Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
zgospel
őstag
Hát ha már tavasz lenne, de még naptár szerint is tél van. Szóval pláne.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
mm89
őstag
Menj Kecskemétre. Ugyanakkora pálya, talán kicsit lassabb összességében, de az aszfaltja sokkal jobb.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
V.Stryker
nagyúr
Budapestről a Balcsira melyik utat javasoljátok? Nem akarok pályázni... lendületesen, élvezettel motorozni gondoltam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Geresics
addikt
Ma egy kicsit motoroztam a városban DB Killer nélkül. Kijelenthetjük, hogy láthatósági kipufogót vettem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-Mike-
addikt
Video or didnt happen
#79335424
törölt tag
A Balcsin hova?
Geresics
addikt
Kicsit küzdök még a hang értékelhető rögzítésével! Énjel meglátjuk a mai anyag milyen lett...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Grillo
senior tag
Melyik oldal? Északon 8ason Veszprémig, aztán vagy Tapolca felé, vagy valamelyik kisebb út, pl. én Tótvázsony felé is szeretek menni.
Délre passz.
#79335424
törölt tag
Az a Veszprém - Tapolca nagy kedvencem. A déli oldalra sztem nincsenek olyan jó alternatívák.
V.Stryker
nagyúr
Ez a csávó azért odab@sz. Nem először olvasom a sztorit, de mindig tátva a szám a végére.
Balcsi: MIndegy, csak balcsi. Asszonnyal csak úgy lemenni. Enni egyet, aztán vissza. Pont ide illik, hogy az út a fontos. Amelyik oldalra élvezetesebb táj, út vezet, oda megyek. A végcél csak másodlagos.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
bigdady
nagyúr
Aztaq
runner 125
nagyúr
Mondjuk arról nem esik szó, h azt a 735.000km-t, h bírta GoldWing, de van egy sejtésem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
#79335424
törölt tag
Egy autónak is elég lenne az a blokk. Sztem nem kellett erőlködnie a 400Kg mozgatásához. A boxer pedig a legkiegyenlítettebb hengerelrendezés, mivel egymással szemben hatnak benne ah erők. El tudom képzelni, hogy a blokk fő egységei kibírtak ennyit.
FIREBLADE78
addikt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
polimorf
tag
Én is azt hiányoltam a cikkben, hogy nem beszél arról, hogy hányszor és milyen nagyobb hibái voltak a gépnek. Bár én is el tudom képzelni, hogy kibirta a motorja.
Mindettől függetlenül nagyon komoly teljesitmény. Mi ehhez képest csak papirkutyák vagyunk.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
runner 125
nagyúr
Világos, de azért jó lett volna olvasni egy motoros portál által interjúvolt utazó kapcsán a műszaki dolgokról is..
Hány gumit fogyaszott el, voltak-e műszaki hibák, ha netán igen, h oldotta meg, stb., stb. Kár h ez kimaradt.
HGabor89
Hm, lehet sok múlik a lámpa kialakításán, foncsor méretén is? A VFR-be bazi nagyok a foncsorok. Nekem nincs vele gondom este.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
HSM
félisten
Jó még az a gyári...
[ Szerkesztve ]
#79335424
törölt tag
Ebben teljesen igazad van. A feeling átjön, de a technikával kapcsolatos kérdések sztem is hiányoznak a cikkből.
BoB
veterán
Ha azt nézzük hogy 32 év története ez, szvsz elég sok minden hiányzik, nemcsak a technikai dolgok. Ehez kevés egy A4-es oldal.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
(#78570) Topiccsendőr válasza runner 125 (#78562) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
• One replacement engine
• 12,500 gallons of gasoline
• 300 gallons of oil
• 86 tires
• 12 batteries
• 9 seats
(eltort meg a vaz, illetve Japanban felujitottak a motort, de hogy hanyadikat, azt nem irja)
egy autonak is sok ez a km.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
mm89
őstag
Még mindig nem cserélted le??
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
(#78572) Topiccsendőr válasza runner 125 (#78566) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
Szerintem nem veletlenul maradt ki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
#79335424
törölt tag
Gondolod, hogy a Honda nem engedte, hogy elmondja, hány blokk fogyott el? Egyébként nálam nem kerek ez a matek. 750 -ezer 10 év alatt, az átlag 200Km a 10 év minden egyes napján. Ha egy napig ásta ki a motort a homokból, akkor másnap már 400Km -t kellett mennie az átlag tartásához. Sztem irreálisan sok a napi 200Km.
[ Szerkesztve ]
HSM
félisten
Működik szépen, még a déren, vízen, mínuszokban is [link].
Topiccsendőr
addikt
Nem, azt nem hiszem, hogy a honda ilyesmire kenyszerulne, de ha nem tajekoztatsz pontosan, akkor nagyobbat ut egy cikk. (3bol 2 olaj hamis pl)
Elkezdenek az emberek velemenyt alkotni, es pontosan ezert kezdi tolni a gyarto az extrem utazokat. Itt nem a marka a fontos, hanem az emberi teljesitmeny.
Tokeletes pelda, most sem az utazorol beszelgetunk, hanem a markarol. Ezert kell pusholni egy gyartonak az ilyesmit, mert a forumokon, a kocsmakban ugyanigy fogjak pusholni az emberek a marka teljesitmenyet. A homalykodas nagyon jo taptalaj.
egyes ilyen szelsoseges "tartosteszt cikkek" (tl 1000s, wr250 pl) is hozzajarulnak ahhoz, hogy lehetetlen elvarasa legyen egy hetkoznapi embernek egy motor futasteljesitmenyevel szemben. Kialakul a mitosz.
A magyar piac megint egy picit mas. Ha itt rosszat irsz egy gyartorol, szerintem az a media soha nem kap tesztmotort. Ebben en nem voltam benne, de biztos vagyok ebben. Ezert lesz torz az emberek elvarasa. Ertheto, hiszen honnan lenne barmilyen informacioja, ha nem motorszervizben dolgozik, mint a mediumoktol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
BoB
veterán
Valóban soknak tűnik, több zárkában is volt x napig, maláriásan feküdt az ágyban, stb stb. Meg amúgy sem hiszem hogy minden nap ment volna. Azért ha idegen tájakra eljutsz csak szét akarsz nézni, így pár napot tartasz arra.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
CyberPunk666
senior tag
Azért sok olyan helyen is járt, ahol ennek többszörösét kell megtennie két állomás között.
Nyilván nem állhatott meg minden bokorban mindenhol és bizony simán letolhatott néha afrikában 500-1000 km-t egy nap.
Tény, hogy nagyon sok, de a napi 200 bőven túltejesíthető, és aztán átlagban meg meglesz utána.
Bár napi átlag 200 km az elég durva benzinmennyiség lehet...
#79335424
törölt tag
Ha itt rosszat irsz egy gyartorol, szerintem az a media soha nem kap tesztmotort. Ebben en nem voltam benne, de biztos vagyok ebben.
Én viszont benne voltam. Sajnos, a médiában mindenki kurva kell legyen, aki nem akar éhen halni. Nem a tesztmotor nem kapás az igazi fenyegetés, hanem a hírdetések megvonása. Ezért nem lehet a komoly hibákról írni. A kereskedő is hírdető, és a gyárnak is van éves marketing büdzséje, amiért egymással harcolnak a médiák.
-Mosquito-
őstag
Ne a chopperes fejeddel gondolkozzál,hogy 50km-ént minden kúton magállsz cigi, Kv-zni. Egy nap 24h-ból áll, ha menni kell akkor menni kell,akár éjjel/hajnal is. Tavasszal megyünk Mostarba oda min. 700km. Következő nap Dubrovnik,Kotor öböl 400km. Szóval az ilyen napi 200km bagatel. (Jön velünk egy sportmotoros is,reméljük bírni fogja. )
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Bogyó bá'
nagyúr
"...ha menni kell akkor menni kell,akár éjjel/hajnal is..."
Kell a lóf@xt. Addig kell menni, amíg jól esik. Ha már "büntetés" motoron ülni mert úgy elfáradtál, akkor szállást kell keresni, és nyitni az első doboz sört.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
V.Stryker
nagyúr
Mitől lenne büntetés? Én igazából csak azért utálom a nagyobb csoportos gurulásokat, mert állandóan meg kell állni szófosás miatt, cigizni vagy mit tudom én. 800km alatt én speciel kétszer álltam meg, ha az eső miatti átöltözést nem számolom. És most májusba is megyek hasonló távot ismét, egyedül, nem is szándékozom többet megállni most se.
Mondjuk kocsival is így vagyok... volt olyan 10 órás út, hogy egyszer álltam meg pislantani.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Bogyó bá'
nagyúr
Csak arra akartam célozni, hogyha én mondjuk 400 km alatt szoktam ronggyá fáradni, akkor nem tervezek 700-at egy napra, hanem megszállok félúton valahol.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
V.Stryker
nagyúr
Persze. De egy hét múlva menni fog a héccá is. Mondjuk neked lehet nem... Mármint a derekad miatt.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
#79335424
törölt tag
Te most viccelsz? Csak, ami hírtelen eszembe jut:
Nürnberg (többször is), Monaco, Grossglöckner, Francia Alpok, Dolomitok, Corfu, Párizs, Barcelona (kétszer), Bilbao, stb., stb. Szerintem van némi fogalmam arról, hogy mennyit lehet megtenni egy túrán naponta. Két héten keresztül talán lehet menni napi 200 -as átlagot, de 10 éven keresztül kizárt. Arról nem is beszélve, hogy ne a nyugateurópai úthálózatból indulj ki!
