Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sziku69: Szólánc.
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- localhost: Radírgumi hatás [Törölt topicok emlékhelye]
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- Algieba: Hulladéktermelés művészi szinten, mert megérdemlem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
RocknRoller #141399 üzenetére
Esetleg egy 156 Alfa?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hobizoli #141396 üzenetére
Ha az olcsó fenntartás az elsődleges szempont, akkor lefedi az igényeket. Adagoló nem sértődik meg a legolcsóbb gázolajra, egytömegű lendkerék, nincs turbo, DPF sincs, digitklíma is lehet hozzá, csak együtt kell élni a 17.2s (hatchback)/18.6s (Variant) hosszú 100-as "sprinttel"
Utóbbi van a családban pár éve, pályán hiányzik a csiga, de főleg vidéken megy.
-
RocknRoller
aktív tag
válasz
rbalint88 #141376 üzenetére
nagyon tetszenek az alfák, gyerekként az első kedvenc márkám volt, imádtam. Egészen addig, amíg el nem jutott hozzám az olasz autókról hangoztatott közhel, miszerint szar az összes, mert mindig van valami bajuk (jellemzően elktronika ) és a leg váratlanabb pillanatokban omlik össze + valszeg a szerelő szülinapját is megjegyzem majd.
népítéleten 6.9 az értékelésük, nem tudom ez mennyire jó. Fábiáké 6.7 szal annyira nem rossz. Elkezdek utánuk olvasgatni, milyen rizikó lehet velük, mert egyébként tényle bejön az összes alfa.. -
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #141381 üzenetére
SDI klimaval 1300kg-s bodeban az valoban nagy okossag lehet
-
RocknRoller
aktív tag
válasz
barnam_ #141370 üzenetére
minnél fiatalabbat szeretnék, nyilván
de mindenképp 2001-2002 utániban
Erősen gondolkodom azon egyébként, hogy érdemes-e a dízel. Úgy számoltam, hogy ha a benzin évente 2-3 literrel többet kér, az évi +240.000Ft. Ha most használt dieselt veszek, akkor ott a drága alkatrészek javítása (turbo, adagoló, befecskendező, kettőstömegű, DPF) darabonként kerül ennyibe, ha nem taknyolni szeretnék hanem tényleg megjavítani. Vagy olyat venni, ahol ezeket már cserélték, de hát ilyet találni.... :"DDDD
tempomatot meg úgy tudom, hogy VW konszern gépeibe és opel G astrába lehet utólag beszerelni kb 20 pénzért mert ki van építve előre neki a kábelezés. Ha meg nem lehet csak egy kar cserével megoldani a tempomatot, az meg 100pénz felett van, annyit nem szánnék csak tempomatra.
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk kezdeskeppen az adagolo maga
aminel egy "rendes" felujitas es bealllitas le-fel szet-ossze 70-80k, de hallottam mar 100k korulit is, ha cserelni kell a fel belet, mert szet van kopva
aztan ebben kettostomegu van geoscsigaval, mint a PD-kben is"1Z" 1.9TDI 90lo
abban van wastegate-s turbo meg egytomegu hagymanyos lendkerek adagoloval -
MunezXBK
nagyúr
válasz
RocknRoller #141392 üzenetére
Sajnos vagy nem, de a normális állapotú G3-ak ára felfelé megy.
Tőlünk vittek el 1.360.000-ért, cabrio G3-at.
-
RocknRoller
aktív tag
válasz
diegho #141369 üzenetére
most gyorsan rákerestem hahu-n diesel saxora klímával, nullát találtam. Peugeotból 5 van fent abból 2-t megnéznék lehet. Nem tankot szeretnék, de azért örülnék neki, ha lenne körülöttem vas.
Corollát már vezettem. én 191cm magas vagyok, nekem kicsit szűk volt. Váltója tetszett, 1.6 benzin motornak finom hangja volt, de a fék és a kormány csapnivaló. Úgy hallottam vmelyik széria eszi az olajat..
hármas golf tetszik, 1.9 TDI jó lenne, de 91-99ig gyártott autót 7-8 kilóért vesztegetni sztem több, mint morbid humor.
-
spiky03
veterán
Ez is jó lenne, csak az a baj, hogy messze van...
[link]Szerintetek mennyire lehet hinni annak a hosszú leírásnak?
Meg az kicsit fura nem, hogy csak abba a szervizbe lehet vinni átvizsgáltatni. Mondjuk állja a díját. -
Acheron
őstag
válasz
B-L-A-C-K #141383 üzenetére
Nagy átlagban (47000 km átlagában) 8 liter, de nem egyszer 9 - 10 litert is megevett átlagban egy - egy tankra vetítve. Ez nem város, hanem pálya - országút, nyilván nem kitaposva a lelkét. Városban bőven 10 liter felett járt a pillanatnyi számláló. Persze lehet, hogy az utóbbi időben már a hiba miatt is evett többet.
-
Kornel
veterán
110 pacis TDI-rol pro es kontra?
[link] -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Acheron #141382 üzenetére
De bármit veszel azzal is meglehet szívni nagyobb kiadásokat...
De persze te tudod, ha eladáson gondolkodsz elsőnek megpróbálnák így meghirdetni...
Amúgy mennyit eszik városban? Én most vettem kombi Insigniát 2.0CDTi 160 lovas (2010es), szintén 1600 kiló felett van de városban 7 alatt is elvan ha normálisan mész (igaz nem automata).
-
Acheron
őstag
válasz
molnarpeter #141381 üzenetére
Sem türelmem, sem kedvem nincs már ezzel foglalkozni, az öt hónap huzavona teljesen lefárasztott idegileg, és fizikai tünetei is kezdtek jelentkezni az idegeskedésnek - elég volt ennyi ebből.
A bontott motorra egyébként semmilyen garancia nem lenne, ha eladnám, ugyanúgy engem masszírozhatna a vevő, ha előjönne valamilyen baja - szeretném már végleg elengedni ezt az ügyet - az egészségem többet ér.Egyébként talán még el is gondolkodnék a megtartásán, ha jó lenne vezetni, de a 150 ló nagyon kevés ehhez a bódéhoz, az 1600 kiló és az automata nagyon visszafogja, emellett dízel létére rengeteget eszik.
(#141380) focvis: két pofára kezdte enni az olajat és a hűtővizet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Acheron #141356 üzenetére
Maszeknál próbáld meg, hátha bedobnak értelmes pénzért egy bontott motort (=lehető legolcsóbban próbálnék használhatót varázsolni belőle, mielőtt kiszállok).
RocknRoller: Golf 4/Octavia 1/Leon 1.9 SDI-vel. Tetű lassú, de tempomat is van olcsón utólag. A váltóban egy szegecs tud elszakadni, de az eddig biztosan megtörtént 150e futás felett. Klímakompresszor lehet hiba nagyritkán. 6 légzsák, ESP is megcsíphető, ennyi km-re talán a biztonság sem utolsó
Ha 120-nál gyorsabb szakasz is van a napi körben, akkor inkább 90 lovas 1.9TDI, ott kettőstömegű+turbo bejön, mint hibalehetőség, de kevesebbet is tud enni a hosszabb váltó miatt.
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Értem amit mondtok, és a mérnök agyam nekem is ugyanezt mondja. Ugyanakkor nem tudok elmenni a történtek mellett, a felségem pedig, akinek a nevén van az autó, látni sem akarja többet. Egy opció van még, beszámítják egy másik autóba, akár benzinesbe (újba vagy használtba) - de ezzel kapcsolatban is vannak aggályaim, főleg, hogy valószínűleg az említett szalon vezetővel kellene erről egyezkedni - ezt a békesség kedvéért elkerülném.
A problémamentes új motorban nem hiszek - ugyanaz a konstrukció megy bele, mint előtte, pont az én autóm bizonyítja, hogy a 2009 utáni motorok pont annyira szutykok, mint az az előttiek. Nem véletlenül lett a Toyota megoldása is a BMW motor erre a problémáraHa használom tovább és később eladom, még fél évig nekem kell tartanom a hátam az autó estleges újabb meghibásodásáért - ki a fene akar ilyen rizikót vállalni?
-
Kornel
veterán
válasz
Acheron #141373 üzenetére
Csinaltasd meg, és tartsd meg.
Nincs jobb opció jelenleg.
Az egy év gari lejártáig mindenkepp ez a legolcsóbb megoldás.
Amúgy meg 20 evre lesz egy problémamentes autód így, max. a kopó dolgok cseréjével.
Ha továbbra is lelki gondokat okoz a történet, akkor nem veszel több toyotat, és kész, de ezt nem érdemes közvetlen a javítás után eladni, beleülsz valami másik márka használt dízelébe, ott meg befigyel esetleg egy magasnyomású pumpa/csucsok, vagy turbo, esetleg kettostomegu, akkor azt is eladod, mert szar? Márpedig ha nem újat veszel, ezek mind benne vannak a pakliban. Nalad most ilyen gondok évekig nem lesznek ezzel. -
rbalint88
addikt
válasz
Acheron #141356 üzenetére
csak akkor csináltasd meg, ha megtartod. viszont ha nem új autóba ülsz át belőle, akkor igencsak figyelembe venném ezt a megoldást is. tudom, most nagyon haragszol a toyotára, de sajnos a többi márka panaszkezelése sem jobb és ugyanúgy bele lehet nyúlni ott is hibás konstrukcióba, amiről később derülnek ki a turpisságok, ha valami fiatalt veszel. meg így végigfuttatva fejben, hogy ebből mibe érdemes átülni, nem nagyon jut eszembe olyan típus, ami kevésbé lenne nyűgös, főleg ha ebben a javított, már problémamentes motor lesz.
RocknRoller: Alfa/Fiat JTD motorok megbízhatók. alapvetően ilyen árkategóriába beleférő autóknál a rozsdát kell megnézni, a futóművet idővel megeszik a magyar utak, ezen kívül komoly baj nem nagyon szokott lenni. évi 2-300ezer Ft betakarja az alapos, nem csak állapotmegőrző, hanem javító szervizelést is, ha nem valami kutyaólat veszel. 900-ból már elég jó, 140-150 lovas, 6 gangos 1.9JTD 16V(mjet) motoros Alfa 156-ot lehet venni, a belső facelifttel van esélyed a tempomatra, szóval 2002 utánit nézz, új műszerfallal.
-
diegho
nagyúr
válasz
Acheron #141373 üzenetére
És ez a hozzáállás még mindig sokkal jobb, mint a többi márkánál, azért ezt ne felejtsük el, de azt sem, amit mindenki mondott, ha a vásárlás előtt legalább 1 embert megkérdezel, akkor meg sem veszed, nem véletlen az, hogy a dízel olcsóbb használtan, mint a benzines.
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat.Összegezve: nem éri meg megjavíttatni ennyiért, de eladni sem, próbálkozzak a Hahun hibás motorral eladni. Ez utóbbival annyi gond lesz, hogy az autó a szervizben van szétterítve, tehát a vevőnek onnan kell trélereztetnie, a szerviz pedig alighanem benyújtja a számlát a szétszedésért - ha nem ők rakják össze. Ezeket is bele kell kalkulálni a deal -be, hogy megéri -e.
A megtartás szóba sem jöhet, olyan mértékben veszítette el a hitelét a Toyota a szememben, hogy ez nem opció, sem most, sem a jövőben. Nem a meghibásodással van gondom, nem is az autóval, de még csak nem is a típushibával, hanem ahogy azt kezelték, előtte és utána. Nagyon cifra történet.
Az autóra nem tudnék úgy ránézni, hogy ne jusson eszembe az egész sztori, az öt hónapos hülyének nézés az ügyfélszolgálat részéről, míg egy viszonylag elfogadható megoldással álltak elő (lásd a fent vázolt konstrukciót), olyan autó meg minek, amibe rossz érzéssel ülsz be nap mint nap.
Olyan szervizbe sem vinném az autót, ahol gondosan elhallgatták előlem a hibát a garanciaidő végéig, amikor pedig segítséget kértem, hogy cseréljék be jó áron, a szalon vezetője 2,2 milliót kínált az autómért, ha előtte másfélért megjavíttatom náluk (!).
Ha a Toyotánál ilyen az ügyfelek kezelése, akkor köszönöm, én nem kérek az autóikból. A vicc az egészben, hogy már régóta nézegettem a szalonban a kombi hybrid Aurist, mielőtt a hiba kiderült - erősen kacérkodtam a gondolattal, hogy beszámíttatom az Avensist. A végső cél pedig egy második generációs, "orsóarcú" GS450h volt. Na ezek a tervek most mentek a kukába, köszönhetően a kitűnő ügyfélszolgálati tevékenységnek. -
máyköl
veterán
válasz
RocknRoller #141368 üzenetére
1.9pd tdi Fabia esetleg...
Tempomatot utólag kell majd beszereltetned. -
diegho
nagyúr
válasz
RocknRoller #141368 üzenetére
A dízelben sem vagyok biztos, hogy megéri. Ha alacsony fenntartási költséget szeretnél és nem gond, hogy ronda amit veszel, akkor egy E11-es Corolla 1.4 vagy 1.6 benzinmotorral nagyon megbízható konstrukció és kis odafigyeléssel bőven 7 liter alatt tudod tartani, sőt, szerintem 6 is megoldható én is tudtam 6 liter alatt menni az E10-el, akkor a 6.5 sem lehetetlen E11-el.
-
barnam_
nagyúr
válasz
RocknRoller #141368 üzenetére
Üdv,
Én dízelt vennék a helyedben, én is azt hajtok, napi 50km a munkába járás (oda-vissza).
Milyen évjáratban gondolkozol? Használt dízelből (figyelembe véve a 900e korlátot) én közös nyomócsövest nem vennék, inkább egy régebbi adagolós turbódízelt. Vagy esetleg a VW PDTDI motorjai, mostanra ami szar lehet benne (befecskendező fúvókák), már úgyis kicserélték.
szerk.: nagy valószínűség szerint tempomatot utólag is tudsz belerakatni, úgyhogy ez ne legyen kritérium.
-
diegho
nagyúr
válasz
RocknRoller #141355 üzenetére
A tempomatot gyorsan felejtsd el 900-ért, vagy pedig a megbízhatóságot, én előbbit felejteném el és vennék egy 1.5D Saxo/106-ot, vagy egy Golf3 TDI-t.
-
RocknRoller
aktív tag
válasz
RocknRoller #141355 üzenetére
erre esetleg tipp?
-
diegho
nagyúr
válasz
Dani_kp #141364 üzenetére
Az 1.4 és a 2.0 sokkal jobb, mint a 2.2, de a Toyota dízelei nem váltják meg a világot. A benzines motorok viszont a világból kimennek és már az 1.6 (1ZR) is 132 LE-s, alig fogyaszt, a Toyotaklub-on többen is 7liter alatti átlaggal közlekednek 1.6 Avensissel, nekem a 2.0 is 7 alatt volt, ha nem pályán mentem.
Nekem az elmúlt 12 évben 3 Toyotám volt (vagy apámé volt) és a 12 év alatt ezeket kellett cserélni:
CarinaE - önindító szénkefe, jobb hátsó fék munkahenger
Avensis - semmi
Corolla - termosztátEzeken kívül csak kopó és kötelező csere volt, mint olaj, szűrők, gyertyák, fékbetétek, gumi. Tény, hogy az angol Toyota már nem olyan, mint a japán, de még mindig kiemelkednek megbízhatóság terén, ez az árakon is meglátszik. Vannak kevésbé jó szériák, mint pl az üzemanyagra kényes 2.0 D4 benzinmotor, vagy az 1.8 VVT ami eheti az olajat, ha nem volt cserélve garanciában, de az 1.6-os például hibátlan szerkezet és a világból kimegy, legyen az akár a régi 4A-FE vagy az újabb 3ZZ-FE vagy a még újabb 1ZR-FAE mindegyik nagyon megbízható szuper motor.
-
Dani_kp
addikt
válasz
diegho #141360 üzenetére
Én úgy tudom, hogy az 1.4 és 2.0 D4D az jó konstrukció volt. De ha tévedek akkor javítsatok ki, nem értek hozzá, csak olvastam.
De abban teljesen egyetértek, hogy a Toyota még most is az egyik legmegbízhatóbb autó.
Nagyon közeli ismerős 15 éve vett újonnan egy Yaris verso 1,3-as vvti-t, ~200k. km van benne, többször járt vele Ausztriában és Romániában, belföldön is sokat volt vele nyaralni és most ment benne tönkre a gyári rádió, amiről kiderült, hogy típus hiba. Gyári akku 13 évet bírt benne, illetve 14 évesen kellett benne elöl izzót cserélni. Mondjuk extrém mód vigyáz rá és kíméli is, de azért használva is van. Féléves korában kapott teljes üregvédelmet. Ja és a kresz szabályait betartva közlekedünk vele, akkor nevetségesen keveset fogyaszt, nem írom le, hogy mennyit mert kiröhögtök és úgy sem hiszitek el... -
fenergie84
addikt
Én csak annyit fűznék hozzá a Toyotás témához, h az új motor már javított szériás, szóval az érintett hiba nem fog előjönni rajta.
-
Théodore
csendes újonc
Rétegvastagság mérőt keresek. Melyiket ajánlanátok?
-
diegho
nagyúr
válasz
Acheron #141356 üzenetére
Alapvető szabály, hogy 2.2 D4D és D-CAT Toyota motort soha nem szabad megvenni használtan. Ha a vásárlás előtt kérdezel nem jársz így. Ettől a Toyota még mindig a legmegbízhatóbb autó, van 1 szériahibás motorjuk, ez van, másnak több is van, de mindig is aranyszabály volt, hogy Toyota csak benzines/hibrid lehet, a többit meg sem szabad nézni, mert nem tudnak dízelt gyártani (meg minek is, amikor a benzinessel bitang jó fogyasztást lehet csinálni) Ezért kizárni a Toyotát a jövőben elég nagy butaság lenne, hiszen az Avensis az egyik legjobb vétel a kategóriájában. Én eladnám így ahogy van és keresnék egy benzineset.
-
válasz
Acheron #141356 üzenetére
csak akkor csináltasd meg ha mégis inkább megtartod, ez az autó új motorral sem fog elkelni 3 milláért
ha eladásra akarod megcsináltatni, akkor bontott motort keress, vagy ha lehetséges csináltasd meg a mostanit, sokkal jobban jársz
1.5 milláért ott ne hagyd a kereskedőnél, annál motorhibásan többet kapsz érte
talán ez lenne a legjobb ötlet, így ahogy van meghirdetni
amikor nekem volt egy váltóhibás kocsim, meglepően magas űron megvette valaki, aki értett hozz/volt alkatrésze -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Acheron #141356 üzenetére
Nem vagyok kereskedő, sem szakértő, de tudom ez a típus kerülendő, viszont a kicserélt új motor már valami javított változat, vagy később ennél is elő jöhet ez? Ha ez már javított változat, akkor én megcsinálnám és megtartanám, hiszen egy úgymond új motoros elég jól felszerelt, képek alapján elég szép állapotban lévő kocsid lesz. Veszel egy másik használtat, ki tudja még mennyit kell majd rákölteni, ez meg tudod full rendbe lenne, és még 1 év garid is van rá.
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Tanácsot kérnék, elsősorban autókereskedelemben kereskedői oldalon is jártas fórumtársaktól.
A sztori nagyon röviden: két éve behozattam magamnak egy 2009 -es, T27 -es 2.2 Toyota Avensis Wagont Németországból, nagyon jó kondíciókkal: 140 e km. full extra, kitűnő állapot. Kint is végig márkaszervizben volt szervizelve, én is végig oda hordtam itthon, amióta megvan. 47 ezer km -el később kiderült, hogy az autót utolérte a motorra jellemző típushiba, és motorcsere szükséges. A részleteket okulásképpen szívesen leírom később, most a számomra akkut és fontos kérdéssel foglalkoznék:
A szervizzel kb 50 - 50 % -os költségmegosztás látszik körvonalazódni az eredetileg közel 2,5 milliós javítási költségből (5 hónap idegőrlő "párbeszéd" után). A dilemma a következő:
Az autó értéke az Eurotax kalkulációt lekérve kb 2,87 - 3,15 millió között mozog, attól függően, hogy az állapotot mire állítjuk (3. v 2. osztály). Minden elfogultság nélkül rendkívül jó állapotú autóról van szó - néhány autópályás kőfelverődésen túl a motorháztetőn, kívül belül patent állapotú, felszereltségét tekintve Magyarországon a Premium felszereltség áll hozzá legközelebb (Németországban TEC Edition néven futott). Több évet és több tízezer km -t letagadhatna (pár képet csatoltam, talán átad valamit az állapotról).
A lényeg: vagy én fizetek most 1,2 misit a javításért. és megkapom az autót a márkaszerviz által beépített gyári új motorral, egy év garanciával, vagy átveszik tőlem a motorhibás autót 1,5 misiért. (kb 4,5 -ért vettem két éve...)
Az autót semmiképp nem tartom meg, amint kész, mennie kell, a másik Toyotánkkal együtt - soha többé nem lesz Toyota vagy Lexus a portán (sajnálom, mert mindkettővel voltak terveim). A kettő árából valami normális autót szeretnék venni, amiben 180 ezernél max ékszíjat, és nem komplett motort kell cserélni.
A nagy kérdés, hogy megéri e megcsináltatni és megpróbálni eladni 2,7 milliónál többért, vagy hagyjam a francba, és hagyjam rájuk a kínált árért? A párom szerint hagyni kell, nem ér meg több vesződséget (a megérzései 99% -ban bejönnek). Azt is tudom, hogy ha kiadom egy kereskedőnek, hogy adja el, az kb + egy százas, így minimum 2,8 -ért kellene elmenjen, hogy ugyanott legyek, mint ha otthagynám másfélért. Ugyanakkor ilyen állapotú és felszereltségű autót nem hirdetnek a Hahun, viszont ennél jóval rosszabb kondíciókkal is láttam 3 fölötti áron hirdetett hasonló autókat. Most azt gondolom, hogy valaki biztosan nagyon jól jár vele, mert egy remek állapotú, új motoros autót fog kapni 1 év garanciával, ami 7 éves autóknál azért elég ritka - ezért talán elmehet 3 körül is. De lehet, hogy a piac teljesen másképp látja, és nem fogom tudni eladni, csak 2,7 alatt, akkor viszont többet bukok rajta, mint eddig.
Nos, mit gondolnak a szakértők, kereskedésben jártas fórumtársak? (a döntés az enyém, de szívesen veszem a nálamnál hozzáértőbbek javaslatait - akár privátban is) -
RocknRoller
aktív tag
sziasztok,
autót szeretnék vásárolni, ez lenne nekem az első saját kocsi.
amit mindenképpen szeretnék: tempomat, klíma, legalább elöl elektromos ablak
jelenleg évente 25 ezer körül megyek, napi munkábajárás 30km oda 30 vissza.
jó lenne, ha 9 kiló körül megállna. legalább 5 évre tervezek vele. Ja és persze fő szempont a megbízhatóság, minden reggel el kell h juttasson melóba.Miket tudnátok ajánlani? Diesel v benzin ilyen használatra?
-
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #141352 üzenetére
Jah, a neppereknél van a kapugarancia.
Én a weltautóról azt hallottam hogy normálisan működik is, nemcsak a nevéban van ott, hogy garancia. A feltételek pedig mindenütt számítanak, nem állítok mást én sem.
Milyenek vannak még? -
Nestor16
senior tag
A másik dolog, hogy a használtautón az autóvadász keresést nem lehet jobban leszűkíteni? Jó lenne, ha csak arról értesítene, ami tényleg érdekel. Vonóhorog, ne legyen túl messze és ne a roncsokról értesítsen.
Vagy van máshol is ilyen autó értesítős cucc?Köszönöm az eddigi infókat is!
-
Nestor16
senior tag
válasz
kelly416 #141328 üzenetére
A netrisken kezdtem én is, de negyed órás kitöltögetés után x. A biztositas.hu már kényelmes. Ez olyan, mint az arukereso? Vagy van valami erre specializálódott topik is, hogy minden évben a legolcsóbban jöjjenek ki?
Valóban érdemes előre számolni. A két átlagot megnéztem a kalkulátorral: 1.4-es Peugeot sedan 55kW - 40k, 1.9 TDI 85kW 80k... Minimum! Elég lesz nekem a hangja is.Meg a benzines kivitel. Nem mennék sokat vele.
Találtuk egy Xsara-t 480k-ért. 1.6. 110.000 valós km. Kívül-belül remek állapotban. Kint állt, de nem találtunk rozsdát. Folyamatosan szervizelt (autószerelő volt a tulaj), vigyázott autó, látszik is rajta. Jó felszereltség. 15 éves. Már vételi szándékkel állunk hozzá. Mindenképpen érdemes leellenőrizni a rendszámot, alvázszámot? Szervizbe is illik elvinni? Kapni olcsóbban is, drágábban is ilyen típust. Egy teljesen rendben lévőnél ez a reális ár?
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Dell Alienware AW2721D 27 QHD 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!)
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest