Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#79851) HSM válasza canniball (#79845) üzenetére


HSM
félisten

Na ezaz... Az az 1L fogyasztás különbség adott esetben a különbség, hogy elég-e 3X tankolni adott távon vagy 4X kell. ;)
Főleg amikor monjduk hosszabb távon mész, maszk, füldugó, bukó, mind le, majd vissza.... :N

(#79848) tboldi: A pózolással nincs gond, csak gondoltam megosztom mint tapasztalat. Nekem pont atom kényelmes volt az SV, mikor utcai cuccban próbáltam, és éppencsak jó maradt utána motoros cuccban, meglepődtem. :B

[ Szerkesztve ]

(#79852) tboldi válasza runner 125 (#79850) üzenetére


tboldi
nagyúr

Senki, de nem is lényeges a számomra.

Tudom, hogy az én méreteimhez valami túraenduró passzolna a legjobban, de szívem szerint valami sportosabbat szeretnék most. :)

(#79853) Mosquito34: Akkor már tényleg CB500X. :DDD

Érdekességképp megmutatom, hogy festek az új CBR1000RR-en. :P

Anyumnak még gyakorolnia kell a fotózást. :D

[ Szerkesztve ]

(#79853) -Mosquito- válasza tboldi (#79838) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Cula az a Suzuki nem a te motorod. :D Nézzél inkább egy NCX75O vagy Dl650 - t. Keveset fogyasztanak cserébe nem is mennek.. ;]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#79854) Moleman válasza HSM (#79851) üzenetére


Moleman
addikt

Én hálistennek találtam egy Shell kutat, ami útbaesik, és tolerálják a bukósisakos vásárlást. :) Nem tudom, mennyire általános, kevés helyen tankoltam, sose hagytam el a várost a robogóval. Az is lehet, hogy csak annak szól, hogy sok éve ott tankolok kocsival is.

(#79855) Kolondrum válasza Ferdzsoo (#79849) üzenetére


Kolondrum
félisten

Jó úton elengedem mondjuk 100-nál akkor nyíl egyenesen megy tovább.

(#79856) HSM válasza -Mosquito- (#79853) üzenetére


HSM
félisten

Én is pont így nézek ki ezeken... De nekem kényelmesek. Csak a kinézet nagyon vicces. Én csak ezért biztos nem vennék ilyen nagytúrázót. A kicsit sportosabb gépek nekem jobban adják, az üléspozíciót is jobban szeretem rajtuk.

(#79854) Moleman: Néha hagyják, de inkább nem. :N Egy ideig én is próbálkoztam, de mikor sokadszorra kapcsolják ki alólad a kutat, utána inkább hanyagolod. No, meg amennyi rémtörténetet lehet olvasni, hogy tankolás után csak leléceltek motorral/robogóval, valahol meg is értem....

(#79857) Tarill válasza HSM (#79851) üzenetére


Tarill
őstag

le a f*szt, nem szoktam levetkőzni :D plexit felnyitom

(#79858) demars válasza tboldi (#79852) üzenetére


demars
addikt

Baszki, hogy te mekkora vagy... :Y
Igy motoros ruha nékül murisak a képek.
Egy busa jobban menne hozzád, ha már sportos gépet szeretnél.
Amúgy meg nem olyan "rossz" egy jó kis túra gép! ;)

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#79859) HSM válasza Tarill (#79857) üzenetére


HSM
félisten

Nekem elegem lett, hogy bűnözőnek néznek.... Olyan megalázó. Pedig nagyon utálok még ezzel is tökölni a tankolás mellé. :W

[ Szerkesztve ]

(#79860) runner 125 válasza HSM (#79859) üzenetére


runner 125
nagyúr

Oké, nem kéne még a mobillal is eltakarni az arcod...

;]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#79861) -Mosquito- válasza runner 125 (#79860) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Pacsi! :D

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#79862) HSM válasza runner 125 (#79860) üzenetére


HSM
félisten

Amúgy csináltam úgy két videót, ugye ennyi volt vele a célom, teljesen jók lettek. :D Csak egy app kellett, amit ha elindítottam folyamatosan vett fel képernyőzárral is. Ezért kár lett volna kamerát venni 30-ezerért. ;)

(#79863) kcsa válasza HSM (#79859) üzenetére


kcsa
veterán

Van hely ahova emiatt nem járok, inkább kerülök. Bár nekem így is könnyebb a felnyithatóval, mint sokaknak a zárttal.

(#79864) yodamastah válasza tboldi (#79852) üzenetére


yodamastah
őstag

1200gs

(#79865) Bogyó bá' válasza HSM (#79851) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Egy rendes motornak van legalább 20 literes tankja, azt meg nehéz egy menetben kifogyasztani...

(#79860) runner 125: ha Vodafonos, akkor a mobil képernyője alapján akár motorozni is tud, átlátszatlan plexivel is. :))

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#79866) Tarill válasza Bogyó bá' (#79865) üzenetére


Tarill
őstag

naaa naaa naaa naa naaa, hééé

(#79867) tboldi válasza demars (#79858) üzenetére


tboldi
nagyúr

Csak 194 cm vagyok, meg 120 kg. ;]

A Hayabusa is jó gép, csak nekem nem tetszik. Túl "gömbölyű", én meg szeretem az éleket. :B

(#79868) HSM válasza kcsa (#79863) üzenetére


HSM
félisten

No igen, a felnyitható azért mégis egy gesztus, látják az arcod. Én sajnos nem tudom ezt elsütni. :B

(#79865) Bogyó bá': Amúgy nem pici az a 17 literes tank sem ehhez a fogyasztáshoz, de tény, a komolyabb túra-gépeken szoktak 20 liter körülit tenni. :K

Az a vicc amúgy, mivel eléggé a teló tetején vana kamera, így praktikusan semmit nem takart ki, egyedül a műszerekhez kellett kicsit jobban lefelé fordulnom. De azt úgysem nézem olyan gyakran, nem volt nagy veszteség... ;]

[ Szerkesztve ]

(#79869) Francia91 válasza Bogyó bá' (#79865) üzenetére


Francia91
veterán

Azért mondjuk, mikor mentem/mentünk ki Erdélybe, az első nap egyhuzamba volt a táv 650 km... :D . Ezzel a móddal simán ki lehet fogyasztani 20 literes tankot is :)
Bár lehet, hogy csak én vagyok ilyen elvetemült, hogy egyben ekkora távokat nyomok, ráadásul az MZ-vel :D

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#79870) Bogyó bá' válasza Francia91 (#79869) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

ETZ-nek mekkora a tankja? Mennyit fogyaszt? Ki van csukva hogy "egy seggel" mentél vele 650 km-t....

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#79871) HSM válasza Francia91 (#79869) üzenetére


HSM
félisten

Én egyhuzamban lenyomtam Budapest-London távot az SV650S-en, mínusz másfél óra a kompon. Erre akkor mit mondjak? ;] Kb. 1700km volt.
Nem írom le, hányszor tankoltam.... :DDD Főleg, hogy nem mertem nagyon kicentizni, a semmi közepén néha....

[ Szerkesztve ]

(#79872) emre válasza HSM (#79871) üzenetére


emre
veterán

No ez a baj a kijelentéseiddel.
Olvasom hogy egyhuzamban, Londonba......
Aztán meg hányszor kellett tankolni. Akkor mégsem egyhuzamban, nem? :U

;]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#79873) freelanced válasza tboldi (#79848) üzenetére


freelanced
addikt

Mondjuk ebben van valami. :DDD

Lehet, hogy végül Shark lesz, bár az Iconok is szimpatikusak.

Kesztyűből van valami ami ajánlott? Vagy milyen szempontok alapján érdemes?

Az a baj a kezem elég érzékeny, ráadásul fázós is ( bár ez nyáron gondolom lényegtelen), de szeretnék kesztyűből egy jobbat, vagy legalább nem belépő szintűt.

Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.

(#79874) polimorf válasza HSM (#79871) üzenetére


polimorf
tag

Az én gépemnek 28 literes a tankja.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#79875) HSM válasza emre (#79872) üzenetére


HSM
félisten

Sőt, még pihenni is megálltam meg nyújtózni egyet pár pihenőben. Illetve a kompon is bátorkodtam az utasoknak fenntartott helyiségben lecsüccsenni. :DD

Visszafelé sajnos éjjelre elég hideg lett, meg kellett pár órára álljak melegedni egy kúton Ausztriában. :) Szerencsére sokáig tudok majszolni egy tábla csokit, és nagyon barátságos volt a személyzet, nem volt gond. Aztán hajnalban kv és rajt haza.

(#79874) polimorf: No igen, az teljesen korrekt, de mivel az egy régebbi csúcs-túrázó, ha nem tévedek, ott azért ez el is várható. :) Meg gondolom a nagyobb motorja révén nem is 4,6-4,7L/100km körül kér autópályán. :D Bár van egy erős gyanúm, hogy így is jóval nagyobb a hatótávja, mint az SV-mnek... :)

[ Szerkesztve ]

(#79876) polimorf válasza HSM (#79875) üzenetére


polimorf
tag

4-500km a hatótávja attól függően, hogy autópályázok vagy csak közúton 90-120-as tempóban szolidan gurulgatok.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#79877) BoB


BoB
veterán

Most jöttem rá hogy mit fogok imádni a jövő elektromos kétkerekűiben: nem lesz váltó :DDD

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#79878) runner 125 válasza BoB (#79877) üzenetére


runner 125
nagyúr

Nemá.. én robogózom is, illetve robogóztam is sokat, de azért az efféle gépészkedés nekem adja.. pláne egy egy előzésnél, pikk pakk visszagang, aztán nyél.. ezt egy metro szerű villanymotor nem fogja visszaadni.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#79879) vlevi válasza BoB (#79877) üzenetére


vlevi
nagyúr

Guruljál egy kicsit egy dct váltós Hondával. Visítva fogod magad visszakönyörögni egy rendes motorra, amin van kuplungvar, és váltó.

(#79880) Francia91 válasza Bogyó bá' (#79870) üzenetére


Francia91
veterán

17 literes. Csak tankolni álltunk meg, aztán irány tovább ;)
300-at elmegy egy tankkal, de 250 km-enként tankoltunk kb, azt tartottuk biztosnak. A legjobb beállítással 1,5 éve 345 km-t ment el egy tankkal a 251-es ETZ-m. Jaa, és Laci, akivel voltam kint, hazafele 860 km-t ment egy menetben (természetesen tankolni meg kellett állni) :)

Szerintem evidens, hogy tankolni meg kell állni közben, de azt a 6-7 perces megállót nem említem, azthittem, hogy alapvető

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#79881) HSM válasza polimorf (#79876) üzenetére


HSM
félisten

Az nagyon baráti. :K Nekem elméletben 300 és 400km így, de gyakorlatban nem igazán mentem még 300km-nél többet egy tankolásra. 334km volt a csúcs. :)

(#79878) runner 125: Én sem vágyom vissza automatára, pedig évekig robogóztam....

(#79882) BoB válasza runner 125 (#79878) üzenetére


BoB
veterán

Nyilván, az egész "steril" lesz mert teljesen fokozatmentes. Mindig hozza a maxot, nem olyan hullámzó mint most.

A robogókat nem tudom elviselni. Abban az automata valami undorító módon van megoldva :P

Már régóta tervezem a DCT tesztet, remélem van a közelben Honda szalon ahol adnak ki gépet tesztre. Aztán majd megírom mit gondolok :D

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#79883) runner 125 válasza BoB (#79882) üzenetére


runner 125
nagyúr

Teszt beszámolók alapján nem túl kiforrott még az sem..

Egyszer próbálj ki egy erősebb robogót is, amiben mondjuk van egy normális variátor és nem feltétlenül 4-5-800 ccm-esre gondolok.
A kiskerék miatt nagyobb az adrenalinfaktor halálfélelem, de pl. a 180-as 2T-men nem kell nagyon rángatom az elejét, h gázból felkússzon egykerékre.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#79884) -Mosquito- válasza vlevi (#79879) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Mégis kb 60-65% DCT kérik azon Honda gépekbe amibe lehet ilyen váltót rendelni.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#79885) HSM válasza BoB (#79882) üzenetére


HSM
félisten

Pedig az egy teljesen jó automata. Fékezel megáll, gázt adsz elindul. :C Ennél csak egy undorítóbb van, a fokozatokkal büntető automata, ami elég bosszantó tud lenni, hogy adott esetben a legalkalmatlanabb pillanatokban jut eszébe váltani....

(#79884) Mosquito34: Ebben tuti benne van az is, hogy sokan csak azért válasszák azokat a modelleket, mert abból van DCT-s, mivel eléggé Honda unikum még ez az automata-dolog.

[ Szerkesztve ]

(#79886) runner 125 válasza HSM (#79885) üzenetére


runner 125
nagyúr

"..a legalkalmatlanabb pillanatokban jut eszébe váltani...."

Nah a DCT-nél pont ezt kifogásolta kb. mindenki.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#79887) Ferdzsoo válasza Topiccsendőr (#79832) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Szelephézagolás előtt vagy után cseréljek olajat... vagy tökmindegy.

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#79888) canniball válasza HSM (#79851) üzenetére


canniball
nagyúr

Ááá, nem 1l-en múlik a boldogság. :N

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#79889) HSM válasza runner 125 (#79886) üzenetére


HSM
félisten

Igen. :K
Szerencsére engem csak kocsiban bosszantott automata, motoron nem szeretném azok után kipróbálni. :N
Sajnos a pilóta látja csak, milyen út jön, vagy mit akar csinálni, ez pedig minden fokozatos automata veszte.

(#79888) canniball: Ez tény. :R
Nekem mondjuk megérte, hosszú távon tervezem megtartani a masinát. :)

[ Szerkesztve ]

(#79890) Moleman válasza HSM (#79885) üzenetére


Moleman
addikt

Az is elég irritáló tud lenni, ha vezettél már jó variátorost, és azután rosszat. Az újabb Diomon túl későn zár a kuplung, ezért későn indul el, és folyamatosan túl magasan tartja a fordulatot, nyomatékcsúcson túl, ezért nem is megy jól. Cserébe végsebességben nagyon jó, ha egyszer végre eléri (gps szerint 74-et megy, és 3.2 litert eszik). A régi sokkal harapósabb volt, de sajnos a két évjárat nem kompatibilis, nem tudtam kicserélni, erre meg egyelőre nem akartam költeni, így is sokba van.
Amúgy ha jó harapósra van beállítva, városba nagyon jó a variátor szerintem, mondom ezt úgy, hogy én se szeretem az automatát kocsiban.

[ Szerkesztve ]

(#79891) HSM válasza Moleman (#79890) üzenetére


HSM
félisten

Nekem nem volt bajom a variátorommal, meg a robogómmal, jól működött. De elég utálatos volt, hogy bőgetni kellett, akár ha csak egy métert akartam menni. A nagymotor sokkal jobb, csak picit engedek a kuplungon kifelé, és már el is indult, nyugisan, csendesen. :)
Motoron semmi hátrány nincs a kézi váltóval városi szaladgálásnál sem, egyesben többet megy az SV-m, mint egy 50-es robesz kompletten variostul. :D Szval ha városban ugrálni kell, ahhoz simán jó a manuális is, én pl. városon belül általában csak kettest és hármast használok az induláskori egyesen kívül, hosszabb egyenesekben esetleg berakom négyesbe, és annyi. Teljesen élhető. :K
Az autópályázás is kb. úgy nézett ki, hogy beraktam hatodikba, és a következő megállásig ki sem vettem belőle... :D
Egyedül a dugós részek tudnak hosszú távon fárasztóak lenni, mivel az SV-n kicsit "nehéz" a kuplungkar, és elfárad tőle a kezem. :B De az nem gyakori szerencsére.

[ Szerkesztve ]

(#79892) Moleman válasza HSM (#79891) üzenetére


Moleman
addikt

Igen, sokkal kulturáltabbak a váltósak. Ha egyszer végre lesz nagymotorom, kipróbálom majd munkába járáshoz, csak van jó pár előnye a segédmotornak. Záróvonalak, VÉDA, sötétnarancssárga, stb, egy napi munkába járással milliós közig-szeretetcsomagot halmozok fel elméletben, miközben persze sose zavarok senkit. :) Rendszámmal félnék (igaz a sötétnarancssárgákat még zöld korukban elérném :D).

Mikor a forgalmi vizsgát csináltam, megszokásból motoron is nagyon hamar felváltottam, ahogy autóval szoktam, de én is rájöttem, hogy hasznosabb ha jobban harap a motor, itt nem olyan egyszerű a visszaváltás (egy derékszöget sikerült hatosban bevenni, csattogó lánccal :D).

(#79893) vlevi válasza runner 125 (#79886) üzenetére


vlevi
nagyúr

Én mondjuk eleve fenntartásokkal álltam hozzá, amikor tavaly nyáron egy Honda Africa Twinnel tudtam menni egy keveset. Sajnos az összes rossz dolgot, amire számítottam, azt megcsináltam a DCT.
Mivel nincs kuplung, megálláskor azonnal üresbe vált. Elindulni úgy tudsz, hogy gázt adsz. Majd ő valamikor ráengedi a kuplungot, amikor kedve tartja, és megindul. Szóval, csúsztatott kuplunggal, vagy nagyon finom gázzal elindulás lehetetlen.
Normál módban kegyetlen hamar felvált. 70-80 körül már lazán 6.-ban van a váltó. Emiatt érzésre alig van benne erő, a DL-650-t erősebbnek éreztem, persze ez csak azért van, mert nem vagyok olyan hülye, hogy 50-60 körül 6.-ban hagyjam a váltót.
A DCT gázelvételre nem vált vissza. Bennemarad 6.-ban, emiatt motorfék kb nulla. Néhány YT videót láttam, azon is látszik, hoyg városi forgalomban, 40-50-es tempóban bennmarad
Körforgalomból 30-al, 4. fokozatban akart kijönni, őrül rázkódás és lánc csapkodás közepette.
És a végén a legaljasabb dolog az volt, amikor be akartam fordulni a parkolóba, akkor a megfordulás közben pakolta vissza 2-esből egyesbe a gépet. Számítottam rá, ezért nem taknyoltam el, de akár az is lehetett volna.

Tudom, ezen dolgok egy részét megoldja az, hogy van rajta sport mód, meg biszembaszom, meg akár a gombokkal kézzel is válthatok, de pont az lett volna a lényeg, hogy a full automata legyen használható. Mrhára nincs kedvem éveket bohockodni azzal, hogy kitapasztaljam hogy a japán szoftveresek mit gondolnak az én motorozási szokásaimról, és mikor kell előre tudnom, hogy a következő manőverbe jó előre be kell avatkoznom, mert erre nincs felkészülve.
Egyáltalán nem az. Mondom, a 100 lovat AT kb 50-nek érződik miatta.

Aztán persze lehet, hogy, ha hosszabb időre nálam maradhatna, megváltozna a véleményem, de nem hiszem, hogy erre sor kerülne.

