Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36101) djculture válasza ANDROID??? (#36090) üzenetére


djculture
félisten

Minden ilyen kedvezménynél megvan az hogy visszavonásig érvényes. A honlap meg olyan amilyen, tudtam már akkor mikor irta itt valaki hogy majd átalakul hogy eleinte káosz lesz az egész.

[ Szerkesztve ]

(#36102) ANDROID??? válasza djculture (#36101) üzenetére


ANDROID???
addikt

Értem ezt, de ezek nem vonták vissza, csak hibára hivatkoznak...

(#36103) djculture válasza ANDROID??? (#36102) üzenetére


djculture
félisten

Telekomnál mindig attól függ bármi hogy melyik ügyintéző intézi én ezt már megtanultam. Ha az ember nem idegből intézi a dolgait és netán még normális ügyintézőt is fog ki akkor ha csak nincs vezetői ukász akkor el is fog intéződni a dolog.

[ Szerkesztve ]

(#36104) kali válasza ANDROID??? (#36100) üzenetére


kali
legenda

nem azt mondtam, akkor kellett volna.

[ Szerkesztve ]

(#36105) Onderon válasza kali (#36085) üzenetére


Onderon
senior tag

Nem olvastam el a közleményt, fogalmam sincsen semmilyen közleményről. Itt, a fórumon olvastam, hogy milyen kódot kell beírni a kedvezmény igénybevételéhez. Így én úgy gondolom jóhiszeműen jártam el, mivel adott kód érvényes volt az általam igénybe vett kedvezményekre, a rendszer nem jelzett hibát, az ügyfélszolgálat nem jelzett hibát, így én éltem a lehetőséggel, amit ők teljesítettek. Továbbra sem látom hol a visszaélés. És örülnék, ha visszavennél az "egyéb kérdés"-es hangnemedből, köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#36106) kali válasza Onderon (#36105) üzenetére


kali
legenda

nincs miből visszavenni, a tájékozatlanságod miatt meg pláne nem, ha a részleteknek/feltételeknek nem/sem jártál utána, hanem csak itt olvastad a kódot.
igaz, itt a témában is leírták sokan, hogy mire is lenne hivatott alapban az akció, persze az nem lényeges, csak a kiskapu - néhányan anyira túlzásba vitték, hogy moderációs intézkedés is történt, bár annak a részleteiről pont lemaradtam, csak a végeredményt láttam; link

[ Szerkesztve ]

(#36107) Onderon válasza kali (#36106) üzenetére


Onderon
senior tag

érdekes. minek kellett volna utánajárnom? kód adott volt, rendszer adott volt, használtam. milyen jogon dönti itt el bárki is (főleg te), hogy mettől meddig számít élni vagy visszaélni vele? pedzegetitek a nagy nyilvánosság előtt elkövetett rágalmazás esetét, csak szólok.

[ Szerkesztve ]

(#36108) kali válasza Onderon (#36107) üzenetére


kali
legenda

mondom, tájékozódj a részletekről, hogy - normális esetben - miként és milyen feltételekkel kapták meg bizonyos személyek/előfizetők a kedvezmény lehetőségét, és utána visszatérhetünk a dologra, de addig nincs miről beszélni.
nem pedzegetek semmit, amit viszont leírtam, azért vállalom a felelősséget, akár jogi szempontból is!
az akció bizonyos feltételekhez volt kötve, az csak egy dolog, hogy a rendszer olyat is átengedett, amit alapban nem lett volna szabad.

[ Szerkesztve ]

(#36109) ShadowX válasza kali (#36108) üzenetére


ShadowX
őstag

Valahogy neked tudok igazat adni, a nagy felháborodás ellenére is. Ez az egész dolog olyan tipikus magyaros...nem biztos, hogy egy német, amerikai, kanadai is felhasználta volna a kódot olyasmire, amire a fórumozók többsége tette (mondom ezt úgy, hogy a múltkori kóddal vettem egy pendrive-ot én is).

(#36110) punky10 válasza ShadowX (#36109) üzenetére


punky10
addikt

Én meg biztos vagyok benne,hogy az általad említett német,amerikai vagy kanadai nem élt volna a kedvezménnyel.De abban is,hogy a német,amerikai vagy kanadai előfizetőnek a valaga fényesre van nyalva a szolgáltató részéről,jobbnál-jobb ajándékokkal,kedvezményekkel,ajánlatokkal ajnározzák őket,így eszükben sincs a kiskapukat használni/kihasználni...
Igaza van Kalinak,nem volt teljesen jogszerű az elmult hetekben a viselkedésünk.
De ettől én még jót alszom.Nem a szomszéd Erzsi néninek lett belőle hátránya,csak egy multinak lett(az éves bevételéhez képest említésre sem méltó)kára.Kifizettük mi azt már más úton...

/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0

(#36111) Vangelis válasza punky10 (#36110) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Hidd el a végén még ŐK jönnek ki jól belőle!

Majd jön a hír, hogy a telekom webshop lett a leglátogatottabb oldal a hónapban!

Többet nyernek ezzel ők mint vesztenek!

Az is lehet, hogy ez csak egy teszt volt. Így olcsóbb volt nekik a hibákat kideríteni mint ha milliókért kértek volna fel valami céget tetsztelni!

Ha gond lett volna akkor észrevette volna mindeki.

Majd kapnak valami díjat megint ügyfélkiszolgálásból.

De reklámnak tényleg nem volt utolsó!

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36112) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Aki szeretne akciósan Y300 as mobilt 10eFt-os kártyával domino 5 csoamgban most megteheti!

Huawei Ascend Y300
+10 000 Ft-os feltöltőkártya fél áron
51 990 Ft helyett
46 990 Ft

HELYETT= 34.990.-FT

[Y300]

KATT a Dominóra

12.000Ft kedvezmény!

Használjátok!

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36113) t-bali3


t-bali3
senior tag

Egyik kollégám iPhonet szeretne venni úgy, hogy meghosszabbítja a jelenlegi Ikon 200 LTE előfizetését. Korábban írtátok, hogy ez most így már Voip tiltással fog aktivizálódni.
Kérdés, hogy ez a tiltás az Apple Facetimera is vonatkozik majd?

(#36114) lord.lakli válasza ShadowX (#36109) üzenetére


lord.lakli
őstag

Az egy dolog, hogy valaki "kihasználja" jó magyarként a kiskaput, de hogy több darabot vesz és ráadásul eladásra.

(#36115) ANDROID??? válasza lord.lakli (#36114) üzenetére


ANDROID???
addikt

Amire ő már utána használja az már az ő baja, hogy mit bír el a lelki világa...
Nem mindenki így jár el...

[ Szerkesztve ]

(#36116) adequate_cou válasza Vangelis (#36112) üzenetére


adequate_cou
senior tag

Az a gáz, hogy egy hónapja még 29 900 volt simán :(

(#36117) ANDROID??? válasza adequate_cou (#36116) üzenetére


ANDROID???
addikt

De akkor lebeszélhetőség volt kb 600HUf, ez meg 10E feltöltő kártya mellé, tudom mert vettünk egy ilyet...
Ha nem kell a 10E feltöltő, valakivel "le boltolod" úgy is lekaparható a kártya mint régen is...

(#36118) cris78


cris78
őstag

Én egyedül azokat sajnálom akik húzták a kuponos vásárlást, és valóban telefont szerettek volna venni.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#36119) ANDROID??? válasza cris78 (#36118) üzenetére


ANDROID???
addikt

Úgy valahogy, mert aki rendelt valamit pláne tartozékot, az valahogy feleslegesen mérges, max örülhet ha összejött...
A T nem hal bele cseppet sem, de ehhez mák kellett a tartozékosoknak, ennyi...

