Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Biqci #150158 üzenetére
Fiatalabb autónál szerintem is rendben volt ez az ár, nekem évi 20 ezres futással megadva lett ennyi, plusz bejelentett soför nélkül.
Otthonhoz hasonlóan itt is sokat számított a fizetési gyakoriság, havi fizetéssel valami 120-140€-val lett volna több az éves díj összesen, ezért félévest választottam, "arany középútként".Munez:
Fura, mert pl. a Check24-en az Allianznak sem volt értékelhetö ajánlata, csak ha magam utánajártam. Nem egyszerü a dolog, az biztos. -
pècsimunkás
addikt
válasz Biqci #150166 üzenetére
Ne is ! Olvastam már Integrale által leírt árat . Mondtam német kollégáimnak , mi a szitu az UK - ban . Néztek ők is nagyot .
(#150156) Szada85 : jók ezek az árak . Kollégáim is 500- 800 euró között fizetnek évente vollkaskoval együtt . Kivéve a lengyelt ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Szoszo94
őstag
válasz Biqci #151792 üzenetére
Viszonyítás kérdése, a mostani etanolmennyiséghez képest 100%-ot emelnek, ha azt nézed, hogy most 5% és a duplája lesz. Más megközelítésben a tervezett etanol aránya 200%-os lesz az eddigihez képest
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
#89309696
törölt tag
válasz Biqci #153173 üzenetére
Minden turbóbenzinest érint ami hengerbe fecskendez és nincs a szívócsőben változó befecskendezés ami mossa a szelepszárat és környékét. Turbó, EGR, kartergáz visszavezetés mind lerakódik. Szívócsonk és hengerfej kialakítás enyhíthet rajta áramlástanilag, de csak az időpontot tolja ki. A normális olajcsere is csak enyhít, ahogy a 100-as benzin is. 50 helyett 150 vagy 200 ezernél történik meg, de meg fog.
A lánc a CO kibocsátás és fogyasztás végeredménye, kisebb lánc, kevesebb holt súly, kevesebb ellenállás.
Én mondjuk ezeket már nem számolom típushibának, mert annyira gyakori, inkább simán kopó-fogyó alkatrész. A baj az árával van, ahhoz képest mennyire elterjedt jelenség és épülget ki rá a javítóipar, az árak nem akarnak lemenni... -
#89309696
törölt tag
válasz Biqci #159078 üzenetére
A korlátlan szakaszokra értettem, de ha azt kivesszük akkor világelsők vagyunk. Kétlem, hogy bárhol mehetnénk büntetés nélkül 154-et (bár itthon is csak fixtrafi esetén).
Vicces belegondolni az itthoni autó és úthálózatot elemezve. Ez is inkább annak a gulyásnak nevezett rendszernek a hozadéka, a bizonyos esetekben szélnek eresztett törvénykezés, jó lesz az úgy is alapon. Szar ez, szar az, hát akkor legyen laza a sebességkorlátozás, legyen olcsó a KGFB stb. és jóvanazúgy, ki van egyenlítve.
Nem tudom amúgy, hogy jót tenne-e nekünk, ha német szintű szigor lenne hirtelen, lehet inkább ártana. Ilyenek vagyunk.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Biqci #160574 üzenetére
[link] en ilyennel mentem ki Nemeto.-ba a bmw-ert, nagyon jo cucc.
Nekem sima BT-s van egyebkent a kesztyutartoban, de Torque Pro appal jo.Aero: nekem igazabol mindketto nagyon tetszik, sot, a 203 beltere agyonveri az e46-et, de nagyjabol hasonlo a helyzet a 203-204 parosnal, mint e46-e90.
Jo az e46 nagyon (203), de az e90 (204) azert csak frissebb forma. A jo e46/203 kint se olcso. En viszont keves meterrel szeretnek majd venni megint, 10k eur egy jo FL e90, illetve 204. (igy, hogy offoltak usa nyaralast, azert remeg a kezem).Egyebkent koszonom a felajanlast. Alapvetoen bmw a prio, de mas nem is tetszik a bmw-n, meg mercedesen kivul jelenleg (cla, uj A sedan is kiadja), audik persze tovabbra is, de arra most nem vagyom, ha mercedes kerulne komolyabban majd latomezobe, kereslek
Aztan ki tudja, lehet megjelenek egy Xceed-el. (Nem)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
aero.