(#79894) sajtee válasza Kolondrum (#79763) üzenetére


sajtee
senior tag

Tegnap már írtam, de most látom csak, hogy nem küldte el...
Hétvégén megnézem az elsőt, ha tetszik, hozom is.

TommyNagz, igen, én is erre tudtam gondolni :/

Remélhetőleg mire legközelebb írok, már nálam lesz. :K
Addig is nézek valami telefontartót, és egy új bukót is, mert a jelenlegi krossz. Azon filózok, hogy felnyitható állú, vagy zárt sisak legyen, de majd eldől...

Hétvégén jelentkezek, köszi a segítséget! :)

(#79895) demars válasza vlevi (#79893) üzenetére


demars
addikt

Láttam tesztet, két vasat hasonlítottak össze. Abban a vidiben is arra panaszkodtak, hogy hamar felvált.
Összességében jó lenne, de valóban meg kell szokni.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#79896) Kolondrum válasza sajtee (#79894) üzenetére


Kolondrum
félisten

Azért jól nézd meg jó e, alap dolgokat nézz meg, pl van e rendes töltés a motoron, keress jeleket bármire ami nem fedi a valóságot.

(#79897) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Kellemes! [link]
Jobb mint a 6.2

Másik óriási difi a 86 vs 75, azaz cm és kormány szélesség.

[ Szerkesztve ]

(#79898) horvathkrisz válasza HSM (#79891) üzenetére


horvathkrisz
addikt

"Motoron semmi hátrány nincs a kézi váltóval városi szaladgálásnál sem, egyesben többet megy az SV-m, mint egy 50-es robesz kompletten variostul. :D"

Először Vespa GTS 300-at akartam venni, mert gondoltam hogy városba szaladgálni jobb lenne, mint egy váltós nagymotor. Aztán elmentünk Münchenbe a motor kiállításra, ott láttam meg a Vulcan S-t. Nem sokkal került többe mint a Vespa, viszont szerelem lett első látásra. Bár nagyon tartottam attól, hogy városban kényelmetlen lesz kapcsolgatni, meg hogy túl erős gép lenne ez nekem, így utólag nem bántam meg. Nem mellesleg ha a Vespát vettem volna, kb akkor ültem volna fel rá ha valahova nagyon "kötelező" lett volna elugrani, ezzel meg akkor is motorozok, ha semmi célom nincs. Naponta 2x-3x öltözök át és megyek vele egyet, mindegy milyen hideg van, persze csak ha nem nedvesek az utak. Szóval ez teljesen más, nem hittem volna hogy így megszeretem és nagyon nem bántam meg hogy nem robogót vettem.

Először egyébként egy ilyen Hondát akartam: [link] de egyrészt csak áprilistól kapni, (nem bírtam várni) másrészt alig kerül kevesebbe mint a Kawasaki, cserébe 20 lóval és 20Nm-rel gyengébb.

Honda: 500cm3, 46LE/8500 43Nm/6500, tele tankolva 190kg, tank 11 liter -6000€
Kawa: 649cm3, 61LE/7500 63Nm/6600, tele tankolva 229kg, tank 14 liter -7200€
Vespa: 278cm3, 22LE/7500 22Nm/5000, tele tankolva 158kg, tank 9,5 liter -5400€

A Hondának az első sárvédője matt műanyag, elég játékszer hatást kelt.

Apropó, a Kawa 4 év garit adott a Vulcan S-re. :C (2017-től felemelték a garancia időt 2 évről)

(#79899) Bogyó bá' válasza horvathkrisz (#79898) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

6000 Euro a kis Harley, az sem lett volna rossz választás szerintem: [link] [link]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#79900) kcsa válasza horvathkrisz (#79898) üzenetére


kcsa
veterán

"Nem sokkal került többe mint a Vespa"

Hát.. de :D másrészt ennek részben az az oka, hogy a Vespa kurvadrága :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.