Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70388) lindermen válasza kali (#70258) üzenetére


lindermen
aktív tag

Szia! Nos közben sikerült mégis megrendelnem a készüléket, 2 nap után eltűnt a korlátozás. Lehet az ehavi számla kiegyenlítése még nem történt meg a rendszerben.

Viszont újabb kérdéssel fordulok hozzád: Tehát megrendeltem egy készüléket, a webshopban a meglévő előfizetéses vásárlásnál egyetlen egy lehetőségem: 2 év hűség az előfizetésre. A díjcsomagra vonatkozóan nem volt semmi kikötés megjelenítve. Megrendeltem a készüléket, ma mentem is érte (Telekom üzletbe kértem az átvételt). Biztonság kedvéért mondom megkérdezem, hogy a készülékváltásnál a hűség vonatkozik-e a díjcsomagra is? Mondja a hölgy, hogy a webshopos vásárlás miatt ő csak egy aktuális állapotot lát, miszerint 2018-ig az előfizura és a díjcsomagra is van hűségem. Mondom akkor most mi lesz, erre ő, hogy akkor ne vegyem át a készüléket és akkor a hűség is storno. Így nem vettem át.

Kérdésem hogy ez valóban így van? A díjcsomagra is vállaltam a hűséget, annak ellenére hogy nem volt megjelenítve erre vonatkozóan semmi? Az nem lehet hogy még 3 hónapig tart a díjcsomaghűség és aztán már csak az előfizura vonatkozna? Ha díjcsomaghűséget nem szeretnék vállalni, meg kell várnom a 24 hónap lejáratát a készülékváltással?

Előre is köszönöm! :R

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.