Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106651) 4Grider válasza tzimash (#106650) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mivel függetlenül hazai Samsung (tehát nem bolti) garanciával 165e Ft-tól indul az ára, ezért mi értelme szolgáltatónál venni? Vagy van rá részletfizetés?

(#106652) tzimash válasza 4Grider (#106651) üzenetére


tzimash
őstag

Van némi kedvezménye a cégnek.

[ Szerkesztve ]

(#106653) 4Grider válasza tzimash (#106652) üzenetére


4Grider
nagyúr

Folyamatosan megy lefelé az ára, mert akkumulátorral kellően alultervezték, de még így is gyártani fogják egy darabig.

(#106654) HELLAFLUSH


HELLAFLUSH
őstag

Sziasztok! ne haragudjatok most nincs időm vissza olvasgatni. Szóval rendeltem a telekomtól vasárnap egy telefont ami ma jött meg, és sajnos 2 óra használat után megjelent rajta 1db pixel hiba. :( jól tudom, hogy 3 napon belül kötelesek csere darabot adni? vagy 1db pixelhibára ez nem vonatkozik?

(#106655) Keem1 válasza HELLAFLUSH (#106654) üzenetére


Keem1
addikt

Nem Telekom téma, de egyébként akkor kötelesek azonnal cserélni, ha a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
De szerintem ki fogják cserélni.

(#106656) kali válasza HELLAFLUSH (#106654) üzenetére


kali
legenda

Szia,

A készülék gyártójától függ, hogy mit írt le a jótállási feltételekben, mert valamelyik cseréli 1 darab hibás/meghibásodott pixel esetén is, de nem mindegyik.
Ettől függetlenül megpróbálhatod az átvételtől számított 3 munkanapon belül olyan üzletben kicseréltetni, ahol van készleten adott típus, ha pedig végképp nem megy, akkor 14 napon belül elállhatsz (indoklás nélkül) a szerződéstől, aztán később rendelsz másikat.

(#106657) fornettisuti válasza HELLAFLUSH (#106654) üzenetére


fornettisuti
veterán

14 napon belül visszaküldeném/elállás

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#106658) #77646080 válasza fornettisuti (#106657) üzenetére


#77646080
törölt tag

Egyértelműen ez a leghatékonyabb elintézési mód.

(#106659) Lackooo84 válasza kali (#106656) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha már beadja hibára, utána nem állhat el.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#106660) 4Grider válasza Lackooo84 (#106659) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az elállási jog érvényesítésének nincs ilyen előfeltétele. 14 napon belül kell lenni, kipróbálás célú használatnak és vissza kell küldeni/le kell adni a cuccot.

(#106661) Lackooo84 válasza 4Grider (#106660) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hogyne lenne, ha te hibával adod le, akkor az már garanciális ügyintézés, és kizárja a 14 napos elállás lehetőségét. Azért inkább el kell szó nélkül állni, az a biztos.

The Truth is out there...

(#106662) kali válasza Lackooo84 (#106659) üzenetére


kali
legenda

Nem adja be, mert 3 munkanapon belül azonnali csere, ha van valahol készleten és hajlandók másikat adni, ha viszont nem, akkor eláll.

(#106663) lugosi válasza kali (#106640) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én erre a múlt héten direkt rákérdeztem egy ügyfélszolgálaton és ellenkezőleg mondták. Jó lenne akkor ezt biztosra tudni, mert ha úgy van ahogy írod akkor óhatatlan hogy pár éven belül nagy tömegeknek január eleji időpontja lesz.

(#106664) sloja


sloja
tag

Domino Day:
"Az április 17--i Domino Day 100 perc belföldi hálózaton belüli beszélgetés ajánlat bekapcsolásához válaszd a "Szolgáltatások" oldalon "+" ikonnal elérhető "Bekapcsolható hangszolgáltatások" opciót, majd az "Egyszeri szolgáltatások" menüpontot."

(#106665) Lackooo84 válasza kali (#106662) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A pixelhiba csak bizonyos darabszám felett számít hibának (1-2vel simán elhajtanak), szóval szerintem az elállás az ésszerű.

The Truth is out there...

(#106666) kali válasza lugosi (#106663) üzenetére


kali
legenda

Van egy Domino SIM, amin 2019. május 7-ig kellett volna elvégezni az adategyeztetést:

Csak és kizárólag emiatt megcsináltam az elmúlt percekben, az eredmény:

A következő adategyeztetést már nem 2019. május 7-ig írja, hanem 2019. április 20-ig, mert a jogszabály úgy rendelkezik, hogy az évfordulót követő ötödik napon köteles a szolgáltató a nem adategyeztetett előfizetést azonnali hatállyal felmondani, de addig jó vagyok az új dátum alapján.
Érdekes persze a dolog, mert a jogszabály a szerződés időpontját veszi alapul és onnan számolódik az évforduló.

Lackooo84: Gyártó függvénye, valamelyik simán cseréli egy pixelhiba esetén is, de nem mindegyik.

[ Szerkesztve ]

(#106667) thomas77 válasza sloja (#106664) üzenetére


thomas77
senior tag

Úgy nézem, mégiscsak lehet 1GB adatot is választani...

(#106668) ubyegon2 válasza thomas77 (#106667) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Jó, hogy említed, mert amúgy meg sem néztem volna a mai opciókat! Fura, hogy a weblapon csak a 100 perc van most is és a telón se ugrik fel a popup ablak. :)

(#106669) lugosi válasza kali (#106666) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Hát ez szép. :/

Így akkor pár éven belül tömegével lesznek akiknek állandóan január 5-e lesz a határidő? Mert ugye egy évben kettő nem lehet, így egy pl idén január 3-án leadategyeztetett szám határideje nem jöhet le idén decemberre. Vagy igen?

(#106670) thomas77 válasza ubyegon2 (#106668) üzenetére


thomas77
senior tag

A popup meg az sms csak délután felé szokott megjelenni nem?

(#106671) #77646080 válasza thomas77 (#106670) üzenetére


#77646080
törölt tag

Nekem volt már délelőtt is és délután is, mikor hogyan ért ide.

(#106672) ubyegon2 válasza thomas77 (#106670) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

A popup eddig reggel ott volt. Vagy dél körül. 😉

(#106673) Kbali válasza kali (#106666) üzenetére


Kbali
nagyúr

Az a szép, hogy jött nekem is SMS az egyik számomra, hogy adategyeztetni kellene: a szám előfizetéses. Hosszas nézegetés, üfszolgálati egyeztetés után kiderült, hogy rossz számra küldték az SMS-t (az utolsó számjegy tér el) - kérdés, hogy ha annak nem küldenek, akié egyébként a szám és elfelejt adategyeztetni, veszik a kártyája.

(#106674) Möhe


Möhe
addikt

Sziasztok!

Adott egy iphone 5 készülék, amit jó pár éve (min4) vettem a T-nél céges csomagban, azóta már váltottam is szolgáltatót. A telefon feledésbe merült és úgy hittem (szervizes mondta) ,hogy alaplap hibás, de egy aksicsere elég volt neki.
Hogyan zajlik ebben az esetben a függetlenítés?

(#106675) glacious válasza Möhe (#106674) üzenetére


glacious
addikt

T-nek szólsz, ők az Apple-nek és iTunes függetlenít, ha minden oké.

(#106677) HELLAFLUSH


HELLAFLUSH
őstag

Sziasztok! Köszönöm mindenkinek a hasznos információt.

Végül kicserélték a pixelhibás telefonom, viszont először palimadárnak néztek... :U
Az ügyintéző be akarta küldeni szervízbe az 1 napos telefont de felajánlotta az elállást is...és mindkettőre ~15 napot mondott.
én viszont mondtam neki, hogy tudtommal 72órán belül kötelesek cserélni a hibás készüléket a szerződés szerint (igaz nem tudtam, hogy ez pixel hibára vonatkozik-e, mert sehol sincs szó róla)...erre felállt a székből és 3 kollégájához is oda ment rákérdezni, hogy ez tényleg így van-e?!
persze a 3ból csak 1 tudta biztosra...a többi azt állította, hogy ezzel a lehetőséggel csak a cégek élhetnek :Y
Az a szomorú, hogy így sok mindenkit átvernek akik nem tudják a jogaikat.
Nem ártana gatyába ráznia a Telekomnak 1-2 alkalmazottat :(((

[ Szerkesztve ]

(#106678) Zeki válasza HELLAFLUSH (#106677) üzenetére


Zeki
nagyúr

Maradjunk annyiban, hogy annyira gyorsan változnak a rendeletek, szabályok, hogy ha cégen belül nincs aki ezeket figyelje, és mindenki fele lekommunikálja, akkor lesznek akik nem tudnak róla. Lehet mert újak, és azt az infót nem kapták meg.

(#106679) clon válasza Zeki (#106678) üzenetére


clon
aktív tag

Tehát teljesen rendben van, hogy a jogszabály ismeretének nem tudásával a jogszerű "fizetős" vásárlót megkárosít(hat)ják. A bíróság sem szokta a gyilkost elítélni mert az nem tudta, hogy amit tesz az bűncselekmény :D . A cég mindennek megkéri az árát, sőt egyedi ajánlatokat tesz gyakorlatilag ugyanolyan személyek felé így az egyik jól jár a másikat meg lényegében bepalizzák és az előző ügyfél kedvezményét beszedik rajta.
Egy ekkora cég esetén gyakorlatilag van olyan személy akinek ezt intézni kellene vagyis informálja a kollégákat arról hogyan is kell(ene) dolgozniuk az aktuális jogszabályi környezetben. Mindig ez a maszatolás megy, mert nagy cég nézzük el neki de mikor az ügyfélnek fizetni kell nem jellemző, hogy nem ismérnék a jogszabályt amire hivatkozva tartják a markukat...

[ Szerkesztve ]

(#106680) kali válasza Zeki (#106678) üzenetére


kali
legenda

Ez elég régóta nem változott, de még ha sűrűn módosítanák is a kapcsolódó jogszabályokat, az sem mentesítené a felelősség alól a dolgozókat és/vagy a munkáltatót, ha nem azoknak megfelelően járnának el.

[ Szerkesztve ]

(#106681) Teaway


Teaway
veterán

Ez a Maraton 3,5 GB (3550 Ft) régen mintha 4 GB lett volna... :O

Nincs itthon csokid??

(#106682) prozodus válasza Teaway (#106681) üzenetére


prozodus
őstag

Most is van 4GB, csak el van dugva... alattomosan, sunyin, de különben ezt ki venné?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#106683) Doky586


Doky586
nagyúr
LOGOUT blog

Sziasztok! IPv6 címet kapnak a domino-sok?
Mostanában akartam használni, telefonban be is van állítva az AP résznél hogy ipv4/ipv6 vegyes üzem legyen, és emlékeim szerint működött is amíg előfizetéses voltam, de most dominosként a tesztoldal azt mondja nincs IPv6 címem mobilneten. Mitől lehet ez?

(#106684) tibor23


tibor23
senior tag

Mostanában nem olvastam a topic-ot, ezért kérdezem: Domino Most / Heti 600 perces opciót most sem lehet aktiválni Webes felületről? Úgy néz ki szükség lenne rá.

(#106685) szabogabor10 válasza Doky586 (#106683) üzenetére


szabogabor10
veterán

Szerintem még mindig nincs.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#106686) Teaway válasza prozodus (#106682) üzenetére


Teaway
veterán

Köszi, megtaláltam :R

Nincs itthon csokid??

(#106687) thomas77 válasza tibor23 (#106684) üzenetére


thomas77
senior tag

Az 300 perc és 600 Ft.
Amúgy én sem találom a webes felületen, de könnyen hozzáadhatod a saját telekomos accountodhoz a számot (még ha nem is a te neveden van) és az alkalmazásból utána bármikor meg tudod rendelni.

(#106688) tibor23 válasza thomas77 (#106687) üzenetére


tibor23
senior tag

Kösz, de nincs okostelóm, csak Tablet, azon meg nem fut az app-juk.

(#106689) thomas77 válasza tibor23 (#106688) üzenetére


thomas77
senior tag

Pc-n is fel lehet hergelni az appot valami trükkös módszerrel. Vagy valaki ismerős is bekapcsolhatja neked, aki hozzáadja a te számodat az ő fiókjához.
Ha de akár én is megcsinálom neked, ha akarod...

(#106690) tibor23 válasza thomas77 (#106689) üzenetére


tibor23
senior tag

Kösz még egyszer, de mást nem akarok belevonni.

(#106691) Llew


Llew
senior tag

Ezt a Telekom fon-t sikerült már valakinek normálisan működésre bírni? Jó lenne mert van pár hely ahol rendszeresen elérném.
Van hozzáférésem, felraktam az appot is, de nem működik az egész. Be van állítva, hogy automatikus kapcsolódjon, de vagy ennek ellenére külön feldobj a bejelentkezést, vagy a csatlakozás megáll azzal, hogy majd ha javul a kapcsolat akkor átvált mobilnetről, aztán csatlakozik, de net nincs, viszont ilyenkor meg a mobilnet sem megy.

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#106692) #81524480 válasza Llew (#106691) üzenetére


#81524480
törölt tag

Várni kell pár percet, és csatlakozik majd. Az értesítési sávon lesz majd egy Fon logó, ha megy a dolog.
Mondjuk ma én is próbáltam csatlakozni, de nem ment. (Lehet a gyenge jel volt az oka.)

(#106693) dptrsk válasza Llew (#106691) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A telefon beállításaiban kapcsold ki az alkalmazás optimalizálást a fon appra és a wifi+ szolgáltatást

(#106694) #81524480 válasza dptrsk (#106693) üzenetére


#81524480
törölt tag

És tényleg, ki kell kapcsolni a WiFi+ szolgáltatást, anélkül megy.

(#106695) Llew válasza dptrsk (#106693) üzenetére


Llew
senior tag

Most nagyon láma leszek, de ezt nem értem.
Optimalizálás alatt arról beszélünk, hogy mindig fusson, ne kapcsolja le a telefon energiatakarékossági okokból?
A wifi+ az mi?

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#106696) dptrsk válasza Llew (#106695) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Igen azt értem optimalizálás alatt
wifi+ vagy intelligens wifi: automatikusan levált wifiről, ha gyengének érzi a kapcsolatot.

(#106697) Llew válasza dptrsk (#106696) üzenetére


Llew
senior tag

Ja, akkor megvan. Nalam adaptiv wifi.
Mondjuk nem oldotta meg a gondot, csatlakozik, de azt mondja "az internet esetleg nem elerheto".

[ Szerkesztve ]

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#106698) Zeki válasza clon (#106679) üzenetére


Zeki
nagyúr

Erről annyit, hogy anno vettünk fel szocpolt is a bankhitellel, közben senki sem mondta, hogy változott a szocpollal terhelt lakás eladása, még az ügyvéd sem tudta, csak estem pofára a hivatalban. Utána 3 ügyvédhez is mentem, ők is csak annyit tudtak, hogy kikeresték, az hány évvel azelőtt változott meg. És akkor néztek egy nagyot, mert ők sem tudták.

(#106699) ubyegon2


ubyegon2
nagyúr

Telekom fon az nem mobilokhoz van szerintem, egyik telómmal sem tudtam soha semmilyen beállításokkal elérni, hogy a kapcsolódáson kívül net is működjön, pár hónapja Digi karbantartás miatt öreg HP8570p-nek beírtam a Fon jelszópárost és úgy hasított benne a wifi egész nap stabilan, hogy csak néztem. :Y

(#106679) clon

Ügyfélnek valóban semmi köze egy szolgáltatást végző cég dolgozóinak előtanulmányaihoz, kizárólag egy cég felelőssége, hogy odaülteti-e a dolgozót x pozícióba vagy sem, ha odaülteti, azzal quasi jelzi az ügyfél felé, hogy az az alkalmazott megfelelő szaktudás birtokában fogja az ügyeket elintézni. Ennyi lenne ez.

[ Szerkesztve ]

(#106700) gzbotii válasza btudos (#106507) üzenetére


gzbotii
veterán

Én is Magyar Tekekomot használok, több mint két éve.

Most ránéztem anyum egyenlégére, havi 2100-3500Ft feltöltések után a felgyűlt adategyenlege 118.7GB :Y - orange RO.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.