veterán
válasz Biqci #160593 üzenetére
Nekem van kék is, meg egy Vgate. Kapcsolódási probléma nincs, jellemzően 400km+ után viszont ledobálnak, rövidebb utakon soha. Ha nem vagy nagyon érzékeny az árra, tegyél egy próbát az iOBD2-vel. Qru-nak ilyen van, dicséri. 16500 huf
MunezXBK: ahh, az kellemetlen
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Biqci #161062 üzenetére
A yt csatornájukon van egy 1,5 perces video egy Twingo IIről (igaz csak rip curl, nem RS), ott simán kiszedik a régit és beteszik az újat, csak kérdés, hogy mennyire őszinte az a videó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz Biqci #161097 üzenetére
Kb. mennyi idő kellett a HTO-nak a napon?
Horvát ismerősömmel, volt kollégámmal beszéltem a minap, mesélte, hogy milyen olcsón vett most HTO-t fűtésre, de nem lehet betankolni, mert piros és ott meg lehet vele bukni manapság is.
Adnék neki egy jó tippet. Köszi!(A halászok még olcsóbban veszik, azt kékre színezik. Olyanhoz nem fér hozzá.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Biqci #161145 üzenetére
Mifelénk eleinte simán tankolták a pirosat közvetlenül autókba (Golf I, Peugeot 205), később már csak kannába, még később átjártak Szlovéniába a "fűtőért".
(Akkoriban én még leginkább Babettával, BMX-szel jártam.)@ kisza : A hahus parkolómban még nem látszik az áresés. Gondolom, több idő kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz Biqci #161812 üzenetére
Mondjuk pro ceed-et még nem is láttam két literest, nekem volt egy 2011-es szalonból, de az 1,4 105 lovas volt.
Lehet igaza volt faternak, hogy ne adjam el 2016-ban, azóta a tipo a 3. autóm
Ha most veszek egy pro ceed-et, akkor fater megmondhatja: látod én mondtam[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
zoo8800
veterán
válasz Biqci #174113 üzenetére
Tök mindegy van-e lámpa, vagy nincs. A zebrán a gyalogosnak elsőbbsége van.
Ezt azért gondold át...
Nemrég volt egy gyalogosgázolás a Hungária körúton, elcsaptak egy piroson átsétáló gyalogost. Nem az autóst hozták ki felelősnek, vajon miért?rip and tear, until it is done
-
grizlisandor
veterán
válasz Biqci #174527 üzenetére
Itt felénk újdonság, mert mindenki ódzkodott a márkától, hogy type C tesó autó.
Kint a főnökének is ugyanezen típusú autója van, és jókat mondott róla, meg tetszett is havernak.
Ha régóta használja a merci, akkor javítóiparnak is kell lennie hozzá, mert ugye ez ugrott be nekem elsőnek, hogy ez túl jó, ahhoz, hogyha elromlik nem költöd rá a gatyádat.(#174534) Crytec210:
Futtatni kell a brand-et. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Biqci #175136 üzenetére
Amikor jobbról a lekanyaradósávon előzött mert 100 helyett csak 90-el mentem rögtön tudtam, hogy egy suttyó magyar lesz. Nem tévedtem.
Kipostázzák ez egész EU-ban. Havernak is most jött egy bünti kintről. A bécsi erdőnél ami van traffi abba szépen beleszaladt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MrSealRD
veterán
válasz Biqci #175224 üzenetére
Az is szép... De te merre vagy?
Egyébként én soha nem tankolok pályán. Olyan még nem volt, hogy SOS ott kellett..meg akkor is inkább kérnék 5-7 litert amivel egy normál árú kútig jó vagyok...
Az én két olasz tankolásom között volt 2 nap különbség. Lehet, hogy közben árat emeltek, mert nagyon egy áron adják szinte...vagy sokat kell menni az ocsóbbért.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
ivana
Ármester
válasz Biqci #175975 üzenetére
Én inkább egy ilyet vettem SAL VB 4000 nevű bluetooth-os rádiót vettem, átlag régi autó gyári rádió minőséget simán hoz (mármint ilyen 1DIN méretben), sőt bluetoothon egész normális hangja van (tud A2DP-t is). Az fm transzmittereknél ezerszer jobb hangja van. Meglepő módon a telefonálás funkció is használható nagyjából.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest