Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- kenand: Star Wars KOTOR I és II Android és iOS ingyen + magyarítás felrakása
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
Hajónapló Golf8
Ma Start-Stop hiba, rángatás 80 felett gyorsításnál, villogó csekkendzsin, utóbbi újraindítás után megszűnt. Flottás srác válasza: majd frissítés megoldja
Kezdődik… -
Reggie0
félisten
válasz
macilaci78 #288190 üzenetére
Ezek altalaban mechanikai hibak, nem elektromosak. Pl. motorcsapagy. A vezerles ilyenkor korlatoz/letilt. Az I3-as motorja is szeret megkotlani.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Egy fogyasztás adat. 5,18 MM 95.
-
brumi1024
veterán
válasz
macilaci78 #288190 üzenetére
Gyanítom utóbbi. A hűtés/fűtés így romlik el az X-ekben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #288190 üzenetére
Kivéve ha Subarud van.
Azokat még manuális váltóval sem szabad vontatni (kinyírja az awd rendszerben a középső difit).
Pontosítok: max 50 km/h-val és maximum 30 km-t lehet húzni a manual szerint. De ezt sem ajánlott igazán, erősen javasolt ún. flatbed towing.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #288188 üzenetére
Jogos. Na meg megy az szívó üzemben is...
-
brumi1024
veterán
válasz
macilaci78 #288186 üzenetére
A pohár félig tele hozzáállás az, hogy volt egy jó!
-
lazac_
tag
válasz
Teasüti #288177 üzenetére
Hát ez tényleg egy g.ci...
Elsőre nem is nyomtam semmit, mondom nincs itt semmi hazárdírozás, aztán megnéztem, hogy szerinte hol lett volna veszély. Másodikra sem sikerült pontot szerezni...
-
rbalint88
addikt
Egyebkent jo lenne ez a videos teszt, ha lenne tanulsaga, nem csak azt kapnad a vegen, hogy 0 pont. Ha elmagyarazzak, hogy ezeket kellett volna eszrevenni, igy kellett volna es ekkor reagalni, akkor tok OK, sot, hasznos es implementalando az itthoni rendszerbe is. Ahogy kivettem Teasuti szavaibol, neki se az elvvel, hanem a megvalositas modjaval van baja.
-
Teasüti
nagyúr
Meg az EQ is baromi fontos. Amíg a mögöttem jövök 90%-a tol sebességhatárnál, addig én úgy gondolom, hogy fejben megragadtak az emberek valahol a tinédzser szintjén. Pedig hamar megvan a baj. Ha személyi sérülés nincs is belőle, de simán megduplázhatja a biztosítását egy ilyen malőrrel. Épp nem rég gúvadt ki a szemem egy kezdő jogsis srác 4000 fontos éves biztosítására (átlag fizu kicsivel 20k felett, ha jól rémlik. Minimál az olyan 16k körül mozog sacc kb - szóval irgalmatlan), mert nekiment az 1500 fontos kocsijával egy hasonló értékű parkoló autónak. Lökhárító felfogta mindkét autón. De leírták mindkettőt, mert egy új lökhárító 2000 fontban áll meg. A mostani kocsiját megvehetné háromszor a biztosításából.
Odahaza mennyit ugrik vki biztosítása egy töréskár esetén?
[ Szerkesztve ]
-
avl
senior tag
válasz
Teasüti #288174 üzenetére
persze nem Neked cimezve !
szerintem a Kresz ismerete egy picike resze a normalis közlekedésnek; ...szerintem nem is a legfontosabb és nem is minden eleme a Kresz-nek "életbevágóan" fontos
lasd: elsöbbsegem volt, de nem adták meg (jo sokra ment vele)
a figyelem, kulturalt haladas, óvatosság (defenziv vs. offenziv), elöretekintes, forgalmi szitu áttekintö képessége (ne csak 1db elötte levö jarmüvet lasson ...aztan egy kihajtasnal ha kicsit másabb a szitu lemegy a Nap és még mindig ott áll) igencsak fontosak
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Tsebacsi #288175 üzenetére
Ebben a demó alkalmazásban (Play Áruház) van 8 videó a Hazard Perception / Practice module alatt. Intróban elmondja mik a szabályok. Nyilván ellenőrizni nem tudom ki hányszor ugrott neki, de mernék rá fogadni nem sok vállalkozó kedvű kolléga fog 5 csillagot elérni mind a nyolc videóban elsőre.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Tsebacsi #288166 üzenetére
Ez így elsőre nem hangzik rosszul, de elhiheted nekem, hogy nem teljesen fair a teszt. 15 videó van csak, szóval 15*5 pont max, ahol egy másodpercbe kellene belekattintani a max pontért. Két tizeddel előbb kattintanál, mert már három másodperce a furgon mögötti lábakat nézed és várod kilép-e, akkor nulla pont. Ha esetleg volt előtte két másik dolog, amire kattintottál és a rendszer azt találná, hogy DoS támadást indítottál az egérgombról, akkor diszkvalifikáció. Valamint nekem oktatóként a határ is magasabb volt azt hiszem, mint a sima jogsi teszteken. Meg kétszer annyi kérdésem is volt. Nem kellett sok a buktához, egyszer egy érvénytelenített videón hasaltam el, egyszer meg egy beszivatásnak ültem fel, ahol az előttem haladó kocsi index nélkül berántotta a kormányt kis ívben balra és satuzott a gyalogos miatt. Ennek nem mutatta előjelét, ezt a való életben is benyalja mindenki. Ezért van a követési távolság. Máskor meg elaltat a táblánál megálló traktor, amit már jó messziről figyelsz, majd mikor odaérsz, gondol egyet és kihajt mégis... Nem olyan egyszerű ez, mint amilyennek hangzik. Ezek technikailag már nem kialakuló helyzetek mint ami a lecke lényege lenne, hanem már vészhelyzetre való reagálás. Gondolnád ez is rendben van, aztán utána visszanézed a gyakorló videón, hogy hova tették az időkeretet, kikockázod, h mit lehet látni abban a pillanatban és elmondasz egy szaftos a jó édes anyukájukat a bajszod alatt.
Nekem még probléma volt a gyakorló videóknál, hogy olyan példákat vettek fel, ami nekem el se érte az ingerküszöböm. Pl két autó széles sáv, párhuzamosan parkoló autók mellett mész és vki kinyitja az ajtót. De olyan kényelmes távolságban haladsz, h kormányozni se kell, semmi. Ügyet se vetettem rá. Majd nézem lement a videó és semmi nem történt és nulla pont... Vagy olyan is volt, hogy kicsit szűk az (üres) út és a tanuló kocsi megállt a szembejövőnek, pedig ott még egy busz is negyvennel ment volna el.Élesben meg nem mutatják meg hol hibáztál, csak a végeredményt kapod meg. Fellebbezni nem lehet. Viszlát legközelebb!
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Tsebacsi #288128 üzenetére
Brit Kresz vizsgában van interaktív Dinomen-helyzet felismerés. Az elméleti részén túlmenően. Valamint elég szubjektív az elfogadható reakcióidőre kiszabott idő ablak, amikor kattintani lehet. 5 pontot ér egy "tökéletes időzítés", majd minden elhalasztott másodperc után levonnak egy pontot. Viszont nem kattinthatsz mindenre a kocsi körül, hanem konkrétan azt kell felismerni, ami ki is megy eléd az útra. Többszörös kattintás diszkvalifikációt vonhat maga után az adott videóban. Illetve ha esetleg előbb kattintanál, mint az időablak, nyilván az is nulla pont. Szóval tapasztalt sofőrök hátrányban. Én harmadikra mentem csak át ezen a teszten (15 éves jogsival) és rohadt ideges voltam rá, mert nem fair. Ha nem abban a másodpercben reagálsz, mint amit vki hasraütésre könyvjelzőzött a videón, akkor így jártál.
Mindemellett az elméleti részén ilyen 99-100%-okat műveltem. Az interaktív videókat én szerencsejátékként tudom leírni. Mit gurítasz a kockával aznap...[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
macilaci78 #288157 üzenetére
-
tototos
addikt
válasz
macilaci78 #288157 üzenetére
Almát körtével hasonlítani?
Költségeket lehetne összehasonlítani meg mondjuk meghibásodás miatti állásidőt.
Azért az 1.9tdinél is van mondjuk 300 ezer km-ként kettőstömegű csere, a turbó is biztos lebukik róla többször. -
Villa7
tag
válasz
macilaci78 #288157 üzenetére
az egyik motor 780k kilómétert ment... gyanítom a többi selejtes volt,
fél millió km / akku azzal a régi akku technológiával sem rossz[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Tesla 1,9 millió km-rel.A 4. akku és a 14. motor van benne, de még mindig megy.
Tehát akkor kb 500k km az akku élettartama és kb 140k km a motoré.Ezzel szeretném szembe állítani az 1.9 TDI-t.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #288152 üzenetére
Nyomtad neki mint az állat
-
szabonagyur
félisten
Scross szinte városi fogyi 8,2L. De ma legalább 20 perc alatt beértem 30 helyett
-
-
brumi1024
veterán
Viccesek ezek az árak (készleten lévő autók): 520d nem fullos felszereltséggel: 34.7M. Manuális M4: 34.3M
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kulturg #288138 üzenetére
A kék-sárgán nincs felelős megállapítás. A megjegyzés rovatba be lehet írni, hogy ki a felelős szerintetek és azt elismeri a vétkes fél. De ez egyáltalán nem kötelezi sem őt, sem a biztosítót semmire.
A baleseti bejelentőn van olyan rész ahol kérdezik, hogy véleményed szerint ki a felelős (te, a másik fél vagy mind a ketten (ilyenkor kármegosztás van)). De még ez sem jelent semmit, mert ezt a biztosító dönti el végül a rendelkezésére álló adatokból.
Ha van rendőri jegyzőkönyv amiben megállapításra kerül a vétkes fél, azt viszont köteles figyelembe venni a biztosító (bár ennek ellenére is van némi mozgástere*).*: pl ha műszakilag nem felel meg az autód a forgalomban való részvételhez (mondjuk mert 1 mm-re kopott nyári gumin mentél) vagy te magad nem voltál járművezetésre alkalmas állapotban (pl ittas/bódult állapotban vezettél) akkor megtagadja a kifizetést.
Általános tanácsként azt tudom mondani amit cOxeR is írt, ha a te vagy a vétlen fél akkor hívj rendőrt. Sok kellemetlenségtől meg tudod magad kímélni.
Látod mi pl 3 évig pereskedtünk (tök egyértelműen ő volt a hibás) és amíg nem zárult le a per a biztosító nem fizette ki a kárunkat...[ Szerkesztve ]
-
kulturg
tag
A cikk szerint a
valódi bejelentőt (amin már van kérdés és rubrika a felelősség kérdéshez is) úgyis csak otthon fogod kitölteni
. Most ez lenne a kárbejelentő vagy mi ez? Otthon hogyan ismeri el a vétkes a felelősségét? Bocsi hogy nem értem, én is rendőrt hívnék amúgy, csak nem tudom a cikk miről beszél. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
kulturg #288133 üzenetére
A kék-sárga az a baleseti bejelentő, a másik az a kárbejelentő. Előbbivel a baleset tényét jelented be utóbbin meg az autód sérüléseit.
-
válasz
Tom1939 #287912 üzenetére
Még egy plusz pont az i10-nek hogy a vezeték nélkül apple car play hiba nélkül és indítás után majdnem azonnal működik. Ezt nyáron egyik bmw sem tudta (X1,X3,X4). Kijelző persze sehol nincs a bmw-hez képest, de célnak teljesen megfelel. Hangrendszer persze sokol
deluxe. -
válasz
molnarpeter #288125 üzenetére
Ja, hogy dekoráció! Ho-ho-ho-hó, meg rénszarvas orr. 🎅
Radi8tor a tudója.[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Offline boltot tudtok ahol lehet kapni autóra szarvasagancsot?
Az asszony igényli. Szállítással már 5 fölött van online, hátha útbaesne valahol. -
válasz
focvis #288021 üzenetére
Köszi! Mai napból hazafelé megnéztem a közeli kutat, az is biztos ilyen "manuális".
Engem speciel a 200 grammos philadelphia sajt ütött szíven valami 1,5 euróért... Itthon meg 1000+ ft. Banánnál nem csodálkoznék ha állami kartell lenne (ha olcsóbban adod az állam belez ki nem a kistermelők mint itthon a dinnyénél).
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Eladó Wunderkid Luk babakocsi
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest