Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BigBlackDog
veterán
Nálunk egy Thalia (1.4 16V) van igáslónak befogva. Alkatrészek szerintem nem drágák, rohadás nem jellemző, motor sem egy időzített bomba. Ahogy látom, Thalia érezhetően olcsóbb, Clio talán kicsivel kultúráltabb egy-két helyen, de nagyjából ugyanaz a két autó csomagteret leszámítva. A 98 lovas, 1.4-es motor már elfogadhatóan mozgatja és ez már Euro IV-es, ha jól tudom. 1.6-al egész sportos lehet.
[ Szerkesztve ]
"nézegetem egy ideje a hirdetéseket a lakhelyem 30km-es körzetében"
Itt a bibi. Ha hahu-n látsz egy jó autót, ne légy rest akár 200-250km-t is utazni érte országon belül.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Suzuki WagonR+? Valamivel kevésbé rohadósak, mint a Swiftek, de az alkatrész ugyanúgy filléres. Mi már közel 17 éve nyúzunk egyet, napi ingázósként van használva, és a legnagyobb baja eddig 4 elfáradt lengéscsillapító volt.
Vagy a tesója, az Opel Agila, bár a Suzukik szerintem jobb motorokat kaptak, de minden egyéb tulajdonképpen ugyanaz.
tboldi
nagyúr
Én anno Mosonmagyaróvárról mentem Debrecenbe egy 125-ös ETZ-ért.
A Jazz-zel és a CB500X-szel viszont szerencsém volt, hogy csak Győrig kellett autóznom.
Én voltam sokat vidéken, de végül az összes vásárlásom Pestről jött (Civic, Accord, CBF500)
bármilyen autó esetében ez a lényeg ebben a korban, hogy ne rohadjon. a fenntartása nem tér el majd egyiknek sem jelentősen ebben a kategóriában, de azt ne várd egy 15-20 éves autótól, hogy problémamentes lesz. ha tényleg csak bevásárlásra kell, akkor én inkább maradnék a tesco online-nál + sharenow ha valahova autózni kell. mert itt azért nem nehéz az autó vételárát még egyszer rálocsolni, ha beüt valami nagyobb hiba.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Qru
MODERÁTOR
Fiat Punto II vagy a III-as is belefér, az műszakilag megbízható. Szintén olcsó hozzá minden de a rozsdára itt is nagyon figyelni kell.
#nincsbennetarcsi
Gombinyó
őstag
Volt már könnyebb szülés is.
Gratula hozzá!
Screenshotot siman kinyomtatod.
Everybody lies.
pumpa1
újonc
Az ajánlatod az egyik legjobb szerintem, ignis vvt -t nyúzok tizenhat éve fenntartás költségeiben, megbízhatóságban minden más autót átlépnek ezek a kis suzukik. Hülyeség az a vélemény miszerint ebben a korban azonosak a fenntartási költségek.
ngaba
aktív tag
Gratula, a legjobbakat.
BigBlackDog
veterán
Nem hisszük, képeket! Grat hozzá!
tboldi
nagyúr
A mi WagonR-ünk is VVT-s, azaz Ignis-motoros (M13A). Imádom, hogy nagyon pörgős, szívem szerint minden fokozatban tiltásig nyomnám, csak a butácska futómű és a magas súlypont nem partnerek ebben.
Bdanyy
addikt
pumpa1
újonc
Az a motor szerintem is remekmű, nem egy fogyasztásbajnok, de tönkretehetetlen, én se kímélem négyezer alá nem is engedem, ott él igazán.( az örökkévalóságnak ) kétszázezer kilométer nulla olajfogyasztással és tudom hogy ennyi még minimum benne van.
Dual sim-es?
izé.. az másik topik.
Gratula, és ha szép tiszta, akkor dobj majd fel képet!
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Szuper, gratula!
Fotókra +1.
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Drakula, remélem beválik.
rip and tear, until it is done
énis gratulálok, kellemes autózást vele
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Qru
MODERÁTOR
Gratula!
#nincsbennetarcsi
alázógyík
őstag
Faja.
Paxker315
addikt
Akkor majd jöhetnek a csillivillire mosott képek Sok km-t problémamentessen
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
diegho
nagyúr
Első kb 100km és az átvizsgálás után némi update.
- vásárlás előtt vin info-n és totalcar-os lekérdezőn is lekérdeztem, de semmi kárt nem találtak
- körbemérve 120-140 közötti értékek vannak minden elemen
- átvizsgálásnál nem igazán találtunk semmit, alján némi felületi rozsda, majd nyáron lesz vele foglalkozva
- hidegen ebben a nyirkos időben a hosszbordás cincog kicsit (múlt héten a száraz időben nem szólalt meg) majd megnézzük, mert a szíj új rajta
- a téligumi még ezt a 3 hónapot kibírja
- nyári szett is mehetne még kicsit, de kap újat
- a beltér tényleg kopásmentes, mindent átnéztem, sehol semmi
- a hátsó lámpák kicsit párásak, ez lehet Seat betegség, mert az összes Leon, amit néztem ilyen volt, majd megnézzük hol juthat be a nedvesség
- Castrol Edge Titanium FST 5W30 LL megvéve, jövő héten csere és itt helyben is átnézi a szerviz, ahol a céges autók is karban vannak tartva
- fogyasztás eddig 5,5l
- ez a piros-fehér témájú belső világítás nagyon bejön
Képeket nem csináltam még, mert munkaidőben voltam autót venni és már nem akartam a parkolóban még fényképezni is, mert kinéznek a kollégák
pècsimunkás
addikt
Gratulálok az autóhoz!
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Szada85
aktív tag
Gratula!
Sajnos a hátsó lámpa párásodás (néha az elsö is) típushiba, általában kompletten cserélik, meg lehet próbálni SEAT-tal kardozni, volt akinek állták a cserét (német piac tapasztalata).
slett27
addikt
FIAT Bravo 2 1.4 90LE kocsim lecserélésén gondolkodom. 2007-es, nincs baja de szeretnék erősebbet. Benzinesben gondolkodom, munkába járáshoz (15-20km város és autóút - vidék), család látogatáshoz (30-40km). Értékben kb 1.8M - 2.3M bezárólag.
Amiket néztem, ami tetszik :
Skoda Octavia 1.4 TSI 140LE
Alfa Giulietta 1.4 T 120LE (170LE MultiAir félős)
Opel Astra 1.6 T EnJoy 140LE
Ford Focus-tól tartok. Japánt nem néztem azok ilyen áron nem kínálnak ekkora teljesítményt. Talán az SX4/Vitara de Suzukit többet nem szeretnék (az autó nem csak a motorból és váltóból áll a többi le van sz..va....)
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
molnarpeter
nagyúr
Juliska talán, de nehéz kérdés
Bár ebben a kategóriában előfordul azért egyszerűbb (DPF nélküli) dízel is, abból már a 90 ló is előrelépés, aztán legalább az üzemanyag költség segít a karbantartást finanszírozni. Gondolok a TSI vezérléscserére és kokszra, M32 váltó és féltengely felújításra pl.
[ Szerkesztve ]
slett27
addikt
A TSI gyengeségeire gondolsz ? Vezérlés csere, M32 váltó és féltengely felújítás ? What ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
molnarpeter
nagyúr
Vegyes volt a lista, bocsi. Szóval közvetlen befecskendezés a koksz (TSI, 1.6T), M32 váltó és féltengely FCA/GM, drága okoskerék (TSI)
[ Szerkesztve ]
slett27
addikt
Ezt nem vágom most. Részletesebben kicsit pls. Infos vagyok.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
ngaba
aktív tag
1.6T-ből az A16LET motor nem közvetlen befecskendezéses (ha jól tudom).
Szerk.: De egyáltalán melyik 1.6T a 140 LE? (Nem 1.4-est akart írni a kérdező?)
[ Szerkesztve ]
Lacko32
tag
Sziasztok!
Jó ideje böngészek, keresgélem csepp szedánunk mellé a nagytesót, a hétüléses csodát.
Korábbi olvasataim, illetve tudásom (ami ezeknél a márkáknál kevéske) mellé szeretnék tőletek segítséget kérni. A főbb szempont számomra a benzines motor, azon belül is a szívó.
Jelenlegi márkahűségemet fel kell adjam, sajna náluk hétüléses/ hatüléses korábbi évjáratban van, ragaszkodnék a 2008 utáni járművekhez. Nagy igények nincsenek, felszereltséget keresve is talál az ember..
Amik szóba jöttek az elvárásnak eddig:
-Toyota Verso 1.8 benzin
-Citroen C4 Grand Picasso 1.8 vagy 2.0 benzin.
Namármost, a Verso egyes blokkjai hajlamosak az olajfogyasztásra, amikről hót fogalmam sincs, hogy 2009 utáni motorokban orvosolva van-e, illetve a blokk miféle szerzet.
A Citroenről pedig 0 ismeretem van.
Az Opel Zafira B, esetlegesen Zafira Tourer is számításba jöhet, szintén nem ismerem őket.
Kérdésem azokhoz szól, akiknek tulajdonukban van, volt-e dolguk velük, pro/kontra, minden info hasznos nekem jelenleg.
Elhamarkodni nem akarom, idén szeretném megvenni.
Árnak a 4M Forintot lőném be, de ha pocit több se baj.
Esetlegesen más márka/típus tippet is várok, elfogadok.
Köszönöm Nektek!
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
molnarpeter
nagyúr
Támogatás (nagycsaládos) nem játszik?
molnarpeter
nagyúr
Nem értek a lovakhoz, csak ránéztem, hogy 1.6T esetén direct injection és M32 váltó létezik, de jogos a felvetés...
molnarpeter
nagyúr
Mindegyik kinézett típus és motor kombináció esetén van néhány jellemző hiba, ami persze nem feltétlenül érint téged a tulajdonlás ideje alatt, de nem árt kalkulálni velük.
közvetlen befecskendezéses motoroknál a szívó oldali koromlerakódásokat kellhet dióhéjas módszerrel eltávolítani (érintett az 1.4 TSI, 1.6T). Az M32 váltó csapágy probléma, és féltengely csukló kopás miatti remegés viszonylag gyakori dolog szerintem a Fiat/Alfa és General Motors (tehát Opel) vonalon. Továbbá drága alkatrész a vezérlésben az okoskerék, gondolok itt az 1.4 TSI motorra (maga a lánc még nem lenne vészes). Nem ismerem részletesen mindegyiket, VW dolgok pl. viszonylag jól dokumentáltak és sok helyen lehet olvasni róluk, de Opel dolgokban nem vagyok jártas, szóval nem teljes a lista. Csak amiatt dobtam be, hogy nehéz lenne kiválasztani közülük egyet úgy, hogy na az majd tökéletes lesz, inkább pénzügyi tartalékot érdemes képezni, bármelyik is legyen
ngaba
aktív tag
Nekem nem volt egyik se, de annak idején eléggé körbejártam az egyterűeket, így írok pár gondolatot, amit nekem javasoltak, vagy én olvastam anno:
A 2008 utáni 1.8-as Toyota motor tudtommal már jó, de szerintem a Verso kasztnija kicsi 7 ülésnek. (Vagy csak csalóka.)
Picassoból nagyon jól tetted, hogy az 1.8 és a 2.0-s motort nézed, azok megbízhatóak, de pont csak 2008 közepéig rakták bele ezeket. Bár a C4 Picasso elvileg megbízhatóra sikerült, de így sajnos eléggé a széria elejéből tudsz csak válogatni (egyéb hibák nagyobb eséllyel előfordulhatnak). A futóművét sokan szidják, hogy borzalmas, én a középre rakott műszerfalat nem tudnám megszokni. Ki kell próbálni.
A B Zafira egy lomha, unalmas, ámde praktikus és megbízható igásló az 1.8-as motorral. Az autóiparban dolgozó tesóm nagyon ajánlgatta nekem anno, nem sok rosszat lehet hallani róla. Elég sokáig gyártották, kapsz nem olyan öregeket is belőle. A Tourerből nincs szívó, és egy tulaj azt mondta nekem, hogy ebbe a (túlzással) 2 tonnás autóba egy repülőgépmotor kellene. De sokkal modernebb és nagyobb már, az tény, és a 120 lovas 1.4 turbó motorról sem lehet rosszakat hallani (az M32 váltóról viszont épp az imént volt szó).
A keretből ezek bőven-bőven kijönnek...
Ha az érzelem nem számít, én B Zafirát vennék ezek közül, minél újabbat...
Vagy ha nemcsak városban használod, nem zárkóznék el a dízeltől sem (ebből a keretből bőven marada javításra). Kinyílna a viág: VW Touran/Sharan, Ford S-max, Peugeot 5008 az, ami nekem szimpi lenne.
Régebbi szívóból még az Avensis Verso, csak sajnos ritka.
[ Szerkesztve ]
ngaba
aktív tag
Javítás: Utánanéztem, és igazad van, elvileg tényleg van 1.8-as szívó Zafira Tourerből (bár én még nem találkoztam vele). Hát, ki kell próbálni, de valószínűleg nagyon erőtlen lesz...
MunezXBK
nagyúr
Annyira nem, forgatni kell.
diegho
nagyúr
Találtam két hatalmas hibát a Seaton:
1. Nagy basszusnál a bal első ajtóban zörög valami, normál hangerőn nem
2. Hátsó szélvédő fűtés csak a felső harmadban működik. (eddig minden autómban csináltatni kellett, szóval meglepő lett volna, ha itt nem)
BigBlackDog
veterán
Szélvédő fűtés mitől mehet tönkre? Eddig egy autómnál sem volt gond vele, pedig 10-15 éves volt mind.
gzbotii
veterán
Szálszakadás.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
MM
őstag
Ha úgy pakolnak bele sokszor, hogy hozzáér a csomag. Út közben mozog és vége. Szemre legtöbbször nem is látszik.
BigBlackDog
veterán
Erre mondjuk nem gondoltam.
Most ahogy mondod, nekem is csak az 5 ajtósnál volt gond vele, amit sokszor üvegig pakoltam. A 2 sedanomnál hibátlan volt, a Civicben még 20 évesen is az.
Qru
MODERÁTOR
A Skoda és az Opel sem probléma mentes, inkább az Alfát venném.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Elvileg nem is szabad ott csak szálirányba pucolni az ablakot belül és csak finoman. Na most ha a fűtőszálra merőlegesen erősen megdörzsölik akkor is meg tud sérülni a fűtőszál.
#nincsbennetarcsi
Pazar technológia
marcusa
addikt
Annyit pontosítanék, hogy Giulietta-ban nem M32 van, hanem zf-es c635 van az 1.4tb-kben szerencsére.
Egyedül a 155lovas Mito 1.4t-be került M32.
[ Szerkesztve ]
:-)