Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59

LOGOUT.hu

[B] Olcsó/akciós holmik Kínából, külföldről. Nem csak eBay-es forrásból. Belföldi kihagyhatatlan akciók, ajánlások a BestBuy topikokhoz tartoznak.

Cél az akciós/olcsó kínai beszerzésű "bármi" megosztása egymás közt, ezzel segítve a többieket tapasztalattal, ajánlásokkal.
Nem cél a bekötési, szerelési, érintésvédelmi, villanyászati szakkör mélyreható tanulmányozása, erre megvan a megfelelő specifikus topik.
[B] Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban olvasnivaló.
Kérünk mindenkit, hogy a reflinkek (ÁSZF III/11/17) megosztását mellőzzük a topikban (rövid link is reflink ha kinyílik, pl.: http://gearb.es/XXXXX). Saját, hozzászólás írójához köthető reflinkes blog/teszt/fb oldal is törlődni fog. Bónusz visszatérítős oldalak szintén. Ha egy mód van rá, a termékre mutató linkek a .html után ne tartalmazzanak mást (?wid= maradhat, az a raktárat jelenti), főleg nem ezt: ?lkid=
Legyetek kedvesek pénznemet írni a hozzászólásokba, nem mindegy, hogy pl. EUR, HUF vagy USD.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#182975) puritan


puritan
csendes tag

Kedves Mindenki!

Leírom, hogy jártam mostanában a postával.
Három csomagot rendeltem kínából. Az egyik Belgiumon keresztül jött, nem kellett vámot fizetni rá, kaptam SMS-t, értementem a postára átvettem, örültem.

A következő az Arab Emirátusokon keresztül jött, kaptam e-mailt, kifizettem a 399Ft vámkezelési díjat, azt mutatta a posta nyomkövetése, hogy megérkezett a helyi postára, és kézbesítés alatt van. A postaládámba azonban csak nem került bele. Néhány nap múlva elmentem a postára, kerestettem, azt mondták a kézbesítőnél van, de az már nincs bent, hazament, stb... Háromszor voltam bent a postán, beszéltem a postavezetővel, a dolgozók 2/3-a az én csomagomat kereste, de csak nem lett meg. Írtam a posta központi ügyfélszolgálatára, onnan azt a választ kaptam, hogy mivel ez egy óccsó kínai nem ajánlott csomag volt, elveszett, így jártam.

A harmadik csomagomról is kaptam e-mailt, kifizettem a vámkezelési díjat, és még aznap, amikor a nyomkövetés szerint a helyi postára érkezett, bementem érte. Megint azt mondták, hogy a kézbesítőnél van, de az már nincs bent. Természetesen a postaládámban nem volt bedobva.

Az lenne a kérdésem - hátha valaki ért a postai ügyintézéshez - hogyan tudok úgy reklamálni, lehetőleg a helyi postán, írásban, hogy muszáj legyen nekik utánnanézni, vagy valakinek a tökére lépni, aki hibás a dologban?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.