Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [N€T0X|N:] Soyes XS16 mini, Droidos minifon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Peter Kiss:] Hízás
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Ketogén étrend
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m28.gif)
Dare2Live
nagyúr
Közlekedés városi szennyezésénél áramtermelést akkor lehet idekeverni ha villamost, troli, metro meg elektromos autót hasonlítasz buszhoz, meg személy autóhoz..
Na most had ne mondjam mennyit CO NOx, PMxel szennyez egy villamos, troli, metro a városban és mennyit az átlag busz.
Innen nagyon durva elfogultság, szemellenzőség kell a hszedhez.
---
megj: MO áramtermelésének ~50%ban semmilyen CO, NOx és PMxel nem szennyez. Atom + víz + nap.
A maradék áramtermelés ~50%nak legnagyobb része gáz. Ami erőművi szinten lényegében nem bocsát ki COt, NOXot és PMxet. Tökéletes az égés. A maradék kb 800MW az erősen szennyező szén. De az se a város közepén tolja ki magából.
megj2: Az elektromos autó előállítása detto nem a város közepén történik. ÉS városon kívül is energia szempontjából annyira környezetszennyező amennyire a megtermelt áram az.
És akkor ennyit erről a BSről.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...