Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/defranco.gif)
DeFranco
nagyúr
elvileg azért ezt az "emelkedő" feladat kapcsán illene elmagyarázni rutinon
igaz céges astrával én is bestoppoltam egy kereszteződést anno a rózsadombon, mögém landolt egy bezzegrover, alig akarta megérteni, hogy én ezt most úgy fogom megoldani, hogy szépen együtt visszatolatunk 30 métert a kicsit lankásabb részre mert itt én el nem indulok
alföldi gyerek vagyok, nekem már 5% emelkedő mount everest
@Qru: mint mondottam, én egyesben mennék és figyelném a fordulatszámot. Az szerintem tiszta, hogy a motornak hálásabb, ha egyesben mész fel, de ha eléred azt a sebességet, ahol magához képest már sokat pörög, akkor meg oly mindegy, felváltasz. Visszaváltásnál van gond, ha a váltó nem szereti 5-10-nél az egyest, ha szükség van rá.
@kornelka: mondottam legalább elmagyarázná az oktató az elvet. Már az is valami, ha emlékezik rá anyuka az első plázaparkoláskor, hogy mit mondott az oktató, és nem kezd el hármasban indulni, mint szokott...
[ Szerkesztve ]