Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [bitpork:] Bú. Boci bú- a bornyú kétszer pusztul
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
thomas77
senior tag
Nem szokásom fröcsögni a fórumon, de leírnám a mai esetemet:
2 előfizetést szerettem volna dominora váltani.
Felhívtam az ügyfészolgálatot. Ott megerősítették, hogy csak személyesen intézhető bármelyik üzletben.
Este elmentem a Duna Plázába. A 10-es pultban lévő kolléga közölte, hogy nincs egyetlenegy domino kártyájuk se, így nem tud segíteni (meg se nézte a gépben).
Azt mondta, hogy jöjjek vissza pár nap múlva, vagy a jövő héten, hátha akkor lesz. Persze ezt én ma el akartam intézni, mondván, hogy nem akarom tovább fizetni az előfizetést. Erre a következő két lehetőséget ajánlotta:
- felfüggeszti a kártyákat amíg lesz domino (de hogy mikor kapnak kártyát, azt nem tudja)
- átváltja a legolcsóbb tarfába a mostanit (most is abban vagyok)
Amit nem tudott, vagy nem akart:
- rendelni nekem 2 domino simet
- ha kapnak kártyát felhívni engem
- ha kapnak kártyát, félrerakni a nevemre
- megnézni másik üzlet aktuális készletét
- odaszólni egy másik üzletbe, hogy van-e készlet
Ezek után felhívtam megint az ügyfélszolgálatot, hogy segítsenek a kialakult helyzetet megoldani.
- Az ügyfélszolgálatos felajánlotta, hogy rendelhetek 2 új simet új számokkal (persze majd eldobok tizen-huszonéves számokat mi?).
- Aztán azt javasolta, hogy hívjam fel a boltokat és érdeklődjek telefonon.
Megpróbáltam felhívni szinte az összes budapesti boltot. A 06-80-as számokon nem lehet élő emberrel beszélni, csak a 1414-esre tud kapcsolni. A 30-as számokat senki nem veszi fel. Volt olyan is, amelyiken előfizető nem volt kapcsolható.
Most ott tartok, ha váltani akarok, akkor minden nap végig kellene járnom az összes üzletet, hátha akad valahol 2 új domino sim és hátha fogok egy olyan ügyintézőt, aki hajlandó megcsinálni a váltást.
Ennek tényleg így kell működnie?
- online nem intézhető
- telefonon nem intézhető, ügyfélszolgálat nem segít
- személyesen nem intézhető, ügyintéző nem segít
Hogy a fenébe van ez?
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
- Apple iPhone 14 Pro 128GB kártyafüggetlen fekete HIBÁTLAN állapotban