#50187) wmati válasza jani4454 (#50186) üzenetére


wmati
addikt

Nekem csináltak 2 fizetös mail címet mert csak úgy generálta az új rendszer.

(#50188) etejedu válasza jani4454 (#50186) üzenetére


etejedu
őstag

Most küldték az smst, hogy a mobilos számlám kéne rendezni. Ami persze távszámlás amihez ugye net kéne. :D
Kénytelen leszek személyesen elmenni rendezni...újabb plusszöltség az időmről nem is beszélve!
Fantasztikus! :C :U

(#50189) ludsimon válasza etejedu (#50188) üzenetére


ludsimon
veterán

honnan netezel most?

undefined

(#50190) dsd1


dsd1
tag

Most akkor hogy van ezzel az önkiszolgálós belépéssel, szólni kell nekik hogy aktiválják újra ezt a lehetőséget? Augusztusban váltottam telefonos tarifát, azóta nem tudok belépni...

(#50191) etejedu válasza dsd1 (#50190) üzenetére


etejedu
őstag

Ludsimon:
Mobilról free wifin ha épp van.
Telefonon ezt nem tudom elintézni mert be sem jön a távszámlás felület.

[ Szerkesztve ]

(#50192) Sasos válasza etejedu (#50191) üzenetére


Sasos
senior tag

De van hozzá app. (Én nem próbáltam, távszámlám sincs)

(#50193) etejedu válasza Sasos (#50192) üzenetére


etejedu
őstag

Köszönöm, akkor megpróbálom vele.

(#50194) 313313 válasza etejedu (#50193) üzenetére


313313
addikt

Azért free wifin nem nagyon fizetgetnék bakkártyával/átutalással....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#50195) ludsimon válasza etejedu (#50193) üzenetére


ludsimon
veterán

Én helyedben nem próbálkoznék meg vele free wifin!
Szedd le előtte ezt a vpn-t és azon keresztül inkább.

undefined

(#50196) DJ. Ru$y válasza dsd1 (#50190) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Olvass, kérlek. Migráció van másoknak sem megy, ha szólsz nekik azt fogják mondani várj türelemmel, de próbálkozhatsz.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#50197) etejedu válasza ludsimon (#50195) üzenetére


etejedu
őstag

:R

Még az appot se tudtam leszedni...
Ez az én sza...rágóságom... jó az az ingyen pocket neo. :U :W

Marad a személyes. És beszerzek egy használható mobilt internet előfizuval.

(#50198) spiritex


spiritex
veterán

Még mindig nem értem miért kapok kb. fél éve havonta egy 0 Forint-os T-Home Otthoni szolgáltatások számlát, egy teljesen idegen MT azonosítóval... viszont a nevem és a címem jól szerepel rajta! :F

[ Szerkesztve ]

Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?

(#50199) club1 válasza spiritex (#50198) üzenetére


club1
veterán

Ezt én sem, de utoljára küldtek vele Mol-os 10 Ft-os árkedvezményt adó kupont is, így végül is nem az egész levél került a kukába...

(#50200) szili.tamas1 válasza #74774528 (#50179) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

Nezd, Magyarorszag piacvezeto tarsasagarol beszelgetunk, aki mindamellett hogy enyhen szolva sem kifogastalan minosegben szolgaltat, kvazi szarik az elofizetoik fejere azzal, hogy gyakorlatilag 3-4 honapja keptelen egybeolvasztani 2 (vagy 3-4-5 tokmindegy) adatbazist. Arrol nehogymar az ugyfel tehessen hogy a szuper szolgaltatoja faszsaga miatt ezalatt a 3-4 honap alatt pluszkoltsege, fejfajasa keletkezett. Nehogymar ne lehessen biralni a kompetenciait. Le merem fogadni, ha az anyacegnel szerencsetlenkednenek ennyire, fejek hullananak rovid idon belul. Ide meg beultetik a sogor fianak a legjobb baratjat mert epp nincs munkaja...
Es igen, nekunk fingunk nincsen rola hogy ez hogy mukodik, de leis szarjuk. Amihez nem ertek azt nem csinalom. Vagy megbizok vele olyan valakit aki meg tudja csinalni.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.