Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
TBone
tag
sokkal többet úgyse ment volna, fölösleges is lett volna erőltetni nem hűlt túl az olaj akkora menetszéltől?
(#78652) runner 125 válasza Topiccsendőr (#78639) üzenetére
runner 125
nagyúr
Ok persze, nehéz megtalálni a legjobbat, de talán ilyen nincs is.
Viszont valami alapján meg dönteni kell. Utánaolvasok, megnézem a forumkat, teszteket, gyári ajánlást, és döntök. Most ez volt a legszimpatikusabb (és a mintája is szép.. ), ha nem lesz bizonytalan sehol, maradok ennél, ha valahol nem érzem tutinak, kipróbálok mást.
Gyanítom ezek után ők sem vesznek újra M5-öt.
HSM
Na jó, ezt inkább nem kommentálom.
Micsurin
Összekúrja a fényezést, szar.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
HSM
félisten
Neten azért lehetett látni két kettessel kezdődő értékeket is. Igazából nem voltam csalódott. Utazóra kényelmesen ment annyit, amennyivel menni szerettem volna.
Az a menet amúgy még szeptemberben volt, viszonylag jó időben.
10-15 fok alatt vannak csak gondok. De letakarva az olajhűtőt az is megoldódik. Ki van már ez tapasztalva.
(#78654) -Mosquito- válasza Something_ (#78648) üzenetére
-Mosquito-
őstag
Lottóznod kéne.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
(#78655) runner 125 válasza Topiccsendőr (#78647) üzenetére
runner 125
nagyúr
Gondolom most volt egy gyors youtube - sv650s top speed keresés.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
HSM
félisten
Persze, valójában csak egy babettám van, és csak trollkodni járok ide. Ja, igen, macskám is van.
Micsurin
nagyúr
Kösz ezzel kivagyok segítve! De továbbra is ott tartok ha megyek valahova jó lenne a cuccokat elpakolni, a fix dobozok meg bántanák a szemem. Szóval akkor felejtősek?
Esetleg a tankbőrre szerelhetőek ?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
#79335424
törölt tag
Sok éve ilyeneket használok. A gyári merevítés egy idő után összetörik bennük, de dekor boltban lehet venni vékony műanyag lemezt, amit bele lehet szabni. Ugyanez vonatkozik az oldaltáskákra is. Olyanból sztem az a tuti, amelyiknek a motor felőli lapja egy "zseb". Bele lehet rakni egy merevítő lemezt, és akkor nem libeg a táska. Arra kell még figyelni, hogy a kipuffogó ne égesse ki se a táskát, se a benne levő cuccot. Ha utassal vagyok, és megpakolva, akkor a tanktáskába szoktam rakni a nehezebb cuccokat, mert jobb lesz a súlyelosztás. Vannak GPS tartós tanktáskák, de ezekkel vigyázni kell. Egyrészt a navi kiesik a látótérből, másrészt, ha nyáron benne felejted, akkor az üvegház hatástól konkrétan el tud deformálódni a navi.
BoB
veterán
Nagyon sokat használtam mágneses tanktáskát, most csak azért nem mert a mostani motoromon nincs fémtank a hagyományos helyen. Soha semmi bajom nem volt vele, a mágnes olyan erős hogy nem mozdult semmit sem.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Micsurin
nagyúr
Köszi szépen akkor veszek, mert egyszerűbb és szebb lenne mint egy doboz!
GPS tartó nem kell, telefon van a kormányra téve és azon iGo.
Oldaltáskás tippet meg köszi, lehet előre elrendezem a műanyagot hozzá és megerősítem.
@BoB: Neked is köszönöm!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
rtitusz
őstag
Sziasztok!
Kérlek nézzétek el az alább leírt feltehetően sok ostobaságot, de majdcsak tanulok.
Elkezdtem gondolkozni leendő és egyben első motoromon. Egyelőre elméleti síkon. Ebben az ötletelésben kérnék segítséget, meg visszajelzést. Ha minden jól megy, tavasz végére meglesz az A pecsét a jogsimban, tehát vásárlás is csak akkor lesz aktuális.
A motort két fő közlekedési szituációra venném elsősorban, az egyik a munkába járás (már amikor lehet), a másik a túrázás, kirándulás. Tudom, ez egy lehetetlen öszvér, és ha lenne rá pénzem vennék egy 125-ös vagy 150-es robogót a motor mellé, de az annyira most nem fér bele szerintem, de minden ötletet meghallgatok.
Mivel a 2 métert és a 90 kilót súrolom alulról, ezért alapból egy csomó motor kiesik, mivel egyszerűen nem férek rá kényelmesen. Túraendurokat néztem, és most lehet hogy kapok hideget meleget, de 650cc körülikkel szemeztem, mert azokkal már kényelmesen felpakolva is lehet közlekedni, nem fognak letúrni az útról. (Tudom, vegyek 125-250 cc-t elsőnek, mert meghalok, meg miegymás.)
Amik eddig felmerültek ötletnek:
BMW F650GS (horrorköltség javítás?elektromos rendszer hibái?rázkódás az egy henger miatt?)
Honda Transalp 650 (kimegy a világból is, de kicsit nehéz, meg nem is a legtakarékosabb, de eddig ez a befutó ötletem)
Kawasaki Versys 650 (ez lehet kicsit kicsi, meg nem tudom mennyire megbízható. javítási költségek?)
Suzuki V-Strom DL 650 (ez meg kicsit feljebb van árkategóriában, mint amit még kényelmesen kiadnék, főleg első motorra, de azért nézegetem)
Tudom, hogy még esetleg opciók lehetnének, de egyik se mai gyerek, a KLE500, FX650 freewind vagy a 600-as transalp. Ezeket elvetettem, mert nem volt kedvem 20 éves motort venni, de lehet ez idióta hozzáállás. Csak hát kocsiból se vennék 20 éveset.
Köszönöm mindenkinek, aki valami jótanáccsal, ötlettel, csokival tud szolgálni.
[ Szerkesztve ]
-Mosquito-
őstag
Szia,
Dl 650. Igénytelen igásló. Van rá keret (kb 1.3M-tól) akkor a ~2007 ABS, dupla gyertyásad vegyed. Bp-i környéki vagy menj el a Red Baronhoz. Ott a 2,3,4-es verziók megtalálhatóak,rá is tudsz ülni ezekre.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Geresics
addikt
A DL650 egy igazi mindenes, bár a magasságodhoz feltétlenül ki kellene próbálnod. Ezt azért mondom, mert két viszonylag alacsony ismerősöm is boldog a DL-el!
A Suzuki Freewind-et sem vetném el, mert bár saját tapasztalatom nincs vele, mégis sokszor olvastam már jókat róla.
A Transalp és az F650GS szerintem erősen túlárazott, és ritka a nem leharcolt példány!
Sajnos anyagi keretet nem írtál, és így nehéz belőni a lehetőségeket. Az azonban általában igaz, hogy egy típus legolcsóbb darabjai nem véletlenül a legolcsóbbak...
Az F650GS "testvérmodellje" az Aprilia Pegaso. Ugyan az a Rotax blokk van benne, csak picit hozzányúltak (5 szelep pl). Olyan 2000 környékéig karbis darabok vannak, aztán váltottak injektorosra (Cube). Ezeknél viszont nagyon kell vigyázni, mert a Pegák 90-95%-a olasz import, és kortól függetlenül mindben 45ekm van kb.! Nyilván véletlen... Próbáltam jópár ilyet, és eléggé szétszaladt már a ménes - igaz a valós futásteljesítmény is megállapíthatatlan volt...
2006-tól viszont teljesen megújult a Pegaso! Megkapta azt a blokkot, ami a Yamaha XT660-okban vannak! Eléggé strapabíró blokk úgy hírlik!
Az új Pegaso egyébként 3 modellel rendelkezik: Strada (amolyan plexi nélküli utcai változat), Trail (túraenduro változat), és Factory (valahol a kettő között, szép felnivel, stb.) Nekem Trail van, és marad is még pár évig!
Aztán ott van még az említett Yamaha XT660 több változata is! Eléggé borsos az áruk, cserébe az XT660Z Tenere kifejezetten tetszetős példány (nekem), és kifejezetten magasaknak való darab!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
demars
addikt
Ősszel vettem én is egy tank táskát, még nem próbáltam ki. Ahol érintkezik a tankkal, az alsó része puha anyaggal bevont, nem gondolom, hogy karcolna.
Gumi: nekem Bridgestone Battlax BT021 van a vason. Nem huligánkodok, így a határait sem ismerem
Hátra viszont nagyobbat tettek 160 helyett (ez a gyári méret) 180 -as van fent. Azt nem tudom, hogy ez mit befolyásol. Ha jól emlékszek azt írtátok anno, hogy nyugodtan maradhat ez a méret.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Gaboman
nagyúr
Nálad komolyan mondom ez az egész motorozás inkább nyűg mint szabadság.
Pont az ellenkezőjét kellene kiváltania belőled.
Van ilyen ismerősöm, abba is hagytuk vele a motorozást mert elegünk lett a sok hülyeségéből!
Valójában vettél egy fiatal SV650-et és inkább mászkálsz 10 éves kőkemény 16000 futott gumival ami tegyük hozzá közel sem biztonságos szint minthogy lecserélnéd.
Egy motort nem csak megvenni kell, hanem fent is kell tudni tartani.
Itt a saját biztonságoddal is játszol, meg másokéval is.
Hidd el nem bántásként de, nem való ez neked!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
rtitusz
őstag
Köszönöm kindkettőtöknek a válaszokat! Azt láttam, hogy a használt DL-650 kínálatból könnyebb kihozni egy értelmes példányt, mint a többiből, de az 1 milliós lélektani határnál ezek feljebbről indulnak. De akkor gondoloataim előterébe helyezem a modellt.
A Red Baronba mindenképp el akarok majd nézni, pont a kínálatuk miatt, még ha nem is ott veszek motort.
Amit a transalpra és az f650gs-re írtatok sajnos nagyon igaz saját utánajárásom szerint is, nehéz lehet nem zsákbamacskát venni belőlük, már ami a valós kilométereket meg leharcoltságot illeti. Valamint a transalap tényleg kissé túlárazott.
Geresics
addikt
Most miért vagy ilyen? Ő pontosan tudja, hogy milyen az a gumi, tisztában van minden következménnyel, ezért kifejezetten óvatosan megy! Nem olvasod a kommentjeit? Alig ment vele 200 felett!
Amúgy a gumi témában azért én adok a véleményére, mert ő legalább megmondja a tutit!
(#78627) HSM - "Kifejezetten írta, hogy olyan gumit szeretne, ami inkább hamarabb elkopik, de bitangul tapad. A Pilot Roadokról pont nem ezt olvasni."
(#78630) HSM - "Bárhol, ahol írtak róla... De a puszta józan ész is ezt mondja, hogy egy gumi, ami 15 000-et elmegy, az nem fog úgy tapadni, mint ami rongyosra kopik 5000 alatt..."
(#78632) HSM - "Nem írtam olyat, hogy bárhol azt írták volna, hogy "nem tapad""
Lehet ezt érteni, csak egyben kell olvasni!
Amúgy meg ő legalább nem fotelfizikázik, hanem megéli, megtapasztalja a kőkemény valóságot! Ez az igazi tudás! Tökéletes példa erre:
(#78645) HSM - "Megvan még a gumi-gomba vagy mi a hátsó kerekemben. Remekül bírta a 4000km autópályát, pedig a végsebességet is teszteltem vele"
Problem?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
#79335424
törölt tag
Ebben van valami. Itt az olajtól, a gumin át, az izzóig, minden egy kicsit túl van misztifikálva. Fel kell rakni egy gumit, oszt csá. Itt sokan úgy csinálnak, mintha versenyzők lennének, akiknél számít a köridőben, hogy az adott időjárási, és pályaviszonyokhoz képest, milyen keverékű gumi van a motoron.
-Mosquito-
őstag
Néztem a Transalpot 17db,GS még szerényebb a kínálat. Dl van rogyásig eladó. 1M környékén ki lehet fogni nem leharcolt gépet is. Túrázni nagyobb távokat akarsz megtenni vele akkor egy jól felszerelt példány kellene nézni,vagy egy alap modellt amit majd idővel fejlesztesz.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Geresics
addikt
Lehet felületesen olvastad el amit írtam, vagy csak az irónia nem jött át a szakértelméről!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
demars
addikt
Kit érdekel a gép?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Polemius
aktív tag
Ahogyan már írták, mind jó, talán a DL a legjobb ár/érték arányú.
Viszont a kérdés, van különös oka, amiért kimondottan túraendurót keresel? Le akarsz menni az aszfaltról? Túra/naked vonalról más nem jöhet szóba? Pl: Honda CBF600? Suzuki GSF 600 (650)?
imibogyo
veterán
Így elsőre egy 25-30 éves, relatíve kevesett futott, kreolbőrű, talán megkímélt darab... Típusa talán Michelle, vagy Janet, esetleg Nicole, de ezt csak egy fejidomot szemből mutató képről és a papírjairől lehetne biztosra megmondani. Az biztos, hogy áramvonalas és a viselt karosszériaelemek is könnyítettek, csekély súlyúak. Ezekből arra lehet következtetni, hogy jól teljesít minden területen, húzósabb "menetnél" sem kell a gép súlyával szenvedni. Ha a fejidom alsó légbeömlőjét is láthatnánk, akkor az is kiderülne, hogy hogy szív... De vásárlás előtt érdemes személyesen kipróbálni...
[ Szerkesztve ]
#79335424
törölt tag
De, pontosan átjött. Néha én is mosolygok egy-egy posztján, de szerintem sem kell mindenhez számológép, meg algoritmus. Az a baj, hogy a mai, modern motorok nem tanítanak meg motorozni. Húha, beszitál a kormány! Biztos rossz az XY gumikeverék. Amiken én tanultam, azokon természetes volt, hogy szitál az eleje, libeg a hátulja, a fékezést meg jó előre át kell gondolni. Emlékszem, amikor először mentem egy vizes GSXR -rel. Gyorsan fel kellett ugranom Újszilvásról, Budapestre. Tudtam, hogy nem az én világom, mert nem szeretem, ha gyorsabban történnek a dolgok, mint ahogy irányítani tudom őket, de muszáj volt időre odaérni, úgyhogy többnyire 180 fölött mentem. Amikor leszálltam róla, akkor azt mondtam, hogy "hát így könnyű".
[ Szerkesztve ]
StoneBridge
senior tag
-Mosquito-
őstag
Mivel a 2 métert és a 90 kilót súrolom alulról, ezért alapból egy csomó motor kiesik, mivel egyszerűen nem férek rá kényelmesen.
Az egyik a munkába járás (már amikor lehet), a másik a túrázás, kirándulás.
Talán ezért.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
(#78678) runner 125 válasza StoneBridge (#78676) üzenetére
runner 125
nagyúr
Ahhhh.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
HSM
félisten
Persze, nyűg is van vele, de ezzel nem látom, mi a gond.
"Biztonságos szint"'... Persze, motoros gumitól béna, de ha egy robogóval szaladgálnék ugyanezzel a tapadással és tempóval, akkor nem lennék ön és közveszélyes? Másfelől 16 000km és 4 év alatt senkiben nem tettem kárt vele (bennem annál többször bepróbálkoztak a "biztonságos" főleg autós közlekedőtársak).
Ez így tök szépen és jól hangzik utólag okosan megmondva, hogy nem csak megvenni kell tudni... A fenntartással nincsenek gondjaim, fizetm rá az adókat, biztosítást, casco-t, rendesen szervízelve is van, járkálok is vele amióta megvan, de tény, hogy egy komplett gumicsere a közel 100 000 forintos díjával már kicsit fájna a költségvetésemnek mindezek mellett, így halasztom, amíg használható, ami van. Mikor 4,5 éve vettem a motort, még optimistábban képzeltem a mostani anyagi helyzetem, ehhez képest nem úgy alakultak a dolgok, szerintem ez bárkivel előfordulhat.
Viszont mint írtam, senki biztonságával nem játszom.
(#78667) geresics: Nem tudom, most miért kell kötözködnöd, én legalább nem csak a videóblogomat reklámozni vagyok itt.
(#78675) Somatom:
[ Szerkesztve ]
Geresics
addikt
Jujj, de megkaptam a magamét!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
dugynok
senior tag
Hát ezen bekakikáltam
Gaboman
nagyúr
Ilyen magassággal Yamaha TDM850/900 ami nagyon kényelmes lehet, igazi mindenes.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Gaboman
nagyúr
"Ez így tök szépen és jól hangzik utólag okosan megmondva, hogy nem csak megvenni kell tudni..."
Ezt előtte is illik tudni nem csak utólag.
De ez mindennel így van, lehet az kocsi vagy ház!
A 99% motoros biztos nem 9 éves gumival mászkál.
Bár 99%-nál nem is érné meg a gumi hogy 9 éves legyen, mert mennek annyit évente hogy 2 max 3 évente cserés legyen.
Bár a legtöbbünknél meg évente cserés, főleg annál aki menni is szeret, kihúzatni a gépet, odadobni a kanyarban.
Saját motorozási stílusommal egy hegyi szerpentinem megnézném én azokat a gumikat.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
c4bB
csendes tag
a fenntartással nincsenek gondjaid,de 16k-t futott 10 éves,kővé vált gumi helyett nem tudsz újat venni...egy normális ember így definiálná azt,hogy gondjaid vannak a fenntartással.
mondjuk ja,ugyanez a képzeletbeli normális ember mások és önmagad veszélyeztetését is tudná definiálni a 16k-t futott 10 éves,kővé vált gumijaiddal.
HSM
félisten
Nyilván megvoltak a tervek, csak aztán valami jobban, van ami rosszabbul alakult. Látod, megvan a motor, használni is tudom, évi átlagban 4000km megvan vele így is, amik a fontosabb távok. Az évek alatt a motoros felszerelésem is teljes lett hozzá. Az se olcsó, ugyebár, egy rendes csizma, protektoros nadrág, tavaly ezeket sikerült venni, fontosabbnak ítéltem, mint az új gumit, pedig kb. egy árban voltak. Menni vele, tankolni, szervízelni, Casco-t fizetni sem olcsó. Látod, annyira nem számoltam el magam, semmi sem hitelre lett véve, fenn is tudom tartani. Amire nem maradt sajnos keret, az a luxus, futómű fejlesztés, nagyobb többnapos túrák. Szval ha lehet ne hasonlíts a hiteles autósokhoz, hogy megveszi hitelre a kocsit, aztán olajat cserélni se marad pénze a törlesztője mellett a következő 10 évben...
Az biztos, hogy a Te stílusodhoz nem passzolna az a gumi. Én se tudom vele kimotoroznia motorból, amit egyébként szerintem lehetne. De szerintem nem erről folyt a beszélgetés. Én élvezem így is a motorozást, hogy nem lapon fordulok vele. Biztonságosnak is biztonságos, ha a gumi tapadásának és a környezetnek megfelelően választod meg a sebességet.
(#78684) c4bB: Kővé a Te józan eszed van dermedve, fotelfizikus. Láttad a gumim, vagy sem? Nem. Akkor miről beszélünk? Kemény, de használható, nincs kővé dermedve. Gyárilag is kemény volt. Tudod, kit vádolj alaptalanul közúti veszélyeztetéssel.
Másfelől jó volna, ha mindenki elkezdene a saját pénztárcájában turkálni a másiké helyett.
[ Szerkesztve ]
Lomha 8V
addikt
Egy kis adalék a gumi témához. Decemberben vettem egy Honda VT1100C típusú motort. Mondjuk rá, hogy chopper, ne menjünk bele stílus vitákba. Ez a motor 242 kg. üresen. 67 lóerő, a nyomatékot pedig össze-vissza írják a neten, de 98 - 102 között valahol. Ez kb. az SV1000 nyomatéka is (csak viszonyításképpen). A hátsó gumi egy 2003-as Dunlop K555. Ez kimondottan nehéz motorokra való gumi, a mintája 6-7 mm. Repedés nincs rajta és nem tűnik keménynek, a közepe már valamennyire egyenes. A két ünnep között vittem a motort eredetvizsgára, reggel 8:00-ra, olyan mínusz 5 fokban. Teljesen normálisan mentem a motorral, mintha nyáron mennék. 5 km. főút, enyhe kanyarokkal, 100 körüli sebességgel. A városba beérve egy éles kanyar, kellős közepén vasúti átjáróval. Döntött motorral, olyan 40-50-es sebességgel mentem át rajta, folyamatosan gyorsítva és pár száz méter után odaértem a műhelybe. Mikor bevitték vizsgára a motort, akkor gondolkodtam el, hogy elég bátran vettem azt a kanyart, közepén a sínnel. De a gumin egész úton nem éreztem semmit, olyan volt, mintha egy alig futott, egy éves gumival mennék, érzetre. Hazafelé kicsit próbálgattam, hirtelen kigyorsításokkal egyenesben, aztán kanyarból kifelé, de semmi. Hibátlanul tette a dolgát. Ettől függetlenül le fogom cserélni, de bennem van valahol a szívem mélyén, hogy teljesen feleslegesen veszek le egy jó gumit. Hiszek benne, hogy nem szabad ilyen öreg gumival járni, de abban is, hogy túl van misztifikálva ez a dolog.
Ja és az onroad.hu-n az MZ Trophy-s kölyök, aki 40-50 éves gyári gumival ment fel a Tátrába télen? Hogyhogy nem halt meg?
zgospel
őstag
Kappának van tanklock rendszere, ami 1 az 1-ben ugyanaz mint a Givi, csak Kappa néven olcsóbban adják
euromotor.hu, a Lehet úton vannak, ott meg is tudod nézni. Nekem nagyon bejött, 1 másodperc sincs a felrakása vagy levétele, és nagyon stabilan tart.
Méretre egy papucs törölköző fürdőgatya kombót bele tudok rakni, meg némi apróságot.
1 napi nyári ruha szett simán belefér, 1 pár cipővel.
Ha többet vinnél akkor lehet hogy pluszba egy nyeregtáska, vagy egy kisebb hengertáskával jobban jársz. Vagy egy jobb hátizsák ami deréknál és mellkasnál is összecsatolható.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
demars
addikt
MZ-s túrát olvastam.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Geresics
addikt
Vigyázz, mert érik a következő feljelentés!
(#78685) HSM - "Tudod, kit vádolj alaptalanul közúti veszélyeztetéssel."
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Bogyó bá'
nagyúr
Olyan békés volt a topik, amíg read only volt.....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Gaboman
nagyúr
Azt nem nekem írta!
Bogyó bá' Visszatérhetne hozzá!
Sportmotoron is kiutálták az SV topickból, tudod ezzel az a baj hogy nem veszi észre magát!
Igaz hogy 100 emberből 98 ellenvéleményen van vele szemben de ő akkor is hajtja az ő igazát.
Nem véletlen volt ott is ellenszenves mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
HSM
félisten
Köszönöm, hogy ezt elmesélted. Én is így vagyok vele, tudom használni, és van jobb helye ~100 000 forintomnak, amíg ez használható.
Én egyébként teljesen megértem azokat is, akik főleg hosszabb túrákra mennek, ezért inkább nem kockáztatnak meg egy defektet. Autópályatempónál elpukkant gumi sem vicces, ahogyan az is elég költséges lehet, ha a semmi közepén gumi nélkül maradsz egy idegen országban.
Én is lecseréltem volna a gumim az angliai utam előtt, ha lett volna hétvégén gumis, de sajnos nem volt, így ezzel voltam kénytelen menni, bennem is volt kicsit a zabszem az elején. Visszafelé már láttam, hogy simán bírja, már nem paráztam. Így utólag amúgy egyáltalán nem bánom, hogy így alakult, spóroltam az új gumimon legalább 4000km-t, valamint megtapasztaltam, mennyivel jobban lehet érezni a kanyarokat a kisebb mélységű mintával.
Most viszont megint csak Budapesten belül mászkálok vele, itt ha városi tempónál el is pukkan, vagy bármi történik vele, nem történik semmi. A robogómon volt már durrdefektem hátul, 50-es tempóval, kanyarban, nem volt vicces, de azzal is félre tudtam állni némi anyázás közepette. Pedig annak szemre makulátlan, csak néhány éves gumija volt, és semmi javítás, szval az sem garancia semmire. Nyilván az esélyeid sokkal jobbak egy friss gumival.
(#78689) geresics: Soha senki nem lett feljelentve a topikból általam. Volt, hogy bizonyos fórumszabályzatot durván sértő személyeskedő tartalmakra kértem moderálást a topik teleszemetelése helyett, de az egy egészen más fogalom, mint a feljelentés. Itt csak megkértem a fórumtársat, ne vádaskodjon alaptalanul. Kérjük nem kiforgatni a leírtak, Mr. reklám.
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
akkor oblitsuk le az elozo hszeket egy kis suzuki re wankellel
es kepzeljuk el hogy a nyergeben ulunk, es megyunk. egy kicsit gyengecske, megbicsaklik valtasnal rendesen a fordulatszam, egy kicsit mintha nagy lenne a lendtomege is, nagyon lassan esik vissza a fordulat egy v2 vagy sornegyhez kepest is, de a muszerfal karpotol mindenert.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
HSM
félisten
Sportmotoron akik nem csíptek az Te voltál, meg az öcséd. Lehet neked ez már a topik 98%-a, de objektíven nézve nem igazán...
Másokkal nem volt ott semmi bajom. Pár aktívabb arccal túrázni is voltam abból a topikból. Gondolod, olyannal mentek volna, akit utálnak? Egyszerűen csak nem fér bele az időmbe, hogy azt a fórumot is kövessem.
[ Szerkesztve ]
#79335424
törölt tag
Jéééé... Neem is tudtam erről a típusról.
Bogyó bá'
nagyúr
Egytárcsás Wankel? Nagyon 2T hangja van, bár ugye itt tulajdonképpen arról van szó.
Érdekes az a kormány-csillapító a bukócsőhöz kötve.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Topiccsendőr
addikt
hasztakurva
1.23 nal erdemes figyelni (audi nsu autounion)
(igazabol itt egy fotengelyfordulatra 3 munkautem jut, a 2T nel meg 1)
ha gazdag lennek, tuti wankelt gyujtenek, nem 2Tket
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Gaboman
nagyúr
Inkább hagyjuk, ugyan úgy volt ott is mind itt!
Itt is mindenki imád!
De kár az ellenkezőjét bizonygatnod, az elméleti síkon történő, gafikonokból következtetéseket levonó okoskodásaidból volt ott is mindenkinek elege.
Az volt volt egy, két ember akivel elvoltál motorozni, azért 100%-ból lehet 10% szinpatizánsod.
Itt én be is fejeztem ezt a témát!
Úgy is hiábavaló!
persuader: Gyönyörű hangja van alapjáraton, csak úgy dorombol!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Geresics
addikt
Uhh, most sokkal jobban fájt, mint az előbb, pedig nem hittem volna, hogy ez lehetséges!
Talán a vastagítás miatt!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Nikon D5300 2170 expó + Nikon 18-55 + Tokina 11-20 + állvány+táska
- Iphone
- Ritkaság!OnePlus 8t Cyberpunk 2077 Limited Edt.! 6,55"/Oled-120hz/Snapdragon 865/12gb/256GB
- Kezdő Gamer Pc ( i5-4590 - GTX 1050 2GB GDDR5 - 16 GB DDR3 - 240 GB SSD - 500GB HDD - Win 10 pro)
- Asus VZ279HE 27" 60hz FULL HD IPS monitor