[ Szerkesztve ]

(#36120) ANDROID??? válasza kali (#36104) üzenetére


ANDROID???
addikt

Rákérdeztem, egy ügyintézőnél, aki azt javasolta, hogy menjek be a T-be és a helyi vezetővel beszéljem meg, vigyem a telefont és a papírokat személyes okmányokkal, mert hogy kivizsgálást lehet kérni a szitura...
Szerinted próbáljam meg, van értelme nekifutni ennek egy nagy kört?
Mivel tudom "sarokba" szorítani a szituval kapcsolatban?

(995-szerviz után vagy levásárolhattam volna a készülék kisker lista ár +5000 értékig, ráfizetést nem engedélyeztek, vagy visszavásárolták azzal a feltétellel, ha helyben új hűséget aláírva veszek másik készüléket.)

(#36121) 313313 válasza lord.lakli (#36114) üzenetére


313313
addikt

De akár a többieknek is címezhetném.
És aki folyamatosan kap "új" iphone készüléket mert itt kopott, ott kopott esetleges kiskapuval szoftveresen kisüti? Azok nem tudatosan csalnak ki a T-mobiltól készülékeket? Gondolom nem egy ember élt már ilyennel....
Vannak emberek amiknek semmi se szent, kihasználnak gátlástalanul mindent... de nem biztos, hogy attól jobb/rosszabb ember, nem tudhatod ki mit miért tesz...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#36122) Gerasz válasza ShadowX (#36109) üzenetére


Gerasz
aktív tag

Szerintem mindenhol hasonlóan használták volna ki a lehetőséget. Amit a sztoriban inkább magyarosnak találok:

1. Előfordulhat ilyen baki egy ekkora gigacégnél.
2. Sztori az ügyintézőről, aki látván az átvételnél a problémát, maga is nekiállt rendelgetni - ideális alkalmazott
3. Te, a hipokrita "tipikus magyarozó".
3+1. A kartellező, lehúzós telkócégek

Ez utóbbi miatt az egész akció erkölcsileg csak annyira kifogásolható, mint drogdílert vagy politikust meglopni.

(#36123) Vangelis válasza Gerasz (#36122) üzenetére


Vangelis
nagyúr

De itt senki nem lopott meg senkit...

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36124) raziel01 válasza Vangelis (#36123) üzenetére


raziel01
veterán

Jaja. Kifizettük a számlát. Az hogy valakinek 0 Ft volt a számla az egy dolog. Kifizette a 0 Ft-ot is. :C

(#36125) Gerasz válasza 313313 (#36121) üzenetére


Gerasz
aktív tag

Térjünk a lényegre, mennyiért adod a pendrive-ot? ;]

Vangelis:
Ha így nyugodtabban alszol, ám legyen.

[ Szerkesztve ]

(#36126) sarkanyolo2 válasza Vangelis (#36112) üzenetére


sarkanyolo2
őstag

Elég baráti! :D

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#36127) ShadowX válasza Gerasz (#36122) üzenetére


ShadowX
őstag

Nem mondanám magam hipokratának, csak a munkámból és a kalandvágyamból kifolyólag sok nemzet embereivel találkoztam, és próbáltam a jó szokásaikat átvenni (és nem így járnának el az általam említettek...a rosszabbakhoz meg mi értelme viszonyítani magunkat). De nem is próbálok meggyôzni senkit az igazamról, vagy nem igazamról, mert így is-úgy is támadásnak veszi valaki és nem a jó oldalát fogja látni a mondanivalómnak.

(#36128) Vangelis válasza Gerasz (#36125) üzenetére


Vangelis
nagyúr

:)

Tolvaj banda :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36129) cris78 válasza Vangelis (#36128) üzenetére


cris78
őstag

Szerintem lezárhatjuk már ezt a kuponos témát ( a következőig ;] ).

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#36130) Vangelis válasza cris78 (#36129) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Én már régen lezártam.

Holnap majd lesz megint valami jó akció. :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36131) sutszi válasza Vangelis (#36130) üzenetére


sutszi
veterán

Milyen akció lesz holnap?

Szerk.:
Ja ok. Azt hittem tudsz valamit...Nálad sosem lehet tudni...

[ Szerkesztve ]

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#36132) Vangelis válasza sutszi (#36131) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Csak vicc volt. Nekem most úgysincs pénzem vásárolni....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36133) tomi613


tomi613
aktív tag

Amúgy is az ügyintézők olyan elfoglaltak hogy hétfő óta nem jutottak semmire.....
Ha lenne még egy akció leállna a telekom szervere.

※ Samsung Galaxy S21 Ultra 5G (SM-G998B) Android 14 ESIM※

(#36134) Vangelis válasza tomi613 (#36133) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Én egy nagy piros pontot adnék most a telekomnak!

Jóváhagyták a megrendelésem. Igaz hétfőt beszéltünk meg, de valamiért keddet írnak.

De nem gond!

Nem szeretnék most részleteket lerni.. :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36135) GLOCK34


GLOCK34
aktív tag

Sziasztok! Előfizetéssel vásárolt készüléket szeretnék visszavinni mert meghibásodott. Online rendelés volt,most 4 napos. Az előfizetés Édesanyám nevén van. Ilyen esetben csak Ő viheti vissza vagy én is? A számla garancialevél nálam van,a készüléket én használom.

(#36136) kali válasza GLOCK34 (#36135) üzenetére


kali
legenda

szia,

garanciális ügyintézés, vagy elállás?
előbbit - alapesetben - te is intézheted, utóbbihoz az előfizető kell.

(#36137) ANDROID??? válasza kali (#36136) üzenetére


ANDROID???
addikt

(#36138) sutszi válasza Vangelis (#36134) üzenetére


sutszi
veterán

Mit rendeltél? :DDD

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#36139) cris78 válasza sutszi (#36138) üzenetére


cris78
őstag

és mennyit? :DD

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#36140) GLOCK34 válasza kali (#36136) üzenetére


GLOCK34
aktív tag

Garanciáztatás lenne. Közben a T-s chat oldalon is érdeklődtem,ott azt írták,hogy közjegyző által hitelesített meghatalmazással vihetem vissza. :F Csak azt nem tudom olyat honnan szüljek.

(#36141) kali válasza ANDROID??? (#36120) üzenetére


kali
legenda

van/lehet értelme, de akkor készülj be rendesen a jogszabályokból, linkeltem/linkeltük korábban az összes kapcsolódót.

GLOCK34; lehet, hogy félreértették a visszavitelt - ahogy számomra sem volt világos elsőre -, viszont akkor csak a készüléket vidd és a jótállási jegyet vagy a számlát.
ez az új online nyilvántartás (jótállási jegy...stb) kicsit bonyolítja a helyzetet, hiszen az alapján fizikális jótállási jegyet nem igazán adnak ki nem illetékesnek, tehát ahhoz az előfizető kellhet.

[ Szerkesztve ]

(#36142) ANDROID??? válasza kali (#36141) üzenetére


ANDROID???
addikt

Hogy keressek rá, azt nem vágom melyik kell nekem azok közül, nem vagyok ezekben toppon.
Közben löktem egy érdeklődő levelet a fogy.véd. felé, csak úgy érdeklődésképp, gondolom azt inkább várjam meg. ?

[ Szerkesztve ]

(#36143) skylinelaca


skylinelaca
senior tag

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy hónapja vásároltam Domino feltöltős kártyát. Már akkor jelezték az ismerőseim ,hogy kb 3-4 csörgés után bekapcsol a hangposta. Ezt az online felületen lemondtam, de a dolog nem változott csak annyi történt ,hogy ugyanúgy 3-4 csörgés után: "ön a telekom hangposta szolgáltatását hallja.....ehhez a számhoz nem tartozik hangpostaszolgáltatás". Most jöttem el a tescoban lévő T-ből, ahol fél óra próbálgatás, új sim kártya után sem tudott mit csinálni a srác ő sem értette miért csak javasolta menjek be valami nagyobb központba. iPhone 4S a telefon, hívásátirányítás ki van kapcsolva. Párom ugyanúgy 30-as szintén i4s és 3gs tulaj, őt tudom akár egy percen keresztül is csörgetni mire felveszi. Mi lehet a gond?

Üdv: Laca

(#36144) ANDROID??? válasza skylinelaca (#36143) üzenetére


ANDROID???
addikt

Próbáld meg felhívni a 1430 at és ott kérni a kikapcsolást, nekem a múltkor egyik dominós számra megoldották így a kikapcsolást.

(#36145) Blackmirror válasza kali (#36141) üzenetére


Blackmirror
senior tag

És még annyit hogy ne erőszakosan,türelmetlenül esetleg ingerülten intézd az ügyet,mert abból jó nem származik.Könnyen egyezségre lehet velük jutni.

Pl az NFH honlapján fel vannak sorolva ezek,régebben épp kali linkelte azt hiszem.

Szerk.:ez Androidnak szólt bocsánat! :)
Milyen típusú telefonnal van probléma amúgy?

[ Szerkesztve ]

iPhone X@R, iPad Pro

(#36146) Vangelis válasza cris78 (#36139) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Csak egy megrndelés. :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36147) GLOCK34 válasza kali (#36141) üzenetére


GLOCK34
aktív tag

Köszi! Úgy néz ki holnap megoldjuk,hogy együtt menjünk. Így biztos nem lesz gond.
Egyébként már a 2.nap is visszavittem,elmondtam,hogy mi a gond (jobb esetben ha nincs wifi nem áll át mobilnetre,rosszabb esetben hívni sem tudok) és azt mondták,hogy vizsgálatra átveszik mert vissza kell állítani gyári állapotra és úgy tesztelik mivel nem állandó a hiba. Naponta 3-4 alkalommal eljátssza és csak újraindítással jön helyre. A kártya biztosan jó,mert próbáltam másik telefonban.

(#36148) kali válasza ANDROID??? (#36142) üzenetére


kali
legenda

itt minden lényegit megtalálsz, a jogszabályt is behivatkozták; link
ami számodra fontos; kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás
nincs levásárlás;
Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok.
nincs csere eltérő típusra;
Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
megnézném én azt a két eltérő típusú mobiltelefont, ahol nem találok legalább egy meghatározó eltérést.
elfogadhatsz eltérő típust, de nem kötelezhetnek rá!
amennyiben mutatnak egy listát, hogy azokból lehet választani, de neked egyik sem tetszik, akkor egyiket sem vagy köteles elfogadni!

GLOCK34; butaságot mondtak, 3 munkanapon belül azonnali csere van, amennyiben a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, tehát nem vehetik át úgy, hogy küldik bevizsgálni vagy szervizbe, azt csak aztán tehetik meg, hogy kicserélték.

[ Szerkesztve ]

(#36149) GLOCK34 válasza kali (#36148) üzenetére


GLOCK34
aktív tag

Akkor jól átb@sztak! Komolyan mondom lassan ügyvédet kell fogadni egy nyomorék mobil miatt is. Ezelőtt azért nem vettem észre,hogy ennyire trógerek,pedig már én is régi motoros vagyok a T-nél.
Az a baj,hogy a másik két szolgáltató is egy nagy trágyadomb,pedig most szívem szerint dobbantanék innen. :((

(#36150) Blackmirror válasza GLOCK34 (#36149) üzenetére


Blackmirror
senior tag

Én pl. tartozékot vittem vissza hozzájuk 2.munkanapon átvételtől számítva.
Oda kellett mennem a szervizes pulthoz és ott intézte is a dolgot a srác,pénzvisszafizetés és csere között választhattam,cseréltettem pikk-pakk el lett intézve.
Gondolom egy nagyobb értékű dolognál-mobiltelefon jobban átvizsgálják a hiba okát stb.

iPhone X@R, iPad Pro

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.