Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
polimorf
tag
Elég hasznos lehet ez a Zsebbika
Bocs ha volt már.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
canniball
nagyúr
Az is lehet hogy ugyanaz az eladó, csak úgy gondolja a szezon közeledtével drágábban is elmegy.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
runner 125
nagyúr
Jah amiről most írtam még ez a story, nem vettem újat azóta.
Gaboman
Hja, 6 kiló tényleg sok érte. 750-800 körül már vízhűtésű, jóval újabb XR650-ek mennek.
canniball
Más a szám, mivel néztem én is még decemberben fel volt írva, és a más a környék is. Persze az is lehet h tulajdonváltás nem történt, csak beadta valahova bizóba és ők hirdetik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
BoB
veterán
Akkor meg döntsd már el mennyi km meg forint van benne
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
imibogyo
veterán
És azok is SM + Enduro szettel együtt vannak? Mert azért ha egy alap géphez még a komplett SM szettet is be kell szerezni, akkor az azért nem olcsó. Nem ezt a gépet védem, csak elgondolkodtam. Nekem még mindig az XR650R az "álomgép", de az egy kategóriával és árlépcsővel feljebb van.
Gaboman
nagyúr
Igen amik voltak azok gyári SM gépek, volt amihez járt enduro szett is.
De ha azt nézzük hogy 4 évvel fiatalabb, sokkal komolyabb fékek, futómű, blokk és egy árban van akkor nincs kérdés.
Igaz hogy mostanság nem találni ennyire jó áron, a legolcsóbb most 749000 fT-ért van fent.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
(#78957) Topiccsendőr válasza runner 125 (#78953) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
Itt nem is az a szembetuno, hogy ugyanazt a modellt megkapod vizhutesuben, hanem hogy ennyi penzert mennyivel jobb motorokat kapsz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
canniball
nagyúr
Akkor nem szóltam; én nem néztem meg ennyire.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
emre
veterán
Gaboman
nagyúr
Alapból az XR650R sem túl jó SM-nek, eleve a futóműve annak is endurós, tehát puhább, himbálózósabb.
Abból az SM szettel szerelt példányok 900-950-ért mennek, annyiért túl vannak árazva.
Ennyiért SMC660 szokott lenni full rendszerrel, kettő közül nem kérdés melyik jobb választás.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
#79335424
törölt tag
De honnan szerzett ilyen oldalsztendert? Létezik gyári, de ritka, mint a fehér halló.
CyberPunk666
senior tag
Ferdzsoo
addikt
Ebbe a ruhába nemsok km-er van.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
tboldi
nagyúr
Kilométerer?
-Mike-
addikt
Van baj
(#78966) Something_ válasza CyberPunk666 (#78962) üzenetére
Something_
őstag
Jössz majd pályázni a szalonmotorral? Vagy "cukrászdásmoci" lesz?
CyberPunk666
senior tag
Még tényleg nincs, de én szoktam tisztítani is a cuccaimat...
#HGabor89
Fogok, ha már lesz bennem egy 10k km. (sztem nyárra meglesz bőven)
Most így ezzel a pártíz km-rel amit eddig megtettem még elég lesz a "mocizgatás"
[ Szerkesztve ]
(#78968) runner 125 válasza CyberPunk666 (#78962) üzenetére
runner 125
nagyúr
Már nem emlélszem, vétel előtt tesztvezetted ezt a 300-ast?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#78969) Something_ válasza runner 125 (#78968) üzenetére
Something_
őstag
Friss jogsival sokat erhet egy tesztvezetes elso motor vasarlasakor
Cyber: 10k km? Turazni fogsz 300as sportmotorral?
[ Szerkesztve ]
(#78970) runner 125 válasza Something_ (#78969) üzenetére
runner 125
nagyúr
Jól van, csak azt akartam kideríteni, h mikor jön a "srácok, ez qrva gyenge" első komment.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#78971) Something_ válasza runner 125 (#78970) üzenetére
Something_
őstag
Hát ha nyárra meglesz neki 10k km, majd akkor
Ha évi 3k km-t megy, akkor jó lesz neki :-)
szvsz.
Szerk.: amúgy így belegondolva sosem mentem még 300as sportmotorral, nem is tudhatom milyen és trollkodok.
Te mentél már 300assal? Lehet leszakítaná a fejed!
[ Szerkesztve ]
(#78972) runner 125 válasza Something_ (#78971) üzenetére
runner 125
nagyúr
Még nem, de ha 2 ütemű lenne, holnap szaladnék.
39 ló, 27 Nm, 11k, illetve 10k (!) fordulaton, sor 2, 174kg-s tömeggel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#78973) CyberPunk666 válasza Something_ (#78969) üzenetére
CyberPunk666
senior tag
Az újdonság varázsa miatt szerintem az első pár napban nem lehet majd lerobbantani róla. Instant belekerül az első 2k, már csak a bejáratás miatt is.
Meg nem azért vettem, hogy nézzem, meg belerohadjon a benzin.
Csak a munkábajárás lesz önmagában havi ~600-700km
[ Szerkesztve ]
(#78974) CyberPunk666 válasza runner 125 (#78970) üzenetére
CyberPunk666
senior tag
srácok, ez qrva gyenge
Na, le van tudva
Tökéletes lesz arra, hogy megtanuljak motorozni.
Akik egyébként nagyobb gépről ültek ilyenre kipróbálni, mindenki azt mondta, hogy meglepően élvezte.
Én a fokozatosságban hiszek.
Ha meg kinövöm, akkor meg ott van a két 600-as ninja is, az egyik igazi sportos, a másik meg sport-tour (új 650 nagyon állat).
Lehet egyik trackbike másik meg a közlekedős.
Ez egy tanulómotor, a célom tanulni-tanulni-tanulni. Kipróbálni, megtanulni, lehetőleg büntetlenül.
Aztán majd lesz nagyobb...
[ Szerkesztve ]
Gaboman
nagyúr
Nem az ereje végett aggódnék, kezdő motornak tökéletes.
A betöltött kép alapján túl kicsike alád a motor, olyan majom a köszörűkövön effektus, ha felrakod a lábad a lábtartóra fogadok majdnem összeér térded és a könyököd.
Hogy hosszabb úton mennyire lesz kényelmes hát......, ne legyen igazam de úgy gondolom ezzel nem fogsz sokat egyszerre menni.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
(#78976) Topiccsendőr válasza runner 125 (#78972) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
Hmmm. RS vazba exc 300 blokk... Elgondolkodtato
Nem menekülsz a csendőrség elől.
HSM
félisten
És mi fog megtanítani az önmérsékletre?
(#78972) runner 125: Nem is olyan kevés az egy ilyen pici seggrakétától.
Gaboman
nagyúr
Ne kezd!
Akkor ha lúd legyen már kövér, EXC380 vagy KX500!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Topiccsendőr
addikt
Aa, az mar csomot kotne a vazra, meg a fektarcsara is
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Ferdzsoo
addikt
Jogos.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
CyberPunk666
senior tag
1.
Ez a motor méretre nagyobb, mint a 600-as ninja, meglepődnél élőben. [link]
Arra mégsem mondaná senki, hogy túl kicsi, csak mivel tudjátok, hogy "kicsi", ettől kisebbnek látjátok.
2.
Nem másoknak, hanem magamnak veszek motort és nekem a sportmotorok jönnek be, így nem sok lehetőség van. 190 centi vagyok. Együtt tudok élni a helyzettel.
3.
A lábtartók annyira nem sportosak, a lábam pedig felém áll a képen, hogy támasszam a motort, amitől csalóka lesz kicsit.
(#78982) Topiccsendőr válasza CyberPunk666 (#78974) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
Az enyem is qrvagyenge.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Fúúh.
Gaboman
nagyúr
Én nem mondtam hogy a 600 nem kicsike, sőt, nekem nem kell bemutatnod!
Soha nem vennék újabb 600 kategóriás gépet mert iszonyat kicsikék de még az 1000 is.
Az én méretbeli adottságomhoz Kawa ZX12R való, a képen tényleg nem kell túl magasra raknod a lábad így nem lesz annyira kényelmetlen.
Viszont a motor akkor is kicsike alattad, nem 190cm magassághoz van tervezve!
De neked kell hogy megfeleljen nem nekem.
Képen haver felült a YamaR6-ra, ő 195 meg kb 135kg, pofásan mutat rajta.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Gaboman
nagyúr
Something_
őstag
(#78987) runner 125 válasza CyberPunk666 (#78974) üzenetére
runner 125
nagyúr
Azt nem vitatom, csak 1,6-1,7m-ért én irracionálisan drága tanulómotornak tartom, pláne úgy, h pár ezer km után tényleg kevésnek fogja érezni a felhasználók 99%-a. 40 ló arra elég, h a kamion ne toljon le és autópályán külsőben a 120-as utazót lehessen tartani.
Eleve a nyomatékcsúcs is brutál magas fordulaton jelentkezik, ahhoz h az ember érezzen valamit, el kell forgatni 10.000-ig, az meg egyszerűen nem életszerű használat egy ilyennél. Emellett szerintem baromi nagy a kategória értékvesztése.
Annó beszéltünk erről többször is itt, h lesz-e létjogosultsága hosszú távon ennek az új egyszerű technikát ötvöző, sor 2-es 300-as kategóriának Európában, én nem látok benne fantáziát, ettől még lehet rosszul gondolom és menni fognak. Legalábbis a hazai piacot figyelembe véve, sokkal többen vesznek 5-600k körül valamilyen sor 2-es naked-et tanulni 1 évre, és nem feltétlen csak anyagi okokból.
Más részből már ezt is kitárgyaltuk többször. Aki eldönti, h motorozásra adja a fejét és érez minimális önkontrollt magában, 0-ról ráülhet egy sor 4 600-ra.
Nyilván a döntés a tiéd, véleményemtől függetlenül használd egészséggel.
HSM
Nehéz. 175kg.
Egy 2006-os R6 pl. 162!
persu
Ugye. Az 54 le 120kg-s tömeggel virgonc lehetne Kakucson.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
HSM
félisten
Munkábajárós használós motornak tökéletes az ilyen, ha meg akarja tartani. Nem fogyaszt sokat, olcsón fenntartható, de pont elég erős szaladgálni.
No igen. Nem könnyű. De mondjuk ha egy GS500-ból indulunk ki, az is hasonló súlyú, csak 48 lóerős, és azzal is azért lehet már (szvsz) évezetesen gurulni, ha odahúzod neki.
[ Szerkesztve ]
(#78989) CyberPunk666 válasza runner 125 (#78987) üzenetére
CyberPunk666
senior tag
Ha megunom, akkor tökéletes motor lesz megtanulni pályázni a kis pályákon, mint kakucs pl.
Olcsó lesz rendbetenni. Nem azért vettem, hogy eladjam. Vagy esetleg pont pályamotort leszek ez meg lesz az olcsón fenntartható városi ló.
Sajnos nincs motoros ismerős, aki segítene a vásárlásban és a magyar hozzáállás, miszerint megveszem, széthasználom és karbantartás nélkül továbbadom sem kedvez a hozzá nem értők használtmotor vásárlásának. Nekem egy tökéletes műszaki állapotú gép kellett, hát vettem egy újat.
A következő motorom is új lesz, amit utcára veszek, hacsak nincs valami műszaki ok, amiért másként teszek (pl euro 4 miatt a régiek közül van ami jobb, mint az új).
Az értékvesztés meg nyilván nem érdekel. Ha érdekelne, akkor nem új motort vennék. Egyébként ennél nem nagyon vannak újak olcsóbban, legalábbis ebben a kategóriában.
Egyből nagy sor4-re meg több okból ülnek az emberek:
1, mivel újonnan nem vesznek kicsiket, ezért a választék is kicsi a használtból.
2, mert mindenhol hallják a hamar kinövik és hasonló szöveget, meg persze csak a literes gép a menő.
3, mert az átlag magyar motoros csóró és még a vásárlás extra költségei (átírás, új forgalmi, eredetvizsga...) is megterhelik. Úgy vesz motort, hogy ennél sokkal olcsóbbat keres, hogy alkudni kell, hogy legyen benzinre hazáig, és majd a köv hónapban íratja át, mert arra már nem telik.
A magas fordulatszámon hajtás miért nem életszerű egy ilyennél? Akkor minél életszerű, ha pont ennél nem, amit forgatni kell, hogy kijöjjön az ereje, ami nem túl nagy.
+szerintem akik hamar "kinövik" ezeket a kismotorokat java részben még ezt sem tudják kimotorozni rendesen, nemhogy a nagyot, amit vettek helyette. Azt jelenti náluk a kinövés, hogy már nem fél húzni a gázt az egyenesben és szerinte mehetne gyorsabban a motor az álló / lassabb kocsisor mellett. Pedig szerintem a kinövés nem ezt jelenti.
Szóval majd kakucson kiderül, hogy tényleg olyan hamar kinövök-e egy ekkora gépet. Majd ha nincs gondom a megcsúszásnál sem, leér a lábtartó, helyes az ív a legnagyobb lendület átviteléhez, ...
Na majd ha a technika megvan, akkor majd fogok azon dolgozni, hogy ugyanezt a helyes technikát egyre gyorsabban csináljam, akkor kelleni fog egy nagyobb gép. Addig felesleges, mert ezt könnyebb egy ilyenen jól megtanulni, hogy tényleg megszűnjenek a survival reactionok és a határt keresve kisebb legyen a büntetés.
[ Szerkesztve ]
CyberPunk666
senior tag
Elég lényeges a különbség.
Ugyanis neki a lába lent van egészen a váltóhoz tolva és még így is feljebb van a combja, mint ahol a lábával szorítania kellene a tankot. Nekem fent a lábtartón rendes állásban a combom pont oda esik, ahol a lábnak lennie kell, érezni ahogy kialakították a helyét és pont végigvezetődik a vájatban.
Szóval lehet, hogy szerinted hülyén mutatok rajta (szerintem nem), de tervezésileg egészen biztosan beleférek a tervezett célközönségbe, ha a részek kialakításáról van szó, ezt érezem ráülve.
(#78991) dellfanboy válasza CyberPunk666 (#78989) üzenetére
dellfanboy
senior tag
Olcsó lesz rendbetenni
ezt mibol kovetkeztetted ki? azert mert 300ccm?
most igy gyorsan rakeresve kepesmotoron egy 300-as ninja utangyartott idomszettet elerheto ami, nem vagyok benne biztos hogy olcsobb mint egy gixxer 600-hoz..
raadasul irtad hogy ez a 300-as ujmotor piac magyarorszagon kicsi nem hinnem hogy az utangyartott alkatresz kereskedok rafekudtek volna, hogy olcsobb legyen minden...
meg az a szerencse hogy szogegyszeru technika es a kawa markaszervizbe ertenek hozza.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-Mike-
addikt
Meglepődnél hogy egy ezres nakeddel, mint ami pl nekem is van mennyire egyszerű vele menni, bárhol. Mivel robogóztam Bp-en sokat, megkockáztatom ezzel egyszerűbb városban, mint egy robesszal. Hibátlan az irányítása szerpentinen is. Szerintem mindegy hogy valaki 300assal vagy ezressel kezd, a gumi, futómű meg az elektronika sokkal fontosabb. Nem mellesleg inkább ülök egy 180as gumin mint egy 140esen. Az tesz magabiztossá nem az hogy alattad csak 30ló van és bármikor odahúzol neki akár véletlenül is nem történik semmi amitől megijednél. Az se baj ha valaki úgy gondolkozik ahogy te, hogy fokozatosság, csak a következő ne valami 350-400as legyen. De azért bármit akkor jelents ki ilyen magabiztosan ha már mentél vele meg más motorral is, fotelfizikusból sok van.
[ Szerkesztve ]
Yoshida
aktív tag
Szerintem teljesen jól gondolkodsz, viszont minél előbb menj vagy tréningre, vagy pályára, nekem anno segített volna rendes kikerülő manővert csinálni amikor jött a kocsi oldalról elém, ha kezdőként már mentem volna "pár" kört mondjuk Kakucson. Így csak félig sikerült, ami semmire se volt jó
Itt is aki kezdőként ment pályára: egy sebességben ment körbe, erős kigyorsítás és erős fék nélkül körözgetett az elején, aztán fokozatosan tette hozzá az elemeket.
Pláne ha Pesten akarsz munkába járni vele, meg kell tanulni erőset fékezni, meg gyors kikerülő manővert csinálni.
Motor méretek meg pláne érdekesek, Steve fzs1000-én az én térdem a tank élét érte el pont, az fz6-omon meg simán befér a helyére. (187cm)
Szerintem az az alapvető nézetbeli különbség, hogy sokan pazarlásnak érzik azt a pénzt, amit beletolsz ebbe a viszonylag kis motorba.
Something_
őstag
Nekem már csak egy kérdésem van. Milyen olaj megy a kisninjába?
-Mike-
addikt
És vajon ABS-es?
Polemius
aktív tag
És milyen olaj kell az ABS-be?
zgospel
őstag
Kész szerencse, hogy nem az ő pénzüket tolja bele
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-Mike-
addikt
Ha majd felvételeket akar készíteni az útjai során, elgondolkozik-e a plexi mögé beállított okostelefon ötleten?
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.