Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50951) ludsimon válasza st.stofi (#50949) üzenetére


ludsimon
veterán

5 perc??? Hehehehehe XDDD

Eddig 43 perc a rekord!!!! Nem vicc!!!!
Ja és nem piros betűs ünnepnap este fél7-kor mikor jó ha 1 üfsz-es ül bent!
Ez munkanapon, pénteken 18 órakor volt, még novemberben.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#50952) skiny83 válasza ludsimon (#50951) üzenetére


skiny83
aktív tag

Jelen pillanatban 1órája és 23 perce várok arra, hogy beszélhessek valakivel...

..nem értek a gyémánthoz.. ..Antwerpenben terem?

(#50953) Intruder2k5 válasza skiny83 (#50952) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ha elmúltál 18, hívd a 06-91 / 336-bla-bla számot, már ők is alig várják, hogy beszéljenek veled! :)

(#50954) envagyok


envagyok
veterán

Sziasztok,

Nekem egy speedport w 724v router adott a t-home, egy 10 megás, IP telefonos nethe
Sok gondom van vele:
- Sokszor nem tudnak felhívni a vonalason
- feltöltéskor teljesen leáll minden, nem lehet netezni.
- a helyi hálózaton belül is vannak néha lassulások, pl. dlna vagy szamba megosztással néha csak akakadozva megy a videó lejátszás, újraindítàs után rendbejön.
- Ugyanez a router a t-home német oldala szerint tud egyszerre mindkét frekvenciasávban szimultán dolgozni, de a magyar egyszerre csak egyet tud
- Nagyon lassú a nas funkciója.

Van valami ötlete valakinek, hogy mit lehetne tenni?
Mivel nagy a ház, kellett még egy router acces point módba a lefedettséghez, eddig egy tp-link wdr4900 volt, most pedig egy Asus ac56r van. Érdemes esetleg a thomeos router csak modemként használni telefonnak, és betenni az asust fő routernek, mivel abban van guest wifi is, ami most nem megy, ill. HW Nat. Van még egy dsl360r modemem is régről, esetleg érdemes lenne azt is beizzítani? Akkor hogyan tudnám használni az IP telefont?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

(#50955) skiny83 válasza Intruder2k5 (#50953) üzenetére


skiny83
aktív tag

Azt mondod profilt bővítettek? Ez magyarazná, hogy miért nem veszik fel.

Amúgy pont annyi értelme lenne egy olyan számot hívni mint a telekom ügyfélszoliját..
Viccet félretéve kritikán aluli amit művelnek, és az online ügyfélszolgálat sem működik..

..nem értek a gyémánthoz.. ..Antwerpenben terem?

(#50956) Ronam válasza etejedu (#50938) üzenetére


Ronam
addikt

Nalam Budakeszin megy siman a Netmania M, az mar mas kerdes, hogy olykor problemak vannak a szolgaltatassal.

(#50957) Gubek-Einste válasza envagyok (#50954) üzenetére

Mivel van nálad VoIP így mindenképpen a Speedport-ot kell használnod.
Tedd át IP PT-re és használd az Asus-t mivel sokkal jobb eszköz.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#50958) st.stofi válasza skiny83 (#50952) üzenetére


st.stofi
tag

Ilyenkor, tehát este fél 9 körül hívtad őket, és még 11-kor sem kapcsoltak ügyintézőt? Én enyit sosem szoktam várni, max. 30 perc után feladom, de ez tényleg durva, pedig még egy éve tele voltak a hírportálok azzal, hogy vége a hosszú Für Elise hallgatásoknak, jön az 5 perces telefonos ügyintézés.

Van esetleg valakinek bevállt időpontja a 1412 hívására, amikor mondjuk 30 perc alatt ügyintézőhőz lehet általában kerülni, és még a különböző háttérosztályok is elérhetőek, dolgoznak, lehet számlapanaszt, műszaki problémát, mindent intézni azonnal?

(#50959) Fantomas80


Fantomas80
tag

Sziasztok!

T-home tányéros tévéjét csak az ő általuk adott beltérivel lehet nézni? Vagy lehet conax modullal is? :F

Googlemaps frissíthetne már! A házunk helyén Avarkori sátrak és temető látható! :)

(#50960) wmati válasza Fantomas80 (#50959) üzenetére


wmati
addikt

Csak az ő általuk adott beltérivel lehet nézni.

(#50961) senki66


senki66
senior tag

Sziasztok,
A mamához, ma jönnek bekötni az internetet. Sima analóg 10 megás. Milyen routert/modemet adnak mostanság hozzá illetve milyent lenne érdemes kérni. Létezik ilyenből olyan, ami wifit is tud adni vagy az csak digitális eszközzel megy?

(#50962) ludsimon válasza senki66 (#50961) üzenetére


ludsimon
veterán

DSL vagy kábelen jön?

undefined

(#50963) senki66 válasza ludsimon (#50962) üzenetére


senki66
senior tag

A régi rézérpár marad, tehát DSL, mert emellett sattévéje van és nem akart semmi változtatást. Üfsz azt mondta a 10 megás még maradhat analóg.

(#50964) DJ. Ru$y válasza senki66 (#50963) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Már az alá is HGW-t adnak, ami tud wifit is. ZTE vagy Speedport, utóbbi a valószínűbb.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#50965) villamos válasza senki66 (#50963) üzenetére


villamos
őstag

Az lehet hogy maradhat, de nem fog az maradni, úgy átrakják voip -ra, mint a huzat!

Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

(#50966) tomy86


tomy86
addikt

Sziasztok!
IPTV-t használok többek között egy Cisco Cis2001-es stb-al. Az a problémám vele, hogy néha ötletszerűen reagál a távirányítóra. Konkrétan: lépkedek a menüben, majd ahelyett, hogy a következő menüpontra lépne kilép. Vagy pl. lenyomom a 8-as gombot erre elkezdi felvenni az adott műsort, stb. Nem a távirányító a rossz, mert kipróbáltam másikkal és azzal is produkálja ugyanezt a jelenséget. Párszor bejelentettem hibára, de mindig csak a szokásos indítsa újra szöveggel jöttek. Más is tapasztalt hasonló hibát? És a lényeg, hogy mit kellene tennem, mondanom, hogy végre kicseréljék?

(#50967) Teko001 válasza tomy86 (#50966) üzenetére


Teko001
őstag

Szerintem abba futsz bele, ami egy tervezési hiba volt. Túl "közel" tették egymáshoz a kódokat, amit a távirányító kiküld, így ha valamiről esetleg visszatükröződik, vagy valaminek köszönhetően torzul, módosulhat, és mást érzékel. Én ezen úgy segítettem, hogy ragasztottam az IR vevő részre a boxon (nézd meg fényben pontosan hol található elöl rajta) egy kis darab befeketített celluxot, így érzéketlenebb lett, és megszűnt a "hiba".

[ Szerkesztve ]

(#50968) etejedu válasza Teko001 (#50967) üzenetére


etejedu
őstag

A kis "Mekgájver"... :))

(#50969) PeL


PeL
addikt

Üdv Urak/Hölgyek!

3. hónapja vagyunk TV és net szolgáltatás nélkül holott élő és tartozásmentes előfizetésünk van a T-home-al. De a mai nappal végleg elegünk, már meg is rendeltünk a konkurens szolgáltató szolgáltatásait, amit amint bekötnek vagy visszajeleznek a T-Home fel lesz mondva, és valószínűleg fogyasztóvédelemhez fordulunk ez nem vitás. Az okokat leírom röviden, érdekelne hogy mire számíthatunk a dolgokat illetően.

2014. Szeptember 20. napon elköltöztünk a régi otthonunkból, ahol T-Home-ra van internet és TV előfizetve apám nevére, amiből még 1 év hűségidő is hátravan elvileg. A költözés pillanatában volt fél hónap hátralékunk, amit egy túlfizetést közlő csekk után kaptunk. Ezt az 5000 forint hátralékot kiegyenlítettük a költözés után kb. 2-3 héttel, amikor bementünk bejelenteni hogy költözés történt és kérnénk a szolgáltatás áthelyezését az új címre. Fel is vették az új címadatokat, és közölték hogy 30 napon belül jelentkezni fognak. Eltelt a 30 nap mire apám bement megkérdezni a közeli T-pontba hogy mi a helyzet az áthelyezéssel kapcsolatban. Erre apámmal közölték bent (mert addig nem lehetett szólni, hadd várjon a hülye paraszt ugye...) hogy bizony nem fognak semmit bekötni mert hogy van 1 havi hátralékunk. Ami szerintünk kizárt, mert max abból jöhetett hogy a költözés alatt kijött az aktuális havi csekk. Szóval így szépen le is állították folyamatot, ki kellett fizetnünk a hátralékot. Ezt édesanyám meg is tette miután majdnem vitába torkollt a dolog hogy anyám akarta befizetni a hátralékot apám helyett a feleségeként a T-pontban, mert anyám elvileg nem intézkedhet apám helyett ugye, csak meghatalmazással, tolta az ügyintéző a papírt anyám elé arra hivatkozva hogy bárki mondhatja hogy apám férje és intézkedni akar helyette (ami amúgy nem tudom miért lenne célja bárkinek is, esetleg lemondom a szomszéd szolgáltatását kibaszásból? :DDD), de miután anyám közölte hogy be szeretné fizetni a hátralékot és csak nem olyan hülye hogy egy idegen ember számláját akarná kiegyenlíteni, mindjárt nem kellett a meghatalmazás... Itt ekkor megint mindent rendben találtak és közölték anyámmal újfent hogy ismét megindítják a folyamatot, de megint a 30 napos határidővel. Itt már fogyott a türelem, ezért 15 nap után ismét fel lettek keresve hogy mikor jönnének ki, a T-pontban közölték hogy ők nem tudnak semmit, hívjuk a 1412-t. Csak halkan jegyzem meg hogy a T-home telefonálgatásra is elment már kb. 2000 forintunk amit nem fogunk visszakapni sehonnan sem. Fel lettek hívva ahol azt akarták beadni nekünk hogy az a 30 nap bizony akár 60 nap is lehet (a szerződésben is csak 30 nap van írva ilyen esetekre szóval hagyjuk a kábítást), legyünk türelemmel. Rá 1 hétre kb anyám megint bement a T-pontba érdeklődni, már eléggé kivoltunk itt, lassan két hónapja TV/net nélkül. Ott közölték vele hogy tartozásunk van (MEGINT???!!!), ami már elvileg végrehajtónál is van. Csodálkoztunk ez felett is, ugyanis sem csekket sem felszólítást nem kaptunk egy darabot sem, hacsak nem a régi címre küldtek, annak ellenére hogy több alkalommal is át lett jelentve a bekötési és postázási cím (ahányszor bent voltunk mindig bekérték az adatokat), szóval az ő hülyeségük miatt nem is tudtunk a nem létező tartozásunkról... :D Mindenesetre ez is ki lett egyenlítve, nehogy nyafogás legyen belőle, itt már 18000 forint csekk és kb 2000 forint telefonszámlánál tartunk, úgy hogy a lakásba semmiféle T-home szolgáltatás nincs is bekötve a mai napig. Megint jött a 30 napos meg legyünk türelemmel duma. 2 hét múlva apám megint felhívta őket, de ekkor már úgy hogy fel is mondja a **csába az egészet mert már mindenki tiszta ideg a családban :D. Ők KÉRTEK még egy hét türelmet, azt mondták jelentkezni fognak, csak állítólag "elakadtunk" valahol a rendszerükben, emiatt nem jutott el a szerelőkig az ügyünk de továbbították. Eltelt az egy hét, apám bement a T-pontba hogy most akkor tényleg megmondhatnák mi az isten van, több mint két hónapja nem kapunk szolgáltatást, de fizettünk már két hónapot is a semmire. Ott a csávó elkezdett telefonálgatni, majd közölte hogy nem érik el a szerelőket, nem veszik fel a telefont (WTF?). Ennyiben is maradt a dolog, mindenesetre apám közölte hogy innentől egy forint sem lesz befizetve amíg nincs bekötve semmi sem. Azóta majdnem megint eltelt egy hét, azóta sem telefonáltak, mindenesetre mi már berendeltük a másik szolgáltatót, és a T-Home-t fel fogjuk mondani, elfogyott a türelem, elegünk van, soha többet nem kérünk belőle.

Nem lejáratni akarom a szolgáltatót, de látszik hogy akkora fejetlenség és összevisszaság van náluk hogy hihetetlen. Össze vissza beszél náluk mindenki, hülyének állítják be az embert teljesen. Ha másképp nem megy akkor fogy. védelem majd intézkedik helyettünk, de akkor is fel fogjuk mondani.

(#50970) Teko001 válasza etejedu (#50968) üzenetére


Teko001
őstag

A régi telekomos fórumon ismert probléma volt még a kezdetekben, és azóta se változtak a távirányítók, tehát maradt a probléma :) Másik megoldás/workaround, ha a távirányító alkalmazás használja az ember, arra még gyorsabban is reagál tapasztalatom szerint

(#50971) senki66 válasza DJ. Ru$y (#50964) üzenetére


senki66
senior tag

Sajnos nem adtak wifist, pedig kérdeztem is, a régi fekete Dlink? 360 -at adtak. Gép nincs most ott. A szerelő laptopja szerint a 10 megás csomag 9/600-al megy, ennyit bír, de nem is láttam valójában, mert már le is zárta az ablakot és mivel én is késésben voltam nem firtattam tovább.

(#50972) Intruder2k5 válasza senki66 (#50971) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Én a helyedben nem bánkódnék, az egyik legjobb modem a fekete D-LINK, a HGW-kel csak a szívás van mindig!

(#50973) senki66 válasza Intruder2k5 (#50972) üzenetére


senki66
senior tag

Igen azt olvastam, hogy ez jó modem, dehát a sebesség már most sincs meg, akkor később valószínűleg még rosszabb lesz. A wifi meg igencsak jól jött volna.

(#50974) kabelmania27 válasza senki66 (#50973) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

ADSL-nél a sebesség függ a központtól való távolságtól, örülj neki hogy egy 10/1es ADSL kapcsolat 9/600-al megy, sok helyen töredékével megy, 1Megabit a garantált, ha kell a wifi vegyél egy routert 10Megabitre gyakorlatilag bármelyik azaz a legolcsóbb típus is jó.

[ Szerkesztve ]

(#50975) Intruder2k5 válasza senki66 (#50973) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ez a modem elbír a 25Mbps ADSL-el is, tehát egész biztos, hogy nem miatta nincs meg, ha valóban nincs meg! Ha WiFi kell, rá kell dugni egy saját routert...

Ezen kívül Invitel-nél bevett gyakorlat, hogy pontosan annyira állítják a DSLAM linket, amennyi a szerződésedben van, márpedig a PPPoE protokoll miatt ez esetben soha nem fogod elérni azt a sebességet, mondjuk speedtest-en mérve! Más szolgáltatók esetén (pl. Telekom) a DSLAM link beállításnál kicsit ráhagynak, tehát valamivel feljebb állítják, így az előfizetői végponton mérhető lesz a szerződött sebesség!

Régebben amikor Invitel előfizető voltam, sokszor kérdeztem én is (és mások is) erről az itt jelen lévő Inviteleseket, de válaszként legtöbb esetben semmit nem kaptunk, vagy ha volt is valami visszajelzés, az csak mellébeszélés volt, ami nem a kérdésre adott válasz!

[ Szerkesztve ]

(#50976) tomy86 válasza Teko001 (#50967) üzenetére


tomy86
addikt

Köszi, kipróbálom ezt a módszert, mert úgy néz ki, hogy cserélni soha nem fogják. 3 különböző típusú stb van a lakásban, de csak ez szórakoztat ilyen hibával.

(#50977) senki66 válasza Intruder2k5 (#50975) üzenetére


senki66
senior tag

A csomag 10/0,5 megás , de nem Inviteles és a "központ" kb 150 méterre van a szerelő szerint, úgyhogy mehetne azért 10-zel, de mindegy csak ennél rosszabb ne legyen. Itthon úgyis van 30/5 VDSL-en, ami 31/5,5-el megy.

(#50978) etejedu válasza PeL (#50969) üzenetére


etejedu
őstag

Részvétem!
40 nap után mondtam fel nekik de szerintem be kell mennjek személyesen mert biztonság kedvéért küldtek egy csekket a semmire! :C :W

(#50979) DJ. Ru$y válasza senki66 (#50977) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Igen, csak, ha a 150 méteren 2x annyi ember van mint nálad "otthon" x méteren, akkor ilyen lesz a vonal.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#50980) fradi81


fradi81
veterán

Valaki tudja miért nem volt Szegeden(egy részén legalábbis) kb 14 óráig semmi t-home szolgáltatlás? Kábelszakadás volt? ;]

moto g72, Ninebot d28e

(#50981) Garold válasza fradi81 (#50980) üzenetére


Garold
senior tag

Telitalálat! :Y

Kidől egy DÉMÁSZ oszlop a T optikai kábellel együtt. Ezen ment volna a jel a központba.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#50982) miroon


miroon
aktív tag

Üdv mindenkinek!

Egyszerűen muszáj ezt itt leírnom,mert nevetséges amit leművel a telekom. Tavaly szeptemberben kerültem Szegedre egyetemre, koleszba nem kerültem be ezért albérlet lett. Meglett beszélve a lakás tulajával,hogy az én nevemre beköttethetem az internetet,én fizetem,én használom. Ez eddig szép és jó volt, lakótársammal együtt használtuk,de idő közben én elköltöztem onnan. A lakótársammal megbeszéltük,hogy fizeti,és majd ha lejárt a hűség én szépen lemondom. Ez így is volt,ő fizette a számlákat szépen. Közeledett a hűségidő lejárta, így augusztusban hát bementem a papírokkal, hogy lemondom a szolgáltatást. 1 óra sorbanállás után közölték velem,hogy nem mondhatom le addig még nincs rendezve az utolsó havi számla,ami ugye a szeptemberi volt. Oké, megvártuk még megjön a számla,mert ott a helyszínen állítólagos rendszerhiba miatt nem tudtam befizetni. Megjött a számla, befizettem, minden oké. Bementem másnap, nálam volt a csekk is,hogy belett fizetve. Megint sorbanállás kb 30 percig, majd közölték,hogy rendszerhiba miatt nem tudnak szerződéseket felbontani,jöjjek vissza pár óra múlva. Na már itt kezdett telelenni a hócipőm az egész telekommal. Ez volt délelőtt. Késő délután vissza, ismét közel 1 óra sorbánállás, oda adtam a készüléket (valami okádék D-Link modemrouter volt), lemondtam a szolgáltatást elviekben. Kérték is a csekket,hogy belett-e fizetve az utolsó számla, ezek után aláfirkantottam két helyen,és azt hittem végre vége. Végre nem vagyok telekom előfizető.

Na .. ezt hittem. Ez volt szeptember közepén kb. Erre tegnap hoz a postás a régi albérletbe egy telekomos borítékot. :Y Exlakótárs hív,hogy hát jött valami levelem a telekomtól. Mondtam neki,nyissa ki. Mondja,hogy egy csekk van benne 4700 forintról. Mondom nem értem mi lehet, biztos valamit elnéztek,vagy elírtak a rendszerükben. Bementem ismét a telekomba, kívételessen csak 20 percet kellett sorbanállnom :DDD , erre közölte velem az ügyintéző,hogy ez egy szeptemberi számla. DECEMBERBEN?? Én voltam hülyének nézve,az ügyintéző közölte, hogy mivel 8 nap a szerződés felbontás ideje, így lesz még egy csekk várhatóan januárban, mert megkezdtem egy újabb hónapot (októbert) ezzel a 8 nappal. Nem teljesen értem ezt.. Ilyen létezik? Szeptember közepén lemondott netre kiküldenek egy szeptemberi csekket decemberben,és közlik,hogy lesz még egy? Hogy működik ez? Lehet tenni valamit? Vagy fizessek a semmire megint? :( Nevetséges...

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Midnight Black

(#50983) fradi81 válasza Garold (#50981) üzenetére


fradi81
veterán

Király, még jó hogy 1-ig aludtam :DDD

moto g72, Ninebot d28e

(#50984) Teko001 válasza tomy86 (#50976) üzenetére


Teko001
őstag

Kicserélhetnék, de szerintem nem eszköz hiba, ha felcserélnéd a boxokat, és pontosan ugyanoda tennéd, ugyanúgy, stb... valószínűleg jelentkezne a hiba azon is.

(#50985) Intruder2k5 válasza tomy86 (#50976) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem világítanak ilyenkor a helységben energiatakarékos izzók?

(#50986) Sordoran


Sordoran
addikt

Üdv!
Most lett hosszabbítva a netünk pár hete, 20/1-es Netmánia M díjcsomagra, de 15 Mbit alatti sebességgel megy csak a letöltés, többszöri mérés alapján. Egy fekete, D-Link DSL-360R T1E modem van, router pedig TP-Link WL-WR841ND. Kérdésem az, hogy érdemes-e betelefonálni, hátha valami központi hiba van, vagy korlátozás, vagy a modemet próbáljam frissíteni, custom firmware-t felrakni rá (amit korábban linkelt itt valaki már)? Egyáltalán bírja ezt a sebességet?

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#50987) Predator2


Predator2
addikt

Hellò

Tudnàtok nekem egy email cìmet adni ahol elèrhetem az ügyfèlszolgàlatot? A honlapon keresztül nem tudok nekik ìrni.

Üdv

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#50988) Intruder2k5 válasza Sordoran (#50986) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

A sebességet bírja, a custom firmware annyiban mindenképpen segítene, hogy a vonalad állapotát meg lehetne tudni belőle! Lehet SNR lockot kaptál, de az is lehet, hogy ennyit bír csak a vonal, mert messze vagy a DSLAM-tól...

(#50989) Intruder2k5 válasza Predator2 (#50987) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Pedig bizony az van erre!

http://www.telekom.hu/rolunk/kapcsolat/e-mail

Miért nem tudsz nekik itt írni?

(#50990) Teko001 válasza Predator2 (#50987) üzenetére


Teko001
őstag

Mivel nem nagy titok, így beírom ide: ugyfelszolgalat@telekom.hu

(#50991) Sordoran válasza Intruder2k5 (#50988) üzenetére


Sordoran
addikt

Köszi a gyors választ. Akkor lehet megnézem azzal. Még annyi kérdésem lenne, hogy mostanság (elmúlt 1 hétben) többször is megszakadt a netem, főleg késő esti órákban (21 után) mióta új díjcsomagunk van, előtte 1-2 hetente szakadt, de akkor se használat közben, csak a routerben láttam, meg 1-2 weboldal kért új bejelentkezést, tehát akkor hajnalban lehetett. Ennek lehet köze ehhez, vagy a véletlen műve?

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#50992) Intruder2k5 válasza Sordoran (#50991) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Lehet köze az új csomaghoz is, amennyiben határon van a vonali kapacitás, de ez viszont ellent mond az SNR lock-nak, mert azt meg pont a stabilitás növelése miatt teszik rá, csak néha túllőnek vele a célon. Mindegy, pontosabbat úgyis csak diagnosztika után lehet mondani, abban meg feltehetően fw csere után a megfelelő topikban dchard majd segít, ahogy mindenki másnak is...

[ Szerkesztve ]

(#50993) st.stofi válasza Predator2 (#50987) üzenetére


st.stofi
tag

segitunk@telekom.hu

(#50994) tomy86 válasza Intruder2k5 (#50985) üzenetére


tomy86
addikt

Nem. A jelenség előfordulása független a napszaktól, fényviszonyoktól és úgy általában minden logikát nélkülöz. Van, hogy 1-2 hétig, - néha egy hónapig is - hibátlanul működik, azután megadja magát. Utoljára tegnap este állított be ötletszerűen egy műsort sorozatfelvételre. Ma délelőtt próbáltam törölni a sorozatfelvételt, de nem jutottam el odáig, mert egyfolytában kilépett a menüből mielőtt elértem volna az adott beállítást. Végül a másik boxon töröltem a felvétel beállítást. Lehet, hogy a vége az lesz, hogy az X301T stb-vel (azzal az a gondom már régóta, hogy standby módban is többet pörög, mint áll) fogom szétverni a Cis 2001-et :) A harmadikkal (isb2000) egyelőre nincs problémám (bár az csak pár hónapja van meg).

(#50984) Teko001: ez lesz a következő próba.

[ Szerkesztve ]

(#50995) Garold válasza tomy86 (#50994) üzenetére


Garold
senior tag

Ha a Tv készüléken van bekapcsolt eco üzemmód kapcsold ki. Vagy a dinamikus fényerőt. Ez is zavarhatja a távirányítót.

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#50996) tomy86 válasza Garold (#50995) üzenetére


tomy86
addikt

Nincs ilyesmi beállítva. Azon az stb-n még egy régi crt tv lóg, amelyik nem is hallott ilyesmiről.
Hétfőn majd felcserélem valamelyik másik stb-vel és meglátjuk változik-e valami. Ez a box tulajdonképpen már a kezdetek óta (2009) produkálja ezt a hibát csak mostanában lett zavaróbb, mert ez a tv is többet van használatban.

(#50997) csƵ válasza Teko001 (#50990) üzenetére


csƵ
őstag

Felesleges, én több mint egy hete nem kaptam választ...
A kibaszott hírleveleiket meg azóta naponta küldik.

[ Szerkesztve ]

(#50998) #78121280 válasza csƵ (#50997) üzenetére


#78121280
törölt tag

Levelekre beérkezési sorrendben 30 napon belül válaszolnak.

(#50999) Gedeon31 válasza #78121280 (#50998) üzenetére


Gedeon31
addikt

Ide írtam mtkapcsolat@telekom.hu ma 3 óra előtt és 5 óra után jött a válasz :)

(#51000) Sasos válasza #78121280 (#50998) üzenetére


Sasos
senior tag

Ezt sose értettem... Olyan mint az dokinál a várólista. Csak egyszer kellene ledolgozni a hátrányt, és megoldódna örökre. Mi tart egy nyamvadt válaszon 30 napba? (A kérdés költői.)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.