Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- JBL Xtreme 4 vélemény (vs. BOSE)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Öregszem
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz KoVee84 #106880 üzenetére
Unalmas már mindig ugyanazokat a köröket futni.
Ez volt az eredeti állításom: "Az SV650-en pl. rövid első fokozat van, normális, nem kuplung égetős használatnál simán lendületesebben indul meg alul, mint egy hosszú egyes fokozatú sportos sor4 1000." [link]
Ilyenkor nem tudom, miért jössz ilyenekkel, hogy "Ha egy rendeset rajtolsz"... Persze, így van, normálisan kuplunggal játszva rajtolva nyilván kijön az ezresek erőfölénye, és ez tökéletesen megfér az állításom mellett.Nekem egyáltalán nem fáj, hogy nagy tempónál erősebb egy ezres, de akár a legtöbb sor4 600 is, ami zavar, hogy gyakran úgy tapasztalom, méltatlanul van fikázva ez a 650-es. (Sokszor az egész 600-as kategória.) Igenis megvan az előnye és létjogosultsága ennek a motorépítési módnak, méretkategóriának is.
(#106881) runner 125: A széllel szemben dolgot realizáltam. Btw, nehéz értelmesen vitázni, ha nem az ember eredeti állítását cáfolják meg, vagy levezetnek valamit fals adatokkal. Ezeket érvelési hibáknak hívják. Mindegy. Elengedtem a témát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest