Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36301) albiosz


albiosz
senior tag

Sziasztok!
Ha lemondok egy dominos netszolgáltatást (gonetxl), akkor aktiválnak még ilyen netstart hülyeséget, mint régen vagy valóban kikapcsolják és nem lesznek meglepő egyenlegfogyások?

(#36302) Hopo82 válasza D@ve89 (#36300) üzenetére


Hopo82
tag

igen teló újra lett indítva és új rom-ot is tettem már fel de az sem oldotta meg :S

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

(#36303) D@ve89 válasza Hopo82 (#36302) üzenetére


D@ve89
tag

És másnak is / más telefon is ugyanezt produkálja a környezetedben? Na meg mióta?

(#36304) Hopo82 válasza D@ve89 (#36303) üzenetére


Hopo82
tag

csak ez a teló produkálja másik telóban jó a kártya is.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

(#36305) D@ve89 válasza Hopo82 (#36304) üzenetére


D@ve89
tag

Hát ebben az esetben nem biztos, hogy a Telekom topicban fogjuk ezt a problémát leghamarabb megfejteni. :)

(#36306) Varszegig válasza Hopo82 (#36304) üzenetére


Varszegig
veterán

Nem lehet, hogy tiltásra került a készülék? Pl használtan vetted valakitől, és az nem fizeti már a hűséges előfizetését? Ha ez nem lehet, akkor tényleg telefon probléma lehet.

(#36307) Hopo82 válasza Varszegig (#36306) üzenetére


Hopo82
tag

használtan vettem de lassan 2 éve nálam van és eddig semmi nem volt vele és nem hiszem h tiltották volna.
az nem lehet h pannonos karit beletettem és amit lett zárolva? most ujra t-mobilos van benne.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

(#36308) D@ve89 válasza Hopo82 (#36307) üzenetére


D@ve89
tag

Hát függő telefonba betett más szolgáltatós kártyával már sikerült letiltani telefont, de ahhoz nem elég csak beletenni, el is kell rontani a kódot, amit kér.

(#36309) lord.lakli válasza Hopo82 (#36304) üzenetére


lord.lakli
őstag

IMEI megvan még?

(#36310) Hopo82 válasza D@ve89 (#36308) üzenetére


Hopo82
tag

és azt h lehet feloldani?

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

(#36311) Hopo82 válasza lord.lakli (#36309) üzenetére


Hopo82
tag

igen megvan az imei szám kiírja ha beütöm a kódot.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

(#36312) D@ve89 válasza Hopo82 (#36310) üzenetére


D@ve89
tag

Akinek sikerült ismerősi körben, az szépen fogta, és bevitte a T szervízbe.

(#36313) Hopo82 válasza D@ve89 (#36312) üzenetére


Hopo82
tag

és mennyibe fájt nekik? XD lehet csak a függetlenítést kellene megcsinálnom.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

(#36314) D@ve89 válasza Hopo82 (#36313) üzenetére


D@ve89
tag

Gariban megcsinálták neki.

(#36315) Hopo82 válasza D@ve89 (#36314) üzenetére


Hopo82
tag

ja és erre honnan szerezzek már garit? megoldom inkább magamnak sztem vhogy.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása...

(#36316) D@ve89 válasza Hopo82 (#36315) üzenetére


D@ve89
tag

Hát nyilván nálad ez már nem játszik, csak elmondtam, mi volt.

(#36317) prannk


prannk
őstag

HA elküldöm az sms-t a mobilnetért akkor mikortól netezhetek? HA pl most elküldöm?

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#36318) dedike válasza prannk (#36317) üzenetére


dedike
addikt

Tudtommal onnantól, hogy megkapod a válasz sms-t.

Jó szerencsét!

(#36319) Sonic*


Sonic*
aktív tag

Sziasztok!

Májusban vettünk egy L620-at elofiezetesesen. A telefont holnap fogjuk 6.alkalommal szervízbe vinni. Antenna es hardver hibák is voltak bőven. A telefont valahogy vissza lehet adni, vagy ugyanolyan ertekure kicsereleni? Ugyanis egy többszörösen hibas termeket kaptunk...

Majd kiderül..vagy beborul!

(#36320) ShadowX válasza Sonic* (#36319) üzenetére


ShadowX
őstag

Azon csodálkozom, hogy eddig nem vertétek az asztalt.

(#36321) Sonic* válasza ShadowX (#36320) üzenetére


Sonic*
aktív tag

Eddig vártunk, de akkor holnap erre lesz lehetőség?

Majd kiderül..vagy beborul!

(#36322) pdavid


pdavid
csendes tag

Retina ipad mini-ről van valakinek valami infója? Lesz a T-nél még idén?

facebookon ezt írták nekem:

"Kedves Dávid! Jelenleg iPad mini Wi-Fi + Cellular 16 GB/32GB/ 64GB, valamint Retina kijelzős iPad Wi-Fi + Cellular 16 GB/ 32GB/ 64GB / 128GB típusokat forgalmazunk, kínálatunkat az alábbi oldalon tekintheted meg: http://www.t-mobile.hu/lakossagi/keszulekek/tablagepek . Információink szerint a közeljövőben nem várható új típus forgalmazása. Javasoljuk, hogy kövesd nyomon kínálatunkat a http://www.t-mobile.hu/lakossagi/akciok/akcio/uj_keszulekek oldalon, ahol a hamarosan kapható készülékekről is találsz információt."

tipikus sablon duma...

(#36323) Onderon válasza pdavid (#36322) üzenetére


Onderon
senior tag

ebben azért benne van a lényég szerintem: " Információink szerint a közeljövőben nem várható új típus forgalmazása."

(#36324) pdavid válasza Onderon (#36323) üzenetére


pdavid
csendes tag

csakhogy ezeknek egy szavát sem hiszem el...

(#36325) kali válasza Sonic* (#36321) üzenetére


kali
legenda

szia,

nincs konkrétan számszerűsítve, de már a harmadik után is érdemes lett volna cserét kérni a javítás helyett, és pláne igaz ez, ha azonos hibával többször is javításra került.
amennyiben nem tudják azonos típusra cserélni, úgy felkínálnak majd más típusokat, de azt tudni kell, hogy másmilyet nem vagy köteles elfogadni - pláne nem úgy, hogy csak általuk meghatározott típusokból engednének elsőre választani -, hanem elállás is lehetséges, persze a megfelelő feltételek mellett, gondolok itt az esetleges hűséges előfizetésre.

(#36326) Sonic* válasza Sonic* (#36321) üzenetére


Sonic*
aktív tag

Kosz!

[ Szerkesztve ]

Majd kiderül..vagy beborul!

(#36327) lord.lakli válasza pdavid (#36324) üzenetére


lord.lakli
őstag

De egy fórum tagjainak a szavát elhiszed egy adott bolt árukészletére és új termékek bevezetésére?

(#36328) pdavid válasza lord.lakli (#36327) üzenetére


pdavid
csendes tag

nyitott vagyok! :)

(#36329) club1 válasza Sonic* (#36321) üzenetére


club1
veterán

Az aktuális jogszabályok alapján akárhányszor javíthatják, 2003 óta ui. nincs már kötelező és automatikus csere lehetőség az 5. javítás után. Azonban mégis beszélned kellene a szervizben valami vezetővel, mert a 6 javítás időtartama jó eséllyel jelentős kényelmetlenséggel jár, ami viszont már a fogyasztói jogaidat sérti.

(#36330) lupus1337


lupus1337
csendes tag

Hello!

Nem tudjátok, hogy a t-mobile üzletekben mennyiért cserélik ki a micro SIM-emet egy nano simre? :F

(#36331) lord.lakli válasza lupus1337 (#36330) üzenetére


lord.lakli
őstag

4490 Ft

(#36332) Alvin_ti4200


Alvin_ti4200
félisten

Át lehet iratni más nevére (húgoméra) az előfizetést, ha élő hűségnyilatkozat van rá? Jelenleg két előfizetésem van, és az egyiket tervezem megszüntetni, a másik számot pedig húgom használja és neki vettünk telefont 2 éves hűségre augusztusban.

(#36333) DiVaD válasza Alvin_ti4200 (#36332) üzenetére


DiVaD
senior tag

Lehet, de van költsége. Kb. 4ezer forint emlékeim szerint.

szerk: Vangelis infója pontosabb.

szerk: T-Mobile

[ Szerkesztve ]

(#36334) Vangelis válasza Alvin_ti4200 (#36332) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Igen. 6000ft a díja!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36335) whiskeys válasza Vangelis (#36334) üzenetére


whiskeys
őstag

szép összeg....

"Jól jegyezd meg,ha egy krokodil a kezedből eszik, az enni fog a lábadból is."

(#36336) Vangelis válasza whiskeys (#36335) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Vezetékesnél csak 990ft .

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36337) Sonic* válasza kali (#36325) üzenetére


Sonic*
aktív tag

Es Szerinted ez meg fog történni? Remelem, mert ha nem felboritom a pultot. Szerinted van bennük annyi jóérzés hogy kicserélik? ÉN NAGYON REMÉLEM.

[ Szerkesztve ]

Majd kiderül..vagy beborul!

(#36338) Vangelis válasza Sonic* (#36337) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Telekom néha tud emberségesen cselekedni.

Nekem, ha volt is velük bajom az megoldódott...

Mondjuk tény, hogy garanciális ügyben még nem kerestem fel őket csak egyszer.
Meg hamarosan ismét... meglátjuk!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36339) Sonic* válasza Vangelis (#36338) üzenetére


Sonic*
aktív tag

Rendben, remelem ha meg rosszabat is de kapunk másikat. Ugyanis a fiame a telefon, es o kikapcsolja iskolai órai előtt, de a telefon (nem vicc) magától visszakapcsol. MI A FENE???!!!

Majd kiderül..vagy beborul!

(#36340) kali válasza Sonic* (#36337) üzenetére


kali
legenda

nem kell pultot borogatni, azzal csak az ő malmukra hajtanád a vizet, hanem nyugodt és magabiztos hangnemben kérni a készülék cseréjét - ez legyen leírva a jegyzőkönyben is, ne pedig javítás -, mivel a javításban már nem látod a megoldást, hiszen sokadszorra kerül szervizbe, ami rengeteg kellemeztlenséggel járt már eddig is, illetve a készülék nélkülözésével, sok utánajárással, idő és pénz rászánásával került megvalósításra, így erősem megrendült a bizalmad adott készülékben, ezért újra szeretnéd cseréltetni.
alapesetben a csere azonos típusra történik, amennyiben az megoldást jelent, és kapsz egy azonos típusú hibátlan darabot, úgy nem is kell tovább feszegetni a dolgot, ellenkező esetben viszont más lehetőség is adott.

[ Szerkesztve ]

(#36341) Sonic* válasza kali (#36340) üzenetére


Sonic*
aktív tag

Es Szerinted egyből egy másik hasonló árura kicserelnek? Mert mi magában a telefonban is hatalmasat csalódtunk, nagyon rossz a WindowsPhone.

Majd kiderül..vagy beborul!

(#36342) ANDROID??? válasza Sonic* (#36341) üzenetére


ANDROID???
addikt

Sok sikert a csere kérelemhez! Nekem tök ugyanez volt a szitu egy androidos készülékkel, 6 alkalommal nem sikerült a szervizelést megoldaniuk, már a 3. után rá volt írva folyamatosan, hogy cserét kérek, de ez kb mintha új androidot kérek, lett volna írva a papírra. Egyszóval semmit nem ér, én is első pár alkalommal nyugisan intéztem, amivel azt kaptam, hogy a szerviz sikertelensége miatt együtt érzőek lettek, ami ugye toalett papírként jó kb. Utána spuri volt a békéltetőhöz és azzal a testületi határozattal már kicserélték, de először azzal sem akartak cserélni, de végül visszavették és adtak egy új készüléket. Szóval kapásból keresd meg a T-pont helyi vezetőjét és vele beszéld meg normálisan a dolgot, hogy ez a fájdalmad, és nagyon kellene a készülék stb. így segítsen megoldani a szituációt mondjuk úgy azonnal.... Kb ez, de nem szabad engedni nekik, mert megint elmegy a szervizbe és vagy jó lesz vagy nem...

(#36343) Sonic* válasza ANDROID??? (#36342) üzenetére


Sonic*
aktív tag

Rendben. Remelem a Blahán ezt meg tudják oldani.

[ Szerkesztve ]

Majd kiderül..vagy beborul!

(#36344) kali válasza Sonic* (#36341) üzenetére


kali
legenda

az egy másik történet, hogy az oprendszer nem jön be valakinek, de az nem garis probléma, azzal nem lehet(ne) mit kezdeni, csak azért nem cserélnek, ahhoz garis hiba kell.
amennyiben adott garis hiba/meghibásodás, úgy átvihető a dolog, mivel többször volt már szervizben/javítva a készülék, így arra is ráfogható, hogy a konkrét típusban is csalódtatok, mert a sokadszori javítás ellenére is probléma van még vele, így nem kértek azonosí típusú újat, hanem elállnátok a szerződéstől, ezt lepapírozzák úgy, hogy másmilyen típust kínálnak fel.

(#36345) Alvin_ti4200 válasza Vangelis (#36334) üzenetére


Alvin_ti4200
félisten

köszi

(#36346) Vangelis válasza Alvin_ti4200 (#36345) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Az "új" előfizetőnek fogják kiszámlázni.

Én sem tudom miért ilyen drága...kb 10perc az egész.

Nem volna egyszerű csak a számlafizetőt megváltoztatni? Vagy szeretnéd, ha lekerülne a nevedről?

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36347) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Holnap hétfő emberek!

Már alig várom! :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#36348) Sonic* válasza kali (#36344) üzenetére


Sonic*
aktív tag

Rendben kosz mindenkinek a segitseget! Holnap azert adok egy helyzetjelentést ;)

Majd kiderül..vagy beborul!

(#36349) adequate_cou válasza Vangelis (#36347) üzenetére


adequate_cou
senior tag

Uj kupon lesz vagy mi? :)

(#36350) D@ve89 válasza Sonic* (#36348) üzenetére


D@ve89
tag

Azért arra ügyeljetek, hogy biztos a telefonnal van a baj? Azért vetem ezt fel, mert egy haverom arra lett figyelmes, hogy a zsebében néha újraindul magától a telefonja. Aztán szépen rájött, hogy akkor van ez, mikor előredől, és olyankor pont megnyomódik a zsebében a ki-bekapcsolója hosszan, amitól a HTC screenlock alatt is újraindul.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.