V.Stryker:
Összeszokott csapattal megoldható. Ha nincs műszaki hiba, akkor 150-200 -anként állunk meg tankolni, és minden második megállás hosszabb pihenő.
[ Szerkesztve ]
-Mosquito-
őstag
Te se magadból indulj ki. 1nap motorozás után 2napig panaszkodsz/jajgatsz. Nem mindenki ilyen.
Somatom:
Látom átment a lényeg. Napi km-re és a fanatizmusára gondoltam. Látod ő megcsinálta a rosszabb utakon is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
(#78586) CyberPunk666 válasza -Mosquito- (#78585) üzenetére
CyberPunk666
senior tag
Főleg egy goldwingen
Kényelmesebb, mint a fotel a tv előtt, ott meg életeket töltenek el sokan...
#79335424
törölt tag
Ismered a mesét? Hiszem fiam, hiszem! Hogyne hinném!
Grillo
senior tag
Jó, hát azért a napi 200 km még a 125ös robogómon is lófasz egész napra.
Lomha 8V
addikt
A könyvben azt írja, hogy két blokkot használt el.
(#78590) -Mosquito- válasza CyberPunk666 (#78586) üzenetére
-Mosquito-
őstag
Nem mondanám kényelmesnek (relatív) egy túra/enduro után na meg a kb 350-400kg-al küzdeni ki tudja milyen "utakon".
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Bogyó bá'
nagyúr
A kis 125-ös csopperrel 410 km-t, a GS-sel 480-at mentem legtöbbet egy nap. De másnap nem bírtak volna motorra kényszeríteni, az viszont egy 8-10 napos motoros túrán nem faxa.. Na jó, én egy beteges öreg trotty vagyok.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Lomha 8V
addikt
Én egyszer mentem Goldwinggel, ennél egy picivel fiatalabb, kockalámpással. Azzal nem kellett semmit küzdeni, a súlypont lent van a földön, nagyon jól lehetett menni vele. Eszméletlen kényelmes, igazából szerintem sosem ültem olyan kényelmes autóban, mint az a motor. Semmi szél, semmi zaj, semmi vibrálás. Pedig az is öreg vas volt, mondjuk gondos a tulaj. Nekem nem kéne, de nagyon jó menni vele. És úgy megy, mint a barom, bivalyerős.
#79335424
törölt tag
Mentél vele homokban, vagy sáros földúton? Ott kezdődik az atlétika.
[ Szerkesztve ]
Lomha 8V
addikt
Jogos a kérdés, egy minimális száraz, földes - kavicsos út kivételével nem. Ott nem éreztem, hogy problémásabb lenne, mint bármi más, de az bizonyos, hogy tiszta homokban, sárban nem lehet könnyű vele. Meg persze tologatni szinte lehetetlen, az is igaz. Pont ilyen volt, csak mankókerék (vagy mi az) nélkül:
#79335424
törölt tag
Látom, hiányzott egy oldal az extra-katalógusból. Hol van a másik antenna, és a hátsó doboz tetejéről a krómrács? CB rádió és grillsütő nélküli GoldWing? Micsoda fapados kivitel!
V.Stryker
nagyúr
Bűn giccsesek ezek az én szememnek.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-Mosquito-
őstag
A GW-nek aszfalt az egyenes/elnyújtott utak jók nem azok ahol egy enduroval kell/ene elgurulni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
vlevi
nagyúr
2 (mostmár 3) éve, amikor Erdélyben a Transzalpinán mentünk át, még sokkal több volt az aszfaltozatlan szakasz. Nem földút, hanem ilyen murvásnak mondható valami. Én a DL-el (meg néhányan 1150GS-el) szinte észre sem vettük, milyen szar az út, de volt egy Goldwing is a társaságban, és messziről lehetett hallani, ahogy felüt az alja (és utána a srác káromkodásait)
Lomha 8V
addikt
Somatom: Na az lehet, hogy ilyenek voltak rajta, már a fene se emlékszik. Az viszont biztos, hogy volt hozzá kuli, de azt mondtam a gazdájának, hogy rá ne merje akasztani, mert a tököm, aki azzal próbálja ki.
V. Stryker: Borzalmasak, szerintem is.
Mosquito34: Igen, közben rájöttem, hogy a faszi valószínűleg elég sokat mehetett úttalan utakon.
Vlevi: Azt elhiszem, hogy anyázott. De az újabb volt, nem? Csak abból gondolom, hogy amivel én mentem, annak a gazdája feljár vele a pincéjéhez a hegyre, de nem szokott gond lenni vele. Pedig sima, földes, kavicsos, tipikus hegyi út.
(#78600) Topiccsendőr válasza -Mosquito- (#78579) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
Az apatestu hipermilerek jobban birjak a kezenallast?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok